SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld v Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Jongens we gaan nu wel een beetje offtopic he, daar houdt Ambrosius niet zo van.
Ik denk ik waarschuw even.
Co heeft daar geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:52 schreef Caland het volgende:
Jongens we gaan nu wel een beetje offtopic he, daar houdt Ambrosius niet zo van.
Ik denk ik waarschuw even.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is wistanely 33??? Ik dacht 50. Zn vrouw ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:56 schreef BB-King het volgende:
Schijnt dat Winstanley na z'n verliespartij van daarnet z'n naam heeft veranderd.Deze grap is al verteld door Ad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat als Taylor bij de BDO had gezeten in die tijd je ook hem had en dan een hele tijd nietsquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, een jaar of 10 geleden ontliep het elkaar niet veel waarbij ik zelfs durf te beweren dat over de hele linie genomen de BDO de betere spelers had. De grote naam bij de PDC was Taylor en daarna had je een hele tijd niets. Bij de BDO zaten de betere spelers maar die zijn nu allemaal overgestapt, wat heb je nu nog bij de BDO? Martin Adams? Hankey? Dan houdt het wel een beetje op met de grote namen.
Hell, Bunting was vorig jaar nog de winnaar bij de BDO.
Schijnt dat Winstanley na z'n verliespartij van daarnet z'n naam heeft veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schijnt dat Winstanley na z'n verliespartij van daarnet z'n naam heeft veranderd.Ik en Ambrosius willen vragen of je hier zo snel mogelijk mee kan ophouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Z'n vrouw denkt ook dat hij 50 is? Had ze laatst een abraham voor hem in de tuin gezet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:54 schreef Smoofie het volgende:
Wat is wistanely 33??? Ik dacht 50. Zn vrouw ook.
Het zou netter zijn als je ''Ambrosius en ik'' schrijft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en Ambrosius willen vragen of je hier zo snel mogelijk mee kan ophouden.
Co zijn powerlevel is over 180quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan hier iemand een mooie Dragonbal Z gif van maken?
Ambrosius en ik willen zeggen dat het Ambrosius en ik is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en Ambrosius willen vragen of je hier zo snel mogelijk mee kan ophouden.
Ambrosius en ik hadden het daar al over gehad, ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius en ik willen zeggen dat het Ambrosius en ik is.
Dat is toch de zingende kraanmachinist?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Caland het volgende:
Op Nederland 2 is er trouwens een documentaire over Leen Huizer op.Al zijn topnummers komen voorbij, genieten.
Het verschil was veel minder groot.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat als Taylor bij de BDO had gezeten in die tijd je ook hem had en dan een hele tijd niets
Hoe meer ik naar die gif kijk, des te meer lijkt het erop als Koos hier zijn bloedmooie vrouw van achter te pakken neemt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Co zijn powerlevel is over 180
You Never Walk Alone was z'n beste hit. Zelfs in Liverpool en Glasgow zingen ze Leen's nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef Caland het volgende:
Op Nederland 2 is er trouwens een documentaire over Leen Huizer op.Al zijn topnummers komen voorbij, genieten.
Kraanvogelmachinist...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch de zingende kraanmachinist?
Je had vroeger ook van die PDC tegen BDO toernooien rond 2005 , was ook iedereen van de BDO kansloos tegen Taylor . En ik denk dat jongens als Part en Lloyd ook konden meedraaien aan de top van de BDOquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het verschil was veel minder groot.
Ik heb hem laatst een keer Hotel California horen zingen. Een nieuw nummer van hem maar ik denk dat het wel potentie heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
You Never Walk Alone was z'n beste hit. Zelfs in Liverpool en Glasgow zingen ze Leen's nummer.
Part won zelfs de eerste BDO titel na de split.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je had vroeger ook van die PDC tegen BDO toernooien rond 2005 , was ook iedereen van de BDO kansloos tegen Taylor . En ik denk dat jongens als Part en Lloyd ook konden meedraaien aan de top van de BDO
Part komt ook van de BDO.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je had vroeger ook van die PDC tegen BDO toernooien rond 2005 , was ook iedereen van de BDO kansloos tegen Taylor . En ik denk dat jongens als Part en Lloyd ook konden meedraaien aan de top van de BDO
Bobby George in de finale .quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:06 schreef BB-King het volgende:
[..]
Part won zelfs de eerste BDO titel na de split.
Jaja, maar types als Painter, Part etc. zitten veel dichter tegen het niveau van Taylor aan als bv een O' Shea of een Adams.quote:
Mwah zie ik niet ooit in de Top 2000 komen hoor. Veel te veel een 70's sound.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem laatst een keer Hotel California horen zingen. Een nieuw nummer van hem maar ik denk dat het wel potentie heeft.
We mogen die ouwe flikker Olly Croft bedanken voor de staat waarin de BDO nu verkeerdquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, maar types als Painter, Part etc. zitten veel dichter tegen het niveau van Taylor aan als bv een O' Shea of een Adams.
Klopt, kan zo in het rijtje Blatter, Ecclestone en dat soort volk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We mogen die ouwe flikker Olly Croft bedanken voor de staat waarin de BDO nu verkeerd
I dont own you a livingquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, kan zo in het rijtje Blatter, Ecclestone en dat soort volk.
Meh. Het dient nu toch gewoon als prima opleidingsinstituut voor de PDC.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We mogen die ouwe flikker Olly Croft bedanken voor de staat waarin de BDO nu verkeerd
Nu hebben we ook nog eens 2 toernooien ipv van 1quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Het dient nu toch gewoon als prima opleidingsinstituut voor de PDC.
Nee. Daarvoor kijken we bij Eurosport of BBC.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:19 schreef JanCees het volgende:
Kan ik Lakeside ook zien bij RTL7 Darts dan?
De BDO kijk ik al een paar jaar niet meer naar. Misschien de finale ofzo, maar volg ik een stuk minder fanatiek dan de PDC.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu hebben we ook nog eens 2 toernooien ipv van 1
BBC 1?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor kijken we bij Eurosport of BBC.
Tegen wie moet Koos Tompé eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor kijken we bij Eurosport of BBC.
Die is niet geplaatst voor Lakeside evenals Hankey.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen wie moet Koos Tompé eigenlijk
Ik alleen nog voor Henkey zo of O, Shea . en het leedvermaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
De BDO kijk ik al een paar jaar niet meer naar. Misschien de finale ofzo, maar volg ik een stuk minder fanatiek dan de PDC.
Huh watquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is niet geplaatst voor Lakeside evenals Hankey.
Tegen wat andere van die net niet lui die zijn blijven hangen, zoals John Boy Walton ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen wie moet Koos Tompé eigenlijk
Ik kijk jaarlijks naar de Zuiderduin Masters en Lakeside. Tegenwoordig wordt de Winmau World Masters ook vertyfd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik alleen nog voor Henkey zo of O, Shea . en het leedvermaak
Zuiderduin is ook lekker pauper .quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk jaarlijks naar de Zuiderduin Masters en Lakeside. Tegenwoordig wordt de Winmau World Masters ook vertyfd.
Ben benieuwd of Eurosport die BDO World Trophy eens uitzendt.
Ik wist niet eens dat hij terug was, laat staan dat hij zichzelf niet geplaatst heeft...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is niet geplaatst voor Lakeside evenals Hankey.
Gênante registratie. Wel fan van het format daar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zuiderduin is ook lekker pauper .
Ted Hankey ook lekker eruitquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 512 van de qualifier
RTV Noord-Hollandgenot wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gênante registratie. Wel fan van het format daar.
Jamie Hughes is een nieuwe goeie speler daar. Won de Zuiderduin met 5-0 van Big Robbo.
Dat bovenste deelquote:(16) Robbie Green - Darius Labanauskas
(1) James Wilson - Peter Sajwani/Sam Head
(9) Gary Robson - Eddy Sims/Cedric Waegemans
(8) Wesley Harms - Mike Day/Jeff Smith
(12) Jeffrey de Graaf - Seigo Asada/Brian Dawson
(5) Martin Philips - Madars Razma
(13) Remco van Eijden - Geert de Vos
(4) Scott Mitchell - Tony O'Shea
(15) Darryl Fitton - Paul Jennings
(2) Alan Norris - Willem Mandigers/Daniel Larsson
(10) Jamie Hughes - David Cameron/Michel van der Horst
(7) Glen Durrant - Karel Sedlacek/Paul Coughlin
(11) Ross Montgomery - Pip Blackwell
(6) Scott Waites - Sam Hewson
(14) Rick Hofstra - Jim Widmayer/Rhys Hayden
(3) Martin Adams - Jan Dekker
Wat bedoel je met registratiequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gênante registratie. Wel fan van het format daar.
Jamie Hughes is een nieuwe goeie speler daar. Won de Zuiderduin met 5-0 van Big Robbo.
Mike Gregory is sindsdien nooit meer de oude geworden helaasquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
Overigens had Nieuwlaat gisteren gelijk over de meest epische finale ooit tussen Gregory en Taylor in '92 (?).
Wat dat betreft maakt het dus niets uit dat het niveau gestegen is door de jaren heen. Het gaat om de spanning. Painter-Taylor kwam ook niet voor in het rijtje, maar goed het is wel logisch dat Nedelandse kijkers vooral op Nederlandse darters stemmen.
Tsja, die ziet nog steeds darts als zijn hobby. Had op zijn hoogtepunt, zeg maar tussen zijn GSoD & Lakeside winst over moeten stappen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RTV Noord-Hollandgenot wel.
Waites is ook kut geworden
Sowieso werd hij daarna redelijk "uitgekotst", omdat hij als 1 van de PDC oprichters daarna weer heel snel terugging naar de BDO. Aparte gozer wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Mike Gregory is sindsdien nooit meer de oude geworden helaas
In de vergetelheid ermeequote:Op dinsdag 30 december 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, die ziet nog steeds darts als zijn hobby. Had op zijn hoogtepunt, zeg maar tussen zijn GSoD & Lakeside winst over moeten stappen.
Oh, de regie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe het toernooi in beeld wordt gebracht door de zendgemachtigde.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso werd hij daarna redelijk "uitgekotst", omdat hij als 1 van de PDC oprichters daarna weer heel snel terugging naar de BDO. Aparte gozer wel.
Ben nog steeds benieuwd welke spelers van de BDO over gaan stappen.quote:
Zou echt iets voor FOK! zijn.quote:Home
Welkom op de officiële website van Jan Dekker
Wordt sponsor, steun Jan en profiteer als ondernemer van live tv-uitzendingen en media-aandacht.
Ik ben een semi-professionele dartspeler uit het Drentse Emmen en actief bij de British Darts Organisation (BDO). Als 24-jarige ben ik al sinds 2011 in de (sub)top van de BDO wereldranglijsten te vinden.
Wow.quote:
Vraag me af of dat verstandig isquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd welke spelers van de BDO over gaan stappen.
Hopelijk ook Wilson, goeie speler.
He's "a special dartplayer"quote:
Ik had trouwens verwacht dat Fitton de overstap ook zou maken naar de PDC. Die kon ook best aardig gooien, weet niet hoe hij het tegenwoordig doet.quote:
Fitton schijnt met zijn maatje O'Shea de Qualifying School van de PDC te willen spelen en het schijnt dat daar meerdere spelers op uit zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had trouwens verwacht dat Fitton de overstap ook zou maken naar de PDC. Die kon ook best aardig gooien, weet niet hoe hij het tegenwoordig doet.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
He's "a special dartplayer"![]()
Dank voor de link! [ afbeelding ]
waar ging dat conflict in 1992 dan overquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vies traag toen die met de verraaiers eigen toernooitjes begon te spelen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar ging dat conflict in 1992 dan over
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:48 schreef Kopiko het volgende:
Als je bier nu nog niet koud ligt ben je te laat.
Ik moet m'n bier nog even warm leggen, haast bevroren in de schuur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:48 schreef Kopiko het volgende:
Als je bier nu nog niet koud ligt ben je te laat.
Dit geheel Ruud Terzijde.twitter:Folgie twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 16:40:23#rtl7darts Niels en Ad ga een vak leren....commentaar is NIET om aan te horen. Zeuren om tweets en te kopen in de dartsshop reageer retweet
kan ik niet ligt op het kerkhof en wil ik niet ligt ernaast!!quote:
Ik zag Jockey Wilson ook voorbij komen, was die niet eens een keer dronken van dat podium gesodemieterd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dit is heel leerzaam voor je
Door de gastrol van Barney heel veelquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat weet die Muis nou van dartsen?
Barney verdient hiervoor toch wel een Oscar ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:01 schreef BB-King het volgende:
Ik wist niet dat Barney zo goed kon acteren.
Ik snap nu de link.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door de gastrol van Barney heel veel
jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zag Jockey Wilson ook voorbij komen, was die niet eens een keer dronken van dat podium gesodemieterd?
Oscar houdt ook van Barney zo te zien:quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Barney verdient hiervoor toch wel een Oscar ja.
Ik vond die geblondeerde kerel achter m wel een stuk enger.quote:
Tijdens een best of 9 legs? Das wel knap.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja![]()
gewoon gemiddeld 5 pints per match op het podium zuipen
Whehehehequote:Op dinsdag 30 december 2014 20:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja![]()
gewoon gemiddeld 5 pints per match op het podium zuipen
Daarna nog even de park checken met de hont...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Cultuurbarbaar dat ie er is
ONZ / De geboorte van 'chanant' O+
De eerste 8 naar de PL of is het niet zo simpel?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:10 schreef Nober het volgende:
Huidige Order of Merit top 32.
[ afbeelding ]
Met een + voor het prijzengeld zitten er nog in.
Bord is rondquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Het kan alle kanten op. Prachtige analyse.
Wedstrijd is pas beslist als de laatste pijl is gegooid.quote:
Niet vergeten om een beeldje te kopen op de rommelmarkt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarna nog even de park checken met de hont...
Dat hebben ze bij dit toernooi prima voor elkaar jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:19 schreef appelen het volgende:
Walk-on girls hebben wel goede tetters
Zo lekker is ze niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Hazel helemaal uit elkaar trekken. Koekoek PaalGod.
Juichen
Ik denk dat dat het belangrijkste criterium is, denk je niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:19 schreef appelen het volgende:
Pics.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:19 schreef appelen het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij dit toernooi prima voor elkaar ja
Natuurlijk niet, het begeleiden van de darters.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het belangrijkste criterium is, denk je niet?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef tralalala het volgende:
Doe mij die danseressen op het podium maar ipv die vieze wijven met neptetten.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef tralalala het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:20 schreef tralalala het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef raptorix het volgende:
Is die Barneveld trouwens een 3e pijl darter?
Door die neptetters en die strakgetrokken bek heb je helemaal niks aan dat figuur.quote:
Nee dit is gister al gespeeld.quote:
Puntige knieën ook...quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Door die neptetters en die strakgetrokken bek heb je helemaal niks aan dat figuur.
Ik vind er dus niks aan.quote:
http://www.supercarchallenge.nl/nl/dennis_de_borst.htmlquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer schuift de directeur van de Febo aan bij KoertGod?
In legs lieverd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Volgens liveuitslagen staat het al 1-0 in sets voor Lewis
Signaal komt een beetje traag door zee, dat idee had ik al.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Raar, hier gewoon 0-0;quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
was dat niet legs?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
Legs, nu staat daar 1-1quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
spoiler banquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
En terechtquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef Syntix het volgende:
Om de 1 of andere reden ben ik gebanned in VBL
SETSquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Raar, hier gewoon 0-0;
[ afbeelding ]
Had je maar niet moeten lopen tongen met SCH op de meet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef Syntix het volgende:
Om de 1 of andere idiote reden ben ik gebanned in VBL
anders rot je even op met je feboquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorzitter van de FEBO.
Broer van Lewis?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorzitter van de FEBO.
Dat is de broer van Barney?quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorzitter van de FEBO.
Downforce zat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Voorzitter van de FEBO.
onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:26 schreef Syntix het volgende:
Om de 1 of andere idiote reden ben ik gebanned in VBL
Dacht ik ook al, deze heeft namelijk zijn onderlip gewoon tegen de bovenlip gedrukt.quote:
Over een paar jaar rolt hij over zijn tegenstander heen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:29 schreef Badr_Harry het volgende:
Tietjes van lewis worden ook elk jaar groter
Tietjes? Galiameloenen!quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:29 schreef Badr_Harry het volgende:
Tietjes van lewis worden ook elk jaar groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |