Dit is ook muziek die (vrijwel) iedereen goed vindt. Toch knap om dat zo te makenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn favoriete CCR liedje.
Simpel, maar gewoon een erg lekker nummer. Heerlijk om het refrein mee te bleren!
2 euromunten was beter geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Had je maar voor 10 cent muntjes moeten gaan
Ah, dat was het ja. Thanks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niets van deze band, maar wel iets als Disco Inferno.
Nee alsjeblieft, kom langs, graag zelfs, de mensen die mij kennen kunnen je beamen dat ik daar geen enkel probleem mee heb en dat ik je gaarne verwelkom als je je normaal gedraagtquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je komt over als een zolderkamernerdje idd. maar goed, ik negeer je wel.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, dat was het ja. Thanks.
jammer.. kans gemistquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef Stickertje het volgende:
ik had bijna op dit lied gestemd, maar uiteindelijk toch maar voor bad moon rising gedaan
Heb je d'r zoveel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 euromunten was beter geweest.
De laatste keer dat ik Lompehork serieus nam en daarna negeerde, kon ik een maand niet meer normaal lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je komt over als een zolderkamernerdje idd. maar goed, ik negeer je wel.
Ja maar dat kwam door je voorkomenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Lompehork serieus nam en daarna negeerde, kon ik een maand niet meer normaal lopen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Lompehork serieus nam en daarna negeerde, kon ik een maand niet meer normaal lopen.
CCR heeft bijna alleen maar korte liedjesquote:
Doen ze gewoon expres he,quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Stickertje het volgende:
veel leuke liedjes vroeg in de morgen, morgen.. queen, muse, pearl jam, radiohead.. moet ze allemaal missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop