quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
CCR heeft bijna alleen maar korte liedjes
Ik hoop dat ik morgen voor Uprising weer wakker ben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Stickertje het volgende:
veel leuke liedjes vroeg in de morgen, morgen.. queen, muse, pearl jam, radiohead.. moet ze allemaal missen
quote:
Behalve Susan Q.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
CCR heeft bijna alleen maar korte liedjes
alleen jammer dat kwartjes niet meer geldig zijn...quote:
Dit komt omdat de PANDA de top2000 WEL omgekocht heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Timo20 het volgende:
" De muziek wordt volwassener" en dan staat Happy van Pharell in de top 30![]()
quote:
En daar gaat het 2e vraagteken.quote:
quote:
Ik laat je alle hoeken van de dansvloer zienquote:
tussen 08.00 en 09.00.. dat ga ik niet halenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen voor Uprising weer wakker ben.
Waarom deed je zo gemeen netquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit komt omdat de PANDA de top2000 WEL omgekocht heeft.
Tuulk welquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen jammer dat kwartjes niet meer geldig zijn...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat je alle hoeken van de dansvloer zien
Ik kan de zal bijna niet meer tillenquote:
Ah je hebt ook zitten kijken van de week?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuulk wel![]()
Ik pak gewoon even de DeLorean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop