SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Peter Wright v Gary Anderson
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Bunting/M. Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
MVG heeft een miljoen bij elkaar? Met wat dom pijltjes gooien en bier drinken????
Ik ga dat ook doen denk ik. Ik ben al aan het oefenen met het bier in elk geval. Ik neem er nog een. Gaat keigoed hier. Morgen begin ik met pijltjes gooien.
albert heijn?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn weer een paar heerlijke jupilertjes bij de Pintelier, gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
[ afbeelding ]
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Peter Wright v Gary Anderson
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Bunting/M. Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):HalloooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
Derde genotspartij van de avond.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Mooi om dezelfde soort spelers zo tegen elkaar aan het werk te zien. Dit moet wel een genotspot worden.
En dat met 11 gram pijlen, dat is helemaal bizar. Het is een eindbaas.quote:
Laatste opent nieuw deelquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Derde genotspartij van de avond.
FMJquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Bird is the word niet kennen. Nooit FMJ gezien?
Buntquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bunting zou winnen, ik zeg nogmaals ÁLS (niet die ziekte jongens), speelt hij tegen Raymond van Barneveld. Wie zouden jullie aanhangen?
De Bunt of Raybar180?
WTFquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Bunting zou winnen, ik zeg nogmaals ÁLS (niet die ziekte jongens), speelt hij tegen Raymond van Barneveld. Wie zouden jullie aanhangen?
De Bunt of Raybar180?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef tja77 het volgende:
11,5 gram.
Dat wisten we GVD nog niet Visschraper.
Buntgodquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bunt of Raybar180?
Als ALS De_Bunt wereldkampioen wordt zou hij de eerste UNDISPUTED wereldkampioen zijn in het darts. Wist je dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bunt of Raybar180?
Dit heb ik al gehoord van opperdikzak Viesdik Nieuwlaat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ALS De_Bunt wereldkampioen wordt zou hij de eerste UNDISPUTED wereldkampioen zijn in het darts. Wist je dat?
In dat geval maakt het me geen reet uit. Maar Bunting wint dat toch wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bunt of Raybar180?
Zeker, al heb ik zo 123 ff geen idee meer waar dat ding is.quote:
Mensonterende onzin dat je nu uitslaat.quote:
Oja, die film heb ik idd gezien. Komt dat liedje daarin voor dan?quote:
Ik wil in zijn wangetjes knijpen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die gekrulde mondhoeken.
T19,B,D16quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, al heb ik zo 123 ff geen idee
je jat de grap van koosquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:33 schreef BB-King het volgende:
Goede pot. Een strijd tussen 2 zwaargewichten in deze sport.
ALS ik drie ballen had was ik een flipperkastquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Bunt of Raybar180?
Blaas het stof eraf en dan zien we je over 4 jaar terug met die beker in je handenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, al heb ik zo 123 ff geen idee meer waar dat ding is.
Jaren terug elke avond gooien en bier drinken, maar heel goed was ik niet echt. Wel een keer 180 gegooid; dat dan weer wel.
Nooit bij een club geweest trouwens
Opdonderen met je ziektes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ALS ik drie ballen had was ik een flipperkast
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
10 jaar geleden pakte Smith het lunchgeld nog van De_Bunt. Nu gaat hij vernederd worden.
Ik denk dat ik het bier drinken leuker vind dan het daadwerkelijk met pijltjes gooien en volgens mij is er geen wereldkampioenschap bier drinken toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Blaas het stof eraf en dan zien we je over 4 jaar terug met die beker in je handen
Vast welquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bier drinken leuker vind dan het daadwerkelijk met pijltjes gooien en volgens mij is er geen wereldkampioenschap bier drinken toch?
Ik moet mijn pijltjes wel nog ergens hebben liggen. 23 gram dacht ik dat ik had. Met dunne barrel en korte shaft en flights die best dun waren. Niet qua dikte, maar qua hoever ze van de shaft afkomen zegmaar. Geen idee hoe je dat noemt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Blaas het stof eraf en dan zien we je over 4 jaar terug met die beker in je handen
Ook niet lastig als je blijkbaar meer dan 5 favoriete darters hebtquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:38 schreef polderturk het volgende:
Als Bunting ook de kwartfinale haalt, dan staan 5 van mijn favoriete darters in de kwartfinales.
Jammer dat je dan niet meer op t podium bier mag drinkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bier drinken leuker vind dan het daadwerkelijk met pijltjes gooien en volgens mij is er geen wereldkampioenschap bier drinken toch?
Ik heb elke avond Brennie in bed liggen. Waarom zou ik in godesnaam dronken lelijke Engelse wijven willen versieren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:39 schreef DeHovenier het volgende:
Maarja, je kan dan wel elke avond een lekkere Engelse chick versieren
Probleem met de combi bier+darts is dat het na de eerste paar biertjes iets beter gaat maar als je door blijft drinken juist steeds weer minder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe licht dan???quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:39 schreef DeeBee het volgende:
Wisten jullie dat Bunting met de lichtste pijlen gooit? /Maijer
Nee, dat wisten we GVD nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:39 schreef DeeBee het volgende:
Wisten jullie dat Bunting met de lichtste pijlen gooit? /Maijer
2,3 gram volgens mijquote:
Wel steeds meer dubbels.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem met de combi bier+darts is dat het na de eerste paar biertjes iets beter gaat maar als je door blijft drinken juist steeds weer minder.
Wie is Brennie? Wist niet dat je al bezet wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb elke avond Brennie in bed liggen. Waarom zou ik in godesnaam dronken lelijke Engelse wijven willen versieren?
Maar dat is met de tegenstander ook zo. Dus kan je je bier aanlengen met water om er zo een voordeel uit te halen. Nadeel is dat je goddomme bier aanlengt met waterquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem met de combi bier+darts is dat het na de eerste paar biertjes iets beter gaat maar als je door blijft drinken juist steeds weer minder.
Kut RTL denkt zeker dat er alleen mongolen voor het eerst kijken. En alles moeten gaan uitleggen.quote:
quote:
Dan loop je hier minstens 1 minuut achter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Skysport op de stream die ook nog eens 1 op 1 loopt.
Nou ja als je gewoon met maten naar de kroeg gaat wel ja. Zag bij die competitie darters vaak van die laffe cola drinkers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie is Brennie? Wist niet dat je al bezet was
[..]
Maar dat is met de tegenstander ook zo. Dus kan je je bier aanlengen met water om er zo een voordeel uit te halen. Nadeel is dat je goddomme bier aanlengt met water
Vind je Smith dan wel een enorm lekker ding?quote:
smith isquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind je Smith dan wel een enorm lekker ding?
Ik heb de acestream variant, loopt niet helemaal synchroon, maar wel hoge kwaliteit en niet die RTL malloten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Skysport op de stream die ook nog eens 1 op 1 loopt.
Echte mannen drinken dan Kanon om er vervolgens een 9darter in te gooien. Dan heb je respectquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja als je gewoon met maten naar de kroeg gaat wel ja. Zag bij die competitie darters vaak van die laffe cola drinkers.
Als hij tegen een Nederlander speelt, ben ik natuurlijk voor Nederland. Hij is een van mijn favoriete buitenlandse spelers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is toch geen Nederlander, wat kan jou het schelen?
Nee maar goed zo zie je er wel meer, die Bunting die zijn lippen kracht bij zet om de meest gore ruften lijken te gaan laten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind je Smith dan wel een enorm lekker ding?
gafe kapselquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de vader van Smith zijn?
Nog steeds voor mietjes. Ik zit inmiddels gewoon lekker aan de whisky a 52%.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Echte mannen drinken dan Kanon om er vervolgens een 9darter in te gooien. Dan heb je respect
Dacht ik ook al aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ]
En de 9-darterquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben een dag weg en ik mis de overwinning van Barney.
Wat is er aan de overkant?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
het is aan de overkant (in engels)
Maar dat is whisky, en dat hoort niet bij dartsen. En het kost je een hoop centen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog steeds voor mietjes. Ik zit inmiddels gewoon lekker aan de whisky a 52%.
Noch kant noch wal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
het is aan de overkant (in engels)
Word alleen in de BDO gebruiktquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef danos het volgende:
Weten jullie trouwens welk woord ik nooit meer hoor, wat een aantal jaren geleden ongeveer bij iedere leg voorbij kwam?
'Marker'
Echt vreemd dat je die nooit meer hoort.
Brennie. De vroegere nachtzuster van FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie is Brennie? Wist niet dat je al bezet was
Ja dat is hetzelfde als water bij de wijn doen. Dat weiger ik ook pertinent. Als je water bij de wijn gooit is heel die wijn niet meer te zuipenquote:Maar dat is met de tegenstander ook zo. Dus kan je je bier aanlengen met water om er zo een voordeel uit te halen. Nadeel is dat je goddomme bier aanlengt met water
twitter:PettelPt twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 23:45:11@rtl7darts Overigens wel weer typisch Barney om direct een tweet te plaatsen met info hoe je hem kunt boeken. #rtl7darts reageer retweet
Daar denkt Bristow anders over.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dat is whisky, en dat hoort niet bij dartsen. En het kost je een hoop centen.
Typisch PettelPt om direct deze tweet te plaatsen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PettelPt twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 23:45:11@rtl7darts Overigens wel weer typisch Barney om direct een tweet te plaatsen met info hoe je hem kunt boeken. #rtl7darts reageer retweet
geen ideequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef polderturk het volgende:
The Bullet met een beenham in de kwartfinale.
nou nouquote:
Nope! Zijn vader is...quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef polderturk het volgende:
The Bullet met een holster in de kwartfinale.
Een halve gram. Het zijn de lichtste pijlen van iedereen in het toernooi, wist je dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef rubensanti het volgende:
Hoeveel wegen de pijlen van Bunting eigenlijk?
lalalalaquote:
bedankt hansquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een halve gram. Het zijn de lichtste pijlen van iedereen in het toernooi, wist je dat?
Volgens mij komen ze in de buurt van die van Ted Hankey.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een halve gram. Het zijn de lichtste pijlen van iedereen in het toernooi, wist je dat?
Heb nog nooit van d'r gehoord. En ik ben toch van 2004.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Brennie. De vroegere nachtzuster van FOK! natuurlijk
[..]
Ja dat is hetzelfde als water bij de wijn doen. Dat weiger ik ook pertinent. Als je water bij de wijn gooit is heel die wijn niet meer te zuipen
Dan heb je destijds toch niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nog nooit van d'r gehoord. En ik ben toch van 2004.
Brennie.rar zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nog nooit van d'r gehoord. En ik ben toch van 2004.
Precies! Kan je beter whiskey bij de wijn gooien en dan aanlengen met bier, dan weten die darters al helemaal niet hoe ze het hebben
Bristol had een hoop centen en speelde niet in het amateurcircuit in halfduistere achterafgelegen pubs met lelijke dronken Engelse vrouwen.quote:
Nope, Lewis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Evertjan het volgende:
had Barney nou een 9 darter gegooid?
Nee dat is Anne ijsmeis en daar mogen we niet over pratenquote:
Hij onderging er één.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Evertjan het volgende:
Je kan wel merken dat hij ooit met Barney geacteerd heeft.quote:
vosss ken ik wel. Al haal ik hem steeds in de war met Verbal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan heb je destijds toch niet goed opgelet.
vosssBrennie
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 @ 23:03 schreef Evertjan het volgende:
leuk hoor pijltjes gooien maar het is maar een kroegspelletje en geen echte sport
quote:Op dinsdag 30 december 2014 @ 00:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat nergens over is gewoon een spelletje hartstikke knap natuurlijk maar is geen echte sport.
vosss en Geralt zijn broers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
vosss ken ik wel. Al haal ik hem steeds in de war met Verbal.
V.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef DeeBee het volgende:
Die Smith begint net zo te likken als Hamilton, smeerlap.
twitter:Mariskaas73 twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 23:59:08Zou het niet fijn zijn als darters een medische keuring en fit-test zouden moeten doorlopen? Het oog wil ook wat #rtl7darts reageer retweet
Domme kutquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mariskaas73 twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 23:59:08Zou het niet fijn zijn als darters een medische keuring en fit-test zouden moeten doorlopen? Het oog wil ook wat #rtl7darts reageer retweet
Smith is ook gewoon een sukkeltje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef DeeBee het volgende:
Die Smith begint net zo te likken als Hamilton, smeerlap.
Wat 'n hoerrrrquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat lijkt er totaal niet op. Wordt nu gewoon puur overklast.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie dat die dikke het alweer opgegeven heeft.
... welke?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Welke van de 9 die er nog over zijn?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vetzak mag zelf ook door de vleeskeuring.twitter:Mariskaas73 twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 23:16:01Ook wij kijken ( uiteraard) darten! #rtl7darts http://t.co/Yy3PYOe1bX reageer retweet
Aldus mevrouw kort, pittig kapsel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ze die partij niet gekeken waarin die ene ex-rugbyspeler meedeed?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan gaat ze maar zwemmen kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
fixedquote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die vetzak mag zelf ook door de vleeskeuring gehaktmolen.twitter:Mariskaas73 twitterde op dinsdag 23-12-2014 om 23:16:01Ook wij kijken ( uiteraard) darten! #rtl7darts http://t.co/Yy3PYOe1bX reageer retweet
Gerwyn Price.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heeft ze die partij niet gekeken waarin die ene ex-rugbyspeler meedeed?
Kom, hoe heet 'ie ook alweer.
De pijltjes aan een touwtje.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In before ''ER ZIT EEN MAGNEET ACHTER DE TRIPLES BIJ DEZE TWEE MANNEN''
#Viesdikjunior.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
dat wordt soppenquote:
Inge Dekkerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar zwemmen kijken.
accuzuur uit dat gaatjequote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje kutvocht van DeSyl erbij.
Dat is net zuur frituurvet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje kutvocht van DeSyl erbij.
Levensbedreigend frituurvet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is net zuur frituurvet.
Hier heb je die mooie slanke chick:quote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aldus mevrouw kort, pittig kapsel.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier heb je die mooie slanke chick:
[ afbeelding ]
Engels ontbijt goed genoeg.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
En Raybar blijft met de jaarwisseling in Londen.
Hoe komt hij godverdomme aan zijn portie oliebollen? Heeft Sylvia de frituur meegenomen?
Kan je in Engeland geen oliebollen krijgen dan?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe komt hij godverdomme aan zijn portie oliebollen? Heeft Sylvia de frituur meegenomen?
Letterlijk een heksquote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hier heb je die mooie slanke chick:
[ afbeelding ]
Lenen bij Adie of #Viesdikjunior.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij gaat gewoon OilBalls vragen bij de plaatselijke fish 'n chips denk ik?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan ene Cock Jol.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon OilBalls vragen bij de plaatselijke fish 'n chips denk ik?
Hij regelt wat Haagse oliebolletjesslikkers.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een hersenspinsels van deze man.twitter:HeiErik twitterde op woensdag 31-12-2014 om 00:06:56Zijn die pijlen te manipuleren? Bv. 1e pijl magnetisch zodat andere pijlen makkelijker volgen? #rtl7darts reageer retweet
Geen speld tussen te krijgen anders.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort tweets
#Wijkijkenook @ambrosius
Zijn sponsor Febo heeft natuurlijk een zaak geopend in ally pally voor barneyquote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal geronseld door ene Bert Vlaardingerbroek.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij regelt wat Haagse oliebolletjesslikkers.
Straks gaat ie t verdacht vinden dat die darters geen aluhoedjes dragen om dat soort zaken te verstoren.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een hersenspinsels van deze man.twitter:HeiErik twitterde op woensdag 31-12-2014 om 00:06:56Zijn die pijlen te manipuleren? Bv. 1e pijl magnetisch zodat andere pijlen makkelijker volgen? #rtl7darts reageer retweet
Gaan we vloeken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
vosss ken ik wel. Al haal ik hem steeds in de war met Verbal.
V.
Die heeft een geïmporteerde als je ze zijn foto's bekijkt. Achter die geïmporteerde moet een mega-magneet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Da's lekker als je eerste dart een afzwaaier is dan.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee vosss en doemaardrie zijn broers.quote:
Die heb je ook nog iddquote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gaan we vloeken?
groetjes,
veldmuis
LePien inderdoad.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
tot half 5 ofzo
niks mis mee
Gewoon doorzuipen en dan word je vanzelf wel ns een keer wakkerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
tot half 5 ofzo
niks mis mee
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Jammer dat het geen Japanner tegen een Ivooriaan is.
Wat zitten die vrouwen te janken johtwitter:MoniqueOudsvEgm twitterde op woensdag 31-12-2014 om 00:11:48Waarom moet je enorm lelijk zijn om te kunnen darten #kanhetnietlangeraanzien #DartsWorldChampionship #rtl7darts reageer retweet
Lang niet meer gezien. Maargoed, ik ben dus niet vosss zijn broer voor alle duidelijkheidquote:
ivoorkust - japanquote:
uit het raam springenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen en dan word je vanzelf wel ns een keer wakker
Die balen allemaal dat ze niet de vriendin van die dikke natnek van een Gerwen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten die vrouwen te janken johtwitter:MoniqueOudsvEgm twitterde op woensdag 31-12-2014 om 00:11:48Waarom moet je enorm lelijk zijn om te kunnen darten #kanhetnietlangeraanzien #DartsWorldChampionship #rtl7darts reageer retweet
Nee jij trekt volle zalen. #kuthoerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
MvG is anders best knap.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Kerkganger kop en CDA. Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moet je zelf lelijk zijn om onzin als politica uit te kramen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Janken? Monique is een lekker gek wijf met een kort pittig kapsel!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen. #kuthoer
Die schijt Maijer is al sinds 2011 bij RTL voor het Darten.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel geeft alleen maar inkoppertjes aan Bas Muijspien
doemaardrie wel?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lang niet meer gezien. Maargoed, ik ben dus niet vosss zijn broer voor alle duidelijkheid
Iemand een schuurmachine en wat tandpasta voor deze mevrouw te leen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kerkganger kop en CDA. Je verwacht het niet.
[ afbeelding ]
Die kut ziet eruit of ze al 20 jaar geen lul meer gehad heeft en mocht dat wel het geval zijn dan zouden ze die smeerlap wat daar overheen kruipt kapot moeten schieten. Komop zeg. Met zo een sjembek praten over lelijke mensenquote:
Pics.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die kut ziet eruit of ze al 20 jaar geen lul meer gehad heeft en mocht dat wel het geval zijn dan zouden ze die smeerlap wat daar overheen kruipt kapot moeten schieten. Komop zeg. Met zo een sjembek praten over lelijke mensen
Ik praat toch ook niet over lelijke mensen? Zelfkennis is ok.
doemaardrie is mijn broer. vosss zn broer ook, maar dat is logisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |