Ik heb ook niet het idee dat ze een state of the art planningssysteem hebben. Als er een rit vanuit Amsterdam wordt gemeld nadat jouw rit al is ingepland gaat er vast geen alert af van.. Let op.. Er is een chauffeur morgen beschikbaar die dichter in de buurt woont. Of ze bevestigen direct de rit aan de klant door ook jouw naam door te geven waardoor ze het niet standaard meer om kunnen gooien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef A_Valbuena het volgende:
[..]
Dit vind ik nou gekloot van EW, woon zelf in Amsterdam en ze hadden deze in principe aan mij kunnen geven. Maar nee ik moet helemaal naar utrecht reizen om een rit van 10 km te rijden
Ja klopt maar ga er wel vanuit dat die ritten er al waren.. Of zijn er echt zoveel spoedjes?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:58 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat ze een state of the art planningssysteem hebben. Als er een rit vanuit Amsterdam wordt gemeld nadat jouw rit al is ingepland gaat er vast geen alert af van.. Let op.. Er is een chauffeur morgen beschikbaar die dichter in de buurt woont. Of ze bevestigen direct de rit aan de klant door ook jouw naam door te geven waardoor ze het niet standaard meer om kunnen gooien.
Haal de auto op, op tijd. Ze gaan het niet leuk vinden als je je eigen plan trekt en 'm zo laat pas ophaalt. Afleveradres is hoogstwaarschijnlijk ook al iets vroeger wel iemand aanwezig, zo niet is het jammer. De baas kan je niet verwijten z'n orders op te volgen en niet tijd er tussen te nemen onnodigquote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik moet morgen tussen 8-9 in waalwijk zijn en dan is het 45 minuten rijden naar mijn afleveradres. Daar moet ik tussen 10-12 zijn en mijn 2e ritje is na twee uur in het ov om twee uur ophalen. Zouden ze het in Waalwijk erg vinden als ik daar om half 11 aan kom zetten? Ik snap sowieso niet waarom ik tussen 8-9 de auto moet ophalen en tussen 10-12 moet afleveren als de rit slechts 3 kwartier is. Kan natuurlijk geen contact meer opnemen met de planning op zondag..
Kan zijn dat die auto dan weg moet ivm plaats, of dat het later druk is oid. Zou gewoon op tijd ophalen, en omweg nemen of ergens pauze nemenquote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik moet morgen tussen 8-9 in waalwijk zijn en dan is het 45 minuten rijden naar mijn afleveradres. Daar moet ik tussen 10-12 zijn en mijn 2e ritje is na twee uur in het ov om twee uur ophalen. Zouden ze het in Waalwijk erg vinden als ik daar om half 11 aan kom zetten? Ik snap sowieso niet waarom ik tussen 8-9 de auto moet ophalen en tussen 10-12 moet afleveren als de rit slechts 3 kwartier is. Kan natuurlijk geen contact meer opnemen met de planning op zondag..
Geen probleem toch om wat meer tijd in/met de auto door te brengen? :pquote:Op zondag 4 januari 2015 16:35 schreef maxjuhhhh het volgende:
ik moet morgen tussen 8-9 in waalwijk zijn en dan is het 45 minuten rijden naar mijn afleveradres. Daar moet ik tussen 10-12 zijn en mijn 2e ritje is na twee uur in het ov om twee uur ophalen. Zouden ze het in Waalwijk erg vinden als ik daar om half 11 aan kom zetten? Ik snap sowieso niet waarom ik tussen 8-9 de auto moet ophalen en tussen 10-12 moet afleveren als de rit slechts 3 kwartier is. Kan natuurlijk geen contact meer opnemen met de planning op zondag..
3 minuten red je alleen als je gaat rennenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:36 schreef Amoeba het volgende:
Daarom de uni in Eindje. 3 minuten laufen naar Eindje CS
Gewoon ff daar vragen. Vaak hebben ze sowieso wel liggen, en anders doen ze dat echt wel voor je. Gewoon zeggen dat het een spoedrit was, en dat je dus geen tijd meer had om ergens langs te gaan om te printen. Zelfs al vinden ze het een punt, ze zullen je toch aan een formulier moeten helpen.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:28 schreef DrSnuggle het volgende:
Morgen ga ik als hiker ritjes doen, maar ik heb geen printer en de copy shops zijn dicht want zondag, denk je dat ze het bij A.... In Nijmegen het erg vinden als ik bij de balie vraag om een kopietje?
ik bedoelde eigenlijk dat de rittijd dan erg lang is, en dan krijg ik een melding waarom deze zo lang is.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:28 schreef Viezze het volgende:
Ik zou iets minder lang "slapen", want het is kut als je vertraging hebt met het OV. Verder hoef je niks op te schrijven, althans dat zou ik niet doen.
ja het systeem vraagt dan wat de reden is waarom ik er zo lang over heb gedaan als de tijdsduur relatief lang is.quote:
Auto ophalen om negen uur en dan bellen en overleggen.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:57 schreef maxjuhhhh het volgende:
Stel dat ik morgen de auto 9 uur(de uiterste ophaaltijd) ophaal. Dan ga ik ergens 2 uur in de auto slapen en dan zorg ik dat ik 12u de auto heb afgeleverd(de uiterste aflevertijd). Zodat ik na twee uur ov mn volgende ritje die ik precies om twee uur moet ophalen perfect redt. Wat zou ik dan moeten opschrijven bij die twee uur? Heb namelijk geen zin om twee uur voor niks pauze te houden en dit is toch omdat de ritten niet op elkaar aansluiten en verder niet mijn schuld.
denk dat ik dit inderdaad ga doen, misschien kan ik mijn tweede ophaaladres eerder ophalen, dat zou heel mooi zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Auto ophalen om negen uur en dan bellen en overleggen.
ARquote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef maxjuhhhh het volgende:
[..]
ja het systeem vraagt dan wat de reden is waarom ik er zo lang over heb gedaan als de tijdsduur relatief lang is.
Klopt. Ik had die rit ook wel willen hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen ook weer werken. Groningen - Arnhem en Zutphen - Drouwen. Leon en Clio, dus prima.
Eerste is trouwens aan de Trondheimweg, lang geleden dat ik dat geweest ben. Toen had de grote uit Breda dat nog een vestiging. Dacht dat de huidige altijd met AR werkten?
serieus wtf, dat is wel zwaar controlerendquote:Op zondag 4 januari 2015 21:16 schreef maxjuhhhh het volgende:
[..]
denk dat ik dit inderdaad ga doen, misschien kan ik mijn tweede ophaaladres eerder ophalen, dat zou heel mooi zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:27 schreef Drilboor het volgende:
Hebben ze bij AR tegenwoordig niet ook klusjes voor de hikers. Misschien moet je in de tussentijd op locatie bij de klant wel de toiletten schoon maken.
Lekker begin van de dagquote:Op maandag 5 januari 2015 08:56 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nou, op ophaaladres weten ze niks van de auto af. Dus nog even afwachten en anders EW maar weer bellen
Die krijg je bij AR netjes uitbetaald onder het motto de planning kan niet plannen.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:03 schreef CruisinDen het volgende:
Bij EW ook wel eens gehad, maar dan haal je de auto op en heb je dan toch gewoon een uurtje 'verplicht' pauze? Of krijg je die bij AR dan niet doorbetaald?
En, de Leon nog kunnen vinden?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:22 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen ook weer werken. Groningen - Arnhem en Zutphen - Drouwen. Leon en Clio, dus prima.
Eerste is trouwens aan de Trondheimweg, lang geleden dat ik dat geweest ben. Toen had de grote uit Breda dat nog een vestiging. Dacht dat de huidige altijd met AR werkten?
Balenquote:Op maandag 5 januari 2015 09:54 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nog niks gevonden. EW is nog bezig, ben nog niet terug gebeld, terwijl ze in het kantoortje hiernaast al vaak over gebeld hebben
Zeg daar dan even hallo tegen mijn streng christelijke familie.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:33 schreef qua111 het volgende:
Insignia afgeleverd in Enter. Nu naar een gehucht genaamd Nijverdal, waar ik volgens een lokale hikester 40-50 minuten moet lopen naar het afhaaladres. En dat alles voor 220km in een C1......
Ik was ook op Arnhem CS. Zit nu in de IC naar Nijmegen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen.
Njah ik had toch geen tijd enzo, ben al een 15-30 minuten te laatquote:Op maandag 5 januari 2015 12:24 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Hebben we elkaar net gemist, ik zit in de sprinter naar Zutphen.
Had dit een keer, bleek ik ib zn 3 100 te rijdenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen.
Overigens was ik behoorlijk onder de indruk van de rijstijl van CP, in non-positieve zin. Constant 90 in de 3 rijdt toch lekker in een diesel![]()
Mijn moeder doet dat ook, in een benzine dan. Dan zit ik echt stilletjes te huilen want heus mam, we hebben vijf versnellingen hè. En wel de hele tijd de rechterhand op de pook, maar schakelen ho maar. En dat arme beestje maar trekken.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Uiteindelijk bleek de Leon toch ergens verstopt in een hoekje te staan, dus met ruim een uur vertraging (en heel veel koffie) richting Arnhem. Maar zojuist wel van CP een lift naar Arnhem CS gekregen.
Overigens was ik behoorlijk onder de indruk van de rijstijl van CP, in non-positieve zin. Constant 90 in de 3 rijdt toch lekker in een diesel![]()
Is trouwens slecht voor de versnellingsbak, hand constant op de versnellingspook.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat ook, in een benzine dan. Dan zit ik echt stilletjes te huilen want heus mam, we hebben vijf versnellingen hè. En wel de hele tijd de rechterhand op de pook, maar schakelen ho maar. En dat arme beestje maar trekken.
140 in z'n 2 knulquote:Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Af en toe even schoon branden, niks mis mee
Tijdje terug met de auto even een stukje Duitsland gepakt, dan trek ik rustig even door tot 170 in z'n 3. Al schakel ik dan wel direct door naar de 4 en blijf ik niet constant 170 in z'n 3 rijden
Hoe zie je dat voor je dan? Als je er geen kracht op zet boeit het toch niet? Dat mijn moeder ook de neiging heeft haar linkerhand geanimeerd te gebruiken in een gesprek en dus geen handen meer aan het stuur heeft is overigens ook een enorme ergernis.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is trouwens slecht voor de versnellingsbak, hand constant op de versnellingspook.
Motor hequote:Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kut, daarin kan ik net de 130 aantikken
Onderdelen in de versnellingsbak (tandwielen/schakelvorken) slijten harder doordat die pook niet vrij kan trillen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Als je er geen kracht op zet boeit het toch niet? Dat mijn moeder ook de neiging heeft haar linkerhand geanimeerd te gebruiken in een gesprek en dus geen handen meer aan het stuur heeft is overigens ook een enorme ergernis.
Als je gewoon onbelast hoog in de toeren rijdt wordt er weinig schoon gebrand. Maar wat voor auto heb je? Heeft in ieder geval flink lange bak verhoudingen!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Af en toe even schoon branden, niks mis mee
Tijdje terug met de auto even een stukje Duitsland gepakt, dan trek ik rustig even door tot 170 in z'n 3. Al schakel ik dan wel direct door naar de 4 en blijf ik niet constant 170 in z'n 3 rijden
Een Octavia RS uit 2002.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:58 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Als je gewoon onbelast hoog in de toeren rijdt wordt er weinig schoon gebrand. Maar wat voor auto heb je? Heeft in ieder geval flink lange bak verhoudingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |