quote:
Dan loop je hier minstens 1 minuut achter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Skysport op de stream die ook nog eens 1 op 1 loopt.
Nou ja als je gewoon met maten naar de kroeg gaat wel ja. Zag bij die competitie darters vaak van die laffe cola drinkers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie is Brennie? Wist niet dat je al bezet was
[..]
Maar dat is met de tegenstander ook zo. Dus kan je je bier aanlengen met water om er zo een voordeel uit te halen. Nadeel is dat je goddomme bier aanlengt met water
Vind je Smith dan wel een enorm lekker ding?quote:
smith isquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind je Smith dan wel een enorm lekker ding?
Ik heb de acestream variant, loopt niet helemaal synchroon, maar wel hoge kwaliteit en niet die RTL malloten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Skysport op de stream die ook nog eens 1 op 1 loopt.
Echte mannen drinken dan Kanon om er vervolgens een 9darter in te gooien. Dan heb je respectquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja als je gewoon met maten naar de kroeg gaat wel ja. Zag bij die competitie darters vaak van die laffe cola drinkers.
Als hij tegen een Nederlander speelt, ben ik natuurlijk voor Nederland. Hij is een van mijn favoriete buitenlandse spelers.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is toch geen Nederlander, wat kan jou het schelen?
Nee maar goed zo zie je er wel meer, die Bunting die zijn lippen kracht bij zet om de meest gore ruften lijken te gaan laten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind je Smith dan wel een enorm lekker ding?
gafe kapselquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de vader van Smith zijn?
Nog steeds voor mietjes. Ik zit inmiddels gewoon lekker aan de whisky a 52%.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Echte mannen drinken dan Kanon om er vervolgens een 9darter in te gooien. Dan heb je respect
Dacht ik ook al aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef Badr_Harry het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de vader van Smith zijn?
En de 9-darterquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben een dag weg en ik mis de overwinning van Barney.
Wat is er aan de overkant?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
het is aan de overkant (in engels)
Maar dat is whisky, en dat hoort niet bij dartsen. En het kost je een hoop centen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog steeds voor mietjes. Ik zit inmiddels gewoon lekker aan de whisky a 52%.
Noch kant noch wal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Anonymousz het volgende:
het is aan de overkant (in engels)
Word alleen in de BDO gebruiktquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef danos het volgende:
Weten jullie trouwens welk woord ik nooit meer hoor, wat een aantal jaren geleden ongeveer bij iedere leg voorbij kwam?
'Marker'
Echt vreemd dat je die nooit meer hoort.
Brennie. De vroegere nachtzuster van FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wie is Brennie? Wist niet dat je al bezet was
Ja dat is hetzelfde als water bij de wijn doen. Dat weiger ik ook pertinent. Als je water bij de wijn gooit is heel die wijn niet meer te zuipenquote:Maar dat is met de tegenstander ook zo. Dus kan je je bier aanlengen met water om er zo een voordeel uit te halen. Nadeel is dat je goddomme bier aanlengt met water
twitter:PettelPt twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 23:45:11@rtl7darts Overigens wel weer typisch Barney om direct een tweet te plaatsen met info hoe je hem kunt boeken. #rtl7darts reageer retweet
Daar denkt Bristow anders over.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dat is whisky, en dat hoort niet bij dartsen. En het kost je een hoop centen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |