SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 31-12-2014 13:47:14 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
doe niet zo beta maak gewoon normale bollen.quote:
haha ja toch laterzzzquote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
doe niet zo beta maak gewoon normale bollen.
in b4 ik had 2k kcal aan oliebollen
hey sander zit je aan x?quote:
Dit is nu mogelijk.quote:
Ja hier op het werk, kei gezelligquote:
alleen appelflappenquote:Op woensdag 31 december 2014 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
progres pics van dima gemist shit man
hoeveel oliebollen gaan juliie pakken vnv?
een goeie oliebol smaakt echt wel beter dan datquote:Op woensdag 31 december 2014 11:35 schreef Questular het volgende:
2 oliebollen op, dat is weer voldoende...vettige zooi die nergens naar smaakt eigenlijk....
wow ze knijpt je lul helemaal fijn tussen die glutesquote:Op woensdag 31 december 2014 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier alleen zelfgebakken appel- en bananenbeignets voor de gains (nou ja voor Weiss dan, want ik heb ze duidelijk niet nodigquote:Op woensdag 31 december 2014 09:55 schreef kaasplankje het volgende:
progres pics van dima gemist shit man
hoeveel oliebollen gaan juliie pakken vnv?
Eens kijken of ik die slungel nog een note kan aansmerenquote:
Na al onze dates en geheime afspraakjes sta ik 12e?quote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questacular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Ik wens jullie allen alvast een gelukkig 2015! Mogen al jullie dromen uitkomen
tsss ik jou ook niet vriendquote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questacular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Willekeurige volgordequote:Op woensdag 31 december 2014 14:21 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Na al onze dates en geheime afspraakjes sta ik 12e?
Mijn Groningse bro wat doe je
Ik maak wel even een topic om 00:00:00quote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef Beach het volgende:
hey Klokov hoezo post je dat niet gewoon om 12 uur vannacht
Graag. Dan pas wens ik jou ook een gelukkig nieuwjaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik maak wel even een topic om 00:00:00
meen je dit?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik maak wel even een topic om 00:00:00
Lolquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is met naturals die shredded zijn. Zonder shirt zie je er gespierd uit maar met kleding aan is het DYEL omdat je zo weinig massa hebt.
Daarom gewoon als Raymond gezond vetlaagje er overheen, zie je er in kleding iig swole as fuck uit
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe krijg ik zo'n peak in mn bicep net als mn schouder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe krijg je die lats symmetrisch?? rechts veel groterHeb dat kk jong nou weer zn picas weggehaald??!@! MietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo demotiverend als je deformaties ontdekt in je body
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:01 schreef RaymondK het volgende:
Hey jahroon hey dima
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weissman heeft ze opgeslagenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Lol
Die nattys die er met shirt n echt uitzien ala doejoeeven lift, die zijn gewoon niet zo groot en pakken lekker op een shirtloze foto vanwege goeie verhoudingen en geen referenties op die fotos
Maar idd. Klein beetje hoger vet% ziet er in shirt wel buffer uit gewoon simpel
[..]
Heb dat kk jong nou weer zn picas weggehaald??!@! Mietje
Wut? Was miss messy niet snel genoeg uit de keuken bij hem toen die riep?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:07 schreef Klokov het volgende:
Hoor ook dat die iets anders heeft geslagen
Heb je iemand geklapt weiss? Zal wel terrecht geweest zijn jou kennende. Alhoewel ik paar weken terug droomde dat jij aan de saus zat srsquote:Op woensdag 31 december 2014 16:28 schreef Weissman het volgende:
RIP Raymond
het was zo'n rustige jonge
Echt? Wat is dr gebeurt dan?quote:
Ik ga ff zoeken, heb een mooi plaatje van een bougie die uit mijn blok kwamquote:Op woensdag 31 december 2014 16:47 schreef RaymondK het volgende:
Leuke voor Champ en Henk:
Ik zat hem trouwen behoorlijk te knijpen. Ik had vorigemaand mn keef een beurt gegeven met een vriend van me op zijn werk. We vervingen de bougies en trokken een bougiekabel stuk. Geen passende te vinden uiteraard, maar thuis had ik er nog 1 nieuw. Dus ik op 3 cilinders naar huis na die beurt( met 70 op de snelweg ging niet harder lolg).
Thuis nieuwe kabel gefixt, gestart en hij liep nog bijzonder kut. Toen bleek dat we in de stress ook nog 2 kabels verwisseld hadden ( kneuzen)
Kabels fewisseld, maar hij liep nog niet goed. Wel 100x beter, maar nog niet goed. Dus ik zag mezelf al naar Volksrepairs gaan voor een veroordeling dat ik mn motor met dat ritje gemolt had.
Had immers eigenlijk maar op 2 cilinders gereden. Liep wel redelijk, maar 0 power gewoon. Na die kabelwissel 3/10 power. Leek wel een 30 tonner diesel die al zn versnellingen nodig had om op de 80 te komen
Gisteren moest ik wel ff op en neer naar werk voor vissen eten te geven, en heen liep hij nog behoorlijk bout( alsof je veeeel te vroeg schakelde elkekeer)
Terug na warme start opeens als een zonnetje gewoon
Ik denk dat er 1 bougie gewoon zo vies was geworden vn dat eerste ritje op 2 pitten dat die gewoon niet ontstak, en dat die toch schoon geworden is ofzo.
Nu heeft hij weer volle vermogen (32pk)
Dus ik heb hem ff flink de sporen gegeven bij een stoplicht, hoorde gewoon 1 achterwiel beetje piepen met optrekken![]()
Iedereen alvast een goed 2015 gewenst.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Jahr00n
Hey Sapstengel
Hey Champy
Hey McNulty
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Dimachaerus
Hey Dreamerbulk
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Hey Modus
Hey Peunage
Hey Susteren
Hey Clumsy_Clown
Hey Crip
Hey Stimorol-
jij ook hequote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Jahr00n
Hey Sapstengel
Hey Champy
Hey McNulty
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Dimachaerus
Hey Dreamerbulk
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Hey Modus
Hey Peunage
Hey Susteren
Hey Clumsy_Clown
Hey Crip
Hey Stimorol-
Bougie met een stuk krukaslager er aangesmolten?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken, heb een mooi plaatje van een bougie die uit mijn blok kwam
Wowquote:Op woensdag 31 december 2014 16:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik ga ff zoeken, heb een mooi plaatje van een bougie die uit mijn blok kwam
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Jahr00n
Hey Sapstengel
Hey Champy
Hey McNulty
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Dimachaerus
Hey Dreamerbulk
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Hey Modus
Hey Peunage
Hey Susteren
Hey Clumsy_Clown
Hey Crip
Hey Stimorol-
quote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Jahr00n
Hey Sapstengel
Hey Champy
Hey McNulty
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Dimachaerus
Hey Dreamerbulk
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Hey Modus
Hey Peunage
Hey Susteren
Hey Clumsy_Clown
Hey Crip
Hey Stimorol-
Danku! Jij en alle anderen een gelukkig nieuwjaar! Moge er vele gains gemaakt worden. En succes met je cut Raymondquote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Jahr00n
Hey Sapstengel
Hey Champy
Hey McNulty
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Dimachaerus
Hey Dreamerbulk
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Hey Modus
Hey Peunage
Hey Susteren
Hey Clumsy_Clown
Hey Crip
Hey Stimorol-
lkkre filmpje vriend heb jij deze gemaaktquote:Op woensdag 31 december 2014 19:08 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_studentenkamer.html
JAHR))N KOM DZEE PARTY CRASEHN
NU
widegrip pulls aan het frame van de verlichting van de barquote:
nee ik moet zo wegquote:Op woensdag 31 december 2014 20:36 schreef kaasplankje het volgende:
kijken jullie ook one direction op 5?
wrmquote:Op woensdag 31 december 2014 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een hoerenkutfeest is dit eigenlijk toch ook. Elk jaar weer.
Agree, morgen gewoon weer een dagquote:
Dieptepunt van dit jaar G, deze postquote:Op woensdag 31 december 2014 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
maarre c_c als ik me tumor in jouw frituurtje gooien moet dan zeg je maar ff hahaha bergrijp je mij hahaha
Wat, ik krijg gewoon nog ff een piemel aangeboden, prima tochquote:Op woensdag 31 december 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dieptepunt van dit jaar G, deze post
Toch knallend het nieuwe jaar inquote:Op woensdag 31 december 2014 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat, ik krijg gewoon nog ff een piemel aangeboden, prima toch
neequote:Op donderdag 1 januari 2015 10:43 schreef Weissman het volgende:
hey bois heeft iedereen zijn vingers nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De belangrijkste 3 doen het goddank nog.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:43 schreef Weissman het volgende:
hey bois heeft iedereen zijn vingers nog?
haha ik snap jequote:Op donderdag 1 januari 2015 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De belangrijkste 3 doen het goddank nog.
Wel echt belangrijk vriendquote:Op donderdag 1 januari 2015 12:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha ik snap je![]()
niet echt belangrijk maar iets anders
Thnx, Kim Jong! Jij ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:57 schreef Beach het volgende:
hey Serhan Göktürk jij ook gelukkig nieuwjaar.
fok jou weissmanquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thnx, Kim Jong! Jij ook
(no seto)
Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik ben echt moeilijk hard gegaan. Zelfs te lam voor een after. Wel 7 uur slaap gepakt, dalijk maar eens bekijken wat de schade is thuisquote:
t beste maatje!quote:Op woensdag 31 december 2014 13:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Jahr00n
Hey Sapstengel
Hey Champy
Hey McNulty
Hey Weissman
Hey MsMessy
Hey Seto
Hey Awesome_
Hey RaymondK
Hey JaqenHgar
Hey Yuri_Boyka
Hey Montelly
Hey JMF
Hey Beach
Hey Questular
Hey Gekoeldnetzolekker
Hey Fanta_Stick
Hey No1uknow
Hey VMSDKR
Hey G.R.S.
Hey Fathank
Hey IrCute
Hey Jackiebrown
Hey Ethanolic
Hey TheFxr
Hey Xa1pt
Hey Kaasplankje
Hey 16meter
Hey Verbosity
Hey Drinky
Hey Eleiko
Hey Snakey
Hey Stinkie
Hey Dimachaerus
Hey Dreamerbulk
Hey Panzermaus
Hey Bredebroeder
Hey Straatsoldaat
Hey Chesterperry
Hey Levolution
Hey Stereotomy
Hey Lompehork
Hey Smegmanus
Hey Motorbloempje
Hey Danny
Hey Yvonne
Hey Modus
Hey Peunage
Hey Susteren
Hey Clumsy_Clown
Hey Crip
Hey Stimorol-
Eigenlijk is dat best wel een domme naamquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:32 schreef Klokov het volgende:
Hey Motorbloempje, kan ik 2015 met een schone lei beginnen?
Ja, I know. Maar ik zit vast aan een bejaarde moeder die met O&N jarig is en het dan samen wil vieren, maar wel om 23.00 uur in slaap valtquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is maar wat je er zelf van maakt. Ik ben echt moeilijk hard gegaan. Zelfs te lam voor een after. Wel 7 uur slaap gepakt, dalijk maar eens bekijken wat de schade is thuis
vroeger mij oma. Nu zoontje. Altijd wat dat O&Nquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik zit vast aan een bejaarde moeder die met O&N jarig is en het dan samen wil vieren, maar wel om 23.00 uur in slaap valt. En ik ben dan weer een te goede dochter om hem dan alsnog te peren.
#R&P
hatersquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:40 schreef Eleiko het volgende:
Weet iemand waarom mijn KLB sportschooltopic dicht gegooid is?
Niet haten op de nieuwjaarsfatties, we voelen ons al genoeg opgelaten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:40 schreef Eleiko het volgende:
Weet iemand waarom mijn KLB sportschooltopic dicht gegooid is?
200% uitbetaald worden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:56 schreef Drinky het volgende:
is de gym vandaag open dan?
ik had al feels voor de treinconducteur en machinist vanochtend om 7 uur. Iedereen inc. jezelf is aan het uitbrakken en gelijk weer aan het werk
Met dat hongerloon schiet je alsnog weinig op voor een dag.quote:
mijn gym is dicht ben wel om 10:30 gaan trainen zelfquote:Op donderdag 1 januari 2015 20:56 schreef Drinky het volgende:
is de gym vandaag open dan?
ik had al feels voor de treinconducteur en machinist vanochtend om 7 uur. Iedereen inc. jezelf is aan het uitbrakken en gelijk weer aan het werk
haha zeker cardioquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mijn gym is dicht ben wel om 10:30 gaan trainen zelf
2 second wonder. Gewoon beginnen met een forse meid waarbij je niet gelijk je load eruit spuit.quote:
https://www.opzeggen.nl/fitness/basic-fit/opzeggenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:59 schreef THEFXR het volgende:
LOL, basic fit die de fail al vast inbouwd omdat je per maand kunt opzeggen!
quote:Op zondag 28 december 2014 11:22 schreef Dispuutstrutje het volgende:
Tegenhanger:
beste ONS ervaring?
quote:Op woensdag 31 december 2014 08:17 schreef fathank het volgende:
Met een vreemdganger. Kwamen binnen en gooide de foto van dr vriendje plat. Halve nacht liggen neuken alles erop en eraan. Van tietneuken tot vastbinden en diverse speeltjes uiteindelijk geėindigd met ass to mouth. Daarna in slaap gevallen, wakker geworden van dr Telefoon. Was het dr vriendje die met 10 minuten op de stoep zou staan.
En als je nou een salade tossed? Met dressing en al?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee ik ben bang dat ik te veel anussen van binnen heb gezien om een pik die daaruit komt in m'n mond te nemen. Poepjes in je mond enzo.
watquote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
En als je nou een salade tossed? Met dressing en al?
No man niks gezien. Was t wat?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:16 schreef Weissman het volgende:
hey henk heb je spurs - sjelsie gezien
Oh die kende ik nog niet. Van alle dingen die je dan kan gebruiken, zou saladedressing het laatste zijn wat in me op komtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tossing+the+salad
I don't care. Als zij em graag schoonmaakt, wie ben ik om te weigeren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ass to mouth is toch intens smerig?
Stop jij je pik In je eigen anus?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:08 schreef Drinky het volgende:
Mijn anus is zo harig, dat zou ik hun niet aan willen doen.
Meerdere keren geprobeerd, maar helaas. Ook geen autofellatio, tsjah dan moet je wel aan de vrouw heaquote:
Ja tuurlijk, als man zou ik hem er ook in proppen zonder scrupules heurquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
I don't care. Als zij em graag schoonmaakt, wie ben ik om te weigeren.
Achja moeten moeten, je kan ook gewoon op FOK! Blijven posten en maagd blijven. Whatever floats your boat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Meerdere keren geprobeerd, maar helaas. Ook geen autofellatio, tsjah dan moet je wel aan de vrouw hea
Je moet niet van die rare dingen kijken. Wat is er mis met Bambi of Wie is de Mol?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:16 schreef clumsy_clown het volgende:
De filmpjes die ik heb gezien van selffucken zagen er voornamelijk heel ongemakkelijk uit
Maagd blijven gaat lastig als je dat niet meer bent. Soms zou ik gewoon willen dat ik een doorsnee Fok!ker was, een dima. Geen scrupules, geen pussy, gewoon lekker chaturbate.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Achja moeten moeten, je kan ook gewoon op FOK! Blijven posten en maagd blijven. Whatever floats your boat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
heb je ooit mensen gehad die met hun pimmel "per ongeluk" ergens op waren gevallen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:16 schreef clumsy_clown het volgende:
De filmpjes die ik heb gezien van selffucken zagen er voornamelijk heel ongemakkelijk uit
Je moet op de hoogte blijven van de hypes he. Dat ik niet raar opkijk als m'n bedpartner naar de fucking remia sladressing grijpt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet niet van die rare dingen kijken. Wat is er mis met Bambi of Wie is de Mol?
met hun poeperd wel. Mijn persoonlijke beste vondst: zo'n grote fles Eristoff.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
heb je ooit mensen gehad die met hun pimmel "per ongeluk" ergens op waren gevallen?
I can't even...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beste verhaal wat ik van collega's heb is dude die electriciteitskabel in z'n pimmel had geschoven tijdens het klussen, en hem onder stroom heeft gezet.
Jmf gaat hokken. Die gaat mad gainen in 2015.quote:Op donderdag 1 januari 2015 15:24 schreef ZarB het volgende:
Goedemiddag beste Fokkers, allereerst natuurlijk een geweeeeeeeldig gelukkig nieuwjaar gewenst enz enz enz.
Ruim een jaar geleden huppelde ik vrij en blij door het leven in mijn geliefde Amsterdam toen ik iemand tegen kwam. Die iemand bleek een soort van grote liefde, wonend aan de andere kant van NL. Nu gaan we samenwonenOndanks ziljoen verhuizingen heb ik het westen nooit verlaten, maar dit keer moet ik daar toch aan geloven. En hoewel het natuurlijk heel leuk is, is het ook wel een klein beetje eng, vreemd en onnatuurlijkk
Klacht: habitat moeten verlaten en extreme cultuurshock moeten ondergaan dit jaar door het leed dat liefde heet.
Groetjes!
Zal z'n testspiegel wel stijgen jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Jmf gaat hokken. Die gaat mad gainen in 2015.
Heb het ook niet gezien maar wel half gevolgd, eindigde in 5-3 voor spurs. Compleet gekkenhuis. Weer eens wat anders dan een sjelsie die de bus voor het doel zet en een beetje gaat tikkenquote:
Theelepeltje vol denk ikquote:
Haha Ray stiekem ben je gewoon een kleine autistquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:03 schreef RaymondK het volgende:
Beste wensen allemaal!
Wat hebben jullie gedaan?
Ik dit srs, maar dan bed ipv pc lol:
[ afbeelding ]
Hey Weismann!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:16 schreef Weissman het volgende:
Ik heb niet gedronken. Heb geen alcohol nodig om het leuk te hebben.
Boks. Zie er nu alweer naar uit dat het met de week rustiger gaat wordenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja, ik ga overmorgen weer naar de gym, na welgeteld 1 keer te zijn geweest voordat de ebola toesloeg, dus ben ook van die nieuwjaarsresolutiefatties. Zal wel leuke blikken opleveren. Maar gewoon volhouden en ze ongelijk geven is het plan
doe lachgasquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Alleen op ok zijn en je eigen muziek kunnen draaien op z'n hardst
Belachelijk dit. Ondertussen betaald de hardwerkende Nederlander voor de zorg die steeds duurder wordt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Alleen op ok zijn en je eigen muziek kunnen draaien op z'n hardst
Betaalt met een tquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Belachelijk dit. Ondertussen betaald de hardwerkende Nederlander voor de zorg die steeds duurder wordt.![]()
#frontrage
morfine?quote:
Geef er gewoon een voor de zekerheidquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft Klokov er inmiddels al een note bij?
vriend jij wordt ziek omdat je weerstand laag is en je laat naar bed gaat daarom heb jij nu koorts kan je neit trainen en gains naar de kkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha Ray stiekem ben je gewoon een kleine autist
Hier een feestje gegeven tot uur of 1. Daarna doorgegaan naar een goeie houseparty. 7:30 thuis, 8:00 in de kooi tot een uur of 3. Daarna geschipperd tussen bed en bank met koorts. Die kwam woensdagochtend al opzetten maar onderdrukt met paracetemol en ibuprofen. De klap kwam later zeg maar
ik denk eerder door de drugs en omdat hij manlet isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vriend jij wordt ziek omdat je weerstand laag is en je laat naar bed gaat daarom heb jij nu koorts kan je neit trainen en gains naar de kk
komt ook door vet etenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
nee vriend van beetje drugs word je niet ziek van laat naar bed of slecht voeding cker wel
Dat verklaart wel het een en ander.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
komt ook door vet eten
hoe meer vet je hebt hoe sneller je lichaam virus aantrekt
He Drinky wanneer eens aan de vape?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:33 schreef Drinky het volgende:
Of gewoon aan de medicinale Ganja, word je alleen niet high van
Gewoon om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen. En daar betaalt 'ie dan 4.50 voorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geef er gewoon een voor de zekerheid
Klein virusje te pakken, lekker belangrijk. Ben alweer naar de gym geweest vandaag, lekker rustig nog. Zal vanavond wel anders zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vriend jij wordt ziek omdat je weerstand laag is en je laat naar bed gaat daarom heb jij nu koorts kan je neit trainen en gains naar de kk
Kettlebell schap is nog helemaal vol, roze dumbbells zijn bijna uitverkocht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn klokovwaardige keuzes gemaakt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft Klokov er inmiddels al een note bij?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:32 schreef Klokov het volgende:
Hey Motorbloempje, kan ik 2015 met een schone lei beginnen?
Wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geef er gewoon een voor de zekerheid
Doe normaal man, Smegmanus gaf al aan dat de note onterecht is. Ik snap niet hoe jij met jezelf kan lezen wetende dat je anderen dit soort onrecht aandoet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen. En daar betaalt 'ie dan 4.50 voor
Tik hem aanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik denk eerder door de drugs en omdat hij manlet is
hey klokov
6'3+ masterrace
Welke heb je meegenomen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zijn klokovwaardige keuzes gemaakt.
Mattie, ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie genoeg roze dumbells hangen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kettlebell schap is nog helemaal vol, roze dumbbells zijn bijna uitverkocht.
0 roze dumbells checking inquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:14 schreef Questular het volgende:
vreemd je zou denken dat die beide dezelfde afzetmarkt hebben.
Ik heb eens in LIF een note gekregen die, na mijn protest, weer weggehaald is. Nu hou je me dus voor de gek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
Notes zijn voor eeuwig man. Voor eeuwig.
Ik stel me graag voor dat de hele bovenste rij bestemd is voor roze dumbbells.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mattie, ik weet niet waar jij kijkt maar ik zie genoeg roze dumbells hangen.
Danny en yvonne zullen ze altijd blijven zien. Altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb eens in LIF een note gekregen die, na mijn protest, weer weggehaald is. Nu hou je me dus voor de gek.
Dat maakt me niet uit. Het gaat erom dat wanneer ik in het topic vraag hoeveel notes ik heb er een mod 0 zegt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Danny en yvonne zullen ze altijd blijven zien. Altijd.
Snakey ook toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Danny en yvonne zullen ze altijd blijven zien. Altijd.
hey kaasplankjequote:
Neenee, 2015 wordt mijn jaar. Geen chips voor deze fitgirl.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:29 schreef Klokov het volgende:
Wel mooi dat C_C haar zak Cheetos tussen de kettlebells legt
Gewoon 3k aan volle melk en oatz per dag binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, 2015 wordt mijn jaar. Geen chips voor deze fitgirl.
Klopt, echt vervelend voedsel. Teveel bewegen, halve hap lucht erbij, kruimels op je handen enzquote:
Kettlequote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Beste vind ik wel gewoon Kettle Chips lightly salted die witte zakkenof cheese en onion met yoghurt.
Patat met gravy klinkt niet echt heel goed
Is het ook niet, denk ik. Ik weiger het te proberen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Patat met gravy klinkt niet echt heel goed
Die zijn best okay, goeden fysiek wel die rechter. En die daar naast ook. De rest van wat ik zag was echt een berg tokkiesquote:
In Canada heb je poutine, dat ziet er nog erger uitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is het ook niet, denk ik. Ik weiger het te proberen.
Geen tieten op rechts en een jeugdzonde op de rand van dr bikinibroekje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn best okay, goeden fysiek wel die rechter. En die daar naast ook. De rest van wat ik zag was echt een berg tokkies
Tieten zijn overrated. En liever dit dan van die fitte meisjes die implants nemen als twee halve meloenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen tieten op rechts en een jeugdzonde op de rand van dr bikinibroekje.
Teh Fuck is dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
In Canada heb je poutine, dat ziet er nog erger uit![]()
[ afbeelding ]
rechter heeft paardebek linker geen kont zou alleen die 2e van links gevequote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn best okay, goeden fysiek wel die rechter. En die daar naast ook. De rest van wat ik zag was echt een berg tokkies
zou wel trio doen met die twee in het midden, lijken zusjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
rechter heeft paardebek linker geen kont zou alleen die 2e van links geve
quote:
Vast de helft van al je calorieėn voor de dag in een zon bakjequote:Poutine is a common Quebec dish, originating in Quebec, made with french fries, topped with a light brown gravy-like sauce and cheese curds.
Gįtverdamme man!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Vast de helft van al je calorieėn voor de dag in een zon bakje
Arrogante kwal is het ook, elke gymdag in z'n hardcore-merk joggingsbroek om de kleine benen te verstoppen en everyday is chestday met een dosis trenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
Typische sjonnie ook, lijkt wel op gast die ik ken
of mitchellquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Je weet gewoon dat hij Jeffrey of Michael heet.
Oh je kent hem echt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Arrogante kwal is het ook, elke gymdag in z'n hardcore-merk joggingsbroek om de kleine benen te verstoppen en everyday is chestday met een dosis tren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |