nadalquote:
Het is een twijfelaar. Helemaal mee eens, maar hij is wel de enige van de oude Nederlandse garde die nog steeds op hoog niveau speelt en zelfs af en toe nog echte prijzen weet te winnen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker. Mentaal wrak was ook iets overdreven, maar de afgelopen 8 jaar heeft hij ongelofelijk veel lopen sukkelen met alles maar dan ook echt alles.
Ik hoop dat hij het komende dartsjaar gewoon eens standvastigheid creëert.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef Szura het volgende:
Taylor gaat die kut Belg hopelijk eens op z'n plek zetten
Ga je leeftijd posten, om in het KPD te mogen. Ga iemand anders vervelen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Co heeft er veel meer verstand van dan ik.
Hoe kan iemand in godsnaam verstand van darten hebben?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef Szura het volgende:
Taylor gaat die kut Belg hopelijk eens op z'n plek zetten
Nee hoor. Dan slaap ik mijn roes nog uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
kijk maar uit. Straks zit je er op 1 januari
En de kerstman en sinterklaas bestaan ook...quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Pino en ik denken dat Taylor gaat verliezen.
Eensquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zonde van Lewis wel ja. Als hij dit zou doen tegen Taylor zou het wel puur genot zijn
gewaagde voorspellingquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef GGMM het volgende:
Pino en ik denken dat Taylor gaat verliezen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is een twijfelaar. Helemaal mee eens, maar hij is wel de enige van de oude Nederlandse garde die nog steeds op hoog niveau speelt en zelfs af en toe nog echte prijzen weet te winnen.
Scholten en Stompé zijn nu analisten (op zich niets mis mee), maar het zolang volhouden is gewoon knap ook als daar dipjes bijzitten. Afgezien van Taylor is er niemand die zo'n erelijst heeft als van Barneveld.
Snap je dan niks van al die verschillende zieke tactische zaken a la schaken? Zoals de hoogste score gooien. En.. Oh wacht, dat is de enige tactiekquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef GGMM het volgende:
Co heeft er veel meer verstand van dan ik.
Hoe kan iemand in godsnaam verstand van darten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |