Wilders is gek op nazi vergelijkingen, maar alleen als hij ze zelf maakt.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:55 schreef keste010 het volgende:
Als Wilders de vergelijking met Hitler niet aanstaat zou hij een andere strategie moeten hanteren. Om te beginnen van de zondebok-strategie afstappen, dat zou de samenleving erg goed doen.
Mits goede check zoals bij iedereen. Ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
een moslim in de anti terreur eenheid. goed idee?
Zou niet weten waarom niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Er werken wereldwijd duizenden moslims bij antiterreur eenheden.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Vooral in moslimlanden...quote:Op woensdag 31 december 2014 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er werken wereldwijd duizenden moslims bij antiterreur eenheden.
Het nieuwsitem over de Haagse politie tegen Marokkanen gemist? In het algemeen de rapportage van Amnesty over discriminatie bij politie zeker niet gelezen? Het feit dat discriminatie geïnstitutionaliseerd is vind je zeker geen probleem?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja ja, wat hebben ze te lijden hier. Wat ik nou gek vind is dat ik nooit hoor dat een autochtoon een Marokkaan vermoord of molesteert en andersom verdomd vaak.
Kom je weer met je groepsdenken. Als ik bij elke actie van een individu zou moeten berekenen welke groep daar het meeste last van heeft dan ben ik nog wel even bezig.quote:Marokkanen die bejaarde autochtonen op hun bek slaan hoor ik toch vrij regelmatig. Waarom wordt dit geen racisme genoemd? Welke groep heeft er nou het meest te lijden?
Ik steun pas een partij als die partij niet alleen maar loopt te brallen en problemen loopt te benoemen, maar ook met oplossingen komt die reëel zijn. Het is werkelijk bizar dat een partij al jarenlang met 'voorstellen' komt, maar ze nooit in een concreet wetsvoorstel uitwerkt. Al is het heel makkelijk te verklaren: aangezien hun wetten grondwettelijk niet kunnen zullen ze ze moeten afzwakken, iets wat bij hun kiezer niet in goede aarde valt. Want de PVV-kiezer wil alleen maar horen dat er minder Marokkanen moeten komen, maar zit helemaal niet te wachten op daadwerkelijk beleid. Heb je je nooit afgevraagd waarom de PVV stelt dat andere partijen niets willen doen aan integratie-problemen terwijl hun partijprogramma's er vol mee staan? Dat komt omdat Geert heel goed weet dat als ze het echt over oplossingen zouden hebben, zijn programma zo lek als een mandje is.quote:Het is mijn werk niet om plannen uit te werken. Werk jij alle plannen uit van de partij waar jij op stemt?
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 20:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
door je te verdiepen in wat mensen belangrijk vinden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:49 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nee.
Heel simpel.
Mensen die zeggen "mits goede check": hoe check je iemands gedachten?
Dus jij suggereert dat alle functies waar strikte geheimhouding, gevoelige keuzes of omgaan met gevaarlijke materie onderdeel van zijn opgeheven moeten worden?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:49 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nee.
Heel simpel.
Nee, alleen dat je daar beter geen moslims toe kunt laten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:01 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dus jij suggereert dat alle functies waar strikte geheimhouding, gevoelige keuzes of omgaan met gevaarlijke materie onderdeel van zijn opgeheven moeten worden?
Want jij kan de gedachten van andere Nederlanders wel goed 'checken'?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nee, alleen dat je daar beter geen moslims toe kunt laten.
Die zijn niet islamitisch, en zullen daarom ook geen islamitische dingen doen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:07 schreef keste010 het volgende:
[..]
Want jij kan de gedachten van andere Nederlanders wel goed 'checken'?
Lekker hoor, zo'n gedachtepolitie. Zullen we die ook maar instellen voor al die PVV-Tokkies. Wie weet gaan ze op Moslimjacht en moskees in de fik steken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:06 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nee, alleen dat je daar beter geen moslims toe kunt laten.
Aha, dus je kan de gedachten van moslims niet lezen maar van andere Nederlanders wel?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:18 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Die zijn niet islamitisch, en zullen daarom ook geen islamitische dingen doen.
Zullen we dan ook maar nazis toelaten tot de politie?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Lekker hoor, zo'n gedachtepolitie. Zullen we die ook maar instellen voor al die PVV-Tokkies. Wie weet gaan ze op Moslimjacht en moskees in de fik steken.
Geen probleem met nazi's bij die politie, mits goed gecheckt... Oh wacht...quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:21 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar nazis toelaten tot de politie?
We willen tenslotte geen gedachtepolitie!
Dat is dus het punt wat ik maakte. Het is niet na te gaan of een moslim zijn geloof serieus neemt of niet. Daarom moet je het risico niet nemen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:20 schreef keste010 het volgende:
[..]
Aha, dus je kan de gedachten van moslims niet lezen maar van andere Nederlanders wel?
Exact. Het cirkeltje is rond.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Geen probleem met nazi's bij die politie, mits goed gecheckt... Oh wacht...
Het is ook niet na te gaan of een andere Nederlander de juiste intenties heeft of niet. Het is pure willekeur wat jij er op na houdt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:23 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is dus het punt wat ik maakte. Het is niet na te gaan of een moslim zijn geloof serieus neemt of niet. Daarom moet je het risico niet nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
Ook al zo'n pussy ben jij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:23 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Dat is dus het punt wat ik maakte. Het is niet na te gaan of een moslim zijn geloof serieus neemt of niet. Daarom moet je het risico niet nemen.
En misschien ook maar geen olie meer importeren uit moslimlanden? Oh nee, want een PVV'er wil wel gewoon in zijn milieuvervuilende bak 130 kunnen scheuren..quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ook al zo'n pussy ben jij.
Laten we Emirates Air dan ook maar niet landen op Schiphol. Je weet maar nooit waar zo'n piloot tot in staat is. Oh en sowieso niet vliegen over het Midden Oosten, laat staan landen op luchthavens zoals Dubai. Je kunt die moslims die daar wonen maar beter niet vertrouwen
Die olie halen we wel uit de restjes die in Drenthe nog in de grond zitten. Gewoon alle grenzen op slot en uit de EU sowieso. Je weet maar nooit met die grote boze buitenwereld die over de grens begint. Nederland voor de Nederlanders, je weet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:29 schreef keste010 het volgende:
[..]
En misschien ook maar geen olie meer importeren uit moslimlanden? Oh nee, want een PVV'er wil wel gewoon in zijn milieuvervuilende bak 130 kunnen scheuren..
Aha, iedere gelovige moslim is een terrorist oid?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:23 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ik moet bij het buitenlandse beleid van de PVV altijd aan Asterix denkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Die olie halen we wel uit de restjes die in Drenthe nog in de grond zitten. Gewoon alle grenzen op slot en uit de EU sowieso. Je weet maar nooit met die grote boze buitenwereld die over de grens begint. Nederland voor de Nederlanders, je weet.
Andere Nederlanders hebben geen islamitisch geloof en er is dan ook geen enkel risico dat ze daarnaar zouden gaan handelen. Doh.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:26 schreef keste010 het volgende:
[..]
Het is ook niet na te gaan of een andere Nederlander de juiste intenties heeft of niet. Het is pure willekeur wat jij er op na houdt.
Walgelijke ideeen heb jij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
iedere gelovige moslim is een terrorist
Niet bekend met Jason W?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:37 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Andere Nederlanders hebben geen islamitisch geloof en er is dan ook geen enkel risico dat ze daarnaar zouden gaan handelen. Doh.
Neuh, ik vroeg me af waar jij op doelde. Wat wil een moslim die zijn geloof serieus neemt doen volgens jou?quote:
Nee mensen als Holleeder en van der Graaf werden puur gedreven door een diep islamitische overtuiging inderdaad..quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:37 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Andere Nederlanders hebben geen islamitisch geloof en er is dan ook geen enkel risico dat ze daarnaar zouden gaan handelen. Doh.
Wat zijn geloof hem opdraagt natuurlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg me af waar jij op doelde. Wat wil een moslim die zijn geloof serieus neemt doen volgens jou?
Onzin, die werden daar niet door gedreven.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef keste010 het volgende:
[..]
Nee mensen als Holleeder en van der Graaf werden puur gedreven door een diep islamitische overtuiging inderdaad..
En Nederlander.quote:
Jawel, lees hun biografieën maar eens goed. Jihadgangers in de dop.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:41 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Onzin, die werden daar niet door gedreven.
Mannen in het team dat verkrachters opspoort? Ook heel simpel nee?quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:49 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nee.
Heel simpel.
En wat is dat concreet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Wat zijn geloof hem opdraagt natuurlijk.
Heb het net gelezen, ze deden de groetjes aan je.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:42 schreef keste010 het volgende:
[..]
Jawel, lees hun biografieën maar eens goed. Jihadgangers in de dop.
Dan vind ik ook dat VVD'ers niet bij de FIOD of Belastingdienst aangenomen zouden mogen worden!quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen in het team dat verkrachters opspoort? Ook heel simpel nee?
Want je kan iemand gedachten niet checken en het leeuwendeel van de verkrachters zijn toch echt mannen.
Ook een goede. Trouwens ook maar alle vrouwen weg bij functie's met baby's, want als het om babymoord gaat staan vrouwen weer hoog.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:44 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dan vind ik ook dat VVD'ers niet bij de FIOD of Belastingdienst aangenomen zouden mogen worden!
En net zei je dat Nederlanders geen islamitisch geloof belijden en daardoor geen risico vormen. Wat is het nouquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:44 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Hij handelde niet naar zijn Nederlanderschap maar naar zijn islamitisch geloof.
Een geloof draagt je niets op. Dat doen mensen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Wat zijn geloof hem opdraagt natuurlijk.
Nogmaals, dat is dus mijn punt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef Falco het volgende:
[..]
En hoe wil je mensen toetsen op geloof ipv nationaliteit?
Moslims zijn mensen. Mensen met een geloof.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:47 schreef keste010 het volgende:
[..]
Een geloof draagt je niets op. Dat doen mensen.
Ik zou niet weten waarom een gelovig moslim bv niet op Schiphol zou mogen werken.quote:
Ik had het je al vaker willen vertellen maar ik vertrouw jou inderdaad mijn baby's niet toe. Tenzij ze ouder dan 6 jaar zijn, want een mannelijke oppas is per definitie verkrachter. Of ben je stiekem moslim?quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Ook een goede. Trouwens ook maar alle vrouwen weg bij functie's met baby's, want als het om babymoord gaat staan vrouwen weer hoog.
Leg eens uit wat dan het verschil zou maken. Want je hebt het over wat het geloof voorschrijft wat een risico zou zijn, maar verteld niet wat er dan voorgeschreven zou worden wat een risico is.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:48 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is dus mijn punt.
Tenzij je een manier vindt om te achterhalen dat moslims hun geloof niet serieus nemen, hoor je het risico niet te nemen.
Nee, maar ik ben wel voor een schoon milieu en we weten wat mensen die voor een goed milieu zijn doen, die proberen kerntransporten te laten ontploffen en vermoorden mensen die het niet met ze eens zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:49 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ik had het je al vaker willen vertellen maar ik vertrouw jou inderdaad mijn baby's niet toe. Tenzij ze ouder dan 6 jaar zijn, want een mannelijke oppas is per definitie verkrachter. Of ben je stiekem moslim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |