abonnement Unibet Coolblue
pi_148190950
De openingspost van de ''Studentchauffeur'' topicreeks in WGR.

<pre>
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
CruisinDen, hiker regio Amsterdam
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Drilboor, hiker regio Breda
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway)
Hojdhopper, hiker regio Utrecht
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset)
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
qua111, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Solidberg, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
stripe, hiker regio Groningen (Autoreset)
trolley, hiker regio Leeuwarden
underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset)
Viezze, hiker regio Eindhoven
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Wave103, hiker regio Utrecht
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
yosander, hiker regio Groningen (Autoreset)
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

dery1990, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
QuiCk01, ex-hiker regio Leiden

Privéchauffeurs
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur/Lijnbus chauffer
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
</pre>
pi_148191008
En Chauffeuses natuurlijk! :)
pi_148191034
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:34 schreef DrSnuggle het volgende:
En Chauffeuses natuurlijk! :)
:*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148191406
DrSnuggle jij rijdt voor de post toch? Hoeveel stops heb jij zoal op een dag?
pi_148191584
Gelukkig nieuw jaar alvast ex-collega's!!

Ik heb vandaag allemaal dingen binnengekregen voor m'n auto, dat wordt morgen klussen. En aangezien ik afgelopen weekend al bij een vriend die aan het verhuizen is alle moeite had met de schroefjes in een IKEA-tafel aandraaien vrees ik het ergste :')
pi_148191753
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:43 schreef Viezze het volgende:
DrSnuggle jij rijdt voor de post toch? Hoeveel stops heb jij zoal op een dag?
Afgelopen zaterdag 100 stops, wat zowat een laagterecord is voor mij, normaal gesproken zo'n 170 stops. Werk jij er ook?
pi_148200855
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:50 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag 100 stops, wat zowat een laagterecord is voor mij, normaal gesproken zo'n 170 stops. Werk jij er ook?
Nee, heb wel bij een koerier gewerkt. Hadden we zo'n 20-30 stops per dag, stukje relaxter :+ Hoewel het best wel lastig was om het schema te halen alsnog, want wij hadden afleverblokken van 1 tot 3 uur lang.
  donderdag 1 januari 2015 @ 05:42:21 #8
414827 Wave103
It's not pop music
pi_148209641
Gelukkig nieuwjaar allemaal :D
pi_148210439
Allen een gelukkig nieuwjaar en heel veel veilige kilometers toegewenst! :D
pi_148211158
Gelukkig nieuwjaar! Dat we maar veel dure geile auto's mogen rijden dit jaar :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148211258
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:28 schreef trolley het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Dat we maar veel dure geile auto's mogen rijden dit jaar :D
En geen boetes
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148211498
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 11:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En geen boetes
Dat heb je zelf in de hand :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:31:09 #13
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148212289
Beste wensen luitjes!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148213658
succes in 2015 boys en vergeet niet 2015 te schrijven ipv 2014 :') :+
Zie!
pi_148215155
Ik heb gister voor het eerst in mijn tweejarige hiker carrière een auto gewassen moeten afleveren. Maar moet dat bonnetje ook opgestuurd worden net als tankbonnetjes die niet van Esso/Shell zijn, of is een scan bij het digitale ritbonformulier voldoende?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148220404
Beste wensen leute!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148222032
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 13:15 schreef johnson555 het volgende:
succes in 2015 boys en vergeet niet 2015 te schrijven ipv 2014 :') :+
Middelbare school proefwerk struggles flashback. :')

Gelukkig nieuwjaar allemaal! :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148222196
Ze zijn weer bezig bij EW :'). Teller staat nu op 3 smsjes in minder dan een uur _O-.
أنا مغربي
  donderdag 1 januari 2015 @ 18:30:05 #19
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148222481
Hup we zijn weer aan het werk, begin pauze maar eens even met een shoarmaschotel. Toch dubbel betaald deze uurtjes :D
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148223598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:19 schreef A_Valbuena het volgende:
Ze zijn weer bezig bij EW :'). Teller staat nu op 3 smsjes in minder dan een uur _O-.
Hier geen smsje gezien -O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148225006
Ik had al werk :P Maar vind het toch sneu dat ze elke keer zo stressen.

Trouwens Amsterdam-Beverwijk met Seat Leon
Purmerend-Vleuten-Purmerend met Golf & Insignia
pi_148225405
Ik heb Leiden-Nijmegen in Clio Estate
Daarna Doetinchem-Meerkerk in een BMW 530d High Executive :)
pi_148229872
Beste wensen allen.

Morgen locatiewerk in Breda. Drilboor toevallig ook aanwezig morgen?
pi_148230011
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef kweenie1 het volgende:
Beste wensen allen.

Morgen locatiewerk in Breda. Drilboor toevallig ook aanwezig morgen?
Misschien dat ik daar nog een paar auto's kom brengen. Als het druk is rij ik waarschijnlijk wel mee.
pi_148230611
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:14 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Misschien dat ik daar nog een paar auto's kom brengen. Als het druk is rij ik waarschijnlijk wel mee.
Met vrachtauto dan waarschijnlijk? Ik moet alleen wel aan de overkant werken is mij verteld, niet bij de wasstraat.
pi_148231044
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Met vrachtauto dan waarschijnlijk? Ik moet alleen wel aan de overkant werken is mij verteld, niet bij de wasstraat.
Nee, ik werk bij ander adres in Breda. 1 van onze medewerkers staat ook meestal in de hal te werken. Ik kom wel eens auto's brengen en ophalen.
pi_148232433
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef kweenie1 het volgende:
Beste wensen allen.

Morgen locatiewerk in Breda. Drilboor toevallig ook aanwezig morgen?
Drilboor is aanwezig.
pi_148233107
Paar ritjes voor morgen gekregen, echt 20 km per auto ofzo }:|. Een Golf 7, Passat cc, Renault Megane en een witte Peugeot 508 _O_
أنا مغربي
pi_148239153
Ik ben nu onderweg naar het kantoor van EW, dat is de eerste keer sinds mijn sollicitatie dat ik daar weer kom. Ik ben wel benieuwd naar de gezichten achter de vriendelijke telefoonstemmen. :)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:44:59 #30
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148239255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:39 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik ben nu onderweg naar het kantoor van EW, dat is de eerste keer sinds mijn sollicitatie dat ik daar weer kom. Ik ben wel benieuwd naar de gezichten achter de vriendelijke telefoonstemmen. :)
Wat ga je er doen ? ~O>
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148239327
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:44 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Wat ga je er doen ? ~O>
Een gesprek met de directeur met wat verzoekjes :) , straks een verslag ervan ;)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:45:39 #32
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148240514
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:48 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Een gesprek met de directeur met wat verzoekjes :) , straks een verslag ervan ;)
We wachten in spanning af.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148242000
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:39 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik ben nu onderweg naar het kantoor van EW, dat is de eerste keer sinds mijn sollicitatie dat ik daar weer kom. Ik ben wel benieuwd naar de gezichten achter de vriendelijke telefoonstemmen. :)
Kan je ook op site zien *O*
Zie!
pi_148245858
Ik krijg steeds vaker het idee dat het systeem wat ze bij EW gebruiken voor de planning echt aan alle kanten rammelt :')

De laatste tijd moeten we steeds vaker zelf bellen voor werk. Nu ook weer een bericht op FB dat ze nog veel transporten hebben voor maandag en we maar moeten bellen (niet reageren op FB, want dan kunnen ze geen ritten plannen :P)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148245968
maandag waalwijk - zeist in een passat en deventer-oosterhout in een punto. zeist - deventer is ook al iets minder dan twee uur openbaar vervoer. Ik weet nog niet wat het definitieve ov salaris is als autoreseter zijnde maar ik heb er al helemaal geen zin meer in als het rond de 5 euro ligt :{ . Moet ook 10 uur op het eerste afleveradres zijn en 2 uur op het tweede ophaaladres..

Even afwachten dan maar of de reductie in salaris meevalt maar ik zie het somber in.
pi_148246131
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:12 schreef maxjuhhhh het volgende:
maandag waalwijk - zeist in een passat en deventer-oosterhout in een punto. zeist - deventer is ook al iets minder dan twee uur openbaar vervoer. Ik weet nog niet wat het definitieve ov salaris is als autoreseter zijnde maar ik heb er al helemaal geen zin meer in als het rond de 5 euro ligt :{ . Moet ook 10 uur op het eerste afleveradres zijn en 2 uur op het tweede ophaaladres..

Even afwachten dan maar of de reductie in salaris meevalt maar ik zie het somber in.
Ik had dat laatst per mail gevraagd, uiteindelijk toch een reactie gehad:
quote:
Het minimumuurloon wat Autoreset vanaf 1 januari 2015 betaald is als volgt: ¤ 6.29 van 19 t/m 21 jaar, ¤ 7.37 voor 22 jaar en ¤ 8.67 voor 23 jaar en ouder. Over de arbeidsuren bouw je 20% reserveringen op (vakantiegeld, vakantiedagen, kort verzuim en feestdagen). Voor de reisuren is de vergoeding exclusief reserveringen
pi_148246208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik had dat laatst per mail gevraagd, uiteindelijk toch een reactie gehad:

[..]

thanks voor het doorgeven! Ik weet niet of je het al eerder had verteld en of ik dus heb zitten slapen maar hier kan ik opzich wel mee leven. Het zal in mei dan tegenvallen maar het wekelijkse salaris verandert dus niet. :{
pi_148246374
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik had dat laatst per mail gevraagd, uiteindelijk toch een reactie gehad:

[..]

Dan ga ik er zelfs 17ct per uur op vooruit! :D Afgezien dan van de ingehouden reserveringen, maar goed. Dat voelde toch altijd al als extra.

Ik werd gebeld, maar voor ik mijn naam kon zeggen was de verbinding alweer verbroken. ;( Toen ik terug belde, was er niks meer vanuit Groningen, maar hij zou direct mailen als hij nog iets tegen kwam. Hopelijk krijg ik nog werk voor maandag, anders mag ik een dagje UB trekken. :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_148246403
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:19 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

thanks voor het doorgeven! Ik weet niet of je het al eerder had verteld en of ik dus heb zitten slapen maar hier kan ik opzich wel mee leven. Het zal in mei dan tegenvallen maar het wekelijkse salaris verandert dus niet. :{
Had dit nog niet hier op gezet :)

Ik vind het voor zover ik het begrijp ook wel acceptabel. Op de OV-uren raak je dus de reserveringen kwijt, iets meer dan een euro ongeveer maar daar moet nog wel wat belasting vanaf.

Voor de 'werk' uren 19-21 zou het salaris tussen de 6.29 en 8.48 liggen, met nog reserveringen erbij. Hier kan je dus nog wel wat op vooruitgaan.
pi_148246518
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:16 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ik had dat laatst per mail gevraagd, uiteindelijk toch een reactie gehad:

[..]

Als je dus 7.27 verdient over de uren die je rijdt, hoeveel krijg je dan exact over je OV-uren?

Hoop niet dat ze dit bij EW gaan flikken.
pi_148246700
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:30 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Als je dus 7.27 verdient over de uren die je rijdt, hoeveel krijg je dan exact over je OV-uren?

Hoop niet dat ze dit bij EW gaan flikken.
Dat zijn de in mijn quote genoemde 'kale' bedragen waar dus geen reserveringen meer over worden betaald. Over de rij uren krijg je een uurloon wat iets hoger ligt gemiddeld, plus nog 20% reserveringen. Dat is hoe ze het mij uitlegden.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 16:37:56 #42
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148246730
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:26 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Had dit nog niet hier op gezet :)

Ik vind het voor zover ik het begrijp ook wel acceptabel. Op de OV-uren raak je dus de reserveringen kwijt, iets meer dan een euro ongeveer maar daar moet nog wel wat belasting vanaf.

Voor de 'werk' uren 19-21 zou het salaris tussen de 6.29 en 8.48 liggen, met nog reserveringen erbij. Hier kan je dus nog wel wat op vooruitgaan.
Ik belde vanmiddag ook even. 90% van alle ritten bleef hetzelfde, en inderdaad op je OV uren verlies je je reserveringen. Dan kun je wel mooi zeggen 'dat voelde toch al als extra', maar aan het einde van de rit ga je er dus toch op achteruit.

Ja, dan vind ik het bezwaarlijk dat je één grote leugen ophoudt in je eerste mail door te zeggen dat dit voor iedereen voordelig zal zijn. Als slap excuus kwam hij met die app, dat ging je tijd schelen voor je administratie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148246857
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik belde vanmiddag ook even. 90% van alle ritten bleef hetzelfde, en inderdaad op je OV uren verlies je je reserveringen. Dan kun je wel mooi zeggen 'dat voelde toch al als extra', maar aan het einde van de rit ga je er dus toch op achteruit.

Ja, dan vind ik het bezwaarlijk dat je één grote leugen ophoudt in je eerste mail door te zeggen dat dit voor iedereen voordelig zal zijn. Als slap excuus kwam hij met die app, dat ging je tijd schelen voor je administratie.
Dat laatste ben ik met je eens, dat soort loos geklepper hoeft van mij ook niet. Maar uiteindelijk valt het toch allemaal mee als we niet op de OV uren enkel kaal minimumloon krijgen? Dan mogen we daar toch ook blij mee zijn? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148246934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Dat zijn de in mijn quote genoemde 'kale' bedragen waar dus geen reserveringen meer over worden betaald. Over de rij uren krijg je een uurloon wat iets hoger ligt gemiddeld, plus nog 20% reserveringen. Dat is hoe ze het mij uitlegden.
Ik hoop op het beste iig voor jullie. In de basis vind ik het belachelijk dat de OV-uren worden uitgekleed, ze besparen tientallen duizenden euro's doordat studenten gratis mogen reizen. Ben benieuwd als het kabinet een der deze jaren de studenten ov afschaft, dan mag je bij AR misschien wel je eigen kaartjes kopen. :D
pi_148247052
Iemand vandaag onderweg naar afleveradres een aanrijding gehad? Sprak een oud-klantje die een auto geleverd zou krijgen vandaag maar dat ging niet door.
pi_148247055
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:44 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ik hoop op het beste iig voor jullie. In de basis vind ik het belachelijk dat de OV-uren worden uitgekleed, ze besparen tientallen duizenden euro's doordat studenten gratis mogen reizen. Ben benieuwd als het kabinet een der deze jaren de studenten ov afschaft, dan mag je bij AR misschien wel je eigen kaartjes kopen. :D
Bij EW dan net zo goed. :') Bovendien gaan we er dus oprecht helemaal niet zo hard op achteruit. Uurloon gaat iets omhoog, reserveringen niet meer over OV uren. Het valt allemaal heus wel mee en over drie maanden heeft niemand het er meer over. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_148247087
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bij EW dan net zo goed. :') Bovendien gaan we er dus oprecht helemaal niet zo hard op achteruit. Uurloon gaat iets omhoog, reserveringen niet meer over OV uren. Het valt allemaal heus wel mee en over drie maanden heeft niemand het er meer over. :{w
uurloon van 19-21 blijft hetzelfde :')
pi_148247232
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:49 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

uurloon van 19-21 blijft hetzelfde :')
Jong broekie. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_148247306
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bij EW dan net zo goed. :') Bovendien gaan we er dus oprecht helemaal niet zo hard op achteruit. Uurloon gaat iets omhoog, reserveringen niet meer over OV uren. Het valt allemaal heus wel mee en over drie maanden heeft niemand het er meer over. :{w
Ja, maar jij weet net zo goed als ik dat het vooral OV'en is. Al helemaal vanuit Gro..

Ik denk dat EW ook overstag gaat op termijn.
pi_148247502
Het OV in Friesland is met de vakantiedienstregeling dus gewoon kut. Om van Tjalleberd naar Oudehaske te gaan moest ik met de laatste bus van de ochtend (9.45) eerst terug naar Drachten :')

Maar vanaf Oudehaske wel met een BMW 320d naar Utrecht ^O^
pi_148247575
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ja, maar jij weet net zo goed als ik dat het vooral OV'en is. Al helemaal vanuit Gro..

Ik denk dat EW ook overstag gaat op termijn.
Ik zit toch echt voornamelijk in de auto hoor. Tenzij ik een keer één rotje heb, dan is het veel OV ja. Maar die 20% komt neer op 1.50 per uur, en ik zit nooit meer dan vier/vijf uur in het OV op één dag. Zo'n dag maak ik al snel meer dan acht uur, dus dan zou ik (in deze berekening ga ik even uit van mijn uurloon, naar boven afgerond: 7.50) over vier uur geen reserveringen verdienen. Dan mis ik zes euro op een dag van minstens acht uur, die dan dus uitkomt op 60+4*0.2*7.50=66 euro in plaats van 72. De ramp is inderdaad groots. :') En voor de meeste werkdagen zit in procentueel veel minder in het OV, dus ga ik er nog minder op achteruit. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148247811
Zo, ik ben op de terugreis van EW, ik heb een gesprek met de directeur gehad over een stage en project. Vanaf eind januari/begin februari ben ik daar regelmatig op kantoor te vinden. Dus mogelijk moet ik ook af en toe jullie bellen. ;P
Vriendelijke directeur, vriendelijke medewerkers daar, en leuke plannetjes om aan te werken. :)

Mooi verhaal mee kunnen luisteren, een chauffeur heeft zomaar een auto van één adres naar een ander verkeerd adres verstuurd. Heel vaag verhaal waar de planner ook niet veel raad mee wist. ^^ uiteindelijk wel opgelost volgens mij.
pi_148247901
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik zit toch echt voornamelijk in de auto hoor. Tenzij ik een keer één rotje heb, dan is het veel OV ja. Maar die 20% komt neer op 1.50 per uur, en ik zit nooit meer dan vier/vijf uur in het OV op één dag. Zo'n dag maak ik al snel meer dan acht uur, dus dan zou ik (in deze berekening ga ik even uit van mijn uurloon, naar boven afgerond: 7.50) over vier uur geen reserveringen verdienen. Dan mis ik zes euro op een dag van minstens acht uur, die dan dus uitkomt op 60+4*0.2*7.50=66 euro in plaats van 72. De ramp is inderdaad groots. :') En voor de meeste werkdagen zit in procentueel veel minder in het OV, dus ga ik er nog minder op achteruit. :)
Het is maar wat je vervelend vindt. Maar in jouw berekening loop je bijna een uurloon mis. Misschien dat het bij AR anders is maar ik moet redelijk vaak OV'en (2-4 uur) en vaak is het ook altijd gezeik met het OV. Dan weer een bus die niet komt opdagen ergens in een gehucht, of de NS met de doodnormale vetragingen waardoor je de aansluiting mist. De echte uren waar ik "rijk" :') van wordt zijn de uren in de bus en de trein, met als dagelijkse bonus de vertraging. Persoonlijk zou ik het zeer vervelend vinden als EW juist in dit gedeelte van het werk gaat snijden, ook al gaat het maar om 6/8 euro.
pi_148248000
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:08 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Het is maar wat je vervelend vindt. Maar in jouw berekening loop je bijna een uurloon mis. Misschien dat het bij AR anders is maar ik moet redelijk vaak OV'en (2-4 uur) en vaak is het ook altijd gezeik met het OV. Dan weer een bus die niet komt opdagen ergens in een gehucht, of de NS met de doodnormale vetragingen waardoor je aansluiting mist. De echte uren waar ik "rijk" :') van wordt zijn de uren in de bus en de trein, met als dagelijkse bonus de vertraging. Persoonlijk zou ik het zeer vervelend vinden als EW juist in dit gedeelte van het werk gaat snijden, ook al gaat het maar om 6/8 euro.
Ik loop maximaal bijna een uurloon mis. Dat is nog best een verschil. En vind ik dat leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar ik vind hiken best leuk en studeer vaak in de trein, dus ik vind het echt geen ramp als ik een paar euro's moet inleveren op een werkdag. Ik krijg nog steeds boven minimumloon en dat voor uren waarin ik gewoon studeer. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148248156
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik loop maximaal bijna een uurloon mis. Dat is nog best een verschil. En vind ik dat leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar ik vind hiken best leuk en studeer vaak in de trein, dus ik vind het echt geen ramp als ik een paar euro's moet inleveren op een werkdag. Ik krijg nog steeds boven minimumloon en dat voor uren waarin ik gewoon studeer. :)
^O^
pi_148249420
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, ik ben op de terugreis van EW, ik heb een gesprek met de directeur gehad over een stage en project. Vanaf eind januari/begin februari ben ik daar regelmatig op kantoor te vinden. Dus mogelijk moet ik ook af en toe jullie bellen. ;P
Vriendelijke directeur, vriendelijke medewerkers daar, en leuke plannetjes om aan te werken. :)

Mooi verhaal mee kunnen luisteren, een chauffeur heeft zomaar een auto van één adres naar een ander verkeerd adres verstuurd. Heel vaag verhaal waar de planner ook niet veel raad mee wist. ^^ uiteindelijk wel opgelost volgens mij.
Cool, wat voor project ga je doen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ik denk dat EW ook overstag gaat op termijn.
Ik denk van niet, EW heeft een all-in loon, geen reserveringen/vakantietoeslagen/wat dan ook. Volgens mij ligt jullie OV loon ongeveer op ons standaardloon, behalve als je ouder bent. Ik verdien nu namelijk 10 euro per uur, maar ik denk dat de hikers die 23+ zijn op twee handen zijn te tellen :P
pi_148249680
ik heb nog niet iets concreets maar het gaat te maken hebben met ons: de chauffeurs.

Dus t.z.t. Komt er ook een enquete jullie kant op waarschijnlijk
pi_148249748
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
pi_148249777
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Zo, ik ben op de terugreis van EW, ik heb een gesprek met de directeur gehad over een stage en project. Vanaf eind januari/begin februari ben ik daar regelmatig op kantoor te vinden. Dus mogelijk moet ik ook af en toe jullie bellen. ;P
Vriendelijke directeur, vriendelijke medewerkers daar, en leuke plannetjes om aan te werken. :)

Mooi verhaal mee kunnen luisteren, een chauffeur heeft zomaar een auto van één adres naar een ander verkeerd adres verstuurd. Heel vaag verhaal waar de planner ook niet veel raad mee wist. ^^ uiteindelijk wel opgelost volgens mij.
Dat was ik denk ik _O-. Dus de LM kon m'n auto niet vinden, zeiden ze dat ie in amstelveen was dus ging er maar naartoe. Mocht vervolgens een auto meenemen om naar amstelveen te gaan en belde naar EW en IEMAND zei dus dat het goed was. Dus ik kom daar aan en krijg vervolgens precies dezelfde kenteken, alleen eindigde deze met 81, terwijl ik de 83 nodig had. Dat had ik dus niet gezien -O- .

Belde maar naar EW dat de klant niet thuis was, bleek het dat de klant de auto al ontvangen had. Dus ik maar bellen naar EW en weer alles uitleggen. Kreeg ik meneer C/K van de planning aan de lijn die me vervolgens vertelt dat ik niet zomaar een auto mee mag nemen(die ik dus naar amstelveen mocht brengen). Ik weer 5 keer uitleggen dat ik gewoon had gebeld en toestemming had gekregen. Moest ik een naam geven van wie ik toestemming had gekregen :'). Ja want dat ik heb onthouden..

De auto mocht dus weer terug en ik mocht lekker naar huis. (3km lopen naar dichtsbijzijnde bushalte in amstelveen)

Ja, wat een kutdag :')
أنا مغربي
pi_148250079
Haha ja dat verhaal komt wel overeen, maar schijnbaar dus flinke miscommunicatie.

Mevr M... van de planning kan ook vrolijk de telefoon opnemen: "gooooeeeeeeeedemiddag", en een andere planner waar ze de hele tijd met een chauffeur had over hoe hij zijn oud en nieuw had gevierd enzo
pi_148250351
Lijkt me best mooi om op de planning te werken, je maakt van alles mee :D
pi_148250596
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Dat was ik denk ik _O-. Dus de LM kon m'n auto niet vinden, zeiden ze dat ie in amstelveen was dus ging er maar naartoe. Mocht vervolgens een auto meenemen om naar amstelveen te gaan en belde naar EW en IEMAND zei dus dat het goed was. Dus ik kom daar aan en krijg vervolgens precies dezelfde kenteken, alleen eindigde deze met 81, terwijl ik de 83 nodig had. Dat had ik dus niet gezien -O- .

Belde maar naar EW dat de klant niet thuis was, bleek het dat de klant de auto al ontvangen had. Dus ik maar bellen naar EW en weer alles uitleggen. Kreeg ik meneer C/K van de planning aan de lijn die me vervolgens vertelt dat ik niet zomaar een auto mee mag nemen(die ik dus naar amstelveen mocht brengen). Ik weer 5 keer uitleggen dat ik gewoon had gebeld en toestemming had gekregen. Moest ik een naam geven van wie ik toestemming had gekregen :'). Ja want dat ik heb onthouden..

De auto mocht dus weer terug en ik mocht lekker naar huis. (3km lopen naar dichtsbijzijnde bushalte in amstelveen)

Ja, wat een kutdag :')
Toevallig in amstelveen bij xxxx Carcleaning? Daar had ik namelijk een auto die eindigde op 83.

9292 vertelde mij dat het 20 minuten lopen was naar dat adres vanaf de bushalte. Ik keek naar de route, leek me toch erg om. Gauw even in google maps geprobeerd, bleek de route die 9292 aangaf 6km te zijn; moet je goed doorlopen in 20 minuten. Bleek gewoon een andere route te zijn, was ook 20 minuutjes, das nog net te doen.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148250810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:13 schreef qua111 het volgende:

[..]

Toevallig in amstelveen bij xxxx Carcleaning? Daar had ik namelijk een auto die eindigde op 83.

9292 vertelde mij dat het 20 minuten lopen was naar dat adres vanaf de bushalte. Ik keek naar de route, leek me toch erg om. Gauw even in google maps geprobeerd, bleek de route die 9292 aangaf 6km te zijn; moet je goed doorlopen in 20 minuten. Bleek gewoon een andere route te zijn, was ook 20 minuutjes, das nog net te doen.
Hahahahaha ja idd!! Die blauwe renault megane die je moest afleveren bij dat kut elektronica bedrijf. Die hebben ze dus dubbel ingepland, vandaar alle verwarring. Stond daar serieus een halfuur te wachten. Aan wie heb je de sleutel echt afgegeven? Dat bedrijf was gesloten toch

En die route _O- _O- alsmaar rechtdoor, er kwam serieus geen einde aan
أنا مغربي
pi_148250821
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:13 schreef qua111 het volgende:

[..]

Toevallig in amstelveen bij xxxx Carcleaning? Daar had ik namelijk een auto die eindigde op 83.

9292 vertelde mij dat het 20 minuten lopen was naar dat adres vanaf de bushalte. Ik keek naar de route, leek me toch erg om. Gauw even in google maps geprobeerd, bleek de route die 9292 aangaf 6km te zijn; moet je goed doorlopen in 20 minuten. Bleek gewoon een andere route te zijn, was ook 20 minuutjes, das nog net te doen.
Ik had die route van 9292 gevolgd, was idd geen 20 minuten lopen ;(
Je kan overigens ook gewoon onder die kruising lopen bij de bushalte, schilt ook dik tijd dacht ik
Nee, toch niet
pi_148250992
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ik had die route van 9292 gevolgd, was idd geen 20 minuten lopen ;(
Je kan overigens ook gewoon onder die kruising lopen bij de bushalte, schilt ook dik tijd dacht ik
Ik was m'n tijdschiller vergeten :')

Ja die route was echt kansloos! Jij bent de volle 6km gelopen? Of ook wel de shortcut?
(Het was trouwens wel een mooie versie van de Megane, iets met RSline ofzo. Noem het een race variant, rode strepen etc. Zat tenminste meer leven in dan die standaard dCi shit die daarin zit. )

Jaa echt ultrakut. Kwam dus aan bij dat afleveradres, was toevallig nog iemand aanwezig om een monteur van KPN binnen te laten. Voor de rest was er niemand... Had ook geen naam staan, dus EW gebeld, die belde weer met LM, kwartier wachten, gezeik gedoe. Uiteindelijk maar de sleutel aan die ene vent afgegeven, en OV naar huis gepakt. Lekker kansloos weer.

Maandag ook weer 2 ritjes; Insignia van Dordt naar Enter, en dan een C1 van Nijverdal naar Stellendam. Totaal 400km, lekker wel. :)
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148251071
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ik was m'n tijdschiller vergeten :')

Ja die route was echt kansloos! Jij bent de volle 6km gelopen? Of ook wel de shortcut?

Volle 6km gelopen :')
Nee, toch niet
pi_148251104
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Volle 6km gelopen :')
_O-

Doet me denken aan mijn eerste werkdag, ook zoiets gelopen door de sneeuw. Toen dacht ik, als dit het is dan ben ik er gauw klaar mee :P
pi_148251109
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:24 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Volle 6km gelopen :')
Laziness saves the day _O_
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148251619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:22 schreef qua111 het volgende:

[..]

Ik was m'n tijdschiller vergeten :')

Ja die route was echt kansloos! Jij bent de volle 6km gelopen? Of ook wel de shortcut?
(Het was trouwens wel een mooie versie van de Megane, iets met RSline ofzo. Noem het een race variant, rode strepen etc. Zat tenminste meer leven in dan die standaard dCi shit die daarin zit. )

Jaa echt ultrakut. Kwam dus aan bij dat afleveradres, was toevallig nog iemand aanwezig om een monteur van KPN binnen te laten. Voor de rest was er niemand... Had ook geen naam staan, dus EW gebeld, die belde weer met LM, kwartier wachten, gezeik gedoe. Uiteindelijk maar de sleutel aan die ene vent afgegeven, en OV naar huis gepakt. Lekker kansloos weer.

Maandag ook weer 2 ritjes; Insignia van Dordt naar Enter, en dan een C1 van Nijverdal naar Stellendam. Totaal 400km, lekker wel. :)
Hahaha GT Line ja! Ik had dus dezelfde maar dan in het zwart. Vond het wel apart, van binnen staat er nog heel groot "Megane SPORT". Niet iets alledaags wat je bij een leaseauto tegenkomt :P

Ik heb denk ik de kortste gelopen? Lang een Porsche Cayenne en een super dikke audi (r8 ofzo)? Denk dat het dus niet die van 6km is :')

Super onhandig van EW hahaha. Een rit die niet eens doorgaat dubbel inplannen _O-. Hoopte wel op die 508 die ik van de CP zou overnemen, maar helaas :N.
أنا مغربي
pi_148251735
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:40 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Hahaha GT Line ja! Ik had dus dezelfde maar dan in het zwart. Vond het wel apart, van binnen staat er nog heel groot "Megane SPORT". Niet iets alledaags wat je bij een leaseauto tegenkomt :P

Ik heb denk ik de kortste gelopen? Lang een Porsche Cayenne en een super dikke audi (r8 ofzo)? Denk dat het dus niet die van 6km is :')

Super onhandig van EW hahaha. Een rit die niet eens doorgaat dubbel inplannen _O-. Hoopte wel op die 508 die ik van de CP zou overnemen, maar helaas :N.
Nee dat zegt mij helemaal niks. Ik ging over die brug voor fietsers, over die N weg. Langs een tuincentrum met een 100-tal auto's ervoor geparkeerd.

Voor een leasebak zag ik er vrij chique uit ja. Had woensdag nog een 508, dus was niet heel rouwig erom to be honest
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148251930
Wat is er zo speciaal aan een 508?
pi_148251998
Ik ben voor die fietsbrug rechts af gegaan, en over dat ander bruggetje verderop gelopen. Dat is nog een 800m oid extra :P

Maar de bus gaat toch gewoon onder de brug ook door ofniet? Er staan iig wel bushaltes langs die weg, en zag er ook nog een bus langs rijden toen ik tussen die weilanden liep parallel van die weg.
Nee, toch niet
pi_148252161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:43 schreef qua111 het volgende:

[..]

Nee dat zegt mij helemaal niks. Ik ging over die brug voor fietsers, over die N weg. Langs een tuincentrum met een 100-tal auto's ervoor geparkeerd.

Voor een leasebak zag ik er vrij chique uit ja. Had woensdag nog een 508, dus was niet heel rouwig erom to be honest


Dit was de route die ik nam, denk echt wel dat dit de kortste is hahaha

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:49 schreef PieterJanDeVakman het volgende:
Wat is er zo speciaal aan een 508?
Meer iets persoonlijks, vind het gewoon een toffe bak :p
أنا مغربي
pi_148252619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:55 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was de route die ik nam, denk echt wel dat dit de kortste is hahaha

[..]

Meer iets persoonlijks, vind het gewoon een toffe bak :p
O+ O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148252831
Ik heb een keer de hybride versie gereden, doe mij dan toch maar een Duitse wagen
pi_148252838
Daar komen de SMSjes voor Groningen weer :P

En de 1.6 diesel automaat voor de 508 is de grootste rotzooi die je maar kunt hebben :)
Nee, toch niet
pi_148252976
Ze zitten nog op kantoor, ik ben net gebeld... Terwijl ik geen hiker ben... En niet eens beschikbaar sta... Toch toegezegt, dan maar de eerste dag in het nieuwe jaar niet naar school. ^^
pi_148253428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:13 schreef Solidberg het volgende:
Daar komen de SMSjes voor Groningen weer :P

En de 1.6 diesel automaat voor de 508 is de grootste rotzooi die je maar kunt hebben :)
Ik moet morgen maandag m'n eerste auto ophalen in Assen, terwijl ik vanuit regio Leeuwarden werk :P

Edit: denken dat het al zondag is :') 8)7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148253585
Ik ben niet meer gebeld of gemaild voor maandag, dus ik trek een dagje door in de UB. Aan iedereen die maandag een ritje naar Groningen heeft en mij wil helpen te soggen, ik doe graag een kopje thee/koffie met je. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_148253882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef PieterJanDeVakman het volgende:

[..]

O+ O+ O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de SW man :r :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch veel beter dit :D
أنا مغربي
pi_148254287
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 22:31 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Met vrachtauto dan waarschijnlijk? Ik moet alleen wel aan de overkant werken is mij verteld, niet bij de wasstraat.
Ik heb je volgens mij niet gezien. Drilboor wel :P
pi_148256365
Dan denk ik dat mij wel de goede ritjes gegund worden maar ik mag ook in een Citroen C1 gaan rijden, die ik ook moet aftanken zonder tankpas. :'(
pi_148256681
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ik heb je volgens mij niet gezien. Drilboor wel :P
Ik heb Drilboor inderdaad ook gesproken, hij heeft me mogen uitleggen hoe het tanken werkt.

Kan best dat ik je gezien heb, maar kan ook best van niet. Ben eigenlijk de hele dag aan het rondkarren geweest met zo'n andere gozer.
pi_148257419
Hallo fokkers,
Heb speciaal voor dit topic even een account aangemaakt, en vanaf deel 120 tot dit deel gelezen ongeveer :9~ .
Kan namelijk niet wachten tot ik kan beginnen met hiken, heb alleen een paar vraagjes die niet in de OP staan.
Er staat dat je al een half jaar je rijbewijs moet hebben, ik heb mijn rijbewijs sinds 1 september en 12 januari word ik 18.
Gaat dat half jaar in vanaf 12 januari of vanaf 1 september? Heb jaar terug al een keer een mailtje gestuurd, maar zonder reactie.

Ook vroeg ik mij af of ik daalijk al kan solliciteren (als ik 18 ben), of dat ik beter kan wachten tot ik mijn rijbewijs heb. Sinds die berichten op Facebook voor regio denbosh/nijmegen word ik helemaal hebberig :p.
pi_148257561
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:05 schreef wattan het volgende:
Hallo fokkers,
Heb speciaal voor dit topic even een account aangemaakt, en vanaf deel 120 tot dit deel gelezen ongeveer :9~ .
Kan namelijk niet wachten tot ik kan beginnen met hiken, heb alleen een paar vraagjes die niet in de OP staan.
Er staat dat je al een half jaar je rijbewijs moet hebben, ik heb mijn rijbewijs sinds 1 september en 12 januari word ik 18.
Gaat dat half jaar in vanaf 12 januari of vanaf 1 september? Heb jaar terug al een keer een mailtje gestuurd, maar zonder reactie.

Ook vroeg ik mij af of ik daalijk al kan solliciteren (als ik 18 ben), of dat ik beter kan wachten tot ik mijn rijbewijs heb. Sinds die berichten op Facebook voor regio denbosh/nijmegen word ik helemaal hebberig :p.
Eerst heb je je rijbewijs al en daarna niet meer?
Your opinion of me is none of my business.
pi_148258007
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:05 schreef wattan het volgende:
Hallo fokkers,
Heb speciaal voor dit topic even een account aangemaakt, en vanaf deel 120 tot dit deel gelezen ongeveer :9~ .
Kan namelijk niet wachten tot ik kan beginnen met hiken, heb alleen een paar vraagjes die niet in de OP staan.
Er staat dat je al een half jaar je rijbewijs moet hebben, ik heb mijn rijbewijs sinds 1 september en 12 januari word ik 18.
Gaat dat half jaar in vanaf 12 januari of vanaf 1 september? Heb jaar terug al een keer een mailtje gestuurd, maar zonder reactie.

Ook vroeg ik mij af of ik daalijk al kan solliciteren (als ik 18 ben), of dat ik beter kan wachten tot ik mijn rijbewijs heb. Sinds die berichten op Facebook voor regio denbosh/nijmegen word ik helemaal hebberig :p.


Je hebt nu zo'n begeleiding rijbewijs, het half jaar geldt gewoon vanaf 1 september. Dus jij kan gaan solliciteren op 1 maart.
pi_148258025
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:05 schreef wattan het volgende:
Hallo fokkers,
Heb speciaal voor dit topic even een account aangemaakt, en vanaf deel 120 tot dit deel gelezen ongeveer :9~ .
Kan namelijk niet wachten tot ik kan beginnen met hiken, heb alleen een paar vraagjes die niet in de OP staan.
Er staat dat je al een half jaar je rijbewijs moet hebben, ik heb mijn rijbewijs sinds 1 september en 12 januari word ik 18.
Gaat dat half jaar in vanaf 12 januari of vanaf 1 september? Heb jaar terug al een keer een mailtje gestuurd, maar zonder reactie.

Ook vroeg ik mij af of ik daalijk al kan solliciteren (als ik 18 ben), of dat ik beter kan wachten tot ik mijn rijbewijs heb. Sinds die berichten op Facebook voor regio denbosh/nijmegen word ik helemaal hebberig :p.
Hoop dat je allereerst wordt aangenomen makker, hoor dat ze laatste tijd niet veel op sollicitaties reageren.. Succes gozer :7
أنا مغربي
pi_148259640
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Je hebt nu zo'n begeleiding rijbewijs, het half jaar geldt gewoon vanaf 1 september. Dus jij kan gaan solliciteren op 1 maart.
//nvm, las verkeerd :')

[ Bericht 7% gewijzigd door jurgenov op 02-01-2015 22:09:41 ]
pi_148262225
Bij **** carcleaning ga ik altijd via de metro, uitstappen in Westwijk. Is dan halfuurtje lopen ofzoiets. Hij haalt de meeste mensen die verdwaald zijn bij die verre bushalte (waar je ook mega om moet lopen) meestal wel op trouwens. :P

Er schijnt ook een bushalte dichtbij te zijn, maar die heb ik nog niet gevonden.
pi_148265106
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Schaapje96 het volgende:
Bij **** carcleaning ga ik altijd via de metro, uitstappen in Westwijk. Is dan halfuurtje lopen ofzoiets. Hij haalt de meeste mensen die verdwaald zijn bij die verre bushalte (waar je ook mega om moet lopen) meestal wel op trouwens. :P

Er schijnt ook een bushalte dichtbij te zijn, maar die heb ik nog niet gevonden.
Hahaha de spontane " weet u toevallig of er een bushalte in de buurt is? :* " werkte helaas niet.. En je moet met bus 172 gaan en bij weldam uitstappenn, scheelt je 10 min lopen ;)
أنا مغربي
pi_148269941
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 16:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens, dat soort loos geklepper hoeft van mij ook niet. Maar uiteindelijk valt het toch allemaal mee als we niet op de OV uren enkel kaal minimumloon krijgen? Dan mogen we daar toch ook blij mee zijn? :P
Nuja, ik vind het nogal bezwaarlijk als je eenzijdig in je eigen voordeel de arbeidsvoorwaarden aan gaat passen en daarna nog durft te roepen dat iedereen beter af is. Ik heb getekend voor dat en niet voor dit. Niet netjes dit, maar tenzij jij een mailinglist bij elkaar krijgt zodat je iedereen kan vragen een weekje niet te werken totdat deze onzin van de baan is ga je het niet voor elkaar krijgen er iets aan te veranderen ben ik bang. Dus ja, het zal wel tegen deze voorwaarden moeten nietwaar?

Krijg ik straks weer een belletje van die kerel van de HR dat ik oprui tot stakingen op publieke internetfora. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148270366
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]
Krijg ik straks weer een belletje van die kerel van de HR dat ik oprui tot stakingen op publieke internetfora. :')
_O- _O- _O-
أنا مغربي
pi_148270433
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nuja, ik vind het nogal bezwaarlijk als je eenzijdig in je eigen voordeel de arbeidsvoorwaarden aan gaat passen en daarna nog durft te roepen dat iedereen beter af is. Ik heb getekend voor dat en niet voor dit. Niet netjes dit, maar tenzij jij een mailinglist bij elkaar krijgt zodat je iedereen kan vragen een weekje niet te werken totdat deze onzin van de baan is ga je het niet voor elkaar krijgen er iets aan te veranderen ben ik bang. Dus ja, het zal wel tegen deze voorwaarden moeten nietwaar?

Krijg ik straks weer een belletje van die kerel van de HR dat ik oprui tot stakingen op publieke internetfora. :')
Ja laten we allemaal gaan staken om zes euro. :') Dude, doe eens realistisch. Natuurlijk zuigt het even, mopper maar even flink, drink een glas roosvicee en ga verder met je leven ofzo. :N
Your opinion of me is none of my business.
pi_148270478
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:45 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Sprak laatst mijn favoriete mede Eindhovenaar Autoresetboy. Al een paar keer met die jongen moeten rijden en uiteraard stond hij ook met een busje stil voor Mercedes Benz in Nijkerk, heel die toko gesloten daar (dus samen naar Oosterhout).

Maar hij werkte op zaterdag ergens bij een Volvodealert ofzo en had zijn functie op Facebook gezet. Ik weet niet wat precies, maar hij kreeg ineens van z'n baas een mail dat hij het bedrijf schaadt met zijn status(sen) op Facebook ofzo. :') en of hij gaarne zijn functievermelding zou willen verwijderen.

:') -> :'):')

Volgens mij had hij het gedaan en een goeie mail teruggestuurd of die vent voortaan zich niet met zijn privéleven zou willen bemoeien. En diezelfde boodschap geldt voor deze meneer van de HR:

Grondwet, artikel 7.1:

quote:
Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148270543
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sprak laatst mijn favoriete mede Eindhovenaar Autoresetboy. Al een paar keer met die jongen moeten rijden en uiteraard stond hij ook met een busje stil voor Mercedes Benz in Nijkerk, heel die toko gesloten daar (dus samen naar Oosterhout).

Maar hij werkte op zaterdag ergens bij een Volvodealert ofzo en had zijn functie op Facebook gezet. Ik weet niet wat precies, maar hij kreeg ineens van z'n baas een mail dat hij het bedrijf schaadt met zijn status(sen) op Facebook ofzo. :') en of hij gaarne zijn functievermelding zou willen verwijderen.

:') -> :'):')

Volgens mij had hij het gedaan en een goeie mail teruggestuurd of die vent voortaan zich niet met zijn privéleven zou willen bemoeien. En diezelfde boodschap geldt voor deze meneer van de HR:

Grondwet, artikel 7.1:

[..]

Even een quote voor de rest, zodat iedereen hier om kan lachen, ook als jouw hersencellen weer aan springen en je dit verwijdert. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_148270551
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja laten we allemaal gaan staken om zes euro. :') Dude, doe eens realistisch. Natuurlijk zuigt het even, mopper maar even flink, drink een glas roosvicee en ga verder met je leven ofzo. :N
Want het korten op salaris is geen legitieme reden om te staken? Er zijn sectoren waar ze gaan staken omdat ze geen loonsverhoging krijgen. En ik denk niet dat wij meer verdienen dan zij.

Daarnaast is het natuurlijk uitermate smerig hoe deze verandering van arbeidsvoorwaarden erdoorheen geduwd wordt, maar dat is mijn persoonlijke mening. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148270563
Je zou maar alles lukraak accepteren wat zich voordoet :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148270597
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want het korten op salaris is geen legitieme reden om te staken? Er zijn sectoren waar ze gaan staken omdat ze geen loonsverhoging krijgen. En ik denk niet dat wij meer verdienen dan zij.

Daarnaast is het natuurlijk uitermate smerig hoe deze verandering van arbeidsvoorwaarden erdoorheen geduwd wordt, maar dat is mijn persoonlijke mening. :)
Het is een bijbaantje. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_148270636
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het is een bijbaantje. :')
Want dat maakt een verschil? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 02:00:35 #100
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148270710
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:53 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Even een quote voor de rest, zodat iedereen hier om kan lachen, ook als jouw hersencellen weer aan springen en je dit verwijdert. :')
Overigens waargebeurd hoor. Snap niet wat er mis is met mijn hersencellen als ik niet wens door mijn werkgever gebeld te worden voor mijn uitlatingen op internet.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148270761
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want dat maakt een verschil? :')
Tuurlijk. Ik ben niet afhankelijk van dit inkomen en het is tijdelijk werk. Dat betekent dat ik er ook niet zo achterlijk veel energie in ga steken. Of ik accepteer het of ik neem ontslag en zoek een nieuw bijbaantje. Mijn leven is heerlijk simpel wat dat betreft en redelijk frustratieloos. O+ Maar ga gerust staken hoor, meer werk voor mij. :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148270802
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:00 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Overigens waargebeurd hoor. Snap niet wat er mis is met mijn hersencellen als ik niet wens door mijn werkgever gebeld te worden voor mijn uitlatingen op internet.
Welcome to the real world. *O* Elke toekomstige werkgever zal je googelen en daar conclusies aan verbinden. Je moet gewoon voorzichtig zijn met uitlatingen over werk of privé op internet, dat weet je toch inmiddels wel? :')
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 02:09:31 #103
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148270932
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Welcome to the real world. *O* Elke toekomstige werkgever zal je googelen en daar conclusies aan verbinden. Je moet gewoon voorzichtig zijn met uitlatingen over werk of privé op internet, dat weet je toch inmiddels wel? :')
En jij bent het hiermee eens? :')

Ik beschouw 'Freedom of Speech' als grondrecht nummer 1. Wat mij betreft mag Wilders zoveel MINDER MINDER roepen als hij wil, of hij het voor elkaar krijgt is iets anders. Mensen die roepen dat Wilders gevaarlijk is :')

W.b. inkomsten, natuurlijk ben ik niet 'afhankelijk' van Autoreset, maar sinds wanneer rechtvaardigt dat dat ik dit maar moet accepteren? Het is een leugen als je jezelf dat voorhoudt. Noem het een principekwestie.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148271096
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Sprak laatst mijn favoriete mede Eindhovenaar Autoresetboy. Al een paar keer met die jongen moeten rijden en uiteraard stond hij ook met een busje stil voor Mercedes Benz in Nijkerk, heel die toko gesloten daar (dus samen naar Oosterhout).

Maar hij werkte op zaterdag ergens bij een Volvodealert ofzo en had zijn functie op Facebook gezet. Ik weet niet wat precies, maar hij kreeg ineens van z'n baas een mail dat hij het bedrijf schaadt met zijn status(sen) op Facebook ofzo. :') en of hij gaarne zijn functievermelding zou willen verwijderen.

:') -> :'):')

Volgens mij had hij het gedaan en een goeie mail teruggestuurd of die vent voortaan zich niet met zijn privéleven zou willen bemoeien. En diezelfde boodschap geldt voor deze meneer van de HR:

Grondwet, artikel 7.1:

[..]

Dat artikel zegt niets. De jurisprudentie van de afgelopen jaren vertelt ons dat je gewoon ontslagen kunt worden om hetgeen wat je op een sociaal medium zoals Facebook post.

[ Bericht 100% gewijzigd door Exorbitantes op 03-01-2015 02:21:21 ]
  zaterdag 3 januari 2015 @ 02:19:35 #105
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148271179
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:16 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Dat artikel zegt niets. De jurisprudentie van de afgelopen jaren vertelt ons dat je gewoon ontslagen kunt worden om hetgeen wat je op een sociaal medium zoals Facebook post.
Om wat voor uitlatingen precies?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148271246
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Om wat voor uitlatingen precies?
Zoals bijvoorbeeld in de volgende uitspraak:

http://uitspraken.rechtsp(...)NL:RBARN:2012:BV9483

Werknemer op fb:
quote:
“blokker wat een hoerebedrijf spijt dak er ben gaan werken en die mensen ook d er werken vooral me teamleider wat een gore achter de ellebogen nijmegseple nep wout je ken aan die kkstreken van hem wel merken dat hij uit nijmegen ko en wout uis geweest de hoerestumperd ooit komt mijn dag en geloof me dan st ze te janken kkhomo,s”
Uitspraak rechter:
quote:
Te meer daar [werknemer] een gewaarschuwd man was moet de grovelijke wijze van belediging van Blokker aangemerkt worden als een dringende reden in de zin de wet op grond waarvan van Blokker niet kan worden gevergd dat zij de arbeidsovereenkomst met [werknemer] voortzet.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 02:25:04 #107
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148271296
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:22 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Zoals bijvoorbeeld in de volgende uitspraak:

http://uitspraken.rechtsp(...)NL:RBARN:2012:BV9483

Werknemer op fb:

[..]

Uitspraak rechter:

[..]

Nuja, dat is ook wel terecht. :')
Sowieso deze tokkie, geef maar gewoon een pilletje, want die komt toch nooit meer aan de bak met een contract ontbonden door een rechter.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148271395
Mja, als je als werkgever zegt dat iedereen er beter van wordt terwijl je uurloon gewoon omlaag gaat en verder niks verandert, vind ik dat nou niet echt respectabel.
Nee, toch niet
pi_148271402
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nuja, dat is ook wel terecht. :')
Sowieso deze tokkie, geef maar gewoon een pilletje, want die komt toch nooit meer aan de bak met een contract ontbonden door een rechter.
Ja, maar er zijn ook uitspraken waar minder grof beledigd wordt. In deze rechtszaak beriep die werknemer op het grondwetsartikel wat jij net aanhaalde.

De rechter beslist op dat punt:
quote:
Met vrijheid van meningsuiting heeft dit bericht niets te maken. Die vrijheid wordt overigens begrensd door de beginselen van zorgvuldigheid die [werknemer] jegens Blokker in acht dient te nemen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 02:30:27 #110
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148271412
Maar om even terug te komen op het verhaal, w.m.b. mag je alles zeggen over welke kwestie dan ook, zolang je dat op een fatsoenlijke wijze doet. En volgens mij valt 'smerige actie' nog wel binnen de fatsoensnormen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 02:33:45 #111
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148271485
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:30 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn ook uitspraken waar minder grof beledigd wordt. In deze rechtszaak beriep die werknemer op het grondwetsartikel wat jij net aanhaalde.

De rechter beslist op dat punt:

[..]

Ik denk dat de beginselen voor zorgvuldigheid voor een Nederlands politicus iets ruimer dienen te liggen ja, maar in dit geval heeft de rechter juist beslist.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148272592
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En jij bent het hiermee eens? :')

Ik beschouw 'Freedom of Speech' als grondrecht nummer 1. Wat mij betreft mag Wilders zoveel MINDER MINDER roepen als hij wil, of hij het voor elkaar krijgt is iets anders. Mensen die roepen dat Wilders gevaarlijk is :')

W.b. inkomsten, natuurlijk ben ik niet 'afhankelijk' van Autoreset, maar sinds wanneer rechtvaardigt dat dat ik dit maar moet accepteren? Het is een leugen als je jezelf dat voorhoudt. Noem het een principekwestie.
Gezellige discussie in de nacht, en ik wil hier toch in de vroege ochtend op inhaken. Ik ben het volledig eens met wat Sarasi zegt. Als jij baas bent van een serieus bedrijf en je moet een nieuwe manager aannemen, dan kies je niet voor die kerel die op Facebook allemaal partyfoto's heeft staan met ontbloot boven
Iijf, dan kies je voor die kerel die serieus overkomt en weet dat zijn (toekomstige) baas online op zijn naam gaat zoeken.
pi_148272618
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja laten we allemaal gaan staken om zes euro. :') Dude, doe eens realistisch. Natuurlijk zuigt het even, mopper maar even flink, drink een glas roosvicee en ga verder met je leven ofzo. :N
De keren dat ik me bij Amoeba aansluit zijn op één hand te tellen, maar ik moet hem hier toch echt gelijk geven. Wat ze hier doen is ronduit belachelijk, en de enige reden dat ze dit kunnen doen is omdat wij elkaar (als in collega's) niet zien / verenigen. Je pikt het, omdat je er niks tegen kan doen.

Ik heb het andersom een keer gehad bij een directeur die de CAO naar zijn hand zette. Dat bedrijf was klein genoeg om het voor elkaar te krijgen dat het toch gewoon werd nageleefd, maar ik was de enige daar die het deed. En dat is precies waar ze bij AR op mikken. Overigens hebben ze bij EW ooit een keer iets soortgelijks geflikt met de gewerkte uren binnen je woonplaats.
pi_148272626
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

En jij bent het hiermee eens? :')

Ik beschouw 'Freedom of Speech' als grondrecht nummer 1. Wat mij betreft mag Wilders zoveel MINDER MINDER roepen als hij wil, of hij het voor elkaar krijgt is iets anders. Mensen die roepen dat Wilders gevaarlijk is :')

W.b. inkomsten, natuurlijk ben ik niet 'afhankelijk' van Autoreset, maar sinds wanneer rechtvaardigt dat dat ik dit maar moet accepteren? Het is een leugen als je jezelf dat voorhoudt. Noem het een principekwestie.
Kijk hier ben ik het dan weer mee oneens, wat Wilders heeft gedaan kan gewoon niet. We moeten nog zien wat de rechter er van zegt, maar je kan ook te ver gaan (of zoals ze dat in het Engels zo mooi zeggen "pushing it") en dat heeft hij wat mij betreft gedaan. Maar goed, iedereen die op hem stemt neem ik bij voorbaat al niet meet serieus :')

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat er een grens is. Over wat je zegt, maar ook over wat je doet. Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet in België woon, daar staken ze bij elke scheet die dwars zit.

[ Bericht 3% gewijzigd door Viezze op 03-01-2015 07:39:18 ]
pi_148274584
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 07:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

De keren dat ik me bij Amoeba aansluit zijn op één hand te tellen, maar ik moet hem hier toch echt gelijk geven. Wat ze hier doen is ronduit belachelijk, en de enige reden dat ze dit kunnen doen is omdat wij elkaar (als in collega's) niet zien / verenigen. Je pikt het, omdat je er niks tegen kan doen.

Ik heb het andersom een keer gehad bij een directeur die de CAO naar zijn hand zette. Dat bedrijf was klein genoeg om het voor elkaar te krijgen dat het toch gewoon werd nageleefd, maar ik was de enige daar die het deed. En dat is precies waar ze bij AR op mikken. Overigens hebben ze bij EW ooit een keer iets soortgelijks geflikt met de gewerkte uren binnen je woonplaats.
Natuurlijk is het belachelijk, maar belachelijk begon al bij de uitzendconstructie die je tekende. Toen wist je toch zeker al dat er ook dit soort dingen geflikt zouden worden? :') Dat is iets wat ik toen overwogen heb, waar ik toen mee akkoord ben gegaan en waar ik dus nu niet alsnog over ga lopen mekkeren. Staken ga ik al helemaal niet doen want geheel volgens constructie kun je er donder op zeggen dat je nooit weer wordt opgeroepen.

Iedereen die bij sollicitatie het contract goed heeft doorgenomen, heeft toen gelezen dat hij geen inbreng zou hebben, geen poot om op te staan.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:37:31 #116
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148275326
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:06 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Natuurlijk is het belachelijk, maar belachelijk begon al bij de uitzendconstructie die je tekende. Toen wist je toch zeker al dat er ook dit soort dingen geflikt zouden worden? :') Dat is iets wat ik toen overwogen heb, waar ik toen mee akkoord ben gegaan en waar ik dus nu niet alsnog over ga lopen mekkeren. Staken ga ik al helemaal niet doen want geheel volgens constructie kun je er donder op zeggen dat je nooit weer wordt opgeroepen.

Iedereen die bij sollicitatie het contract goed heeft doorgenomen, heeft toen gelezen dat hij geen inbreng zou hebben, geen poot om op te staan.
Dit is echt de grootste bullshit die ik deze week gelezen heb. Daarnaast, als IEDEREEN staakt, doe eens een gokje wat er dan gebeurt? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148275520
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:37 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit is echt de grootste bullshit die ik deze week gelezen heb. Daarnaast, als IEDEREEN staakt, doe eens een gokje wat er dan gebeurt? :')
En jij denkt dat je iedereen aan het staken zou krijgen als je wel gewoon contact zou hebben met collega's? :D
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:50:06 #118
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148275578
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:46 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En jij denkt dat je iedereen aan het staken zou krijgen als je wel gewoon contact zou hebben met collega's? :D
Nee. Maar je zanikt nu door over één regeltje van mij. Mijn punt was dat collega's zich niet kunnen verenigen en daardoor toch geen stem hebben.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148275598
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Nee. Maar je zanikt nu door over één regeltje van mij. Mijn punt was dat collega's zich niet kunnen verenigen en daardoor toch geen stem hebben.
En mijn punt is dat we toch al geen stem hadden. In essentie zijn we het eens.
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:52:48 #120
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148275624
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 07:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Kijk hier ben ik het dan weer mee oneens, wat Wilders heeft gedaan kan gewoon niet. We moeten nog zien wat de rechter er van zegt, maar je kan ook te ver gaan (of zoals ze dat in het Engels zo mooi zeggen "pushing it") en dat heeft hij wat mij betreft gedaan. Maar goed, iedereen die op hem stemt neem ik bij voorbaat al niet meet serieus :')

Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat er een grens is. Over wat je zegt, maar ook over wat je doet. Wat dat betreft ben ik blij dat ik niet in België woon, daar staken ze bij elke scheet die dwars zit.
Nuja, ik vind dat de positie van een Kamerlid dit rechtvaardigt. Het is zijn werk om zich met dit soort kwesties bezig te houden.

En laten we vooral niet ontkennen dat dit speelt in de samenleving. Ik erger me groen en geel als ik weer zo'n groepje trainingsbroeken met een nektasje tegenkom.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 11:54:33 #121
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148275662
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En mijn punt is dat we toch al geen stem hadden. In essentie zijn we het eens.
Eens. En dan vind ik de huidige gang van zaken hetzelfde als misbruik maken van de situatie. En dat is absurd dat dit kan in Nederland.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148275711
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]


En laten we vooral niet ontkennen dat dit speelt in de samenleving. Ik erger me groen en geel als ik weer zo'n groepje trainingsbroeken met een nektasje tegenkom.
Dat dit kan in Nederland! :')
  zaterdag 3 januari 2015 @ 12:08:30 #123
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148275968
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat dit kan in Nederland! :')
Je steelt mijn cliché.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148276372
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:08 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je steelt mijn cliché.
Oh, ik heb de rest van je geblaat niet eens gelezen.
pi_148277686
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 11:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eens. En dan vind ik de huidige gang van zaken hetzelfde als misbruik maken van de situatie.
Misbruik maken van de situatie, dat is het inderdaad wel een beetje. Ze weten dat het gros van de mensen toch wel blijft omdat het gewoon een zwaar relaxed baantje is. Ik kan me een hoop baantjes voorstellen die meer verdienen maar die zijn dan ook gewoon veel minder leuk.

En degenen die nu wel weggaan kunnen ze vrij makkelijk weer vervangen aangezien er toch vele studenten zijn die dit werk wel willen doen.

De gang van zaken blijft natuurlijk vreemd, vooral omdat ze heel weinig duidelijkheid eromheen verschaffen. Maar voorlopig lijkt het er niet op dat het voor ons voordelig gaat zijn. Als ik er niet op achteruit zou gaan, zou ik vanaf nu voor alle rijuren rond de 9 euro bruto excl. reserveringen moeten krijgen.

Zou trouwens de tijd dat je bij de klant bent (auto innemen, schade controleren, eventuele wachttijd) ook als rijtijd gelden? Zou mij een beetje krom lijken als dat ook als OV-uren wordt gezien.
&lt;klik hier om een reactie te plaatsen&gt;
pi_148278270
We hebben gewoon het meest luxe bijbaantje ooit. Je krijgt betaalt om te rijden en te studeren. En dan kan je wel zeggen ja maar bij bedrijf XYZ krijg je 10¤/uur, maar dan moet je echt werken.

Als je echt wil werken en dus echt bijverdienen, ga lekker bij XYZ aan de slag. Voor dit luizenbaantje is het al een godswonder dat je meer dan ¤6 per uur krijgt voor een 40% van je werktijd als 'vrije tijd' in het OV en 60% een beetje in een auto rijden.

En dat EW / AR bedrag x aan zijn klanten vraagt en jij daar maar y van krijgt lijkt me in deze sector niet heel relevant. En dan komt er dus vanzelf een moment waarop ze denken ja, het kan goedkoper voor ons, en dan doen ze dat.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148279768
Smsje van EW, ze zitten gewoon op zaterdag op kantoor om ritten weg te krijgen. Ik voel me bijna schuldig dat ik maandag echt niet kan. :{
pi_148279814
Wauw zaterdag op werk, zouden ze toeslagen krijgen? :+
Zie!
pi_148280201
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 14:25 schreef Schaapje96 het volgende:
Smsje van EW, ze zitten gewoon op zaterdag op kantoor om ritten weg te krijgen. Ik voel me bijna schuldig dat ik maandag echt niet kan. :{
Het is dat ik al de hele dag werk, had ze graag geholpen. Dit is echt bizar dat ze op zaterdag nog op kantoor zitten. Dan zeg je toch gewoon ja sorry, we redden het niet :?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148280632
Ik heb maandag niet echt belangrijke lessen in de ochtend dus had toch maar gebeld. Renault Master Utrecht-Lisserbroek :') grootste fout van me leven dat ik heb gebeld
أنا مغربي
pi_148287000
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 13:16 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Zou trouwens de tijd dat je bij de klant bent (auto innemen, schade controleren, eventuele wachttijd) ook als rijtijd gelden? Zou mij een beetje krom lijken als dat ook als OV-uren wordt gezien.
Dat had ik ook gevraagd

quote:
Het ophalen en afleveren van de auto valt ook onder het uitvoeren van de rit.
Gisteren ook nog 45 minuten bij een dealer koffie zitten drinken, dat is dan dus wel met reserveringen. Maarja, dat was het eerst ook al dus daar gaan we niet op vooruit of achteruit.
pi_148288292
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:17 schreef Drowzz het volgende:

[..]

Je hebt nu zo'n begeleiding rijbewijs, het half jaar geldt gewoon vanaf 1 september. Dus jij kan gaan solliciteren op 1 maart.
Ah oke, is het niet slim om straks als ik 18 ben het formulier in te vullen, zodat ik eventueel minder lang hoef te wachten?
pi_148288371
Je kan dan niet solliciteren omdat die website dan niet toelaat, en als je aangeeft dat je wel je rijbewijs al 6 maand hebt, en dan langskomt, zal je meteen weer naar huis gestuurd worden ;)

Zou het beste tot 1 maart wachten, zoals Drowzz al aangeeft
Nee, toch niet
pi_148288800
Hoe gaan Easyway en Autoreset er eigenlijk mee om als je een tijdje niet beschikbaar bent? Word je uitgeschreven als je niet zoveel uur per week gemiddeld werkt oid?
pi_148288817
Had gehoord dat er in de regio's Den Bosch en Nijmegen op Oudjaarsdag een flink aantal ritten niet zijn uitgevoerd omdat er simpelweg bijna geen chauffeurs beschikbaar waren in alle regio's bij elkaar. Dus zijn er flink wat auto's niet opgehaald die wel weggepland moesten worden. Hoorde dat een paar klanten flink over de zeik waren ook..
pi_148289081
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Capstie het volgende:
Hoe gaan Easyway en Autoreset er eigenlijk mee om als je een tijdje niet beschikbaar bent? Word je uitgeschreven als je niet zoveel uur per week gemiddeld werkt oid?
Bij EW maakt het niet zoveel uit denk ik, zover ik weet controleren ze het niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Had gehoord dat er in de regio's Den Bosch en Nijmegen op Oudjaarsdag een flink aantal ritten niet zijn uitgevoerd omdat er simpelweg bijna geen chauffeurs beschikbaar waren in alle regio's bij elkaar. Dus zijn er flink wat auto's niet opgehaald die wel weggepland moesten worden. Hoorde dat een paar klanten flink over de zeik waren ook..
Achja, pech gehad dan maar. Ze kunnen toch wel verwachten dat er minder studenten beschikbaar zijn met oudejaars, en ipv die ritten op 28/29/30 dec doen ze dat op 31 dec.
Nee, toch niet
  zaterdag 3 januari 2015 @ 19:10:17 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148289100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Capstie het volgende:
Hoe gaan Easyway en Autoreset er eigenlijk mee om als je een tijdje niet beschikbaar bent? Word je uitgeschreven als je niet zoveel uur per week gemiddeld werkt oid?
Gewoon niet beschikbaar zetten en wachten tot ze wel/niet bellen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148289137
Ik ben al sinds eind augustus niet meer beschikbaar, geen probleem hoor :+
pi_148289841
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:11 schreef Viezze het volgende:
Ik ben al sinds eind augustus niet meer beschikbaar, geen probleem hoor :+
Echt? Awesome, dat is nou de flexibiliteit waar ik naar op zoek ben :D
Binnenkort maar eens een poging wagen met solliciteren dan :7
pi_148291183
De nood is erg hoog op het moment bij Easyway, werd vanmiddag gebeld of ik maandag in de ochtend een ritje Amsterdam - Assen kan doen terwijl ik zelf in Groningen woon. De planster zei al dat de klant wel eens pissig zou kunnen reageren omdat de auto eigenlijk 8 uur al opgehaald moet worden :P
pi_148297911
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef Rubenr3 het volgende:
De nood is erg hoog op het moment bij Easyway, werd vanmiddag gebeld of ik maandag in de ochtend een ritje Amsterdam - Assen kan doen terwijl ik zelf in Groningen woon. De planster zei al dat de klant wel eens pissig zou kunnen reageren omdat de auto eigenlijk 8 uur al opgehaald moet worden :P
Dit vind ik nou gekloot van EW, woon zelf in Amsterdam en ze hadden deze in principe aan mij kunnen geven. Maar nee ik moet helemaal naar utrecht reizen om een rit van 10 km te rijden :|W
أنا مغربي
pi_148303276
heb laatst ophaalformulieren gezien toen ik een dag moest meedraaien, waarop stond dat bv de auto al rond 23 december was ingeleverd terwijl ik Oudejaarsdag aan t werken was.

En zo ook meerdere keren meegemaakt dat autos gewoon rustig twee, drie weken staan te wachten om opgehaald te worden.

Ik snap alleen niet die rush van EW, is dat omdat ze dan een bonus krijgen of lopen ze winst mis ofso?
Zie!
pi_148306710
quote:
3s.gif Op zondag 4 januari 2015 00:09 schreef johnson555 het volgende:
heb laatst ophaalformulieren gezien toen ik een dag moest meedraaien, waarop stond dat bv de auto al rond 23 december was ingeleverd terwijl ik Oudejaarsdag aan t werken was.

En zo ook meerdere keren meegemaakt dat autos gewoon rustig twee, drie weken staan te wachten om opgehaald te worden.

Ik snap alleen niet die rush van EW, is dat omdat ze dan een bonus krijgen of lopen ze winst mis ofso?
Ik heb wel langer dan dat meegemaakt, dat snap ik ook niet.

EW krijgt een opdracht binnen en ze hebben de afspraak dat ritten gegarandeerd worden uitgevoerd. Als ze ritten dus niet ingepland krijgen zullen ze gedonder krijgen.
pi_148312605
Morgen ga ik als hiker ritjes doen, maar ik heb geen printer en de copy shops zijn dicht want zondag, denk je dat ze het bij A.... In Nijmegen het erg vinden als ik bij de balie vraag om een kopietje?
  zondag 4 januari 2015 @ 12:29:53 #145
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148312656
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen ga ik als hiker ritjes doen, maar ik heb geen printer en de copy shops zijn dicht want zondag, denk je dat ze het bij A.... In Nijmegen het erg vinden als ik bij de balie vraag om een kopietje?
Ff naar de uni
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148312852
quote:
14s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ff naar de uni
Zijn die open op een zondag? Maar heeft weinig zin als je in Arnhem woont ;), en het liefst ga ik niet de deur uit omdat ik een beetje ziekjes ben.
pi_148313811
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:34 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Zijn die open op een zondag? Maar heeft weinig zin als je in Arnhem woont ;), en het liefst ga ik niet de deur uit omdat ik een beetje ziekjes ben.
Ze zullen het niet waarderen, maar waarom had je dan niet die formulieren gisteren of vrijdag uitgeprint :+?
Nee, toch niet
pi_148313917
Gisteren hele dag druk, vrijdagavond pas gebeld voor de ritten.
Ik ga ff uitzoeken of er een andere manier is
pi_148314081
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Gisteren hele dag druk, vrijdagavond pas gebeld voor de ritten.
Ik ga ff uitzoeken of er een andere manier is
Kun je niet even printen bij vrienden/ouders/buren?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 4 januari 2015 @ 14:35:41 #150
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148316834
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:07 schreef DrSnuggle het volgende:
Gisteren hele dag druk, vrijdagavond pas gebeld voor de ritten.
Ik ga ff uitzoeken of er een andere manier is
Ik moet ook nog naar de uni om zo'n kutformulier te printen vrees ik :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:35:59 #151
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148316843
Mooie is dat deze boy dat morgenvroeg op zijn weg naar het station ff macht
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:36:14 #152
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148316848
Daarom de uni in Eindje. 3 minuten laufen naar Eindje CS
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 4 januari 2015 @ 14:36:25 #153
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148316852
Eindje
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148317572
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Dit vind ik nou gekloot van EW, woon zelf in Amsterdam en ze hadden deze in principe aan mij kunnen geven. Maar nee ik moet helemaal naar utrecht reizen om een rit van 10 km te rijden :|W
Ik heb ook niet het idee dat ze een state of the art planningssysteem hebben. Als er een rit vanuit Amsterdam wordt gemeld nadat jouw rit al is ingepland gaat er vast geen alert af van.. Let op.. Er is een chauffeur morgen beschikbaar die dichter in de buurt woont. Of ze bevestigen direct de rit aan de klant door ook jouw naam door te geven waardoor ze het niet standaard meer om kunnen gooien.
  zondag 4 januari 2015 @ 16:18:01 #155
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148320627
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb ook niet het idee dat ze een state of the art planningssysteem hebben. Als er een rit vanuit Amsterdam wordt gemeld nadat jouw rit al is ingepland gaat er vast geen alert af van.. Let op.. Er is een chauffeur morgen beschikbaar die dichter in de buurt woont. Of ze bevestigen direct de rit aan de klant door ook jouw naam door te geven waardoor ze het niet standaard meer om kunnen gooien.
Ja klopt maar ga er wel vanuit dat die ritten er al waren.. Of zijn er echt zoveel spoedjes? :?
أنا مغربي
pi_148321324
ik moet morgen tussen 8-9 in waalwijk zijn en dan is het 45 minuten rijden naar mijn afleveradres. Daar moet ik tussen 10-12 zijn en mijn 2e ritje is na twee uur in het ov om twee uur ophalen. Zouden ze het in Waalwijk erg vinden als ik daar om half 11 aan kom zetten? Ik snap sowieso niet waarom ik tussen 8-9 de auto moet ophalen en tussen 10-12 moet afleveren als de rit slechts 3 kwartier is. Kan natuurlijk geen contact meer opnemen met de planning op zondag..
pi_148321657
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik moet morgen tussen 8-9 in waalwijk zijn en dan is het 45 minuten rijden naar mijn afleveradres. Daar moet ik tussen 10-12 zijn en mijn 2e ritje is na twee uur in het ov om twee uur ophalen. Zouden ze het in Waalwijk erg vinden als ik daar om half 11 aan kom zetten? Ik snap sowieso niet waarom ik tussen 8-9 de auto moet ophalen en tussen 10-12 moet afleveren als de rit slechts 3 kwartier is. Kan natuurlijk geen contact meer opnemen met de planning op zondag..
Haal de auto op, op tijd. Ze gaan het niet leuk vinden als je je eigen plan trekt en 'm zo laat pas ophaalt. Afleveradres is hoogstwaarschijnlijk ook al iets vroeger wel iemand aanwezig, zo niet is het jammer. De baas kan je niet verwijten z'n orders op te volgen en niet tijd er tussen te nemen onnodig :P
pi_148322313
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik moet morgen tussen 8-9 in waalwijk zijn en dan is het 45 minuten rijden naar mijn afleveradres. Daar moet ik tussen 10-12 zijn en mijn 2e ritje is na twee uur in het ov om twee uur ophalen. Zouden ze het in Waalwijk erg vinden als ik daar om half 11 aan kom zetten? Ik snap sowieso niet waarom ik tussen 8-9 de auto moet ophalen en tussen 10-12 moet afleveren als de rit slechts 3 kwartier is. Kan natuurlijk geen contact meer opnemen met de planning op zondag..
Kan zijn dat die auto dan weg moet ivm plaats, of dat het later druk is oid. Zou gewoon op tijd ophalen, en omweg nemen of ergens pauze nemen
Nee, toch niet
pi_148322974
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik moet morgen tussen 8-9 in waalwijk zijn en dan is het 45 minuten rijden naar mijn afleveradres. Daar moet ik tussen 10-12 zijn en mijn 2e ritje is na twee uur in het ov om twee uur ophalen. Zouden ze het in Waalwijk erg vinden als ik daar om half 11 aan kom zetten? Ik snap sowieso niet waarom ik tussen 8-9 de auto moet ophalen en tussen 10-12 moet afleveren als de rit slechts 3 kwartier is. Kan natuurlijk geen contact meer opnemen met de planning op zondag..
Geen probleem toch om wat meer tijd in/met de auto door te brengen? :p
Vind dat altijd fijner dan andersom, wanneer je al bij het ophaaladres bent maar je de auto pas over 1,5 uur kan ophalen en je een beetje rond moet wandelen. :')
pi_148323226
quote:
14s.gif Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef Amoeba het volgende:
Daarom de uni in Eindje. 3 minuten laufen naar Eindje CS
3 minuten red je alleen als je gaat rennen :')

:') Eindhoven :')
pi_148325299
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen ga ik als hiker ritjes doen, maar ik heb geen printer en de copy shops zijn dicht want zondag, denk je dat ze het bij A.... In Nijmegen het erg vinden als ik bij de balie vraag om een kopietje?
Gewoon ff daar vragen. Vaak hebben ze sowieso wel liggen, en anders doen ze dat echt wel voor je. Gewoon zeggen dat het een spoedrit was, en dat je dus geen tijd meer had om ergens langs te gaan om te printen. Zelfs al vinden ze het een punt, ze zullen je toch aan een formulier moeten helpen.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148326747
Stel dat ik morgen de auto 9 uur(de uiterste ophaaltijd) ophaal. Dan ga ik ergens 2 uur in de auto slapen en dan zorg ik dat ik 12u de auto heb afgeleverd(de uiterste aflevertijd). Zodat ik na twee uur ov mn volgende ritje die ik precies om twee uur moet ophalen perfect redt. Wat zou ik dan moeten opschrijven bij die twee uur? Heb namelijk geen zin om twee uur voor niks pauze te houden en dit is toch omdat de ritten niet op elkaar aansluiten en verder niet mijn schuld.
pi_148327704
Ik zou iets minder lang "slapen", want het is kut als je vertraging hebt met het OV. Verder hoef je niks op te schrijven, althans dat zou ik niet doen.
pi_148328679
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:28 schreef Viezze het volgende:
Ik zou iets minder lang "slapen", want het is kut als je vertraging hebt met het OV. Verder hoef je niks op te schrijven, althans dat zou ik niet doen.
ik bedoelde eigenlijk dat de rittijd dan erg lang is, en dan krijg ik een melding waarom deze zo lang is.
pi_148329079
Melding? Bij AR zeker?
Zie!
pi_148330421
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef johnson555 het volgende:
Melding? Bij AR zeker?
ja het systeem vraagt dan wat de reden is waarom ik er zo lang over heb gedaan als de tijdsduur relatief lang is.
pi_148330541
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:57 schreef maxjuhhhh het volgende:
Stel dat ik morgen de auto 9 uur(de uiterste ophaaltijd) ophaal. Dan ga ik ergens 2 uur in de auto slapen en dan zorg ik dat ik 12u de auto heb afgeleverd(de uiterste aflevertijd). Zodat ik na twee uur ov mn volgende ritje die ik precies om twee uur moet ophalen perfect redt. Wat zou ik dan moeten opschrijven bij die twee uur? Heb namelijk geen zin om twee uur voor niks pauze te houden en dit is toch omdat de ritten niet op elkaar aansluiten en verder niet mijn schuld.
Auto ophalen om negen uur en dan bellen en overleggen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148332921
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Auto ophalen om negen uur en dan bellen en overleggen.
denk dat ik dit inderdaad ga doen, misschien kan ik mijn tweede ophaaladres eerder ophalen, dat zou heel mooi zijn.
pi_148333259
Morgen ook weer werken. Groningen - Arnhem en Zutphen - Drouwen. Leon en Clio, dus prima ^O^ .
Eerste is trouwens aan de Trondheimweg, lang geleden dat ik dat geweest ben. Toen had de grote uit Breda dat nog een vestiging. Dacht dat de huidige altijd met AR werkten?
pi_148333324
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

ja het systeem vraagt dan wat de reden is waarom ik er zo lang over heb gedaan als de tijdsduur relatief lang is.
AR :')
pi_148333359
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen ook weer werken. Groningen - Arnhem en Zutphen - Drouwen. Leon en Clio, dus prima ^O^ .
Eerste is trouwens aan de Trondheimweg, lang geleden dat ik dat geweest ben. Toen had de grote uit Breda dat nog een vestiging. Dacht dat de huidige altijd met AR werkten?
Klopt. Ik had die rit ook wel willen hebben. :') Maar ik reed laatst ook voor jullie LM in Groningen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_148341653
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef maxjuhhhh het volgende:

[..]

denk dat ik dit inderdaad ga doen, misschien kan ik mijn tweede ophaaladres eerder ophalen, dat zou heel mooi zijn.
serieus wtf, dat is wel zwaar controlerend
Zie!
  maandag 5 januari 2015 @ 00:03:00 #173
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_148342481
Bij EW ook wel eens gehad, maar dan haal je de auto op en heb je dan toch gewoon een uurtje 'verplicht' pauze? Of krijg je die bij AR dan niet doorbetaald?
pi_148346785
Hebben ze bij AR tegenwoordig niet ook klusjes voor de hikers. Misschien moet je in de tussentijd op locatie bij de klant wel de toiletten schoon maken.
pi_148346988
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:27 schreef Drilboor het volgende:
Hebben ze bij AR tegenwoordig niet ook klusjes voor de hikers. Misschien moet je in de tussentijd op locatie bij de klant wel de toiletten schoon maken.
_O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148347051
Nou, op ophaaladres weten ze niks van de auto af. Dus nog even afwachten en anders EW maar weer bellen :')
  maandag 5 januari 2015 @ 08:57:35 #177
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148347069
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:56 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nou, op ophaaladres weten ze niks van de auto af. Dus nog even afwachten en anders EW maar weer bellen :')
Lekker begin van de dag :')
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  maandag 5 januari 2015 @ 09:03:51 #178
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148347147
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 00:03 schreef CruisinDen het volgende:
Bij EW ook wel eens gehad, maar dan haal je de auto op en heb je dan toch gewoon een uurtje 'verplicht' pauze? Of krijg je die bij AR dan niet doorbetaald?
Die krijg je bij AR netjes uitbetaald onder het motto de planning kan niet plannen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148347723
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen ook weer werken. Groningen - Arnhem en Zutphen - Drouwen. Leon en Clio, dus prima ^O^ .
Eerste is trouwens aan de Trondheimweg, lang geleden dat ik dat geweest ben. Toen had de grote uit Breda dat nog een vestiging. Dacht dat de huidige altijd met AR werkten?
En, de Leon nog kunnen vinden? :P
pi_148347760
Nog niks gevonden. EW is nog bezig, ben nog niet terug gebeld, terwijl ze in het kantoortje hiernaast al vaak over gebeld hebben :')
pi_148347822
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nog niks gevonden. EW is nog bezig, ben nog niet terug gebeld, terwijl ze in het kantoortje hiernaast al vaak over gebeld hebben :')
Balen :')

Maar wel lekker uren schrijven, ik heb de Focus al afgeleverd in Heerenveen en zit nu in de bus terug :P
pi_148349908
Insignia afgeleverd in Enter. Nu naar een gehucht genaamd Nijverdal, waar ik volgens een lokale hikester 40-50 minuten moet lopen naar het afhaaladres. En dat alles voor 220km in een C1......
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148350645
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:33 schreef qua111 het volgende:
Insignia afgeleverd in Enter. Nu naar een gehucht genaamd Nijverdal, waar ik volgens een lokale hikester 40-50 minuten moet lopen naar het afhaaladres. En dat alles voor 220km in een C1......
Zeg daar dan even hallo tegen mijn streng christelijke familie. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:11:59 #184
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148351031
Wat is het koud zeg.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148351377
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen ^O^ .

Overigens was ik behoorlijk onder de indruk van de rijstijl van CP, in non-positieve zin. Constant 90 in de 3 rijdt toch lekker in een diesel :?
  maandag 5 januari 2015 @ 12:22:59 #186
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148351432
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen ^O^ .
Ik was ook op Arnhem CS. Zit nu in de IC naar Nijmegen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148351473
Hebben we elkaar net gemist, ik zit in de sprinter naar Zutphen.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:25:38 #188
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148351532
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hebben we elkaar net gemist, ik zit in de sprinter naar Zutphen.
Njah ik had toch geen tijd enzo, ben al een 15-30 minuten te laat :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148351850
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen ^O^ .

Overigens was ik behoorlijk onder de indruk van de rijstijl van CP, in non-positieve zin. Constant 90 in de 3 rijdt toch lekker in een diesel :?
Had dit een keer, bleek ik ib zn 3 100 te rijden

Vond t al zo raar dat de auto op 4 000 toeren zat net 100 km :X _O-
Zie!
pi_148351979
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen ^O^ .

Overigens was ik behoorlijk onder de indruk van de rijstijl van CP, in non-positieve zin. Constant 90 in de 3 rijdt toch lekker in een diesel :?
Mijn moeder doet dat ook, in een benzine dan. Dan zit ik echt stilletjes te huilen want heus mam, we hebben vijf versnellingen hè. En wel de hele tijd de rechterhand op de pook, maar schakelen ho maar. En dat arme beestje maar trekken. :'(
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:41:10 #191
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148352056
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Mijn moeder doet dat ook, in een benzine dan. Dan zit ik echt stilletjes te huilen want heus mam, we hebben vijf versnellingen hè. En wel de hele tijd de rechterhand op de pook, maar schakelen ho maar. En dat arme beestje maar trekken. :'(
Is trouwens slecht voor de versnellingsbak, hand constant op de versnellingspook.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:44:27 #192
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148352171
Af en toe even schoon branden, niks mis mee :7

Tijdje terug met de auto even een stukje Duitsland gepakt, dan trek ik rustig even door tot 170 in z'n 3. Al schakel ik dan wel direct door naar de 4 en blijf ik niet constant 170 in z'n 3 rijden :D
  maandag 5 januari 2015 @ 12:45:26 #193
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148352201
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Af en toe even schoon branden, niks mis mee :7

Tijdje terug met de auto even een stukje Duitsland gepakt, dan trek ik rustig even door tot 170 in z'n 3. Al schakel ik dan wel direct door naar de 4 en blijf ik niet constant 170 in z'n 3 rijden :D
140 in z'n 2 knul
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:46:54 #194
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148352243
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

140 in z'n 2 knul
Kut, daarin kan ik net de 130 aantikken :'(
pi_148352287
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Is trouwens slecht voor de versnellingsbak, hand constant op de versnellingspook.
Hoe zie je dat voor je dan? Als je er geen kracht op zet boeit het toch niet? Dat mijn moeder ook de neiging heeft haar linkerhand geanimeerd te gebruiken in een gesprek en dus geen handen meer aan het stuur heeft is overigens ook een enorme ergernis. :')
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:53:29 #196
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148352449
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Kut, daarin kan ik net de 130 aantikken :'(
Motor he :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:55:57 #197
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148352510
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan? Als je er geen kracht op zet boeit het toch niet? Dat mijn moeder ook de neiging heeft haar linkerhand geanimeerd te gebruiken in een gesprek en dus geen handen meer aan het stuur heeft is overigens ook een enorme ergernis. :')
Onderdelen in de versnellingsbak (tandwielen/schakelvorken) slijten harder doordat die pook niet vrij kan trillen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148352579
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Af en toe even schoon branden, niks mis mee :7

Tijdje terug met de auto even een stukje Duitsland gepakt, dan trek ik rustig even door tot 170 in z'n 3. Al schakel ik dan wel direct door naar de 4 en blijf ik niet constant 170 in z'n 3 rijden :D
Als je gewoon onbelast hoog in de toeren rijdt wordt er weinig schoon gebrand. Maar wat voor auto heb je? Heeft in ieder geval flink lange bak verhoudingen!
  maandag 5 januari 2015 @ 12:58:57 #199
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148352581
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Motor he :')
Ja. Gelukkig is mijn top hoger :7
  maandag 5 januari 2015 @ 13:00:22 #200
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148352613
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Als je gewoon onbelast hoog in de toeren rijdt wordt er weinig schoon gebrand. Maar wat voor auto heb je? Heeft in ieder geval flink lange bak verhoudingen!
Een Octavia RS uit 2002.
pi_148353305
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja. Gelukkig is mijn top hoger :7
Wat is de top van dat beestje?
Nee.
  maandag 5 januari 2015 @ 13:33:49 #202
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148353630
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:22 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Wat is de top van dat beestje?
Nog niet getest, maar wel al 230 op de teller gehad met nog gas over.
pi_148353873
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nog niet getest, maar wel al 230 op de teller gehad met nog gas over.
Netjes. :7 Zelfde blok als in de Golf4 GTI ofniet?
Nee.
  maandag 5 januari 2015 @ 13:40:37 #204
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148353878
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nog niet getest, maar wel al 230 op de teller gehad met nog gas over.
Die Skoda van je? Zo das niet slecht man :o
أنا مغربي
pi_148355048
Menshemeltjelief, wat vind ik het erg voor jullie dat jullie dag in dag uit de drie kleintjes moeten rijden. :')
Ik heb zojuist een Citroen c1 moeten rijden, wat een treurnis. :'( het zal wel wennen zijn maar van zn lang zulle ze leven zal ik nooit zo'n hok kopen, ik ben blij dat het maar een ritje van een kwartier was maar ik heb echt met tranen in mijn ogen gezeten...
  maandag 5 januari 2015 @ 14:21:23 #206
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148355220
quote:
7s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:40 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Netjes. :7 Zelfde blok als in de Golf4 GTI ofniet?
Geloof het wel inderdaad. De 1.8T met 180pk. En ik vond laatst tussen de boekjes een rollenbanktest uit 2007, toen had ie 235pk dus hij is blijkbaar ook al voorzien van een chipje.
  maandag 5 januari 2015 @ 14:47:22 #207
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148356024
Is bij jullie al ooit Flitsmeister afgegaan in de bus? :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 5 januari 2015 @ 14:54:06 #208
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_148356227
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja. Gelukkig is mijn top hoger :7
En de mechanische grip in de bochten beter ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_148356529
quote:
11s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:47 schreef Amoeba het volgende:
Is bij jullie al ooit Flitsmeister afgegaan in de bus? :')
Ja en ook wel eens toen ik een lift van de CP kreeg :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148357951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:11 schreef Viezze het volgende:
Ik ben al sinds eind augustus niet meer beschikbaar, geen probleem hoor :+
Speaking of the devil: kreeg zojuist een mailtje hierover. Maar goed, vanaf volgende week kan ik weer werken.
pi_148359182
Zoo, de Clio ook weer afgeleverd, bij een huis in the middle of nowhere. Maar voor de tweede keer vandaag een lift van de CP gehad, priéema! :)

quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Een Octavia RS uit 2002.
Ohja, is ook zo ^O^ . Had niet verwacht dat die zulke lange versnellingen zou hebben.
pi_148359853
Liefste heren van de planning (en dame I.), zouden jullie mij alsjeblieft werk willen geven voor morgen? :*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148360244
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Sarasi het volgende:
Liefste heren van de planning (en dame I.), zouden jullie mij alsjeblieft werk willen geven voor morgen? :*
Ik aas ook mee! Bijna twee weken niet gewerkt :o
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148360336
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:28 schreef Sarasi het volgende:
Liefste heren van de planning (en dame I.), zouden jullie mij alsjeblieft werk willen geven voor morgen? :*
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:42 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik aas ook mee! Bijna twee weken niet gewerkt :o
Ondertussen ontving ik zojuist het negende SMS'je in zes dagen (inclusief weekend) van EW met de melding dat er nog allerlei ritten open staan en ze met nood mensen zoeken :')
  maandag 5 januari 2015 @ 16:45:40 #215
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148360361
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:42 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik aas ook mee! Bijna twee weken niet gewerkt :o
Ik juist elke dag in de kerstvakantie muv Kerst en nieuwjaarsdag. En vandaag. Kap ermee voor deze week :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148360389
Kinderen die vragen .. :P

Morgen Leeuwarden - Breda in een Transit en Breda - Amsterdam met een Mito :D
Wonderlijk genoeg geen van beide voor de grote in Breda :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 5 januari 2015 @ 16:47:36 #217
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148360426
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Viezze het volgende:

[..]

Speaking of the devil: kreeg zojuist een mailtje hierover. Maar goed, vanaf volgende week kan ik weer werken.
Zo van Goh je bent 4 maanden niet beschikbaar geweest, ga je ooit nog weer eens wat doen?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148360644
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:46 schreef trolley het volgende:
Kinderen die vragen .. :P

Morgen Leeuwarden - Breda in een Transit en Breda - Amsterdam met een Mito :D
Wonderlijk genoeg geen van beide voor de grote in Breda :P
Ik lees dit en ik word gebeld. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:59:03 #219
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148360775
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:09 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zoo, de Clio ook weer afgeleverd, bij een huis in the middle of nowhere. Maar voor de tweede keer vandaag een lift van de CP gehad, priéema! :)

[..]

Ohja, is ook zo ^O^ . Had niet verwacht dat die zulke lange versnellingen zou hebben.
Het zijn er ook maar 5 he :P
pi_148360776
Groningen Meppel in een Yaris en Zwolle Amersfoort in een Megane. Prima. En mijn loon voor die eerste rit ligt opeens drie euro hoger dan het gebruikelijke loon, dus ik ben heel hard aan het duimen dat dat geen foutje is. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148360886
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Sarasi het volgende:
Groningen Meppel in een Yaris en Zwolle Amersfoort in een Megane. Prima. En mijn loon voor die eerste rit ligt opeens drie euro hoger dan het gebruikelijke loon, dus ik ben heel hard aan het duimen dat dat geen foutje is. :P
En een monsterlijke file morgen op de A28 richting Zwolle :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148360936
De beste wensen nog hier! Ik lees al tijden mee, laten we zeggen, een aantal jaar. Ben al een jaar hiker geweest maar nu tijdelijk gestopt in verband met stage. Vanaf de 19e januari ga ik weer aan de slag als hiker bij Easyway! Misschien dat ik in het vervolg wat vaker dingen ga posten, leuk topic dit!
Dennis.
pi_148361214
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef trolley het volgende:

[..]

En een monsterlijke file morgen op de A28 richting Zwolle :P
Waarom? -O-
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:14:33 #224
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148361224
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef DennisAF het volgende:
De beste wensen nog hier! Ik lees al tijden mee, laten we zeggen, een aantal jaar. Ben al een jaar hiker geweest maar nu tijdelijk gestopt in verband met stage. Vanaf de 19e januari ga ik weer aan de slag als hiker bij Easyway! Misschien dat ik in het vervolg wat vaker dingen ga posten, leuk topic dit!
Leuk! Werk je bij EW of AR?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148361300
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Waarom? -O-
Nou, dan doe je langer over je rit, dus meer uurloon wat drie euro boven jouw gebruikelijke uurloon ligt! ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148361369
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:17 schreef trolley het volgende:

[..]

Nou, dan doe je langer over je rit, dus meer uurloon wat drie euro boven jouw gebruikelijke uurloon ligt! ^O^
Ohzo. :') Dan wel een stilstaande file svp. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_148361415
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Zo van Goh je bent 4 maanden niet beschikbaar geweest, ga je ooit nog weer eens wat doen?
quote:
Goedemiddag Viezze,

Bij het nalopen van ons bestand zie ik dat je vanaf November niet voldoende hebt kunnen werken.

Let erop dat je je aan de functie-eis van minimaal 1 volledige werkdag per week beschikbaar zijn moet houden, anders moeten we je uitschrijven.

Komt hier binnenkort verandering in? Graag je reactie. Alvast bedankt!
Maar goed, al sinds september niet meer gewerkt, dus de administratie loopt lekker daar :P
pi_148361797
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ohzo. :') Dan wel een stilstaande file svp. :P
;)

Het regent hier weer smsjes. Twee binnen een half uur :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148362009
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef trolley het volgende:

[..]

;)

Het regent hier weer smsjes. Twee binnen een half uur :')
HALLO BEDANKT VOOR JULLIE SMS MAAR IK KAN ECHT NIET WERKEN!!!!! GROETJES
  maandag 5 januari 2015 @ 17:54:32 #230
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148362141
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

HALLO BEDANKT VOOR JULLIE SMS MAAR IK KAN ECHT NIET WERKEN!!!!! GROETJES
_O-

Heel tempting om te bellen.. Maar heb echt geen zin in weer een kia picanto of iets dergelijks :') Ga dan toch maar naar school, al heb ik alleen hoorcolleges
أنا مغربي
pi_148362346
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Sarasi het volgende:
Groningen Meppel in een Yaris en Zwolle Amersfoort in een Megane. Prima. En mijn loon voor die eerste rit ligt opeens drie euro hoger dan het gebruikelijke loon, dus ik ben heel hard aan het duimen dat dat geen foutje is. :P
Grr, nog geen werk hier :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148362385
Wtf, buschauffeur zit te bellen tijdens het rijden :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:07:29 #233
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_148362451
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:22 schreef Viezze het volgende:

[..]


[..]

Maar goed, al sinds september niet meer gewerkt, dus de administratie loopt lekker daar :P
Die mail heb ik dus ook gehad. Gelijk maar ff een sloot aan redenen erbij gedaan voor de dame in kwestie. Had ze gelukkig begrip voor
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_148362522
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:07 schreef GrumpyCat het volgende:

[..]

Die mail heb ik dus ook gehad. Gelijk maar ff een sloot aan redenen erbij gedaan voor de dame in kwestie. Had ze gelukkig begrip voor
Kijk maar uit. Voordat je 't weet schrijven ze je uit.. Net zoals bij mij.. Toen wilde ik terugkomen.. "Wil je privéchauffeur worden".. "Nee.." "Oh.. -O- .. Ik overleg even.. Oké je kan terugkomen als hiker!". Ik was eigenlijk al te oud, maar ze zullen ook gek zijn als ze iemand nodig hebben in mijn regio en niet gewoon iemand terugnemen waar ze van weten wat ze aan hem hebben.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:13:14 #235
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148362586
Ik heb geluk gehad tijdens m'n stage dan. Moest 4 dagen per week stage lopen en dan 1 dag per week een terugkomdag op school. Alleen soms was er een tentamenweek (die je dus niet hebt tijdens stage) of vakantie of feestdag ofzo waardoor die terugkomdag verviel.

Uiteindelijk dus steeds 1 dag per maand beschikbaar geweest, daar ook elke keer voor gebeld en nooit klachten gehad.
pi_148362607
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb geluk gehad tijdens m'n stage dan. Moest 4 dagen per week stage lopen en dan 1 dag per week een terugkomdag op school. Alleen soms was er een tentamenweek (die je dus niet hebt tijdens stage) of cakabtie of feestdag ofzo waardoor die terugkomdag verviel.

Uiteindelijk dus steeds 1 dag per maand beschikbaar geweest, daar waar ook elke keer voor gebeld en nooit klachten gehad.
Ja ik was echt een halfjaar in Schotland aan 't studeren.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:14:14 #237
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148362616
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:13 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja ik was echt een halfjaar in Schotland aan 't studeren.
Gewoon door hiken dan, dikke OV-uren :7
pi_148362648
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Gewoon door hiken dan, dikke OV-uren :7
Kan best zijn dat ik gewoon zo dom was om het vooraf eerlijk door te geven, niet wetende wat er dan zou gebeuren. Maar ach het heeft zich terugvertaald.. M'n eerlijkheid.. :P.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:16:20 #239
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_148362685
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:10 schreef Mallet het volgende:

[..]

Kijk maar uit. Voordat je 't weet schrijven ze je uit.. Net zoals bij mij.. Toen wilde ik terugkomen.. "Wil je privéchauffeur worden".. "Nee.." "Oh.. -O- .. Ik overleg even.. Oké je kan terugkomen als hiker!". Ik was eigenlijk al te oud, maar ze zullen ook gek zijn als ze iemand nodig hebben in mijn regio en niet gewoon iemand terugnemen waar ze van weten wat ze aan hem hebben.
Naja gelukkig mag je aangeven als je bijvoorbeeld een tijd vakantie of stage hebt, zodat de planning hierop aangepast kan worden. Dit moet iig niet tot uitschrijving hoeven gaan.
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
pi_148362692
Daarom heb ik me dus niet uitgeschreven. Ben 23, dan kan ik sowieso niet als hiker verder.

Verder ging hiken vanuit Amerika nogal lastig :+
pi_148363680
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:14 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Leuk! Werk je bij EW of AR?
moeilijk he, lezen? :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 5 januari 2015 @ 18:57:13 #242
414827 Wave103
It's not pop music
pi_148364026
De capslock maakt overuren op het EW-kantoor. Arme planners ;(
pi_148364537
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef Wave103 het volgende:
De capslock maakt overuren op het EW-kantoor. Arme planners ;(
Dat is de laatste tijd meer regel dan uitzondering :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148364874
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef Wave103 het volgende:
De capslock maakt overuren op het EW-kantoor. Arme planners capslock ;(
Fixed :7
  maandag 5 januari 2015 @ 20:00:19 #245
227847 ElTinuzz
Chillender dan ooit!
pi_148366642
Ik ben sinds vorige week ook hiker! Ben natuurlijk zo efficiënt mogelijk aan het werken, af en toe een sprintje naar de trein of bus. Hoe doen jullie dit? Morgen heb ik bijvoorbeeld een rit waarbij ik voor 11 uur een auto af moet leveren en vervolgens heb ik voor de volgende rit ongeveer 3 uur nodig voor het OV en de autorit. Ik moet de auto echter voor 16.00 uur afleveren. Hoe reageert Easyway als je er in plaats van 3 uur een half/heel uur langer over doet? Hoeveel pauze is toegestaan?

Veel vragen, ik weet het..
pi_148366897
Sprintjes trek ik alleen als ik haast heb of anders heel lang moet wachten.

Pauze is wel toegestaan, daar wordt allemaal niet heel erg naar gekeken.
pi_148367091
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:00 schreef ElTinuzz het volgende:
Ik ben sinds vorige week ook hiker! Ben natuurlijk zo efficiënt mogelijk aan het werken, af en toe een sprintje naar de trein of bus. Hoe doen jullie dit? Morgen heb ik bijvoorbeeld een rit waarbij ik voor 11 uur een auto af moet leveren en vervolgens heb ik voor de volgende rit ongeveer 3 uur nodig voor het OV en de autorit. Ik moet de auto echter voor 16.00 uur afleveren. Hoe reageert Easyway als je er in plaats van 3 uur een half/heel uur langer over doet? Hoeveel pauze is toegestaan?

Veel vragen, ik weet het..
Gewoon bellen zodra je in het OV zit, soms is later afleveren wel mogelijk ;)
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148367856
Morgen vroeg opstaan :'( . Winschoten - Bleiswijk en Rotterdam - Almere. Opel Insignia 160pk diesel en Peugeot 5008 1.6hdi, ik ben bang dat die laatste zo'n vreselijke half-automaat heeft. Kunnen we weer de wiplash oefenen :')
Eerste adres ligt nogal afgelegen en kost me vanuit Groningen anderhalf uur. Locatie in Rotterdam is ook 25 minuten lopen, dus ik hoop op goed weer. Maar al met al wel wat uurtjes maken denk ik ^O^
  maandag 5 januari 2015 @ 20:31:32 #249
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148367902
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:08 schreef Viezze het volgende:
Sprintjes trek ik alleen als ik haast heb of anders heel lang moet wachten.

Pauze is wel toegestaan, daar wordt allemaal niet heel erg naar gekeken.
Vandaag keihard gerend naar de IC. Ik had het zo gehad met die klotekou dat ik echt de trein in wilde.

Ik stormde de trap af en de conducteur zei, als je zo hard rent wacht ik wel even _O_ alle deuren op eentje na waren al dicht :7
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148367968
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vandaag keihard gerend naar de IC. Ik had het zo gehad met die klotekou dat ik echt de trein in wilde.

Ik stormde de trap af en de conducteur zei, als je zo hard rent wacht ik wel even _O_ alle deuren op eentje na waren al dicht :7
Hij zag die gestoorde blik in je ogen en was bang dat je de trein zou bombarderen als hij weg zou rijden. Maar jouw versie is ook leuk. :*
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 20:35:16 #251
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148368070
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:32 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hij zag die gestoorde blik in je ogen en was bang dat je de trein zou bombarderen als hij weg zou rijden. Maar jouw versie is ook leuk. :*
Ik moest echt halverwege het perron instappen ja. Minimaal 25 mensen hebben me als een klapjosti over het perron zien rennen. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148368350
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik moest echt halverwege het perron instappen ja. Minimaal 25 mensen hebben me als een klapjosti over het perron zien rennen. :')
_O- _O_
Your opinion of me is none of my business.
pi_148370289
ik heb helaas niet meer kunnen slapen op een parkeerplaats, staat nog echt op mijn lijstje om een keer te doen, verplicht betaald slapen :') . Zoals sarasi voorstelde 9u AR gebeld en ze zeiden dat ik deze rit moest afmaken en ik als het kon een andere rit zou afmaken. Half 11 was ik uiteindelijk op het afleveradres dus ik zou inderdaad veel te vroeg zijn. Na planning te bellen uiteindelijk de klant gebeld met de vraag of ik rond half 1 de auto al kon ophalen, eerst 2x weggeklikt naar voicemail door de klant :') maar 3e keer nam hij wel op. Het was een privé adres overigens en hij was heel de dag thuis blijkbaar. Auto opgehaald en afgeleverd en ik kon weer naar huis :) .
  maandag 5 januari 2015 @ 22:03:49 #254
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148372104
Trouwens EW'ers.. Ik zie steeds meer collega's die met een (best volgroeide) baard aan komen zetten. Dacht dat hier echt streng op werd gecontroleerd? Iemand die hier ooit al eens een x aangesproken is vanwege z'n gezichtshaar? Zou namelijk chill zijn als ze daar niet echt op letten, kan ik m'n baard ook eens voor de verandering weer laten teruggroeien :P
أنا مغربي
pi_148372600
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:03 schreef A_Valbuena het volgende:
Trouwens EW'ers.. Ik zie steeds meer collega's die met een (best volgroeide) baard aan komen zetten. Dacht dat hier echt streng op werd gecontroleerd? Iemand die hier ooit al eens een x aangesproken is vanwege z'n gezichtshaar? Zou namelijk chill zijn als ze daar niet echt op letten, kan ik m'n baard ook eens voor de verandering weer laten teruggroeien :P
Laatst wat ik bij een ophaaladres om een auto op te halen voor de grote in Almere. Toevallig kwam iemand vanuit de grote in Almere een auto aflveren bij hetzelfde kantoor (mijn ophaalpunt dus).

Spijkerbroek, knalrode Scotch & Soda jas, baardje, sneakers en een door vieren gevouwen transportformulier dat hij uit zijn broekzak frommelde ( :') ). Ik weet niet of hij voor EW of AR werkt, maar de verschillen waren er in ieder geval. Ik als brave burger strak in pantalon en overhemd, vers geschoren na het douchen in de ochtend en dan zie je zo'n gast opdagen.

Morgen maar mooi in trainingspak hiken.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:16:26 #256
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148372735
Ook maar even een sollicitatieformulier ingevuld als hiker(bij EW). Zat het topic al even te volgen en ervaringen lijken positief :)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 5 januari 2015 @ 22:16:58 #257
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148372763
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:13 schreef Exorbitantes het volgende:

[..]

Laatst wat ik bij een ophaaladres om een auto op te halen voor de grote in Almere. Toevallig kwam iemand vanuit de grote in Almere een auto aflveren bij hetzelfde kantoor (mijn ophaalpunt dus).

Spijkerbroek, knalrode Scotch & Soda jas, baardje, sneakers en een door vieren gevouwen transportformulier dat hij uit zijn broekzak frommelde ( :') ). Ik weet niet of hij voor EW of AR werkt, maar de verschillen waren er in ieder geval. Ik als brave burger strak in pantalon en overhemd, vers geschoren na het douchen in de ochtend en dan zie je zo'n gast opdagen.

Morgen maar mooi in trainingspak hiken.
_O- Lijkt me heeeeeel sterk dat dit een EW'er is geweest
أنا مغربي
pi_148373085
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:03 schreef A_Valbuena het volgende:
Trouwens EW'ers.. Ik zie steeds meer collega's die met een (best volgroeide) baard aan komen zetten. Dacht dat hier echt streng op werd gecontroleerd? Iemand die hier ooit al eens een x aangesproken is vanwege z'n gezichtshaar? Zou namelijk chill zijn als ze daar niet echt op letten, kan ik m'n baard ook eens voor de verandering weer laten teruggroeien :P
Ik vorig jaar in december tijdens de maandwissel. Werd om half 11 in de ochtend gebeld voor een rit vanuit Groningen naar Almere, zsm ophalen. Ik rolde net m'n bed uit en om de bus van kwart over 11 te halen moest ik m'n drie dagen baardje dan maar laten staan. En ja hoor. Nog nooit zo'n controle meegemaakt en juist die dag .. :')

Werd er dus inderdaad ook op aangesproken, maar toen ik had uitgelegd dat ik om half 11 uit bed werd gebeld en om kwart over 11 gedouchedtdtdt ( :P) en wel in de bus zat naar Groningen, konden ze er wel begrip voor opbrengen ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 5 januari 2015 @ 22:29:46 #259
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148373474
Scheren :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148373550
quote:
6s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Amoeba het volgende:
Scheren :')
Geen baardgroei hebben :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148373585
Stoppelbaardje max 3 dagen moet kunnen.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:32:37 #262
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148373623
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef trolley het volgende:

[..]

Geen baardgroei hebben :')
Oerwoudaap :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148373669
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:31 schreef trolley het volgende:

[..]

Geen baardgroei hebben :')
Als man dan hè.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:33:18 #264
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148373672
OOOH OH OOOOH daar hebbie niet van terug
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:33:56 #265
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148373700
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als man dan hè.
Jij hebt goffetomme meer baardgroei dan ik ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148373714
Toch wel fascinerend hoe vaak het hier over scheren en kleding gaat.

:P
pi_148373763
quote:
8s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:33 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jij hebt goffetomme meer baardgroei dan ik ja
Ik heb heulegaar geen baardgroei! :(
Your opinion of me is none of my business.
pi_148373822
In de winter zou een baardje toegestaan moeten zijn. Hou het zelf op een 3-daags baardje (8>
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148374106
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef yosander het volgende:
In de winter zou een baardje toegestaan moeten zijn. Hou het zelf op een 3-daags baardje (8>
Gewoon de kachel lekker hoogzetten in de auto. Benzinekosten betaal je toch niet dus fuck wat die auto verbruikt.

Mijn Charlie Chaplin-snor doen mensen ook soms moeilijk over trouwens.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:42:10 #270
436995 A_Valbuena
One man army
pi_148374147
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:22 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik vorig jaar in december tijdens de maandwissel. Werd om half 11 in de ochtend gebeld voor een rit vanuit Groningen naar Almere, zsm ophalen. Ik rolde net m'n bed uit en om de bus van kwart over 11 te halen moest ik m'n drie dagen baardje dan maar laten staan. En ja hoor. Nog nooit zo'n controle meegemaakt en juist die dag .. :')

Werd er dus inderdaad ook op aangesproken, maar toen ik had uitgelegd dat ik om half 11 uit bed werd gebeld en om kwart over 11 gedouchedtdtdt ( :P) en wel in de bus zat naar Groningen, konden ze er wel begrip voor opbrengen ;)
Ooh geen "officiële" waarschuwing ofzo dus.. Niet zo streng als ik had gedacht haha
أنا مغربي
pi_148374199
quote:
11s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:41 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Gewoon de kachel lekker hoogzetten in de auto. Benzinekosten betaal je toch niet dus fuck wat die auto verbruikt.

Mijn Charlie Chaplin-snor doen mensen ook soms moeilijk over trouwens.
Dat sowieso of stoelverwarming _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_148374340
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:42 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Ooh geen "officiële" waarschuwing ofzo dus.. Niet zo streng als ik had gedacht haha
Nou bij hem was het overmacht aangezien hij geen tijd had om te scheren en dit ook controleerbaar was door EW.

Dus misschien als je geen spoedrit hebt dat je dan wel een een waarschuwing kan krijgen?

quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat sowieso of stoelverwarming _O_
Gadverdamme stoelverwarming vind ik zo vies voelen bij mijn billen. Ik rij wel eens in de Prius Wagon van een familielid en dan staat het nog aan, en dan merk je het pas na een paar minuten rijden als ie opgewarmd is :r Weet het knopje daardoor snel te vinden.
pi_148374649
Meer mensen morgen de bus (12/73) van tien voor negen op CS Groningen? :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148375127
Zeg maar die van 10 voor 8, vanuit het mooie Rotterdam. Richting het altijd pittoreske Pernis :r. Voor een fijne 5008 met reuma automaat waarschijnlijk
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148375432
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef qua111 het volgende:
Zeg maar die van 10 voor 8, vanuit het mooie Rotterdam. Richting het altijd pittoreske Pernis :r. Voor een fijne 5008 met reuma automaat waarschijnlijk
Dat is wel een fijne gedachte voor bij het opstaan eigenlijk. :P
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 5 januari 2015 @ 23:14:17 #276
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148375690
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:43 schreef yosander het volgende:

[..]

Dat sowieso of stoelverwarming _O_
Stoelverwarming _O_ heerlijk vind ik dat. Zeker in m'n eigen auto waar ik leren bekleding heb. Met stoffen bekleding is het een beetje overbodig eigenlijk (maar nog steeds lekker :Y))
  maandag 5 januari 2015 @ 23:34:30 #277
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_148376458
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:00 schreef ElTinuzz het volgende:
Ik ben sinds vorige week ook hiker! Ben natuurlijk zo efficiënt mogelijk aan het werken, af en toe een sprintje naar de trein of bus. Hoe doen jullie dit? Morgen heb ik bijvoorbeeld een rit waarbij ik voor 11 uur een auto af moet leveren en vervolgens heb ik voor de volgende rit ongeveer 3 uur nodig voor het OV en de autorit. Ik moet de auto echter voor 16.00 uur afleveren. Hoe reageert Easyway als je er in plaats van 3 uur een half/heel uur langer over doet? Hoeveel pauze is toegestaan?

Veel vragen, ik weet het..
Wat ik altijd doe is pauze nemen als ik de auto al heb opgehaald. In jouw geval dus bijv. dus na je eerste rit die auto ophalen, stukje rijden en pauze. Zo weet je zeker dat je de auto op tijd aflevert (ivm files ofzo) en hoef je geen achterlijk lang OV te verantwoorden, voor zover dit uberhaupt moet, ze weten zelf ook hoe het werkt in sommige kleine dorpjes waar bussen 1x per uur rijden enzo.

Even een broodje halen en rustig opeten als je onderweg bent naar je 2e locatie maakt natuurlijk ook weinig uit.
pi_148380123
Het is te vroeg :O

quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef qua111 het volgende:
Zeg maar die van 10 voor 8, vanuit het mooie Rotterdam. Richting het altijd pittoreske Pernis :r. Voor een fijne 5008 met reuma automaat waarschijnlijk
Columbusstraat? Zo ja, wat is je kenteken? Want daar moet ik ook een 5008 ophalen. :')
pi_148380131
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 06:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Het is te vroeg :O

[..]

Columbusstraat? Zo ja, wat is je kenteken? Want daar moet ik ook een 5008 ophalen. :')
Inderdaad :O
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148380451
Mensen die om half 8 's ochtends een vieze rookwalm mee de bus innemen :r
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148380482
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:34 schreef trolley het volgende:
Mensen die om half 8 's ochtends een vieze rookwalm mee de bus innemen :r
Sowieso, vieze rookwalm. :r
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 07:54:12 #282
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148380562
Gisteravond m'n autootje even naar de dealer gebracht alwaar ik een C4 Cactus meekreeg met 26km op de teller als leenauto _O_ Pittig motortje ligt er trouwens in 1.2 driecilinder turbo goed voor 110 pk op een leeggewicht van 995 kilo :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148380611
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 06:13 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Het is te vroeg :O

[..]

Columbusstraat? Zo ja, wat is je kenteken? Want daar moet ik ook een 5008 ophalen. :')
Nee helaas, ik moet naar de propaanweg. Lekker 25 minuten vanuit het centrum zo te zien.

Gisteren in Enter bij xWx leasing ook 40 minuten gelopen, maar dat was nog door een bos enzo. Nu mag ik vast lekker door petrochemische zooi lopen (+kenmerkende geur)
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148380620
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:54 schreef Fiorano het volgende:
Gisteravond m'n autootje even naar de dealer gebracht alwaar ik een C4 Cactus meekreeg met 26km op de teller als leenauto _O_ Pittig motortje ligt er trouwens in 1.2 driecilinder turbo goed voor 110 pk op een leeggewicht van 995 kilo :)
Ja alleen jammer dat het een Cactus is
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148380624
3 uur lang post NL vandaag *)
pi_148380654
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 07:54 schreef Fiorano het volgende:
Gisteravond m'n autootje even naar de dealer gebracht alwaar ik een C4 Cactus meekreeg met 26km op de teller als leenauto _O_ Pittig motortje ligt er trouwens in 1.2 driecilinder turbo goed voor 110 pk op een leeggewicht van 995 kilo :)
Ik vond de cactus heerlijk, maar die van mij had aanzienlijk minder pk en dan is het toch sneu om tijdens het optrekken voorbij gestoven te worden door een Yaris. :') Verder prima auto, lijkt me heerlijk met 100+pk. :D
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 09:22:09 #287
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_148381470
Wtf zeg, die foto's op FB :')
Een Jetta, Polo, Crafter en 500 :') :')
pi_148381533
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Wtf zeg, die foto's op FB :')
Een Jetta, Polo, Crafter en 500 :') :')
Die moet een spannend leven hebben! :D
pi_148382232
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Wtf zeg, die foto's op FB :')
Een Jetta, Polo, Crafter en 500 :') :')
Hybride Jetta FTW
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_148382455
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:14 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Leuk! Werk je bij EW of AR?
Bij Easyway werk ik!;-)
Dennis.
pi_148382713
Liftje gekregen naar het station. *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_148383372
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 10:29 schreef Sarasi het volgende:
Liftje gekregen naar het station. *O*
Waarom krijgen vrouwen dat nou wel altijd .. :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148383402
Ik zag een vrouwelijke hiker vanochtend trouwens! :D Ze studeerde biologie, aardig meisje. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148385280
Godver de godver. Moet een uur wachten op de volgende bus :r

Bij afleveradres in Breda gingen ze ziek moeilijk doen over schade en alles. Ik was er om 11:50 en om 12:08 zou de bus die ik had moeten hebben gaan. Tijd genoeg, zou je denken. Bushalte lag namelijk op slechts 3 minuten lopen. Maar nee, alles moest uitvoerig gecontroleerd worden etc. uiteindelijk kopietje gemaakt en toen zag ik de bus al voorbij rijden :'(

Dus ik zeg zo tegen die kerel (in de hoop op een lift *)) shit, die bus had ik moeten hebben richting CS... zegt hij heel droog: klote man, maar je weet waar de bushalte is? o|O

Brabanders :r
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148385525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 08:00 schreef qua111 het volgende:

[..]

Nee helaas, ik moet naar de propaanweg. Lekker 25 minuten vanuit het centrum zo te zien.

Gisteren in Enter bij xWx leasing ook 40 minuten gelopen, maar dat was nog door een bos enzo. Nu mag ik vast lekker door petrochemische zooi lopen (+kenmerkende geur)
Lol. Die auto moest ik afgelopen vrijdag ophalen daar. Bedrijf dicht ruim uur staan wachten toen mocht ik eindelijk weg. Tering wat was dat kut. En weer terug lopen natuurlijk
pi_148385616
Toen ik vanochtend vlakbij ophaaladres kwam zag ik de betreffende Insignia al voorbij crossen. Bleek dat meneer met de LM had afgesproken tussen 9 en 12, maar ik moest er juist tussen half 9 en 9 zijn. Dus CP was nog even kinderen naar school brengen en boodschappen doen. Dit soort dingen maak ik best vaak mee. Vraag me af of het dan bij de LM mis gaat of bij EW. Anyway, kwart over 9 was ik weer op weg.
Best een fijne bak en vlot genoeg met 160pk + automaat ^O^
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:39:50 #297
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148385795
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 11:07 schreef Sarasi het volgende:
Ik zag een vrouwelijke hiker vanochtend trouwens! :D Ze studeerde biologie, aardig meisje. :)
Biologen :')

Was ze lekker?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148386149
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Biologen :')

Was ze lekker?
Niet mijn type. Maar zag er prima uit ja. :Y

Overigens net in de file gestaan, 20min op een rit van 73km. En helaas niet de duurbetaalde rit. :')
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:56:11 #299
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148386210
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:53 schreef Sarasi het volgende:

Maar zag er prima uit ja. :Y
Goede zaak.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148386247
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:39 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Biologen :')

Was ze lekker?
Was ze lekker :')

Man man man
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:59:44 #301
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148386297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:57 schreef stripe het volgende:

[..]

Was ze lekker :')

Man man man
Hebben we hem ook weer. Tevens bioloog gespot.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')