SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Michael van Gerwen v Robert Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld v Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).UI Made bij VanilleKwark.
Komt vaak genoeg langs bij RTLZ. Hoewel het vandaag de hele tijd ging om Brink's en de Rabobank.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:01 schreef RingBewoner het volgende:
Enige beheersing van ABN is duidelijk geen vereiste als je bij RTL7 wil werken.
Hahahahahaha-haa-ha-h-a-aha-ha......quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Komt vaak genoeg langs bij RTLZ. Hoewel het vandaag de hele tijd ging om Brink's en de Rabobank.
Die deur trapt Ad zo wel weer in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:04 schreef marcodej het volgende:
Afzwaaier. Iemand zette een deur open.
mr albaquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deano kan wel inpakken, dit geeft Fast Vinny niet meer weg.
quote:
''Oranjeverradersquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef tralalala het volgende:
Waarom gaan die Oranjeverraders juichen om een 180 van die engerd?
Gelijk die hoofden kaalscheren en uitleveren aan de sovjetquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef tralalala het volgende:
Waarom gaan die Oranjeverraders juichen om een 180 van die engerd?
ik ben nr1 fan van jou en Jessicaquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..](ik en Alba)
Van der Voort gooit ondertussen een pijl.
Kieft ook in dit topicquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje moe van.
echt hèquote:
Ook zonder sponsordingetje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barneveld heeft ook een zweetbandje.
#leukefeitjes
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje moe van.
wel latgod zeggenquote:
Powerloungen en jij mogen wel komen naar ons huwelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben nr1 fan van jou en Jessica
Omdat Vincent het mentaal van een rietje heeft. Net als Van Barneveld.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:15 schreef Slobeend het volgende:
Waarom kan Vincent niet een keer constant spelen.
jij werkt ook bij pkstnl?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LatGod
PaalGod
PostNLGod
GelekaarteninderodebakGod
TevredenGod?
Allemaal stumpers die zelf een zwakke mentaliteit hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de RTL durven ze gelukkig te beweren dat Vincent mentaal heel sterk is.
OP NAAR 3-3.
Deze zin klopt niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Vincent het mentaal van een rietje heeft.
ben getuigequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Powerloungen en jij mogen wel komen naar ons huwelijk.
Vincent moet er een schepje bovenop doen.
Dure grapquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:16 schreef tralalala het volgende:
Wat kost entree en bier nou daar? Lijkt mij best wel fantastisch.
Tsja. Nog steeds liever RTL7 dan SBS6.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal stumpers die zelf een zwakke mentaliteit hebben
Voor ronde 2 40 pond voor een tafeltje per persoonquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:16 schreef tralalala het volgende:
Wat kost entree en bier nou daar? Lijkt mij best wel fantastisch.
Leo Oldenburgeraidsquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja. Nog steeds liever RTL7 dan SBS6.
Huybrechts.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucky bastard![]()
Lekker vrijdag eraf met 5-0 tegen Taylor
Bedankt Jomanda.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
Deze moest, anders had 'ie de laatste set verloren.
Beter dan eraf tegen Winstanley.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef IbanMayo het volgende:
5-0 eraf tegen Powergod. Lekker man.
Dit!quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef Ambrosius het volgende:
Deze moest, anders had 'ie de laatste set verloren.
Wat heeft Vincent jou aangedaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucky bastard![]()
Ach hij is een ronde verder dus extra prijzengeld.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef IbanMayo het volgende:
5-0 eraf tegen Powergod. Lekker man.
Scholten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
Tering, wat een bolle kop heeft die vent gekregen die er nu zit. Dat was toch vroeger ook een darter?
Jelle is nog steeds darterquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
Tering, wat een bolle kop heeft die vent gekregen die er nu zit. Dat was toch vroeger ook een darter?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucky bastard![]()
Ik moet er niet aan denken om zo'n viesdik pens te hebben. Uit bed stappen is al een pittige uitdaging voor zulk volk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
Tering wat een vetzak. Hoe krijg je het voor elkaar..
4-0quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jackpot - RayBar180
Wat een genot
Zelfs die heeft tegenwoordig al een buikje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef Morendo het volgende:
Je hebt ook dunne darters, Stompé. Of mag je die geen darter meer noemen?
Je moet minimaal 100 kilo wegen om een darter te mogen zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef Morendo het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef Morendo het volgende:
Nope, je moet minimaal 50 kg overgewicht hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef Morendo het volgende:
Ik hou niet van mentaal slappe vrekken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Knarregod
Driequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:25 schreef polderturk het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
TWEE NEDERLANDERS IN DE KWARTFINALE !!!!!!!!
Onderkin senior en onderkin junior.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:26 schreef GGMM het volgende:
Die onderkin.
Of moet ik zeggen onderkinnen.
wie is die dunne oppergod?quote:
#5keerwereldkampioen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hou niet van mentaal slappe vrekken.
Weet niet. Moet wel echt helemaal niks te doen hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onderkin senior en onderkin junior.
Kom je vanavond kijken.
2 So farquote:
Nu voelt het toch een beetje alsof je zelf iets gepresteerd hebt, hequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:25 schreef polderturk het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
TWEE NEDERLANDERS IN DE KWARTFINALE !!!!!!!!
Aldus de korfbal dropout.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou niet van mentaal slappe vrekken.
Dat zal dan wel aan z'n rug liggen, als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
VINCENT VAN DER VOORT
Match Average
93.9
weer geen gemiddelde boven de 95.
dat wordt 5-0 tegen Taylor
Ambrosius en ik vinden het niet leuk dat je dit woord gebruikt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:28 schreef GGMM het volgende:
Mijn favoriete haxballer post sinds kort mee in dit topic.
Normale mensen? Qua gewicht. Qua gewicht, even denken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet niet. Moet wel echt helemaal niks te doen hebben.
Spelen er een beetje normale mensen? Zo ver die er tussen zitten uiteraard.
Je weet in welk topic het hoort, ga daar maar heen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef GGMM het volgende:
Kut Ambrosius, net voordat ik kon klikken.
Daar staat die link nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet in welk topic het hoort, ga daar maar heen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Laatst was er toch 1 gepakt?
Je bent wel erg kritisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef Zipportal het volgende:
Eindelijk Ambrosius. Schop Johannes Vermeer ook maar uit dit topic. Met zijn Alba & Haxbal gezwets.
Niemand durft hier zijn mond open te trekken. Ik neem geen dartbord voor de mond.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel erg kritisch.
waar was je de hele week?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Phil heeft wel mazzel zeg. Krijgt geen enkele serieuze tegenstander.
Die kale ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Maar Van der Voort is heel goed volgens RTL.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
2 Nederlanders en 3 schotten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef Marcoss het volgende:
Nog steeds geen Engelsman in de kwartfinale..
Je kunt toch geen prestatiebevorderende middelen nemen? Ja, oordopjes misschien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Laatst was er toch 1 gepakt?
Zeker tegen zo'n eikel als Taylor gaat zo'n zacht ei als Vincent mentaal ten onder. Ik denk dat hij 0 legs pakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Van der Voort is heel goed volgens RTL.
Kijkt naar gemiddeldes drie partijen
Onder de 95.
Van Gerwen heeft ook, op papier, geen tegenstand gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Het was toch #TeamSnackpot?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond
#TeamSnackcar
#TeamHyperbelg
#TeamBunting
Jenkins is wel een baasjequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft ook, op papier, geen tegenstand gehad.
Het is dat Jenkins in vorm is, normaal zou die kansloos zijn tegen die kale.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jenkins is wel een baasjeJammer dat hij niet tegen Deano/Vincent mocht.
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
johannes_vermeer - Smoofie
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Kwartfinale:
Ajacied422 - Insomnia_
icloud - johannes_vermeer
Game on!![]()
Knap zeg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:44 schreef Geralt het volgende:
Ik had die 53 met 3 dubbel bull uitgegooid.
Dan had je 150 gescoord. En dan was het 'no score'.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:44 schreef Geralt het volgende:
Ik had die 53 met 3 dubbel bull uitgegooid.
Ik had een 3 gegooid en vervolgens een dubbele bull. Sorry dat ik niet duidelijk wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan had je 150 gescoord. En dan was het 'no score'.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:43 schreef Sked het volgende:
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe wordt dit gespeeld?SPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Kwartfinale:
Ajacied422 - Insomnia_
Game on!Children of the night. What music they make.
Top posters kregen na de eerste ronde een speler toegewezen, aantal namen toegevoegd ivm stunts van ongeplaatste spelers. Veel posters hebben dus een speler toegewezen en de resultaten op het echte WK worden hier doorgevoerd.quote:
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Top posters kregen na de eerste ronde een speler toegewezen, aantal namen toegevoegd ivm stunts van ongeplaatste spelers. Veel posters hebben dus een speler toegewezen en de resultaten op het echte WK worden hier doorgevoerd.
Dit klopt niet, want dan had ik mani met 4-0 verslagen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
user met minste overgewicht gaat door
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want dan had ik mani met 4-0 verslagen.
Het heeft beide z'n charme inderdaad, ik heb niet echt een voorkeur voor één van beide.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:46 schreef Monolith het volgende:
Sky zond net de finale uit 1997 uit. Wel een contrast met nu. Hele publiek kijkt gespannen toe, muisstil als de spelers gooien. Heeft ook wel zijn charme in vergelijking met die lallende malloten van tegenwoordig.
Zal afhangen van welke Kim er op het podium staat. Hij blijft namelijk wel wispelturig, maar misschien dat ie zich vol kan opladenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk kan Huybrechts Taylor enige vorm van partij bieden
Die belg gaat het belabberde sportjaar van onze zuiderburen in één keer goedmaken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach met sfeer is niets mis, maar bij sommige partijen is het publiek meer bezig met allerhande onzin dan met de partij door er gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het heeft beide z'n charme inderdaad, ik heb niet echt een voorkeur voor één van beide.
Grappigquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Top posters kregen na de eerste ronde een speler toegewezen, aantal namen toegevoegd ivm stunts van ongeplaatste spelers. Veel posters hebben dus een speler toegewezen en de resultaten op het echte WK worden hier doorgevoerd.
Hopelijk heeft hij zijn Ratatataaaaaa-vorm van tegen Van Gerwen meegenomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Zal afhangen van welke Kim er op het podium staat. Hij blijft namelijk wel wispelturig, maar misschien dat ie zich vol kan opladen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:43 schreef Sked het volgende:
SPOILER: DeelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vamos johannes_vermeerSPOILER: Tweede RondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde ronde:
Ajacied422 - Szura
Van_Poppel - Insomnia_
icloud - Monolith
Anoonumos - DeHovenier
Sked - MarkoAlmelo
Mani89 - jaykop
IkeDubaku99 - luckass
Kwartfinale:
Ajacied422 - Insomnia_
Game on!Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik weeg 65 kilo achterlijke bamibal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klopt niet, want dan had ik mani met 4-0 verslagen.
Heb toch wel een duidelijke voorkeur voor de old school style. Dat hele carnavaleske van mij hoeft echt niet. Net zo min als die nutteloze aerobics meiden, maar goed de tijdsgeest hou je niet tegen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Het heeft beide z'n charme inderdaad, ik heb niet echt een voorkeur voor één van beide.
Dan kan Phil zijn borst natmaken, maar ik vrees ervoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij zijn Ratatataaaaaa-vorm van tegen Van Gerwen meegenomen.
Dat wel ja. En die verkleedpartijen hoeven voor mij ook niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach met sfeer is niets mis, maar bij sommige partijen is het publiek meer bezig met allerhande onzin dan met de partij door er gespeeld wordt.
Hij is er toe in staat om Taylor te verslaan. En dat zijn er niet veel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
weeg ruim 1 kilo meerquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weeg 65 kilo achterlijke bamibal.
Maar of hij het kan doen vandaag is de vraag. Zondag was hij geen schim van de eerste ronde of de GSoDquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij is er toe in staat om Taylor te verslaan. En dat zijn er niet veel.
De teksten zijn toch wel een tikkeltje kansloos vaak.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat wel ja. En die verkleedpartijen hoeven voor mij ook niet.
Maar dat zingen vind ik wel mooi.
dunzakquote:
In een voetbalstadion zijn er geen kansloze teksten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
De teksten zijn toch wel een tikkeltje kansloos vaak.
Tussen het gooien door is daar niets mis mee, maar tijdens het gooien...mwah. laat maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar dat zingen vind ik wel mooi.
Lekker op het podium springen en Taylor maximaal opnaaien. Per ongeluk zijn water omgooien en zo, doen of je een pijltje naar hem gooit en dan 'faggot' roepen als hij zijn handen voor zijn gezicht houdt. Dat werk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar of hij het kan doen vandaag is de vraag. Zondag was hij geen schim van de eerste ronde of de GSoD
Nou en?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In een voetbalstadion zijn er geen kansloze teksten?
hahahaha ectoquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weeg 65 kilo achterlijke bamibal.
Is voor iedereen anders natuurlijk. Jij bent de vroegere tijden gewend waar iedereen in een oase van rust naar de wedstrijd keek. Of men was al door het dolle heen als iemand een 100 score gooide.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tussen het gooien door is daar niets mis mee, maar tijdens het gooien...mwah. laat maar.
Inderdaad, een rasechte klimgeit.quote:
I know.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Is voor iedereen anders natuurlijk. Jij bent de vroegere tijden gewend waar iedereen in een oase van rust naar de wedstrijd keek. Of men was al door het dolle heen als iemand een 100 score gooide.
Dan was het darten ook nooit zo populair geworden als nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know.Daarom ook in mijn eerdere posting al gezegd dat je de tijdsgeest toch niet tegenhoudt, maar mijn voorkeur ligt idd bij de old school style.
Altijd zo'n deceptie als je net de PDC gezien hebt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik jullie er tussendoor op wijzen dat zaterdag Lakeside/Embassy begint.
Precies want spelers verdienen nu miljoenen euro's per jaar en lopen helemaal geen rugpijn op doordat ze voor buitenlandse toernooien op keiharde bedden moeten slapen in één of andere afgeragde hostel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was het darten ook nooit zo populair geworden als nu.
De PDC doet haar WK dan ook net voordat de BDO begint.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd zo'n deceptie als je net de PDC gezien hebt...
Ik vind het altijd wel mooi, net als de paralympics. Beetje naar kreupele mongolen kijken die aan hordelopen doen enzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof je eerst Champions League en daarna Europa League kijktquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in, maar dat maakt me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:08 schreef Caland het volgende:
Dan was het darten ook nooit zo populair geworden als nu.
Nouja, doordat de PDC er commercieel zo'n interessant product van heeft gemaakt zie je dat de populariteit omhoog gaat>meer geld>meer aanwas van spelers>kwaliteit gaat omhoog>meer kijkplezier. Zoiets.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Ik vind skeleton ook leuk en heb niet de ilussie dat het ooit populair zal worden.
En meer idioten met schmink en rare kapsels om op te vallen in de hoop fans te krijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, doordat de PDC er commercieel zo'n interessant product van heeft gemaakt zie je dat de populariteit omhoog gaat>meer geld>meer aanwas van spelers>kwaliteit gaat omhoog>meer kijkplezier. Zoiets.
Sport als product zien en goed vermarkten e.d is een taal die me de tenen al doet krommen, maar ook dat is iets wat niet te stoppen is. Je redenatie klopt verder wel, afgezien van het laatste punt. Mijn kijkplezier is niet groter geworden. De kijkcijfers zijn er wel door omhoog gegaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:13 schreef Caland het volgende:
Nouja, doordat de PDC er commercieel zo'n interessant product van heeft gemaakt zie je dat de populariteit omhoog gaat>meer geld>meer aanwas van spelers>kwaliteit gaat omhoog>meer kijkplezier. Zoiets.
Het is een beetje een Amerikaans model, daar houden wij vaak niet zo van nee. Maar het werkt wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sport als product zien en goed vermarkten e.d is een taal die me de tenen al doet krommen, maar ook dat is iets wat niet te stoppen is. Je redenatie klopt verder wel, afgezien van het laatste punt. Mijn kijkplezier is niet groter geworden. De kijkcijfers zijn er wel door omhoog gegaan.
Vroeger moest ik altijd naar de BBC kijken(wat geen straf was overigens) en waren er minder toernooien te zien, dus ik zie de voordelen wel, (zeker ook voor de spelers), maar er zijn een aantal neveneffecten die daar onlosmakelijk aan verbonden zijn waar ik dan wat minder vrolijk van word. Net zoals de vele commercial breaks iets is wat daarmee te maken heeft en wat ik persoonlijk een achteruitgang vind.
Na 1 set al van het podium....tsja.
Op 2,3 spelers naquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef Marcoss het volgende:
Ooit waren de BDO en PDC vergelijkbaar..
Klopt, een jaar of 10 geleden ontliep het elkaar niet veel waarbij ik zelfs durf te beweren dat over de hele linie genomen de BDO de betere spelers had. De grote naam bij de PDC was Taylor en daarna had je een hele tijd niets. Bij de BDO zaten de betere spelers maar die zijn nu allemaal overgestapt, wat heb je nu nog bij de BDO? Martin Adams? Hankey? Dan houdt het wel een beetje op met de grote namen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef Marcoss het volgende:
Ooit waren de BDO en PDC vergelijkbaar..
Koos Tompé natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, een jaar of 10 geleden ontliep het elkaar niet veel waarbij ik zelfs durf te beweren dat over de hele linie genomen de BDO de betere spelers had. De grote naam bij de PDC was Taylor en daarna had je een hele tijd niets. Bij de BDO zaten de betere spelers maar die zijn nu allemaal overgestapt, wat heb je nu nog bij de BDO? Martin Adams? Hankey? Dan houdt het wel een beetje op met de grote namen.
Hell, Bunting was vorig jaar nog de winnaar bij de BDO.
Klopt, de BDO is nu voornamelijk een doorstroombond geworden voor de spelers die daadwerkelijk talent. Je hebt er wel 'grote namen' als Hankey, Adams en o'Shea, maar die hebben ook allen niet het niveau om echt mee te kunnen draaien in de top van de PDC.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, een jaar of 10 geleden ontliep het elkaar niet veel waarbij ik zelfs durf te beweren dat over de hele linie genomen de BDO de betere spelers had. De grote naam bij de PDC was Taylor en daarna had je een hele tijd niets. Bij de BDO zaten de betere spelers maar die zijn nu allemaal overgestapt, wat heb je nu nog bij de BDO? Martin Adams? Hankey? Dan houdt het wel een beetje op met de grote namen.
Hell, Bunting was vorig jaar nog de winnaar bij de BDO.
Ik houd meer van spelers die lekker gewoon gebleven zijn zoals Co Stompé.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
En meer idioten met schmink en rare kapsels om op te vallen in de hoop fans te krijgen.
Winstanley is 33. Die had ik eind 50 geschat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Van der Voort is pas 39, ik was er van overtuigd dat hij eind 40 was.
Dat is wel bizar inderdaad, ziet er echt 20 jaar ouder uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Winstanley is 33. Die had ik eind 50 geschat.
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd meer van spelers die lekker gewoon gebleven zijn zoals Co Stompé.
Het was ook meer een bevestiging van zijn punt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan hij doet gewoon de kraanvogel.
Ik vind Ian White anders ook een verrekt ouwe kop hebben voor een 44 jarige...quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Winstanley is 33. Die had ik eind 50 geschat.
Koos Albertsquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
Noem drie mensen die nog nooit de kraanvogel hebben gedaan nadat ze goed nieuw kregen.
Hij geeft hem juist een schouderklopje!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:49 schreef Mani89 het volgende:
Co wordt boos op een tafeltje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |