Jerney!quote:Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah nee het komt niet meer... See up...
Denk dat je soepeler in de heupen was dan Jerney nu ...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Op woensdag 31 december 2014 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerney!
Ik had laatst een feestje waar een karaokeset tevoorschijn kwam, toen heb ik Weekend gedaan op het podium, het filmpje houd ik voor mezelf![]()
Denk dat je soepeler in de heupen was dan Jerney nu ...quote:Op woensdag 31 december 2014 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jerney!
Ik had laatst een feestje waar een karaokeset tevoorschijn kwam, toen heb ik Weekend gedaan op het podium, het filmpje houd ik voor mezelf![]()
Je bent gewoon jaloers op mijn naamtopicquote:Op woensdag 31 december 2014 18:59 schreef Kingstown het volgende:
Ik snap geen kut van deze TT.
Kut TT.
Als jij dat filmpje van jou als Jerney DM't, dan vind ik een aanstaande blauwe dancing een fantastische TT....quote:Op woensdag 31 december 2014 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Je bent gewoon jaloers op mijn naamtopic
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
als ik Happy New Year van Abba hoor om 12 uur ben ik gelukkig en ga ik huilen
Helaas, het lukt me nietquote:Op woensdag 31 december 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij dat filmpje van jou als Jerney DM't, dan vind ik een aanstaande blauwe dancing een fantastische TT....
Dan doe ik nu vast mee... Eens kijken waar het te horen is ....quote:
Dat klinkt wel herkenbaar, maar ik ben rond de jaarwisseling altijd wat emotioneel incontinent.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:15 schreef sacha het volgende:
Ik had gisteren twee stadsgenoten van jou op bezoek, ze hebben mijn dressoir, eettafel, kapstok en spiegel gekocht, maar komen het over een week of 4 pas halen. Wat mij heel mooi uit komt, want tegen die tijd komen mijn nieuwe meubels.quote:
ja tot op het vervelende toequote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar, maar ik ben rond de jaarwisseling altijd wat emotioneel incontinent.
Wat is dat toch voor iets raars? Het zal om 12 uur ook wel weer janken wordenquote:
eerst de kerst, nu dit, ga ik straks ook zeker janken als de zon gaat schijnenquote:Op woensdag 31 december 2014 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor iets raars? Het zal om 12 uur ook wel weer janken worden
Vergeet de eerste krokusjes nietquote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
eerst de kerst, nu dit, ga ik straks ook zeker janken als de zon gaat schijnen
eerst de sneeuwklokjes, dan de krokusjesquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt wel herkenbaar, maar ik ben rond de jaarwisseling altijd wat emotioneel incontinent.
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:26 schreef just me het volgende:
eerst de kerst, nu dit, ga ik straks ook zeker janken als de zon gaat schijnen
quote:
vergunning en zo in order?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:30 schreef sig000 het volgende:
Net ff proefgedraaid, alles werkt goed.
Is het geen oude opname?quote:Op woensdag 31 december 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat maar James is Last op ARD , dacht dat ie al jaren dood zou zijn
Damn.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hij leeft nog
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-dood-ontsnapt.dhtml
Nou zeg.quote:
Gaat ze publiek?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef chufi het volgende:
Maar ik zie dat we mogelijk Dees kunnen spotten op NPO3
Duurt gewoon nog een half uurtje ... Maar Abba is idd voorbij...quote:
Op die manier. Het is ook niet echt mijn smaak.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wens je een hele avond James Last dan.
De groeten nog van Sinterklaas.quote:
Bram zegt hoi.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De groeten nog van Sinterklaas.
Ik heb ze niet maar ik zie PP er zo mee thuiskomen... Op het Duitse feest loopt iedereen er inquote:Op woensdag 31 december 2014 21:40 schreef sig000 het volgende:
Nu nog lederhosen en het feest is compleet.
Bram is niet bang.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bram moet oppassen dat ie geen lawinepijl in zijn nek krijgt.
Jij kan het weten,mij boeit het niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je eet vers fruit uit 72 Bram.....
Ik ga zo maar aan de bubbels... Waarom typisch Nederlands wachten tot 12 uur .....quote:Op woensdag 31 december 2014 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij kan het weten,mij boeit het niet.
Doe je er ook video bijquote:Op woensdag 31 december 2014 22:55 schreef sig000 het volgende:
Ik heb 'm alvast klaarstaan voor de jaarwisseling.
She's crazy 'bout her daddy...quote:Op woensdag 31 december 2014 22:55 schreef sig000 het volgende:
Ik heb 'm alvast klaarstaan voor de jaarwisseling.
Zolang er nog vuurwerk afgestoken wordt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
Op zich een prima set.. Tot hoe laat ga je door ... ?
Binnen en bereik van ? Anders zit je hier morgen on 12 uur nog ... Nou is dat voor jou geen probleem ... Maar voor de buurt misschien welquote:Op donderdag 1 januari 2015 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zolang er nog vuurwerk afgestoken wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |