Veels te veel op de dubbels gemist , anders was Barney er redelijk kansloos afgegaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beide misschien wel wat te sympathiek. Lewis leek er vandaag ook niet echt mee te zitten.
Barney speelt counter darts. Eigen legs houden en een keer er uit komen en hops de winst is binnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veels te veel op de dubbels gemist , anders was Barney er redelijk kansloos afgegaan.
Prima kerels die Lewis en Anderson maar het mag wel wat agressiever. Dat ze dat zelf niet inzien.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beide misschien wel wat te sympathiek. Lewis leek er vandaag ook niet echt mee te zitten.
Dat gaat een keer foutquote:Op woensdag 31 december 2014 03:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney speelt counter darts. Eigen legs houden en een keer er uit komen en hops de winst is binnen.
Dat gaat vaak genoeg fout, anders was hij wel 10 voudig wereldkampioen geweest dacht ik zo.quote:
Hij is 5- voudig wereldkampioen, niet eens zo slecht dus. Tevens dart hij lang niet altijd defensief.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:19 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Dat gaat vaak genoeg fout, anders was hij wel 10 voudig wereldkampioen geweest dacht ik zo.
Tja normaliter was ie in de 2e ronde al tegen een fitte King komen te spelen. Dan was het andere koek geweest.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van der Voort heeft echt veel geluk gehad met dit schema.
Kan mooi aanhaken bij de top 16 zoquote:Op woensdag 31 december 2014 11:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van der Voort heeft echt veel geluk gehad met dit schema.
Ik versta er geen hol van.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Prima kerels die Lewis en Anderson maar het mag wel wat agressiever. Dat ze dat zelf niet inzien.
Dan loop je hier expres met je eigen domheid te koop.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik zeg altijd bedoeling en blijf dat ook zeggen.
Dat gaat sowieso gebeuren.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Bunting![]()
![]()
Zou hem graag in de PL zien.
Ok mooi.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso gebeuren.
Is hem al toegezegd bij zijn komst naar de PDC. Als extra lokkertje om hem over te halen.
Zo Mani89 komt lekker onnodig provocerend uit de hoek. Aardige kerel ben je.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan loop je hier expres met je eigen domheid te koop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel klaar met deze moeilijke bedoeling, ik ben hier om over darten te praten.
Premier League:
1. Van Barneveld (PL-kampioen)
2. Van Gerwen (#1)
3. Taylor (#2)
4. Lewis (#3)
5. Anderson (#4)
6. Wright
7. Wade
8. Whitlock
9. King
10. Bunting
Dit zou het dit jaar moeten zijn.
Jammer voor Thornton en Chisnall, maar ik vind dat King & Bunting het dit jaar wel verdienen.
E zijn genoeg Schotten (Anderson & Wright) dus Thornton is niet nodig voor de Schotse markt.
Ideaal zou zijn om Whitlock eruit te laten, maar dit zie ik ze niet doen vanwege het belang van de Australische markt.
Even uit mijn hoofd:quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 14:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zo Mani89 komt lekker onnodig provocerend uit de hoek. Aardige kerel ben je.Ben je zo ook op feestjes?
Ik vind 'bedoening' maar raar klinken en zal het niet willen gebruiken. Er zijn ook veel mensen die bedoeling zeggen. Gelukkig is taal vloeiend en aan verandering onderhevig.Dus je zegt het expres fout? Ik hoop niet dat je dit in het echte leven ook doet. Heb je het toevallig ook wel eens over "omweer"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Er ligt geen snil meer.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus je zegt het expres fout? Ik hoop niet dat je dit in het echte leven ook doet. Heb je het toevallig ook wel eens over "omweer"?
'Gelukkig is taal vloeiend en aan verandering onderhevig.'quote:Op woensdag 31 december 2014 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig is taal vloeiend en aan verandering onderhevig.
Beter gebruik je ze gewoon niet inderdaad als je ze toch expres fout gebruikt.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
'Gelukkig is taal vloeiend en aan verandering onderhevig.'
Daarnaast heb je ook nog gewoon te maken met standaardtalen en streektalen.
Als ik een essay schrijf zou ik het altijd doen volgens de standaardregels, maar er zijn dus woorden die mij slecht in de oren klinken en die ik in de dagelijkse omgang niet zal gebruiken.
En waarom zou ik er mee stoppen als het iemand op het internet is die zich er aan irriteert? Jouw reacties irriteren mij ook, maar dat stopt jou toch ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Beter gebruik je ze gewoon niet inderdaad als je ze toch expres fout gebruikt.
*ergerquote:Op woensdag 31 december 2014 14:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
En waarom zou ik er mee stoppen als het iemand op het internet is die zich er aan irriteert? Jouw reacties irriteren mij ook, maar dat stopt jou toch ook niet.
'Nu ben ik wel klaar met deze moeilijke bedoeling, ik ben hier om over darten te praten.'
Dit was de hint.
1 keer bij de PDC. We noemen Mark Webster en Kist toch ook geen wereldkampioen?quote:Op woensdag 31 december 2014 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is 5- voudig wereldkampioen, niet eens zo slecht dus. Tevens dart hij lang niet altijd defensief.
Of een forum voor mensen die hun eigen taal gaan verzinnen omdat ze de huidige niet leuk vinden klinken lol.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
![]()
![]()
Er is vast ergens een taalforum voor jou Mani, zou echt iets voor jou zijn.
Andere tijden broeder.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 keer bij de PDC. We noemen Mark Webster en Kist toch ook geen wereldkampioen?
De BDO titels van Barney zijn nog wel prestigieus hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen was BDO nog hoog niveauquote:Op woensdag 31 december 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hafcfan is een beetje een geradicaliseerde Barney hater. Net als Ajacied422 en Powerloungen.quote:
Niemand van de BDO kwam ook maar in de buurt van Phil. Al zou hij hem vast wel vaker dan 1 keer hebben gepakt, maar 5 nooit.quote:
En daarom heeft The Power 16 wereldtitels en Barney 5.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand van de BDO kwam ook maar in de buurt van Phil. Al zou hij hem vast wel vaker dan 1 keer hebben gepakt, maar 5 nooit.
Toen was de BDO nog van hoog niveau.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand van de BDO kwam ook maar in de buurt van Phil. Al zou hij hem vast wel vaker dan 1 keer hebben gepakt, maar 5 nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |