Ik moet mijn pijltjes wel nog ergens hebben liggen. 23 gram dacht ik dat ik had. Met dunne barrel en korte shaft en flights die best dun waren. Niet qua dikte, maar qua hoever ze van de shaft afkomen zegmaar. Geen idee hoe je dat noemt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Blaas het stof eraf en dan zien we je over 4 jaar terug met die beker in je handen
Ook niet lastig als je blijkbaar meer dan 5 favoriete darters hebtquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:38 schreef polderturk het volgende:
Als Bunting ook de kwartfinale haalt, dan staan 5 van mijn favoriete darters in de kwartfinales.
Jammer dat je dan niet meer op t podium bier mag drinkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bier drinken leuker vind dan het daadwerkelijk met pijltjes gooien en volgens mij is er geen wereldkampioenschap bier drinken toch?
Ik heb elke avond Brennie in bed liggen. Waarom zou ik in godesnaam dronken lelijke Engelse wijven willen versieren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:39 schreef DeHovenier het volgende:
Maarja, je kan dan wel elke avond een lekkere Engelse chick versieren
Probleem met de combi bier+darts is dat het na de eerste paar biertjes iets beter gaat maar als je door blijft drinken juist steeds weer minder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bier drinken leuker vind dan het daadwerkelijk met pijltjes gooien en volgens mij is er geen wereldkampioenschap bier drinken toch?
Hoe licht dan???quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:39 schreef DeeBee het volgende:
Wisten jullie dat Bunting met de lichtste pijlen gooit? /Maijer
Nee, dat wisten we GVD nog nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:39 schreef DeeBee het volgende:
Wisten jullie dat Bunting met de lichtste pijlen gooit? /Maijer
2,3 gram volgens mijquote:
Wel steeds meer dubbels.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem met de combi bier+darts is dat het na de eerste paar biertjes iets beter gaat maar als je door blijft drinken juist steeds weer minder.
Wie is Brennie? Wist niet dat je al bezet wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb elke avond Brennie in bed liggen. Waarom zou ik in godesnaam dronken lelijke Engelse wijven willen versieren?
Maar dat is met de tegenstander ook zo. Dus kan je je bier aanlengen met water om er zo een voordeel uit te halen. Nadeel is dat je goddomme bier aanlengt met waterquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem met de combi bier+darts is dat het na de eerste paar biertjes iets beter gaat maar als je door blijft drinken juist steeds weer minder.
Kut RTL denkt zeker dat er alleen mongolen voor het eerst kijken. En alles moeten gaan uitleggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |