Jerney!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee het komt niet meer... See up...
Denk dat je soepeler in de heupen was dan Jerney nu ...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerney!
Ik had laatst een feestje waar een karaokeset tevoorschijn kwam, toen heb ik Weekend gedaan op het podium, het filmpje houd ik voor mezelf![]()
Denk dat je soepeler in de heupen was dan Jerney nu ...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerney!
Ik had laatst een feestje waar een karaokeset tevoorschijn kwam, toen heb ik Weekend gedaan op het podium, het filmpje houd ik voor mezelf![]()
Je bent gewoon jaloers op mijn naamtopicquote:Op woensdag 31 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
Ik snap geen kut van deze TT.
Kut TT.
Als jij dat filmpje van jou als Jerney DM't, dan vind ik een aanstaande blauwe dancing een fantastische TT....quote:Op woensdag 31 december 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Je bent gewoon jaloers op mijn naamtopic
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
als ik Happy New Year van Abba hoor om 12 uur ben ik gelukkig en ga ik huilen
Helaas, het lukt me nietquote:Op woensdag 31 december 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij dat filmpje van jou als Jerney DM't, dan vind ik een aanstaande blauwe dancing een fantastische TT....
Dan doe ik nu vast mee... Eens kijken waar het te horen is ....quote:
Dat klinkt wel herkenbaar, maar ik ben rond de jaarwisseling altijd wat emotioneel incontinent.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
Ik had gisteren twee stadsgenoten van jou op bezoek, ze hebben mijn dressoir, eettafel, kapstok en spiegel gekocht, maar komen het over een week of 4 pas halen. Wat mij heel mooi uit komt, want tegen die tijd komen mijn nieuwe meubels.quote:
ja tot op het vervelende toequote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar, maar ik ben rond de jaarwisseling altijd wat emotioneel incontinent.
Wat is dat toch voor iets raars? Het zal om 12 uur ook wel weer janken wordenquote:
eerst de kerst, nu dit, ga ik straks ook zeker janken als de zon gaat schijnenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor iets raars? Het zal om 12 uur ook wel weer janken worden
Vergeet de eerste krokusjes nietquote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
eerst de kerst, nu dit, ga ik straks ook zeker janken als de zon gaat schijnen
eerst de sneeuwklokjes, dan de krokusjesquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt wel herkenbaar, maar ik ben rond de jaarwisseling altijd wat emotioneel incontinent.
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef just me het volgende:
eerst de kerst, nu dit, ga ik straks ook zeker janken als de zon gaat schijnen
quote:
vergunning en zo in order?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef sig000 het volgende:
Net ff proefgedraaid, alles werkt goed.
Is het geen oude opname?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar James is Last op ARD , dacht dat ie al jaren dood zou zijn
Damn.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hij leeft nog
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-ontsnapt.dhtml
Nou zeg.quote:
Gaat ze publiek?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
Maar ik zie dat we mogelijk Dees kunnen spotten op NPO3
Duurt gewoon nog een half uurtje ... Maar Abba is idd voorbij...quote:
Op die manier. Het is ook niet echt mijn smaak.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wens je een hele avond James Last dan.
De groeten nog van Sinterklaas.quote:
Bram zegt hoi.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De groeten nog van Sinterklaas.
Ik heb ze niet maar ik zie PP er zo mee thuiskomen... Op het Duitse feest loopt iedereen er inquote:Op woensdag 31 december 2014 21:40 schreef sig000 het volgende:
Nu nog lederhosen en het feest is compleet.
Bram is niet bang.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bram moet oppassen dat ie geen lawinepijl in zijn nek krijgt.
Jij kan het weten,mij boeit het niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je eet vers fruit uit 72 Bram.....
Ik ga zo maar aan de bubbels... Waarom typisch Nederlands wachten tot 12 uur .....quote:Op woensdag 31 december 2014 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kan het weten,mij boeit het niet.
Doe je er ook video bijquote:Op woensdag 31 december 2014 22:55 schreef sig000 het volgende:
Ik heb 'm alvast klaarstaan voor de jaarwisseling.
She's crazy 'bout her daddy...quote:Op woensdag 31 december 2014 22:55 schreef sig000 het volgende:
Ik heb 'm alvast klaarstaan voor de jaarwisseling.
Zolang er nog vuurwerk afgestoken wordt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
Op zich een prima set.. Tot hoe laat ga je door ... ?
Binnen en bereik van ? Anders zit je hier morgen on 12 uur nog ... Nou is dat voor jou geen probleem ... Maar voor de buurt misschien welquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zolang er nog vuurwerk afgestoken wordt.
1x per jaar kan dat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij speelt zn hele buurt plat .. Al uren ...
Ik heb nog oliebollen zat...quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij speelt zn hele buurt plat .. Al uren ... Beste wensen MM... En wie weet ...
Het heeft hier tot 1.30u lopen knallen, de laatste vrienden zijn net weg...quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:34 schreef sig000 het volgende:
Het wordt ook in de provincie rustig nu.
Andere mensen vermaken zich met vuurwerk, ik knal liever op deze manier het nieuwe jaar in.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga eens nadenken over zoiets volgend jaar hier.
Heb een dakterras..
Toe maarquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga eens nadenken over zoiets volgend jaar hier.
Heb een dakterras..
In de verte zijn nog wel wat doffe dreunen te horen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft hier tot 1.30u lopen knallen, de laatste vrienden zijn net weg...
Ik probeerde net Deisyy te ontdekken in de Arena.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar
Maar Oliebollen nee, meer dan 2 per dag kan ik niet aan... EN na vandaag is het over ...
Hit the road Jack op BBC 2 met Jools nu ...
Het gedoogbeleid reikt ver vannacht...quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:43 schreef sig000 het volgende:
Normaal had ik de politie al snel op bezoek waarschijnlijk.
En morgen weer op tijd op voor het kerstconcert en skispringen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gedoogbeleid reikt ver vannacht...
Maar toch zielege NL tv... Herhaling van dezelfde avond... Ook Youp ging al in de herhaling... Niets origineels hier .. Dus BBC of Duitsland is leuker .. Zelfs Spaanse TV heeft iig nog een uniek programma tot 4 uurquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeerde net Deisyy te ontdekken in de Arena.
Niet gespot, wel 3 mannen van middelbare leeftijd die iets te gezellig doen...
En het ENgels voetbal en pijltjes in de avond ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
En morgen weer op tijd op voor het kerstconcert en skispringen.
Ik zet de TV net pas aan, heb de hele avond muziek op gehad en veel geouwehoerd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar toch zielege NL tv... Herhaling van dezelfde avond... Ook Youp ging al in de herhaling... Niets origineels hier .. Dus BBC of Duitsland is leuker .. Zelfs Spaanse TV heeft iig nog een uniek programma tot 4 uur
Oudejaars conference afgelopen avond en om 1 uur vanacht of zo al in de herhaling ... Programering van ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet de TV net pas aan, heb de hele avond muziek op gehad en veel geouwehoerd.
Youp was gisteravond toch voor het eerst op TV met 'n show?
Die zenders heb ik niet en uiteraard sta ik op met worstenbrood op Nieuwjaarsdag.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En het ENgels voetbal en pijltjes in de avond ...
Ik ga voor de gevulde rolletjes van mootiequote:Op donderdag 1 januari 2015 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zenders heb ik niet en uiteraard sta ik op met worstenbrood op Nieuwjaarsdag.
Er gaat niets boven lekker vet worstenbrood op de nieuwjaarsochtend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 02:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga voor de gevulde rolletjes van mootie
Eerst geniet ik van het concert en dan liggen ze in de oven.quote:
Ik ken de traditie niet... Ik heb nog oliebollen ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eerst geniet ik van het concert en dan liggen ze in de oven.
Wanneer het skispringen begint is mijn maag ook wakker en dan is het smullen.
Je begint het nieuwe jaar goed zeg maar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de traditie niet... Ik heb nog oliebollen ...
Ik loop morgen misschien nog wel een rondje door de super ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je begint het nieuwe jaar goed zeg maar.
Zet je nu de muziek weer op 10?quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:11 schreef sig000 het volgende:
LoL, er is iemand te laat wakker geworden die nu zijn granaten laat ontploffen.
Dat kan.quote:
Maar deze is ook ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan.
Is de moeder van alle bang nummers.
Ik zou het ook niet weten sig000. Ik zie dr af en toe ergens langs komen .. Al jaren lang ,,, Ze is er gewoon ..quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een speciale band met svann, weet alleen nog steeds niet welke.
Ze heeft iets bijzonders dat weet ik wel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten sig000. Ik zie dr af en toe ergens langs komen .. Al jaren lang ,,, Ze is er gewoon ..
A nigth hawk net als jijquote:Op donderdag 1 januari 2015 03:45 schreef sig000 het volgende:
Ga mijn speakers naar binnen halen, het was weer leuk.
Je moet toch wat als Fann er niet is,quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom kom ik je hier regelmatig tegen
Moet je binnenkort bij UWV melden?quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:50 schreef chufi het volgende:
Oh sjips om 8 uur solliciteren ,,,
Ah nee tis een officiele vrije dag
ja zonder Fann... Als Papadopoulos morgen zn soesjes heeft gehad komt ze wel weer buurten .. Zo'n schatjequote:Op donderdag 1 januari 2015 03:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Fann er niet is,
Alles al gedaan ... Nu gewoon 4 activiteiten per 4 week opgeven .. 3 jaar lang ....quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet je binnenkort bij UWV melden?
Je bent dus een zzp-erquote:Op donderdag 1 januari 2015 03:54 schreef sig000 het volgende:
Voor de gein zou ik het haast weer eens doen
Hallo ik ben 55 met technische opleiding, hebben jullie een baantje voor me?
Krijg je dan niet de neiging om zo'n werkcoach over zijn bureau heen te trekken?quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles al gedaan ... Nu gewoon 4 activiteiten per 4 week opgeven .. 3 jaar lang ....
Nog nieand gezien... Alles online.... over 4 maand misschien 1 gesprek met zoń coach ... had ik vorig jaar ook en dat stelde niets voor .. ja ja ja ja ja doeiquote:Op donderdag 1 januari 2015 03:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Krijg je dan niet de neiging om zo'n werkcoach over zijn bureau heen te trekken?
Ok maar verdien je meer dan het maandelijke minimun? Dan zou je een poging kunnen wagen , maar zit je er boven zou ik me niet melden ...quote:
Werk.nl is toch die meest sorry we hebben storing site?quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nieand gezien... Alles online.... over 4 maand misschien 1 gesprek met zoń coach ... had ik vorig jaar ook en dat stelde niets voor .. ja ja ja ja ja doei
Heb zo mijn inkomen uit belegging en verder handel ik wat.quote:Op donderdag 1 januari 2015 03:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok maar verdien je meer dan het maandelijke minimun? Dan zou je een poging kunnen wagen , maar zit je er boven zou ik me niet melden ...
Als dat boven het minimum uitkomt zou ik me niet melden ..quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb zo mijn inkomen uit belegging en verder handel ik wat.
Ja weet ik /// Ik heb ook 2 x een oprot premie gehad maar nu heb ik er geen voordeel meer van ... Afgelopen in novemberquote:Op donderdag 1 januari 2015 04:03 schreef sig000 het volgende:
Een dikke oprotpremie na 20 jaar helpt ook wel wat.
Het geluk is met de dommen, 2x een huis met 100% winst, na verkoop 1e huis met Baan aandelen ook nog dik gescoord, met wat mazzel grootgrondbezitter geworden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik /// Ik heb ook 2 x een oprot premie gehad maar nu heb ik er geen voordeel meer van ... Afgelopen in november
Ja soms loopt het zo .. Het leven blijft een grote gok...quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het geluk is met de dommen, 2x een huis met 100% winst, na verkoop 1e huis met Baan aandelen ook nog dik gescoord, met wat mazzel grootgrondbezitter geworden.
Dolly is tof.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:14 schreef chufi het volgende:
ff tussendoor op BBC 2 Dolly Parton,,,, Wat ziet dat er toch uit ...
Ok, dan is het goed.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:26 schreef chufi het volgende:
Wat denk je dat ik die oude knarren niet zou kennen ..
Al die ouwe wijven koeken straks nog vast op ons youtoube schermquote:
Ben beetje melig nu.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vind je het niks? Mooi nummer toch?
Tampon anale ? ?quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb nog niks gedronken in 2015.
Ik draai nog een toeter en plop er nog 1 open.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb nog niks gedronken in 2015.
Het heeft geen zin meer om daar nog over na te denken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Aan de andere kant: De dagen in 2014 waar ik geen alcohol dronk zijn op 1 hand te tellen.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Vandaag alleen 60+jarige vrouwenmuziek?
Daar win ik het wel van jou... 7 had ik nodig...quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Aan de andere kant: De dagen in 2014 waar ik geen alcohol dronk zijn op 1 hand te tellen.
Dat bijna geboren snap ik niet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:52 schreef Braindead2000 het volgende:
2015 al weer.
1970 (bijna geboren)-1985-2000-2015
Ik vond net een half flesje Heineken van gisteren achter mijn monitor. Ben al weer op de goede weg.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar win ik het wel van jou... 7 had ik nodig...
Gaan we wedstrijd doen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar win ik het wel van jou... 7 had ik nodig...
Heb standaard een krat bier als strategische noodvoorraadquote:Op donderdag 1 januari 2015 04:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vond net een half flesje Heineken van gisteren achter mijn monitor. Ben al weer op de goede weg.
20 of 24?quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb standaard een krat bier als strategische noodvoorraad
Ja sig De wereld is dan niet meer incl. jouw ..quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:59 schreef sig000 het volgende:
Daarnaast ook wat blikken en als de wereld vergaat dan kan ik het toch nog wel paar dagen volhouden.
Ik woon vlak bij een supermarkt. Als de russen komen koop ik heel de alcoholafdeling leeg.quote:Op donderdag 1 januari 2015 04:59 schreef sig000 het volgende:
Daarnaast ook wat blikken en als de wereld vergaat dan kan ik het toch nog wel paar dagen volhouden.
Verschuil je maar weer in clipsquote:
Ik ook zo geloof ik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 05:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot overmorgen ...
Ik duik er zo in
Hoe lang is ie al zoek?quote:Op donderdag 1 januari 2015 05:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg, van de aardbodem verdwenen, zoek, kwijt, nergens meer te vinden.
Tja, dan komt hij niet meer terug.quote:Op donderdag 1 januari 2015 05:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
10 jaar zoiets, is ook nog in opsporing verzocht geweest.
Of hij heeft de grote verdwijntruc toegepast.quote:Op donderdag 1 januari 2015 05:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tja, dan komt hij niet meer terug.
quote:
Ze hebben er hier in de buurt een flinke rommel van gemaakt vannacht.quote:
Ja... zoiets ...quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze hebben er hier in de buurt een flinke rommel van gemaakt vannacht.
Kun je mss even langskomen om alles aan te vegen?
ik heb Earl Grey thee dit keer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... zoiets ...ik hoop dat jullie het allemaal leuk hebben gehad en de beste wensen enzo
![]()
eerst koffie nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:37 schreef Treehut362 het volgende:
ik heb Earl Grey thee dit keer.Ik hou het bij de groene thee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Early Grey is niet zo gezond.
Koffie!quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hou het bij de groene thee.
Early Grey is niet zo gezond.
Dat wordt wel heel veel koffie, want thee is niet mn ding.. Maar gefeliciteerd en de beste wensen en zoquote:Op donderdag 1 januari 2015 11:57 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens 1010 Euro gewonnen zie ik net, dus koffie en thee zijn op mijn kosten.
Ik heb gisteren een paar honderd euro verloren, dus ik schuif graag aan...quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:57 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb trouwens 1010 Euro gewonnen zie ik net, dus koffie en thee zijn op mijn kosten.
Niet alles gelijk opmaken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:57 schreef Kingstown het volgende:
dieren mishandelingquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het moet eerst nog binnen komen en dan gaat het richtng spaarvarken.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wenen? Kan ik ook eindelijk eens zeggen: " ik kende iemand die daar werkte bij de opera"
Dat is pas balen.... Daarom zou ik ook eerder de staatsloterij opzeggen dan de postcode loterijquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:46 schreef MadMaster het volgende:
De postcodeloterij hoofdprijs is in de wijk van mijn zus gevallen.
Ze heeft 0,0 loten...
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:44 schreef chufi het volgende:
![]()
Mooi , maar hebben wij ooit van hem/haar gehoord?
Het gebouw wordt tijdens het concert altijd zorgvuldig en geheel in beeld gebracht ...quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]Nou nee. Corrupte Behulpzame medewerker die er voor zorgde dat ik kaartjes met 25% winst kon doorverkopen. Leuk bijhandeltje en altijd handig dat soort kennissen.
![]()
Als niet-opera liefhebber trouwens 2 keer naar voorstellingen geweest en dat was leuker dan ik verwacht had. Het gebouw is sowieso wel indrukwekkend om van binnen te zien vond ik.
Ik gok dat jouw zus in de Bijlmer woont.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:46 schreef MadMaster het volgende:
De postcodeloterij hoofdprijs is in de wijk van mijn zus gevallen.
Ze heeft 0,0 loten...
Het grappige is dat die wijk niet de Bijlmer is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw zus in de Bijlmer woont.
http://www.at5.nl/artikel(...)rdeeld-in-de-bijlmer
PL doe ik trouwens principiëel niet aan mee.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
Allemaal de beste wensen voor 2015!
Gaan jullie trouwen in 2015?quote:
quote:
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:11 schreef Treehut362 het volgende:
AMSTERDAM -
De PostcodeKanjer van 43,7 miljoen euro is in Amsterdam Zuidoost gevallen. Het globale postcodegebied - 1107 - is donderdagochtend bekendgemaakt in een speciale uitzending van Koffietijd.
wel meelezen TH, dat was hier reeds bekend.. MM's zus woont daarquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:11 schreef Treehut362 het volgende:
AMSTERDAM -
De PostcodeKanjer van 43,7 miljoen euro is in Amsterdam Zuidoost gevallen. Het globale postcodegebied - 1107 - is donderdagochtend bekendgemaakt in een speciale uitzending van Koffietijd.
Het is helaas onmogelijk alles mee te lezen en mijn zus daar kom ik net vandaan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
wel meelezen TH, dat was hier reeds bekend.. MM's zus woont daar
Veel succes met alles!quote:
Ik niet ben niet zo'n trouwlustig persoontje, heb jij grote plannen dit jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie trouwen in 2015?
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:06 schreef Treehut362 het volgende:
Ikzelf ben al getrouwd.Woon je in een harem TH?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |