quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Hoi jongens, meisjes (en Ambrosius), daar ben ik weer.
Ik las het ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt Lewis zijn 9-dart gemist, kan toch niet
goed ideequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik bemoei mij hier maar even niet mee.
Wat een eer dat je me persoonlijk aanspreekt en de rest niet. Dat hoeft zeker niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
Hoi jongens (en Ambrosius), daar ben ik weer.
quote:
Ik vind het niet geweldig.quote:
Pijltjes wisselen is sowieso achterlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij had Taylor de vorige partij ook niet die grippunten.
doc philquote:
Daar ben ik nooit te beroerd voor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een eer dat je me persoonlijk aanspreekt en de rest niet. Dat hoeft zeker niet.
Philip Douglas.quote:
Beetje een nep pauperwijf.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is de chick van Lewis:
[ afbeelding ]
Tienermoeder die het met Lewis aanlegde toen zij nog getrouwd was. En Lewis verliet zijn vriendin voor haar terwijl hij net vader was geworden. Mja
Geld he.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Tienermoeder die het met Lewis aanlegde toen zij nog getrouwd was. En Lewis verliet zijn vriendin voor haar terwijl hij net vader was geworden. Mja
wat een barbiequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
sixteen time champion of the wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorld.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Darts wisselen midden op een toernooi is niet handig.
Behalve als je Peter Wright heet.
Bedankt voor dit stukje trivia.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Niet haten op DeSjak. En kijk in de OP voor die 9-darter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
Darts gedragen zich anders op een podium dan in een oefenruimte.
-Die viesdikke gast die commentaar geeft
Taylor heeft zich in de Engelse pers flink negatief uitgelaten over het juichen van Kimquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
Waarom mag hij niet fistpumpen, had Taylor dat gezegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |