quote:
En hoe denk je dat te gaan bereiken?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik dan miljonair ben________
Dat gaat hij hier niet vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan bereiken?
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:11 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KLB topic:
"Tyfuslooprek gestolen en mijn stoma lekt;("
Mallrats.quote:
Door middel van bedrijven opzetten, ondernemerschap in het algemeenquote:Op woensdag 31 december 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te gaan bereiken?
Kapitalist.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door middel van bedrijven opzetten, ondernemerschap in het algemeen
Dat gaat niet zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Door middel van bedrijven opzetten, ondernemerschap in het algemeen
Nee klopt anders zou iedereen miljonair zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo gemakkelijk.
alles voor geld en status jatochquote:Op woensdag 31 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
ondernemer zijn lijkt me kut, volgens mij heb je dan bijna geen vrije tijd
nee ik ga er niet aan beginnen denk ik. heel misschien eentjequote:Op woensdag 31 december 2014 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vooral, maar vooral, niet aan kinderen beginnen. Kijk maar naar slaapzak.
Eigen baas klinkt leuk maar in de praktijk werk je meer dan voor een werkgever. Hoewel, sommige mensen vinden dat niet erg omdat ze dan puur voor zichzelf werken.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
ondernemer zijn lijkt me kut, volgens mij heb je dan bijna geen vrije tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |