Er ligt geen snil meer.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je zegt het expres fout? Ik hoop niet dat je dit in het echte leven ook doet. Heb je het toevallig ook wel eens over "omweer"?
'Gelukkig is taal vloeiend en aan verandering onderhevig.'quote:Op woensdag 31 december 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is taal vloeiend en aan verandering onderhevig.
Beter gebruik je ze gewoon niet inderdaad als je ze toch expres fout gebruikt.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
'Gelukkig is taal vloeiend en aan verandering onderhevig.'
Daarnaast heb je ook nog gewoon te maken met standaardtalen en streektalen.
Als ik een essay schrijf zou ik het altijd doen volgens de standaardregels, maar er zijn dus woorden die mij slecht in de oren klinken en die ik in de dagelijkse omgang niet zal gebruiken.
En waarom zou ik er mee stoppen als het iemand op het internet is die zich er aan irriteert? Jouw reacties irriteren mij ook, maar dat stopt jou toch ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beter gebruik je ze gewoon niet inderdaad als je ze toch expres fout gebruikt.
*ergerquote:Op woensdag 31 december 2014 14:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
En waarom zou ik er mee stoppen als het iemand op het internet is die zich er aan irriteert? Jouw reacties irriteren mij ook, maar dat stopt jou toch ook niet.
'Nu ben ik wel klaar met deze moeilijke bedoeling, ik ben hier om over darten te praten.'
Dit was de hint.
1 keer bij de PDC. We noemen Mark Webster en Kist toch ook geen wereldkampioen?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is 5- voudig wereldkampioen, niet eens zo slecht dus. Tevens dart hij lang niet altijd defensief.
Of een forum voor mensen die hun eigen taal gaan verzinnen omdat ze de huidige niet leuk vinden klinken lol.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
![]()
![]()
Er is vast ergens een taalforum voor jou Mani, zou echt iets voor jou zijn.
Andere tijden broeder.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 keer bij de PDC. We noemen Mark Webster en Kist toch ook geen wereldkampioen?
De BDO titels van Barney zijn nog wel prestigieus hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen was BDO nog hoog niveauquote:Op woensdag 31 december 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hafcfan is een beetje een geradicaliseerde Barney hater. Net als Ajacied422 en Powerloungen.quote:
Niemand van de BDO kwam ook maar in de buurt van Phil. Al zou hij hem vast wel vaker dan 1 keer hebben gepakt, maar 5 nooit.quote:
En daarom heeft The Power 16 wereldtitels en Barney 5.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand van de BDO kwam ook maar in de buurt van Phil. Al zou hij hem vast wel vaker dan 1 keer hebben gepakt, maar 5 nooit.
Toen was de BDO nog van hoog niveau.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand van de BDO kwam ook maar in de buurt van Phil. Al zou hij hem vast wel vaker dan 1 keer hebben gepakt, maar 5 nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |