Oh, ja heb daar al even niet gepost, de plannen zijn nog steeds serieus, en vooral afvallen is erg goed gegaan, op moment 93 kilo, laatste tijd loop ik vanwege technische omstandigheden zonder elektronische middelen, maar maak zo een 60 kilometer per week, en gaat erg lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gediskwalificeerd. Volgens geruchten wegens ietwat buitensporig coke gebruik.
in het hardlooptopic vraagt men zich af hoe het met je MdS plannen staat
Hier de roddelsquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef raptorix het volgende:
Is eigenlijk bekend waarom Richard Burnett nou niet mee deed?
Buitensporig? Dus coke ansich mag wel?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gediskwalificeerd. Volgens geruchten wegens ietwat buitensporig coke gebruik.
in het hardlooptopic vraagt men zich af hoe het met je MdS plannen staat
Wat misschien mogelijk is, is dat ie min of meer van te voren is gewaarschuwt, en dat ie schorsing kan ontlopen als ie zich uit het tournooi zou terugtrekken, voor beiden partijen is dat natuurlijk het gunstigste.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier de roddels
http://www.dailystar.co.u(...)-amid-cocaine-claims
Nee, want er bestaat geen niet-buitensporig cokegebruik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Buitensporig? Dus coke ansich mag wel?
Klein snuifje moet kunnenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Buitensporig? Dus coke ansich mag wel?
Jawel toch? Alleen in het weekend bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want er bestaat geen niet-buitensporig cokegebruik.
Uiteraard, ik heb hekel aan drugs, 1 van de weinige dingen die ik maar 1 keer heb gedaanquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens heb ik even opgezocht, alcohol is bij Darts niet verboden volgens de WADA lijst, dit in tegenstelling tot bij boogschieten
Boogschietsen weet ik niet, maar van Dartsen is het bekend omdat je dan net je zenuwen wat meer in bedwang hebt, van Barneveld neemt voor de wedstrijd altijd 2 a 3 baco's, vroeger deed ie dat gewoon onder de wedstrijd maar dat mag niet meer op het podium.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]alsof je met een paar potten bier in de mik beter gaat dartsen of schieten. Daar geloof ik niks van.
Kan natuurlijk het randje van de stress en zenuwen eraf halen.. Verder lijkt het me niet bevorderlijkquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]alsof je met een paar potten bier in de mik beter gaat dartsen of schieten. Daar geloof ik niks van.
In topic 28 heb ik die kwartfinales erbij gezet niet wetende of Van Gerwen de eerste of tweede wedstrijd zou zijn want dat was toen nog niet bekend.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:41 schreef Sandersson het volgende:
Is Mvg vanavond de eerste of tweede partij? In de OP staat tweede, maar op RTL7 staat hij als eerste kwartfinale in t schema.
Ik denk ook niet dat Barney de enige isquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Boogschietsen weet ik niet, maar van Dartsen is het bekend omdat je dan net je zenuwen wat meer in bedwang hebt, van Barneveld neemt voor de wedstrijd altijd 2 a 3 baco's, vroeger deed ie dat gewoon onder de wedstrijd maar dat mag niet meer op het podium.
Wat?! 20? Dan kan je toch niet meer recht gooien? Ik heb vannacht ook iets van 20 bier gehad en dat eindigde niet heel florissant.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:46 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kan natuurlijk het randje van de stress en zenuwen eraf halen.. Verder lijkt het me niet bevorderlijk![]()
Alhoewel Fordham er 20 wegtikte voor de wedstrijd.
Hij woog toen wel nog 200 kilo oidquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat?! 20? Dan kan je toch niet meer recht gooien? Ik heb vannacht ook iets van 20 bier gehad en dat eindigde niet heel florissant.
Inmiddels is hij weer net zo viesdik.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hij woog toen wel nog 200 kilo oid
Een lijstje maken van darters dat niet drinkt voor de wedstrijd lijkt me inderdaad eenvoudiger.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Barney de enige is
Toen ik nog (stevig) dronk stond ik vaak met nog stuk meer dan 20 te gooien, moet zeggen dat ik wel met dubbele redelijk heb staan gooienquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat?! 20? Dan kan je toch niet meer recht gooien? Ik heb vannacht ook iets van 20 bier gehad en dat eindigde niet heel florissant.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij zit dat vooral tussen de oren. Je hebt ook gasten die zeggen dat ze beter rijden met drank op.Terwijl in veel onderzoeken is aangetoond dat je na 1 biertje al minder rijdt.
Dat heeft met reactie tijd te maken, volgens mij heeft dit vooral met handstabiliteit te maken die beter is als je ontspannen voelt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij zit dat vooral tussen de oren. Je hebt ook gasten die zeggen dat ze beter rijden met drank op.Terwijl in veel onderzoeken is aangetoond dat je na 1 biertje al minder rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |