Zou raken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rustig aan KB, die arme knul is 12.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoorde/zag pas nog eenzelfde site, anotherlove ofzo
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook een berichtje achtergelaten zie ik?
stoer doen op een forumquote:
Sorryquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, wat kinderachtig moest huilen om alles.
Nee, dat was een liedje hierquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoorde/zag pas nog eenzelfde site, anotherlove ofzo
Met een brandblusser?quote:
Mickquote:
Gisteren was Boogie Wonderland.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey maar September is gisteren ook al gedraaid? En eergisteren ook? En die dag daarvoor ook?! Hoe vaak staat deze in de lijst?
En de dag daarvoor?!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gisteren was Boogie Wonderland.
Niks mis met ouwelullenrock, al viel ik mijn vader er vroeger mee lastig. Toen ik 13 was en naar rapmuziek luisterde.quote:
Fortunate Son is mijn favoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn favoriete CCR liedje.
Simpel, maar gewoon een erg lekker nummer. Heerlijk om het refrein mee te bleren!
Niets van deze band, maar wel iets als Disco Inferno.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En de dag daarvoor?!Jemig de pemig.
je komt over als een zolderkamernerdje idd. maar goed, ik negeer je wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat ik alleen stoer doe op een forum
Dit is ook muziek die (vrijwel) iedereen goed vindt. Toch knap om dat zo te makenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn favoriete CCR liedje.
Simpel, maar gewoon een erg lekker nummer. Heerlijk om het refrein mee te bleren!
2 euromunten was beter geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Had je maar voor 10 cent muntjes moeten gaan
Ah, dat was het ja. Thanks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niets van deze band, maar wel iets als Disco Inferno.
Nee alsjeblieft, kom langs, graag zelfs, de mensen die mij kennen kunnen je beamen dat ik daar geen enkel probleem mee heb en dat ik je gaarne verwelkom als je je normaal gedraagtquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je komt over als een zolderkamernerdje idd. maar goed, ik negeer je wel.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, dat was het ja. Thanks.
jammer.. kans gemistquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef Stickertje het volgende:
ik had bijna op dit lied gestemd, maar uiteindelijk toch maar voor bad moon rising gedaan
Heb je d'r zoveel dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
2 euromunten was beter geweest.
De laatste keer dat ik Lompehork serieus nam en daarna negeerde, kon ik een maand niet meer normaal lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je komt over als een zolderkamernerdje idd. maar goed, ik negeer je wel.
Ja maar dat kwam door je voorkomenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Lompehork serieus nam en daarna negeerde, kon ik een maand niet meer normaal lopen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Lompehork serieus nam en daarna negeerde, kon ik een maand niet meer normaal lopen.
Doen ze gewoon expres he,quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Stickertje het volgende:
veel leuke liedjes vroeg in de morgen, morgen.. queen, muse, pearl jam, radiohead.. moet ze allemaal missen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
CCR heeft bijna alleen maar korte liedjes
Ik hoop dat ik morgen voor Uprising weer wakker ben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Stickertje het volgende:
veel leuke liedjes vroeg in de morgen, morgen.. queen, muse, pearl jam, radiohead.. moet ze allemaal missen
quote:
Behalve Susan Q.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
CCR heeft bijna alleen maar korte liedjes
alleen jammer dat kwartjes niet meer geldig zijn...quote:
Dit komt omdat de PANDA de top2000 WEL omgekocht heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Timo20 het volgende:
" De muziek wordt volwassener" en dan staat Happy van Pharell in de top 30![]()
quote:
quote:
tussen 08.00 en 09.00.. dat ga ik niet halenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen voor Uprising weer wakker ben.
Waarom deed je zo gemeen netquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit komt omdat de PANDA de top2000 WEL omgekocht heeft.
Tuulk welquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
alleen jammer dat kwartjes niet meer geldig zijn...
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik laat je alle hoeken van de dansvloer zien
Ik kan de zal bijna niet meer tillenquote:
Ah je hebt ook zitten kijken van de week?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuulk wel![]()
Ik pak gewoon even de DeLorean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |