Ik wilde dit gaan doenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef E.T. het volgende:
In het kader van goede voornemens... Meer aan core-stability werken... ('Toning' en strakker worden zouden erg leuke bij-effecten zijn)
Op de dagen dat ik niet loop wil ik een trainings-routine van een minuut of 20 à 30..
Welke oefeningen mogen niet ontbreken? Iemand al een beproefde workout? Is there an app for that?
Zorg dat je alles traint. Dus ook je benen erbij.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef E.T. het volgende:
In het kader van goede voornemens... Meer aan core-stability werken... ('Toning' en strakker worden zouden erg leuke bij-effecten zijn)
Op de dagen dat ik niet loop wil ik een trainings-routine van een minuut of 20 à 30..
Welke oefeningen mogen niet ontbreken? Iemand al een beproefde workout? Is there an app for that?
Veel plezier!quote:Op woensdag 31 december 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ontbijten en dan de trail op voor de eerste kilometers van 2015!
De beste wensen maatquote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Happy New Year everybody and many healthy miles!
Viel spass!quote:Op woensdag 31 december 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ontbijten en dan de trail op voor de eerste kilometers van 2015!
Lekker op tijdquote:Op woensdag 31 december 2014 20:36 schreef Pino112 het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een Withings Pulse Ox?
http://www.withings.com/nl/withings-pulse.html
Tm vanavond krijg je vrij veel korting als je drie devices koopt. Dan is een Pulse 90 euro ps ipv 120.
Ik zoek dus eigenlijk nog een iemand die er eentje wilt.
Heb de gok gewaagd en er gewoon eentje bij besteld, dus je hebt nu alle tijdquote:Op woensdag 31 december 2014 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lekker op tijd![]()
Ben toevallig wel aan het denken aan de aanschaf van zoiets. Ga heel even inlezen.. wanneer wil je uiterlijk een antwoord?
Mooi! Wilde sowieso de zwartequote:Op woensdag 31 december 2014 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb de gok gewaagd en er gewoon eentje bij besteld, dus je hebt nu alle tijd. Het is overigens de zwarte versie ipv blauw.
Topquote:Op woensdag 31 december 2014 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi! Wilde sowieso de zwarteLaat het je asap weten
Zou niet durvenquote:
Nee, wel heel hard gereden na het werk om op tijd bij mevrouw Z te zijn om samen de jaarwisseling mee te makenquote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 23:56 schreef Zwabberhark het volgende:
@mossel: eerlijk gezegd had ik me al op de ochtend toen de inschrijving opende me ingeschreven...
Bravo!quote:Op woensdag 31 december 2014 23:56 schreef Zwabberhark het volgende:
@RD: thanks! Ga ik zeker meenemen in mijn overwegingen.
@mossel: eerlijk gezegd had ik me al op de ochtend toen de inschrijving opende me ingeschreven...
Bij iedere willekeurige loop of training kom ik op een punt waarop het lichaam niet meer wil en ik geen controle meer heb over de motoriek. Dus als ik ergens al in getraind ben, is het dat. Enfin, ik hoop dat ik die 35 km haal. De Meijendelloop gaf wel veel vertrouwen, maar ja, dat was net iets meer dan de helft.quote:Op donderdag 1 januari 2015 01:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow zwabbert. Ik sta bij de 35KM. Waar je niet alleen dood wil maar het ook bén. En dan moet je nog 7KM. *evil grin*
Ik welquote:Op donderdag 1 januari 2015 09:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Al meer dan 2000 inschrijvingen voor de KM, mossel. Zit jij er weer bij?
Maar van die 2000 zijn er 600 ofzo voor de marathon. Valt nog wel mee dusquote:
Cool!! Ik heb me weer ingeschreven voor de 10 km. Die ging zo ruk vorig jaar, ik wil revenge.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |