SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Peter Wright v Gary Anderson
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Bunting/M. Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
'Of een forum voor mensen die hun eigen taal gaan verzinnen omdat ze de huidige niet leuk vinden klinken lol.' Kan natuurlijk ook leuk zijn voor jou, ik zie dat discussies daarover jou wel boeien.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of een forum voor mensen die hun eigen taal gaan verzinnen omdat ze de huidige niet leuk vinden klinken lol.
Maar laten we weer ontopic gaan.
Jenkins wilde het wel. Hij was gemotiveerd om Van Gerwen te verslaan omdat dat zijn laatste kans was om Premier League te spelen.quote:HAFCFAN: En dan King of Thornton. Al zou Jenkins het misschien wel het meeste verdienen, maar die wil dat toch niet meer.
Nogmaals, het gaat nu weer over darts. Bedankt.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
'Of een forum voor mensen die hun eigen taal gaan verzinnen omdat ze de huidige niet leuk vinden klinken lol.' Kan natuurlijk ook leuk zijn voor jou, ik zie dat discussies daarover jou wel boeien.
Jij bent degene die bleef reageren, terwijl ik al twee keer aangaf dat ik er geen zin in had.
'Maar laten we weer ontopic gaan.'![]()
![]()
Van Gerwen & Taylor zie ik dat zeker halen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er in halve finales gaan komen TserrofEnoch?
Dat gebeurt ook meestal, dat ze 1 en 5 gooien.quote:
Ook op je oog.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook meestal, dat ze 1 en 5 gooien.
quote:
Zou je denken ja .quote:Op woensdag 31 december 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Taylor ook maar 8 PDC titels vergeten dan? Want laag niveau.
Hoe kom je daarbij? Hij wil juist minder gaan spelen en jij beweert hier dat hij extra partijen wil spelen.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
'Of een forum voor mensen die hun eigen taal gaan verzinnen omdat ze de huidige niet leuk vinden klinken lol.' Kan natuurlijk ook leuk zijn voor jou, ik zie dat discussies daarover jou wel boeien.
Jij bent degene die bleef reageren, terwijl ik al twee keer aangaf dat ik er geen zin in had.
'Maar laten we weer ontopic gaan.'![]()
![]()
---------------------------------------------------------------
[..]
Jenkins wilde het wel. Hij was gemotiveerd om Van Gerwen te verslaan omdat dat zijn laatste kans was om Premier League te spelen.
Daar had hij zich over uitgelaten in een Engels interview.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij wil juist minder gaan spelen en jij beweert hier dat hij extra partijen wil spelen.
Daar maakt hij nu alsnog wel kans op. 2 tv finales gehaald.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Daar had hij zich over uitgelaten in een Engels interview.
Hij wilde nog één laatste keer Premier League spelen.
Hij dacht zelf niet dat het nog ging gebeuren. Doordat hij verloor van Van Gerwen.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar maakt hij nu alsnog wel kans op. 2 tv finales gehaald.
Denk het ook niet, maar zou wel leuk zijn. Liever hij dan Thornton/Chisnallquote:Op woensdag 31 december 2014 16:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hij dacht zelf niet dat het nog ging gebeuren. Doordat hij verloor van Van Gerwen.
Als ik kijk naar spelers die ik in de Premier League zou willen zien, dan eindigt het niet bij tien.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar zou wel leuk zijn. Liever hij dan Thornton/Chisnall
twitter:BarryHearn twitterde op woensdag 31-12-2014 om 17:30:32Just to let all darts fans know the announcement of the 10 players for premier league will be live on sky at end of world final@OfficialPDC reageer retweet
bedankt Barryquote:Op woensdag 31 december 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:BarryHearn twitterde op woensdag 31-12-2014 om 17:30:32Just to let all darts fans know the announcement of the 10 players for premier league will be live on sky at end of world final@OfficialPDC reageer retweet
Alsof de huidige top 5 en Wade, Van Barneveld, Thornton en Bunting niet zeker zijn. En dan zal het gaan tussen Chisnall of Whitlock voor die laatste plek.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade kan je misschien ook bij de twijfelgevallen zettenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Adrian Lewis
Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Peter Wright
James Wade
Stephen Bunting
De twijfelgroep
Dave Chisnall
Simon Whitlock
Robert Thornton
Michael Smith
Mervyn King
Brendan Dolan
Sky mag 2 spelers uitkiezen. Zou me niet verbazen als die voor een Smith of een Huybrechts gaan. VdV kan ook nog, maar dan moet hij wereldkampioen worden.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
De twijfelgroep
Dave Chisnall
Simon Whitlock
Robert Thornton
Michael Smith
Mervyn King
Brendan Dolan
Niet dat dat voor Vincent gaat gebeuren. Finale kan ook. Wright had ook geen bijster bijzonder jaar tot de WK-finale voor zover ik me herinner.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sky mag 2 spelers uitkiezen. Zou me niet verbazen als die voor een Smith of een Huybrechts gaan. VdV kan ook nog, maar dan moet hij wereldkampioen worden.
Zou me verbazen als hij niet gekozen wordt.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wade kan je misschien ook bij de twijfelgevallen zetten
Kans is nihil idd, maar mocht het gebeuren dan is hij er zeker bij.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat dat voor Vincent gaat gebeuren. Finale kan ook. Wright had ook geen bijster bijzonder jaar tot de WK-finale voor zover ik me herinner.
Misschien wordt die niet gekozen vanwege zijn rare gedrag van een paar dagen terugquote:Op woensdag 31 december 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou me verbazen als hij niet gekozen wordt.
Dat zegt niets bij Whitlock. Australië heeft erg veel kijkers voor de Premier League en die zien erg graag Whitlock in de PL. Barneveld heeft ook matige jaren gehad maar mocht ook gewoon meedoenquote:Op woensdag 31 december 2014 17:52 schreef BB-King het volgende:
Bij die twijfelgroep vallen er wel een paar af denk ik.
Whitlock (hopeloos uit vorm)
King (slecht WK + rugklachten)
Dolan (te saai en langzame worp)
Dan zie ik liever van die powerhitters als Kim Huybrechts en Michael Smith.
Risicoloze hoge torens..quote:Op woensdag 31 december 2014 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien wordt die niet gekozen vanwege zijn rare gedrag van een paar dagen terug
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Risicoloze hoge torens..
Taylor levert ook wel eens dat gedrag. Vroeger deed Peter Manley dat ook..
Maar Taylor is zo ongeveer de hele PDCquote:Op woensdag 31 december 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Risicoloze hoge torens..
Taylor levert ook wel eens dat gedrag. Vroeger deed Peter Manley dat ook..
Alle respect voor Vincent, maar Wright heeft toch wel iets meer "tv-waarde" denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dat dat voor Vincent gaat gebeuren. Finale kan ook. Wright had ook geen bijster bijzonder jaar tot de WK-finale voor zover ik me herinner.
Ik denk ook dat Whitlock gewoon weer een plekje in de PL krijgt.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt niets bij Whitlock. Australië heeft erg veel kijkers voor de Premier League en die zien erg graag Whitlock in de PL. Barneveld heeft ook matige jaren gehad maar mocht ook gewoon meedoen
Klopt wel maar het zou mij niks verbazen als net als Wade vorig jaar dit keer Whitlock een rustjaar wordt gegeven. Schijnt ook privé wat problemen te hebben, heimwee, zuipt te veel etc. Jammer voor Australië maar dan had hij maar moeten presteren. Misschien Kim Huybrechts er voor in de plaats om de interesse in België wat aan te wakkeren. Ik zeg doen!quote:Op woensdag 31 december 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zegt niets bij Whitlock. Australië heeft erg veel kijkers voor de Premier League en die zien erg graag Whitlock in de PL. Barneveld heeft ook matige jaren gehad maar mocht ook gewoon meedoen
Dat rustjaar van Wade was onzin.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt wel maar het zou mij niks verbazen als net als Wade vorig jaar dit keer Whitlock een rustjaar wordt gegeven. Schijnt ook privé wat problemen te hebben, heimwee, zuipt te veel etc. Jammer voor Australië maar dan had hij maar moeten presteren. Misschien Kim Huybrechts er voor in de plaats om de interesse in België wat aan te wakkeren. Ik zeg doen!
Dus ook een prima reden om het voor Whitlock te gebruiken.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat rustjaar van Wade was onzin.
Withlock is juist zeker. Je snapt toch wel dat er per se een Australiër in moet?quote:Op woensdag 31 december 2014 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof de huidige top 5 en Wade, Van Barneveld, Thornton en Bunting niet zeker zijn. En dan zal het gaan tussen Chisnall of Whitlock voor die laatste plek.
Dolan gastquote:Op woensdag 31 december 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Adrian Lewis
Gary Anderson
Raymond van Barneveld
Peter Wright
James Wade
Stephen Bunting
De twijfelgroep
Dave Chisnall
Simon Whitlock
Robert Thornton
Michael Smith
Mervyn King
Brendan Dolan
NEE WANT KIJKCIJFERS. Of vergoedt jij die miljoenen?quote:Op woensdag 31 december 2014 18:02 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dus ook een prima reden om het voor Whitlock te gebruiken.
Overschat je nu niet een beetje het belang van een Australische speler in de premier league. Het zal zeker een rol spelen, maar of het echt om miljoenen gaat betwijfel ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NEE WANT KIJKCIJFERS. Of vergoedt jij die miljoenen?
Mee eens ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Overschat je nu niet een beetje het belang van een Australische speler in de premier league. Het zal zeker een rol spelen, maar of het echt om miljoenen gaat betwijfel ik.
Al gaat het om een ton ze gaan dat geld niet weggooien door iemand er in te doen die geen cent oplevert.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Overschat je nu niet een beetje het belang van een Australische speler in de premier league. Het zal zeker een rol spelen, maar of het echt om miljoenen gaat betwijfel ik.
Volgens die logica zouden ze het beste Max Hopp kunnen nemen, want de Duitse markt levert extreem veel meer op. Gaat ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:40 schreef hafcfan het volgende:
Al gaat het om een ton ze gaan dat geld niet weggooien door iemand er in te doen die geen cent oplevert.
Voor een ton gaan ze niet Whitlock de hand boven het hoofd houden, terwijl er geen reet van bakt momenteel.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al gaat het om een ton ze gaan dat geld niet weggooien door iemand er in te doen die geen cent oplevert.
Waar wedden we om van wel? Is in het verleden al bij zoveel spelers gebeurd en ook hij kan zich dit matige jaar permitteren.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Voor een ton gaan ze niet Whitlock de hand boven het hoofd houden, terwijl er geen reet van bakt momenteel.
Om die reden zal RayBar er ook wel vaak tussen gezeten hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar wedden we om van wel? Is in het verleden al bij zoveel spelers gebeurd en ook hij kan zich dit matige jaar permitteren.
We zullen het zondag zien, hij kan er best bij zitten maar denk dat je het belang van Whitlock enigszins overschat.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar wedden we om van wel? Is in het verleden al bij zoveel spelers gebeurd en ook hij kan zich dit matige jaar permitteren.
twitter:ericbristow twitterde op woensdag 31-12-2014 om 17:39:29MVG 5-3 ThorntonWright 5-4 Anderson Bunting 3-5 RVBVincent 2-5 Taylor This is my 1st bet for 2015🎯 reageer retweet
Zit Raybar aan de cola? Dat gelooft toch niemand.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
George Noble daar op de achtergrond. Goede contacten met MVG vooral.
Is Sylvia zwanger ?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
George Noble daar op de achtergrond. Goede contacten met MVG vooral.
ze nemen wel allebei twee stoelen in beslag, bij mvg kunnen 6 mensen zitten, andere kant maar 4.quote:
Volgens mij is het bacoquote:Op woensdag 31 december 2014 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit Raybar aan de cola? Dat gelooft toch niemand.
Omdat Jelle niet speciaal naar Engeland gaat vliegen. Ten tweede:quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zit Jelle niet gezellig naast MvG?
Dartsbordmuur is wel mooier dan bij de pdc.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] BDO World Darts Championship 2015
Vanaf zaterdagmiddag
Die kermisbende leidt alleen maar af.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dartsbordmuur is wel mooier dan bij de pdc.
Zou mooi zijn als Bunting ook mee mag doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:14 schreef Gambetta het volgende:
Whitlock blijft de nummer 7 van de wereld, dus ik verwacht ook wel dat ze een plaatsje voor hem inruimen. Chisnall heeft met zijn finaleplaats bij de Grand Slam ook wel gesolliciteerd naar een plek, en als Thornton van Van Gerwen wint denk ik dat hij als tiende meedoet.
Dat valt nog mee tochquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kermisbende leidt alleen maar af.
piew piew pong pang trrrrrrrrrr bongquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat valt nog mee tochHet ziet er wel stylish uit. Het is geen soft-tip-gezeik
(Kijkt iemand dat?)
Whitlock na zo'n dramatisch jaar en wat weggezakt. Nee hoor, ik denk dat ze hem gewoon links laten liggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:14 schreef Gambetta het volgende:
Whitlock blijft de nummer 7 van de wereld, dus ik verwacht ook wel dat ze een plaatsje voor hem inruimen. Chisnall heeft met zijn finaleplaats bij de Grand Slam ook wel gesolliciteerd naar een plek, en als Thornton van Van Gerwen wint denk ik dat hij als tiende meedoet.
WTF, dat ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat valt nog mee tochHet ziet er wel stylish uit. Het is geen soft-tip-gezeik
(Kijkt iemand dat?)
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WTF, dat ken ik helemaal nietWat een aids.
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:51 schreef DeTolk het volgende:
[ afbeelding ]
Barney: "FF bullen wie er eerst mag? "
Word het ergens uitgezonden?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] BDO World Darts Championship 2015
Vanaf zaterdagmiddag
Ja, dat viel mij ook op. Maar we gaan het wel zienquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Is Mvg vanavond de eerste of tweede partij? In de OP staat tweede, maar op RTL7 staat hij als eerste kwartfinale in t schema.
Eerste volgens de BBC.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Is Mvg vanavond de eerste of tweede partij? In de OP staat tweede, maar op RTL7 staat hij als eerste kwartfinale in t schema.
http://www.pdc.tv/news/ar(...)-championship-day-11quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Gediskwalificeerd. Volgens geruchten wegens ietwat buitensporig coke gebruik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk bekend waarom Richard Burnett nou niet mee deed?
Oh, ja heb daar al even niet gepost, de plannen zijn nog steeds serieus, en vooral afvallen is erg goed gegaan, op moment 93 kilo, laatste tijd loop ik vanwege technische omstandigheden zonder elektronische middelen, maar maak zo een 60 kilometer per week, en gaat erg lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gediskwalificeerd. Volgens geruchten wegens ietwat buitensporig coke gebruik.
in het hardlooptopic vraagt men zich af hoe het met je MdS plannen staat
Hier de roddelsquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk bekend waarom Richard Burnett nou niet mee deed?
Buitensporig? Dus coke ansich mag wel?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gediskwalificeerd. Volgens geruchten wegens ietwat buitensporig coke gebruik.
in het hardlooptopic vraagt men zich af hoe het met je MdS plannen staat
Wat misschien mogelijk is, is dat ie min of meer van te voren is gewaarschuwt, en dat ie schorsing kan ontlopen als ie zich uit het tournooi zou terugtrekken, voor beiden partijen is dat natuurlijk het gunstigste.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier de roddels
http://www.dailystar.co.u(...)-amid-cocaine-claims
Nee, want er bestaat geen niet-buitensporig cokegebruik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Buitensporig? Dus coke ansich mag wel?
Klein snuifje moet kunnenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Buitensporig? Dus coke ansich mag wel?
Jawel toch? Alleen in het weekend bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want er bestaat geen niet-buitensporig cokegebruik.
Uiteraard, ik heb hekel aan drugs, 1 van de weinige dingen die ik maar 1 keer heb gedaanquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens heb ik even opgezocht, alcohol is bij Darts niet verboden volgens de WADA lijst, dit in tegenstelling tot bij boogschieten
Boogschietsen weet ik niet, maar van Dartsen is het bekend omdat je dan net je zenuwen wat meer in bedwang hebt, van Barneveld neemt voor de wedstrijd altijd 2 a 3 baco's, vroeger deed ie dat gewoon onder de wedstrijd maar dat mag niet meer op het podium.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]alsof je met een paar potten bier in de mik beter gaat dartsen of schieten. Daar geloof ik niks van.
Kan natuurlijk het randje van de stress en zenuwen eraf halen.. Verder lijkt het me niet bevorderlijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]alsof je met een paar potten bier in de mik beter gaat dartsen of schieten. Daar geloof ik niks van.
In topic 28 heb ik die kwartfinales erbij gezet niet wetende of Van Gerwen de eerste of tweede wedstrijd zou zijn want dat was toen nog niet bekend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Ik denk ook niet dat Barney de enige isquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Boogschietsen weet ik niet, maar van Dartsen is het bekend omdat je dan net je zenuwen wat meer in bedwang hebt, van Barneveld neemt voor de wedstrijd altijd 2 a 3 baco's, vroeger deed ie dat gewoon onder de wedstrijd maar dat mag niet meer op het podium.
Wat?! 20? Dan kan je toch niet meer recht gooien? Ik heb vannacht ook iets van 20 bier gehad en dat eindigde niet heel florissant.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:46 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan natuurlijk het randje van de stress en zenuwen eraf halen.. Verder lijkt het me niet bevorderlijk![]()
Alhoewel Fordham er 20 wegtikte voor de wedstrijd.
Hij woog toen wel nog 200 kilo oidquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat?! 20? Dan kan je toch niet meer recht gooien? Ik heb vannacht ook iets van 20 bier gehad en dat eindigde niet heel florissant.
Inmiddels is hij weer net zo viesdik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij woog toen wel nog 200 kilo oid
Een lijstje maken van darters dat niet drinkt voor de wedstrijd lijkt me inderdaad eenvoudiger.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Barney de enige is
Toen ik nog (stevig) dronk stond ik vaak met nog stuk meer dan 20 te gooien, moet zeggen dat ik wel met dubbele redelijk heb staan gooienquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat?! 20? Dan kan je toch niet meer recht gooien? Ik heb vannacht ook iets van 20 bier gehad en dat eindigde niet heel florissant.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij zit dat vooral tussen de oren. Je hebt ook gasten die zeggen dat ze beter rijden met drank op.Terwijl in veel onderzoeken is aangetoond dat je na 1 biertje al minder rijdt.
Dat heeft met reactie tijd te maken, volgens mij heeft dit vooral met handstabiliteit te maken die beter is als je ontspannen voelt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij zit dat vooral tussen de oren. Je hebt ook gasten die zeggen dat ze beter rijden met drank op.Terwijl in veel onderzoeken is aangetoond dat je na 1 biertje al minder rijdt.
Omdat Maijerquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef IbanMayo het volgende:
Waarom zegt Maijer Arjen terwijl die man Arjan heet.
foutje van Stijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
In de OP staat die partij pas om 22 uur, vandaar mijn verbazing.
Beetje de Grote Meester Mart Smeets kopiëren.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:06 schreef IbanMayo het volgende:
Waarom zegt Maijer Arjen terwijl die man Arjan heet.
Ga eens gauw je mond spoelenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:09 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Godverdomme wa en domme kuthoeren
Er is nu vast iemand die hetzelfde denkt als ik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de dancers, Sophie-May Lambert is nog single
Moet zeggen van haar dat ze het hier prima naar haar zin heeft en niet langer single is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de dancers, Sophie-May Lambert is nog single
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet zeggen van haar dat ze het hier prima naar haar zin heeft en niet langer single is.
Vroeg me al af wie die knakker is waar ze steeds mee zit te whatsappen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moet zeggen van haar dat ze het hier prima naar haar zin heeft en niet langer single is.
MVG doet nog even zijn vriendin.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begin eens met die wedstrijd.
Hij is getrouwd toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
MVG doet nog even zijn vriendin.
twitter:harmseAFCA twitterde op donderdag 01-01-2015 om 20:14:56Zo ga ik darts kijken #rtl7darts http://t.co/IiXyPRXVty reageer retweet
Flubberkontquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef heywoodu het volgende:
twitter:harmseAFCA twitterde op donderdag 01-01-2015 om 20:14:56Zo ga ik darts kijken #rtl7darts http://t.co/IiXyPRXVty reageer retweet
Die moet op TV!!quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Jezus christusquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Goed voor haar waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Goed voor hem, dan is het zijn vrouw.
Ook, maar ze is niet lelijk dus ook voor hem.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Goed voor haar waarschijnlijk¤¤¤
Nee Marcel dan die altijd door blijft lullen waardoor je precies het begin van de opkomst mistquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gvd laat die co eens zn bek houden.
Al die dagjes mensen kennen Thornton nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee Marcel dan die altijd door blijft lullen waardoor je precies het begin van de opkomst mist
We weten toch ook wel dat het Van Gerwen tegen Thornton is, en anders zien we dat binnen 2 minuten
mja financieel heeft tie het beter voor elkaar dan wij denk ikquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Toen had 'ie al een zware kin.
Toen gaf hij nog niet zoveel om zijn lichamelijke dartconditie. Mooi om te zien dat hij daar nu zo professioneel mee omgaatquote:
Weheheheh laat me vriend het maar niet horenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vroeg me al af wie die knakker is waar ze steeds mee zit te whatsappen.
Denk ik ook wel, wat zijn zijn verdiensten alleen al met darten? Miljoentje of 4?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
mja financieel heeft tie het beter voor elkaar dan wij denk ik
Het is medischquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Toen gaf hij nog niet zoveel om zijn lichamelijke dartconditie. Mooi om te zien dat hij daar nu zo professioneel mee omgaat
Pdc een ruime miljoen euro in twee jaar, en dan nog alle schnabbels enzo. Hoef je geen medelijden mee te hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, wat zijn zijn verdiensten alleen al met darten? Miljoentje of 4?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Toen gaf hij nog niet zoveel om zijn lichamelijke dartconditie. Mooi om te zien dat hij daar nu zo professioneel mee omgaat
1.8 miljoen pond volgens dartsdatabase, sponsoring nog erbij, eventueel andere toernooitjes, enz enzquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, wat zijn zijn verdiensten alleen al met darten? Miljoentje of 4?
Nee man, wat denk je wat je kwijt bent aan kosten? Bovendien betaal je vol belasting over je winsten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Pdc een ruime miljoen euro in twee jaar, en dan nog alle schnabbels enzo. Hoef je geen medelijden mee te hebben.
Hij maakt ook veel kosten (reizen, hotel, restaurant)quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Plus flinke fee voor je management.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij maakt ook veel kosten (reizen, hotel, restaurant)
Lonen/inkomsten vergelijk je toch altijd bruto?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee man, wat denk je wat je kwijt bent aan kosten? Bovendien betaal je vol belasting over je winsten.
Als ie half miljoen heeft overgehouden mag ie ze handjes dicht knijpen.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Plus flinke fee voor je management.
Pokerspelers hebben zelfde probleem, inschrijvingen mogen ze niet aftrekken, en winsten worden vol belast.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Lonen/inkomsten vergelijk je toch altijd bruto?
Denk dat ie 3 ton per jaar netto wel zal overhouden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Toch verdient ie nog wel lekker hoor.
Kan dit (itt voetballers) in principe tot z'n 60e doen.
Maar goed als hij de komende 10 jaar netto 150k tot 500k per jaar binnen kan harken is hij alsnog dik (no pun intentedquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee man, wat denk je wat je kwijt bent aan kosten? Bovendien betaal je vol belasting over je winsten.
Als ie half miljoen heeft overgehouden mag ie ze handjes dicht knijpen.
HUOUOUUHHHHHHHHHUNNNDEERREEEIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGHTTYYYquote:
Zoietsquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HUOUOUUHHHHHHHHHUNNNDEERREEEIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGHTTYYY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Vraag het anders op twitter.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denk dat ie 3 ton per jaar netto wel zal overhouden.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Hoe kijken jullie darts?jemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rot op, geloof ik niks van.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:25 schreef raptorix het volgende:
Het schijnt dat van Barneveld er nog steeds een krantenwijk naast heeft.
Hoe kijken jullie darts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kijken jullie darts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kijken jullie darts?Ik hoopte op iemand zonder broek aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim om op die manier iets achter de hand te hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:25 schreef raptorix het volgende:
Het schijnt dat van Barneveld er nog steeds een krantenwijk naast heeft.
Wat voor status?quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nogal status op twitter, dus doe maar niet
Denk dat ze meer eet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jawel man, weet je wel hoeveel goud ze wijf koopt.
Uitbrakkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef hafcfan het volgende:
Waar zijn de users die hier altijd te vinden zijn?
Hij moet nadenken over na het darten hequote:Op donderdag 1 januari 2015 20:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Slim om op die manier iets achter de hand te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |