Om die reden zal RayBar er ook wel vaak tussen gezeten hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar wedden we om van wel? Is in het verleden al bij zoveel spelers gebeurd en ook hij kan zich dit matige jaar permitteren.
We zullen het zondag zien, hij kan er best bij zitten maar denk dat je het belang van Whitlock enigszins overschat.quote:Op woensdag 31 december 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waar wedden we om van wel? Is in het verleden al bij zoveel spelers gebeurd en ook hij kan zich dit matige jaar permitteren.
twitter:ericbristow twitterde op woensdag 31-12-2014 om 17:39:29MVG 5-3 ThorntonWright 5-4 Anderson Bunting 3-5 RVBVincent 2-5 Taylor This is my 1st bet for 2015🎯 reageer retweet
Zit Raybar aan de cola? Dat gelooft toch niemand.quote:Op woensdag 31 december 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
George Noble daar op de achtergrond. Goede contacten met MVG vooral.
Is Sylvia zwanger ?quote:Op woensdag 31 december 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
George Noble daar op de achtergrond. Goede contacten met MVG vooral.
ze nemen wel allebei twee stoelen in beslag, bij mvg kunnen 6 mensen zitten, andere kant maar 4.quote:
Volgens mij is het bacoquote:Op woensdag 31 december 2014 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit Raybar aan de cola? Dat gelooft toch niemand.
Omdat Jelle niet speciaal naar Engeland gaat vliegen. Ten tweede:quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zit Jelle niet gezellig naast MvG?
Dartsbordmuur is wel mooier dan bij de pdc.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] BDO World Darts Championship 2015
Vanaf zaterdagmiddag
Die kermisbende leidt alleen maar af.quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dartsbordmuur is wel mooier dan bij de pdc.
Zou mooi zijn als Bunting ook mee mag doen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:14 schreef Gambetta het volgende:
Whitlock blijft de nummer 7 van de wereld, dus ik verwacht ook wel dat ze een plaatsje voor hem inruimen. Chisnall heeft met zijn finaleplaats bij de Grand Slam ook wel gesolliciteerd naar een plek, en als Thornton van Van Gerwen wint denk ik dat hij als tiende meedoet.
Dat valt nog mee tochquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kermisbende leidt alleen maar af.
piew piew pong pang trrrrrrrrrr bongquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat valt nog mee tochHet ziet er wel stylish uit. Het is geen soft-tip-gezeik
(Kijkt iemand dat?)
Whitlock na zo'n dramatisch jaar en wat weggezakt. Nee hoor, ik denk dat ze hem gewoon links laten liggen.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:14 schreef Gambetta het volgende:
Whitlock blijft de nummer 7 van de wereld, dus ik verwacht ook wel dat ze een plaatsje voor hem inruimen. Chisnall heeft met zijn finaleplaats bij de Grand Slam ook wel gesolliciteerd naar een plek, en als Thornton van Van Gerwen wint denk ik dat hij als tiende meedoet.
WTF, dat ken ik helemaal nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat valt nog mee tochHet ziet er wel stylish uit. Het is geen soft-tip-gezeik
(Kijkt iemand dat?)
quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
WTF, dat ken ik helemaal nietWat een aids.
Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:51 schreef DeTolk het volgende:
[ afbeelding ]
Barney: "FF bullen wie er eerst mag? "
Word het ergens uitgezonden?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] BDO World Darts Championship 2015
Vanaf zaterdagmiddag
Ja, dat viel mij ook op. Maar we gaan het wel zienquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Is Mvg vanavond de eerste of tweede partij? In de OP staat tweede, maar op RTL7 staat hij als eerste kwartfinale in t schema.
Eerste volgens de BBC.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Is Mvg vanavond de eerste of tweede partij? In de OP staat tweede, maar op RTL7 staat hij als eerste kwartfinale in t schema.
http://www.pdc.tv/news/ar(...)-championship-day-11quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Gediskwalificeerd. Volgens geruchten wegens ietwat buitensporig coke gebruik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk bekend waarom Richard Burnett nou niet mee deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |