quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef polderturk het volgende:
The Bullet met een beenham in de kwartfinale.
nou nouquote:
Nope! Zijn vader is...quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de vader van Smith zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef polderturk het volgende:
The Bullet met een holster in de kwartfinale.
Een halve gram. Het zijn de lichtste pijlen van iedereen in het toernooi, wist je dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef rubensanti het volgende:
Hoeveel wegen de pijlen van Bunting eigenlijk?
lalalalaquote:
bedankt hansquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een halve gram. Het zijn de lichtste pijlen van iedereen in het toernooi, wist je dat?
Volgens mij komen ze in de buurt van die van Ted Hankey.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een halve gram. Het zijn de lichtste pijlen van iedereen in het toernooi, wist je dat?
Heb nog nooit van d'r gehoord. En ik ben toch van 2004.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Brennie. De vroegere nachtzuster van FOK! natuurlijk
[..]
Ja dat is hetzelfde als water bij de wijn doen. Dat weiger ik ook pertinent. Als je water bij de wijn gooit is heel die wijn niet meer te zuipen
Dan heb je destijds toch niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nog nooit van d'r gehoord. En ik ben toch van 2004.
Brennie.rar zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb nog nooit van d'r gehoord. En ik ben toch van 2004.
Precies! Kan je beter whiskey bij de wijn gooien en dan aanlengen met bier, dan weten die darters al helemaal niet hoe ze het hebben
Bristol had een hoop centen en speelde niet in het amateurcircuit in halfduistere achterafgelegen pubs met lelijke dronken Engelse vrouwen.quote:
Nope, Lewis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Evertjan het volgende:
had Barney nou een 9 darter gegooid?
Nee dat is Anne ijsmeis en daar mogen we niet over pratenquote:
Hij onderging er één.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Evertjan het volgende:
Je kan wel merken dat hij ooit met Barney geacteerd heeft.quote:
vosss ken ik wel. Al haal ik hem steeds in de war met Verbal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan heb je destijds toch niet goed opgelet.
vosssBrennie
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 @ 23:03 schreef Evertjan het volgende:
leuk hoor pijltjes gooien maar het is maar een kroegspelletje en geen echte sport
quote:Op dinsdag 30 december 2014 @ 00:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat nergens over is gewoon een spelletje hartstikke knap natuurlijk maar is geen echte sport.
vosss en Geralt zijn broers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
vosss ken ik wel. Al haal ik hem steeds in de war met Verbal.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |