Doe mij toch maar Ozzy bij Sabbathquote:Op woensdag 31 december 2014 00:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En met RJD
Die film gaat ook op mn lijstje!
Laagste gem vd voort met 92 dan toch..quote:Op woensdag 31 december 2014 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meeste legs zijn gegooid door Raybar.
Minste legs zijn gegooid door Thornton.
Beste check-out is voor Taylor met 47,36 %
Minste check-out is voor Van der Voort met 35,45% (van de 110)
Hoogste gemiddelde is voor Taylor, 101.67
Laagste gemiddelde is voor Van Barneveld 95.16
Hoezo outsider? Anderson is voor mij de favoriet. Taylor zou je er boven kunnen zetten maar verder niemand.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef bechirti het volgende:
[..]
Laagste gem vd voort met 92 dan toch..
Overigens indrukwekkende cijfers van Anderson ook, de outsider voor de titel met bunting.
ah ja ge hebt gelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 00:58 schreef bechirti het volgende:
[..]
Laagste gem vd voort met 92 dan toch..
Overigens indrukwekkende cijfers van Anderson ook, de outsider voor de titel met bunting.
Geluk bestaat niet in het dartsen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:00 schreef hafcfan het volgende:
Die Barney heeft wel een engeltje op zijn schouder. Al 2 rondes eigenlijk de mindere.
Tegen Bunting gaat hij het ook weer zwaar krijgen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:00 schreef hafcfan het volgende:
Die Barney heeft wel een engeltje op zijn schouder. Al 2 rondes eigenlijk de mindere.
Bunting is echt een baas. Hopelijk haalt hij de finale aan die kant.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Bunting gaat hij het ook weer zwaar krijgen.
Volledig mee eens. Echt respect voor zijn kalenderjaar 2014.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bunting is echt een baas. Hopelijk haalt hij de finale aan die kant.
Weinig verschil tussen die twee, allebei zonder brilquote:Op woensdag 31 december 2014 01:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is ze niet. Dit is ze https://twitter.com/mickytheb [ afbeelding ]
Zijn opkomst muziek is ook geniaal gewoon. Nu alleen nog een keer opkomen met zo'n Peter Griffin maskerquote:Op woensdag 31 december 2014 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Echt respect voor zijn kalenderjaar 2014.
En dan kan hij tot en met het WK2016 alleen nog maar stijgen op de wereldranglijstquote:Op woensdag 31 december 2014 01:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn opkomst muziek is ook geniaal gewoon. Nu alleen nog een keer opkomen met zo'n Peter Griffin masker
Anderson-Van Gerwen kan wel een geniale halve finale worden. Vorig jaar vielen de halve finales wat tegen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan kan hij tot en met het WK2016 alleen nog maar stijgen op de wereldranglijst.
Voor jou misschien, maar Taylor en MVG zijn natuurlijk favoriet. Die hebben bewezen dat ze een WK kunnen winnen.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo outsider? Anderson is voor mij de favoriet. Taylor zou je er boven kunnen zetten maar verder niemand.
Ik hoop op Taylor v Bunting in de andere halve finale.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anderson-Van Gerwen kan wel een geniale halve finale worden. Vorig jaar vielen de halve finales wat tegen.
Eens. Sowieso Bunting. Barney tegen Taylor is niet leuk. En Ando zou het nu wel eens verdienen. Toen tegen Lewis was het al ''zijn'' wkquote:Op woensdag 31 december 2014 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop op Taylor v Bunting in de andere halve finale.
Van Gerwen heeft niet zijn topvorm.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar Taylor en MVG zijn natuurlijk favoriet. Die hebben bewezen dat ze een WK kunnen winnen.
Kansen van niet-absolute toppers worden vaak overschat in dit soort situaties.
Hij is wel groeiende in het toernooi.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft niet zijn topvorm.
Toppers kunnen hun niveau verhogen wanneer dat echt nodig isquote:Op woensdag 31 december 2014 01:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft niet zijn topvorm.
Dat wel. Hij moet zich ff een paar keer kwaad maken en dan is ie in topvorm.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is wel groeiende in het toernooi.
Maar hij is niet zo goed als vorig jaar toen je echt wist dat hij het ging worden. Het is het hele jaar gewoon wat minder .quote:Op woensdag 31 december 2014 01:14 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is wel groeiende in het toernooi.
Dat valt wel mee. Hing nog met zijn pink aan de rotswand tegen Lewis. Tegen Caven maakte hij het zichzelf onnodig erg lastig.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ook Barney wordt gewoon onderschat. Door "kenners" vaak bestempeld als underdog, maar de man weet precies wat voldoende is om een tegenstander te verslaan.
Lewis viel me tegenquote:Op woensdag 31 december 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Hing nog met zijn pink aan de rotswand tegen Lewis. Tegen Caven maakte hij het zichzelf onnodig erg lastig.
Natuurlijk wel. Hij heeft zelfs 6 maanden op de nummer één positie van de PDC gezeteld.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Raymond was nooit de beste speler ter wereld Co
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij heeft zelfs 6 maanden op de nummer één positie van de PDC gezeteld.
Hij is een vijfvoudig wereldkampioen. Misschien vond jij hem niet de beste darter ter wereld op die momenten, maar ik vrees dat jij bij de minderheid hoort.
Wat een genotspotten als ik het zo hoor.
Heb alleen Bunting tegen M. Smith gezien.. wat op zich nog best een leuke pot was.
Die andere 2 potten waren schijnbaar echt genot.. heb ik weer..
#BarneyArmy
Barney gaat deBunt verslaan in de kwartfinale.
(of ik het ook in ga vullen bij de voorspellingen weet ik nog niet, maar het gaat wel gebeuren)
Ja leuk , 4 keer wereldkampioen in een uitgeklede organisatie en een half jaartje bovenaan staan betekent nog niet dat je op dat moment beter bent dan Taylor . Mocht Taylor nog bij de BDO gespeeld hebben , dan had de Knar waarschijnlijk 1 ipv 5 wereldtitels gehaald.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:59 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Hij heeft zelfs 6 maanden op de nummer één positie van de PDC gezeteld.
Hij is een vijfvoudig wereldkampioen. Misschien vond jij hem niet de beste darter ter wereld op die momenten, maar ik vrees dat jij bij de minderheid hoort.
Wat een genotspotten als ik het zo hoor.
Heb alleen Bunting tegen M. Smith gezien.. wat op zich nog best een leuke pot was.
Die andere 2 potten waren schijnbaar echt genot.. heb ik weer..
#BarneyArmy
Barney gaat deBunt verslaan in de kwartfinale.
(of ik het ook in ga vullen bij de voorspellingen weet ik nog niet, maar het gaat wel gebeuren)
In de begindagen van de PDC, was het ook maar een matige bedoeling op Phil na. Die wereldtitels ook niet meetellen?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk , 4 keer wereldkampioen in een uitgeklede organisatie en een half jaartje bovenaan staan betekent nog niet dat je op dat moment beter bent dan Taylor . Mocht Taylor nog bij de BDO gespeeld hebben , dan had de Knar waarschijnlijk 1 ipv 5 wereldtitels gehaald.
Co zei ook dat Bunting tegen Raymond opkijkt wat ook onzin is, want hij gooide Taylor er dit jaar ook al af op tv met vreselijk goed spel.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Ja leuk , 4 keer wereldkampioen in een uitgeklede organisatie en een half jaartje bovenaan staan betekent nog niet dat je op dat moment beter bent dan Taylor . Mocht Taylor nog bij de BDO gespeeld hebben , dan had de Knar waarschijnlijk 1 ipv 5 wereldtitels gehaald.
*bedoeningquote:Op woensdag 31 december 2014 02:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In de begindagen van de PDC, was het ook maar een matige bedoeling op Phil na.
Priestley , Lowe, Harrington waren idd een matige bedoeling . Daarom ging Taylor er ook met 1-6 af in de eerste finale tegen Priestley.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
In de begindagen van de PDC, was het ook maar een matige bedoeling op Phil na. Die wereldtitels ook niet meetellen?
Dus als je een half jaar de beste bent dan telt dat niet? Waarom zou dat niet tellen? Moet hij soms minstens één jaar domineren? Zijn er volgens jou ook momenten dat niemand de beste is omdat er niemand domineert?
*bedoening.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Priestley , Lowe, Harrington waren idd een matige bedoeling .
Ando en Bunting. In ieder geval een nieuwe winnaar of Barney die tel ik ook wel een beetje als nieuw.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bunting , Taylor en Anderson . 1 van die 3 mag het van mij winnen. jij?
Ik vrees alleen voor die 2 dat ze net tekort tegen Taylor en MVG of De Knarquote:Op woensdag 31 december 2014 02:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ando en Bunting. In ieder geval een nieuwe winnaar of Barney die tel ik ook wel een beetje als nieuw.
Phil was wel weer goed zeg, maar die Belg blijft me verbazen. Tegen toppers staat hij er altijd wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees alleen voor die 2 dat ze net tekort tegen Taylor en MVG of De Knar
Beetje jammer alleen dat die weer als een neppe idioot moest juichen . Staat nu wel voor schut gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2014 02:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Phil was wel weer goed zeg, maar die Belg blijft me verbazen. Tegen toppers staat hij er altijd wel.
Ik vond het wel leuk om Taylor zo gefrustreerd te zien.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat die weer als een neppe idioot moest juichen . Staat nu wel voor schut gelukkig
Blijkbaar kan hij die frustratie omzetten in uitstekend spel, al was het nog niet helemaal lekker. Veel scheve pijlen in het bordquote:Op woensdag 31 december 2014 03:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om Taylor zo gefrustreerd te zien.
Hij heeft wel het ''geluk'' dat hij de 2 kanonnen ontloopt tot aan de finale.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij die frustratie omzetten in uitstekend spel, al was het nog niet helemaal lekker. Veel scheve pijlen in het bord
Ik weet het niet met die Anderson . Zal die eindelijk zijn talent omzetten in iets heel groots en tastbaars ?quote:Op woensdag 31 december 2014 03:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij heeft wel het ''geluk'' dat hij de 2 kanonnen ontloopt tot aan de finale.
Hij lijkt wel weer op de Anderson van 3 jaar terug. Vindt het wel de mooiste speler om naar te kijken.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik weet het niet met die Anderson . Zal die eindelijk zijn talent omzetten in iets heel groots en tastbaars ?
Dat zeker ,samen met Lewis ook de makkelijkst spelende speler . Maar beiden zijn mentaal niet echt sterk als het zwaar tegenzitquote:Op woensdag 31 december 2014 03:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij lijkt wel weer op de Anderson van 3 jaar terug. Vindt het wel de mooiste speler om naar te kijken.
Beide misschien wel wat te sympathiek. Lewis leek er vandaag ook niet echt mee te zitten.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat zeker ,samen met Lewis ook de makkelijkst spelende speler . Maar beiden zijn mentaal niet echt sterk als het zwaar tegenzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |