Oké thanks, bedankt voor je reactie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:42 schreef laziness het volgende:
Danic, wij kregen een uitnodiging via de mail voor de infoavond begin van het schooljaar omdat hij dit jaar zou komen en je dan nuttige info mee krijgt.
Die avond hebben we email adressen met de juf uitgewisseld en toen kreeg ik een mail van de juf om de wenafspraak af te stemmen. Dit was al een maand of twee geleden maar dat was puur omdat ze ons dus al gezien had op die avond dat ze maar meteen de daad bij het woord voegde zei ze in de mail.
Normaal is wel dat school per brief of mail op tijd contact opneemt met je dus nog even geduld
Nee hoor. Vaak zijn ze warm van de nacht dus dat is niet heel gek. Hou het wel in de gaten of het stijgt in de komende uren en daarop kun je dan eventueel anticiperen. Maar ik schrik niet van deze temperatuur in de ochtend bij een ziek kindje. Zeker niet als ik de temperatuur van de avond ervoor zie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:24 schreef TimeJumper het volgende:
Goh R is sinds gisteren ziek. Geen hoesten, geen verkoudheid maar wel koorts. Gisteravond 39.6 en vanochtend 38.6
Is dit niet hoog voor de ochtend?
En zover ik kan checken heeft hij ook geen last van zijn oren.
Dank je en ook dank voor je advies.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:28 schreef danic het volgende:
[..]
Nee hoor. Vaak zijn ze warm van de nacht dus dat is niet heel gek. Hou het wel in de gaten of het stijgt in de komende uren en daarop kun je dan eventueel anticiperen. Maar ik schrik niet van deze temperatuur in de ochtend bij een ziek kindje. Zeker niet als ik de temperatuur van de avond ervoor zie.
Beterschap
Nou gaat stukken beter. Vanavond bij het naar bed gaan had hij 37.8quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
tj hoe is het met R gegaan?
Wij hebben dus een abo op zo'n speelhal/hel was ik vandaag bij een vriendin vraagt ze Ean waar was je woensdag geweest? Bij de efteling zegt ze. Ik hoor ook zo ineens al 2wk lang dat ze naar de efteling wil.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef danic het volgende:
Wij durven allebei niet in de boben als ik dan al die ulkjes zie gaan vind ik mezelf echt wel eens een mietje.
Misschien dat ze volgend jaar maar eens moet gaan met een vriend van ons. Dan gaan zij gewoon gezellig mee.
smeltquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:06 schreef laziness het volgende:
Dat ie het zo leuk vond om met de boom te praten. En dat hij stiekem wel weet dat sprookjes nep zijn. Behalve de boom. 'Die is echt mama.'
Goed te horen dat er niets beschadigd is.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Lief dat jullie het vragen gisteren liep ze nog behoorlijk mank dus vanmiddag toch maar even naar de HA geweest. D'r voetje is wat rood en ietsjes dikker aankijken en rustig aandoen.
Danic was je al op sollicitatiegesprek geweest?
quote:Op maandag 5 januari 2015 14:49 schreef danic het volgende:
Op de fiets hoor ik vaak ineens "BAAAAAH!!" Flikker ik eerst bijna van de fiets van schrik, tot ik me besef dat ze vogeltjes uit de berm aan het wegjagen zijnEn dan soms ook nog in stereo; eentje voorop en eentje achterop de fiets
Ik had inderdaad die link al gelegd. De huisarts zei dat het ook gepaard ging met hoge koorts, wat hier niet het geval is. Plus ik kon zelf niet zien dat het rood en opgezet is, dat was dan ook weer een 'vereiste'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:37 schreef Susie het volgende:
Ik ben geen arts, maar Anouk rook ook giga uit haar mond toen haar amandelen ontstoken waren. Daarna volgde ook weer een periode met hoest. Het een had met het ander te maken. Zou dus idd toch ha gaan.
Aww beterschapquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef Animalmix het volgende:
Poesopstokje geen ervaring.
Goed dat je morgen even naar de huisarts gaat!
Phaidra fijn zo'n nachtje doorslapen. Hopelijk is het gewoon niet eenmalig!
Pffffff ff klagen. Ik heb dus al drie avonden achter elkaar koorts.
In de ochtend gaat het wel en heb ik 37,4. Ik kom de dag door met paracetamol en ibuprofen. Tegen het eind van de middag begin ik me dan echt belabberd te voelen. Net was mijn temp 38,8 en lig ik te rillen onder een dekentje op de bank.
Misschien ook niet slim dat ik vandaag heb gewerkt. En morgen MOET ik ook.
ja.... zodra ik weer energie heb....quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:17 schreef Susie het volgende:
Dan moet je toch eens aan de schilder Kyara
Dus ergens rond de puberteit krijgt M zijn peuterbedquote:Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja.... zodra ik weer energie heb....
Bedankt voor de bemoedigende woordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:32 schreef laziness het volgende:
Welkom tot het peutertopic. Nu hoor je er echt bij
Een feestje is het elke dag
Yep. Herkenbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:30 schreef Animalmix het volgende:
Cyntia wat goed van het peuterbed.
Plassen komt vanzelf!!
Is dit herkenbaar bij een net tweejarige?
Mama: "Wat wil je op de boterham? Peuter: "Smeerkaas" Mama smeert boterham met smeerkaas.
Peuter: "Neeeeeeee, worst" Peuter krijgt toch boterham met smeerkaas. Mama snijt deze in kleine stukjes. Peuter: "Neeeeeee wil niet kleine stukjes wil grote boterham" Gevolg drama, krijsen, huilen, op de grond liggen.....
Peuter mag een filmpje op de iPad kijken. Mama: "Wat wil je kijken?" Peuter: "Peppa Pig Nieuwe schoenen" Mama zet deze op. Peuter: "Nee niet nieuwe schoenen. Pannenkoeken!" Mama swicht naar de aflevering van de pannenkoeken. Peuter: "Nee toch nieuwe schoenen!" Gevolg drama, krijsen, huilen, op de grond liggen.....
Peuter krijgt haar schoenen aan. Peuter: "Nee niet schoenen aan. Laarzen aan!" Mama: "Nee vandaag doen we de schoenen aan" (red: we gingen op verjaarsdagsvisite) Gevolg drama, krijsen, huilen, op de grond liggen.....
Enz. enz.
Ik trek de conclusie: gevalletje van eigen identiteit en eigen mening ontwikkelen.....
Zwaar vermoeiend wel
Aaaahquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Billie zegt sinds een paar dagen heel trots en met big smile tegen me: Ik hou heel veel van jou!!.
Zo lief.
Al die probeerfases zijn zo herkenbaar.Peuters
hehe herkenbaar...quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Phaidra het volgende:
Nu moet hij nog even doorkrijgen dat 'netjes vragen' niet direct betekent dat je je zin krijgt. Opgroeien is zo moeilijk soms .
Gisteravond weer gespuugd in bed. Luuf onder de voetjes gesmeerd en toen ging het al beter met het hoesten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean zegt hier ook als ze iets in het winkelwagentje ziet liggen wat lekker is. Mama ik wil jou een kus en knuffel geven want ik vind je lief.
En ook drama als ik nee zeg op koekje/tv/of wat dan ook.
Poes hoe is het nu met billy?
Lazi je grote man bijna naar school hij kijkt er super trots bij.
Whaha was de vervolgvraag: mag ik er dan ook eentje?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:04 schreef Kyara het volgende:
Hier begint peuter een beetje bijdehand te worden.
"D is lief he. Mag ze een koekje?"
Zo herkenbaar. Met de toevoeging dat als ik iets zeg hij nee zegt of wel zegt (natuurlijk altijd tegenovergesteld tot wat ik zei). En de waarom fase is hier ook hard van stapel gegaan. Op elk antwoord volgt het volgende waarom (makkelijk 10-15 keer).quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Yep. Herkenbaar.
Op dit moment zit peuter in de uitprobeerfase.
I: mag ik een koekje?
Mama: nee <insert reden>
I: jawel![]()
I: mag ik een chocolaatje?
Mama: nee, ook niet.
I: niet nee zeggen!![]()
I: mag ik hiermee gooien (altijd iets dat stuk kan, zeg maar)
Mama: nee joh, dan gaat het stuk!
I: wel! *gooi*
etc..
De fase dat hij zelf steeds van mening verandert is nu wel over, scheelt dat?
Nu moet hij nog even doorkrijgen dat 'netjes vragen' niet direct betekent dat je je zin krijgt. Opgroeien is zo moeilijk soms.
Lazi.
Ik vond ze nog best aardig eigenlijk, iedereen zei dat ze niet te drinken waren, maar misschien hebben wij een net iets andere soort? Het was ook niet dat Larissa ze niet lekker vond, ze had er gewoon geen zin inquote:Op maandag 12 januari 2015 10:40 schreef Juud79 het volgende:
Die drankjes zijn ook niet te drinken, heb je het wel eens geproefd?
Ik begrijp goed dat je nerveus bent, al kan je er zelf niet zoveel aan veranderen, wel naar dat ze niet goed eet.
Ik begrijp niet zo goed waarom de dietiste geen advies had? Roomboter gebruiken op alles wat ze eet, incl een klontje door haar avondeten. Volle melkproducten gebruiken, volle kwark geven. Vette kaas geven, evt ook zo als tussendoortje.
Weet je ook waarom ze niet eet? Uit protest of heeft ze gewoon geen trek?
Lastig hoor, het is een van de weinige dingen waarop je weinig tot geen invloed hebt.
*En verder, hoi zwaai naar de rest, ik lees hier nog wel geregeld, schrijf alleen niet meer zoveel.*
Zolang ze netjes op haar eigen lijntje zit is dat ook niet erg, maar ze kunnen wel zien of het lijntje naar boven gaat afwijken, dus dat ze ook voor haar groei eigenlijk teveel is aangekomen..quote:Op maandag 12 januari 2015 11:17 schreef Susie het volgende:
Succes TT! Kan mij voorstellen dat je wat nerveus bent. Ik ben het altijd omgekeerd, dat ze niet te zwaar isAan de andere kant, Anouk was bij geboorte al zwaar
Ik zeg altijd dat ze al een voorsprong had.
En de tussendoortjes, ga je dan even samen zitten? En dat jij dus ook eet...quote:Op maandag 12 januari 2015 11:20 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik vond ze nog best aardig eigenlijk, iedereen zei dat ze niet te drinken waren, maar misschien hebben wij een net iets andere soort? Het was ook niet dat Larissa ze niet lekker vond, ze had er gewoon geen zin in
En inderdaad, ze heeft gewoon vaak geen trek. Geen zin om te eten. Ze wil ook geen patat, of pannenkoeken. Het enige wat er wel altijd in gaat is snoep en koek (krijgt ze niet, want als ze niet goed eet, mag ze ook niet snoepen). Bietjes en broccoli en witlof vind ze lekker, maar dat verschilt per dag, dus het is geen garantie dat ze dat dan de volgende keer ook eet.
Volle producten krijgt ze ook, maar ze eet het vaak dus gewoon niet
Op de opvang eet ze wel, en ik heb onderhand alles van de opvang hier ook geprobeerd; geen succes
dat heb ik dus vanavond gedaan bij het eten koken .. hij wilde persé helpen. Prima, je mag de champignons doen (heb zo'n multirasp, leg er een champ op, druk omlaag en je hebt plakjes). Maar even later wilde hij in een pan kokend water roeren, dat ging me even iets te ver. Toen heb ik 'm gevraagd hoe laat het was en hij sprintte gelijk naar de woonkamer om op de klok te kijkenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind bijna alle gedrag een fase. Ooit (al is het pas bij volwassenheid) gaat het gedrag over.![]()
Maar hoever je moet gaan is echt aan jezelf. Kijken wat voor jou de grenzen zijn en in hoeverre je zijn wensen kan respecteren. Als bepaalde dingen echt jouw grenzen voorbij gaan leg je hem uit dat je snapt dat hij het zo wil, maar dat dat niet kan, omdat (en dan de reden)
Dat ligt o.a. aan de ernst en oorzaak van het gedrag. Soms gaat het niet zomaar vanzelf over.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind bijna alle gedrag een fase. Ooit (al is het pas bij volwassenheid) gaat het gedrag over.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vanyel op 12-01-2015 21:49:06 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb zelf niet zoveel, maar op de website van Basic trust moet je wel een hoop kunnen vinden.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:03 schreef Aventura het volgende:
Hoe dan, Vanyel? Heb je daar misschien wat leesvoer over?
Hou op schei uit, dat is inderdaad echt gedoe. Is niet het eerste waar wij aan dachten bij een mindere ontwikkeling en moeilijk gedrag.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Kyara het volgende:
Vanyel, wat moeilijk zeg. Wel fijn dat jullie verbetering zien. Lijkt me ook nog best lastig om er achter te komen waar het probleem zat, en hoe het op te lossen zeg.
ja idd, zeker nadat ze dus al een half jaar heeft stilgestaan (als het niet langer is)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
Ik wilde heel verbaasd doen met mijn 20 kilo kind, maar dat is idd ook al een hele tijd zoveel.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:33 schreef laziness het volgende:
Een kilo in een paar maanden is heel mooi! Dat redt de mijne ook al heel lang niet meer. Die doet daar rustig een jaar over. Dus heel fijn dat de arts tevreden was
Ja 20?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wilde heel verbaasd doen met mijn 20 kilo kind, maar dat is idd ook al een hele tijd zoveel.
Deze week definitief alle 104 eruit, het is inmiddels echt genant hoogwater. Groeien, dat doet ze onverminderd.
Jeetjequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:15 schreef Phaidra het volgende:
Tankgirl, fijn dat ze goed aangekomen was!
Gister mijn peuter ook even gewogen, hij kwam op 12,2 kg uit (voor het slapen 's avonds, met slaappakje aan). Lengtemaat 92 nu voor de meeste kleding.
Tinu, wat leuk dat L. nu ook Duits gaat praten!
Loj![]()
.
Oh, geef mij er maar eentje. Wij hebben nog steeds geen uitnodiging voor de 2 jaar-afspraak.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:46 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar M's stats. Morgen even bellen met het cb want ik heb 2 brieven gehad met 2 verschillende data
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Jeetje. E is dan gewoon 2 kilo zwaarder
![]()
En Dot is 19.6 kg (iets lichter dan ze was) en rond de 108 cm gok ik op basis van mt 110 kleren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef mignonne het volgende:
E. is 92 cm en 13 kilo. En over een goeie 2 weken 4.
E, Ollie en Dot op deze volgorde van leeftijd naast elkaarquote:Op donderdag 15 januari 2015 06:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En Dot is 19.6 kg (iets lichter dan ze was) en rond de 108 cm gok ik op basis van mt 110 kleren.
We zouden ze eigenlijk op een rijtje moeten zetten met zijn drieen.
Hahahaquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:11 schreef laziness het volgende:
[..]
E, Ollie en Dot op deze volgorde van leeftijd naast elkaar
jquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:11 schreef laziness het volgende:
[..]
E, Ollie en Dot op deze volgorde van leeftijd naast elkaar
Ik heb vanmiddag nieuwe stats voor mijn ukkepuk... Ik gok zelf 98 cm en rond de 13 kilo...quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:41 schreef mignonne het volgende:
E. is 92 cm en 13 kilo. En over een goeie 2 weken 4. Ongelofelijk hoe snel het is gegaan en hoe het tegelijkertijd heel lang en heel kort geleden lijkt dat ze zo klein was. Mn druif ♡
lazi! Ollie is langer dan A.lange knappe kerel wordt het later, die zoon van je. Bereid je maar voor op een hoop meiden als ie 16 is
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
j
Alleen maar omdat jullie snood voordrongen!
Bram of Leyla?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nieuwe stats voor mijn ukkepuk... Ik gok zelf 98 cm en rond de 13 kilo...
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:18 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
ik weet nog dat ik me écht bezwaard voelde toen mn vliezen braken![]()
snap kquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Leek wel of ik een maand bovenaan stond daar.
Andere vragen liever niet hier, sorry.
Leyla.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:19 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bram of Leyla?
Ik ben benieuwd of je dame net zo'n spurt gaat trekken straks als E. deed na starten dieet! Kon ineens ein-de-lijk een hele nieuwe garderobe voor t kind regelen
Ja ik zat ff te twijfelen of Leyla nou al 4 was of nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Leyla.
BRam zal ongeveer hetzelfde wegen.
Mignonne wel ja, by far!quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
j
Alleen maar omdat jullie snood voordrongen!
Al vijf dagen? 12 hier!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Mignonne wel ja, by far!
Maar ik was ook al vijf dagen over tijd.
Dot was gewoon fashionably late
Binnenkort ook naar het CB voor de 2 jaar afspraak?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 03:59 schreef Loj het volgende:
Hoi!
Ik hoor erbij![]()
Ow, twee weken geleden zelf gemeten en gewogen... 91 cm en 11,5 kilo..
Een lange dunne
We zijn van enschede naar Zwolle gegaan. Iets centralerquote:Op donderdag 15 januari 2015 22:04 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd DF! En ook nog verhuisd! Ben benieuwd waar naartoe
M is volgens mij wel iets kleiner dan 1 meter. Centimeter of 97 denk ik.
en mijn bijna peuters ben ik ook benieuwd naar. Denk 85 cm en 11 kilo of zo
OMG ik heb bijna 3 peuters
Ik heb toen 1 kilo gekocht, maar achteraf zou ik wat meer kopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef PureEvil het volgende:
Voor degene die kinetic sand hebben. ...hoeveel hebben jullie gekocht? ik wil wel de echte, dat is volgens mij deze
http://www.trendyspeelgoed.nl/Kinetic-Sand-zand-in-beweging.html
we hebben nu een klein emmertje super sand, maar dat plakt overal aan vast. die uit de link schijnt beter te zijn?
Ja, ooit...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Binnenkort ook naar het CB voor de 2 jaar afspraak?
Oh dat is misschien iets om de volgende keer te kopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 10:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben deltazand en kunnen gewoon torens stapelen er mee. Elke keer ligt er wel wat op de grond helaas.
wat gek? wij hebben ook supersand maar dat plakt alleen aan elkaar en niet aan andere dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:09 schreef PureEvil het volgende:
Voor degene die kinetic sand hebben. ...hoeveel hebben jullie gekocht? ik wil wel de echte, dat is volgens mij deze
http://www.trendyspeelgoed.nl/Kinetic-Sand-zand-in-beweging.html
we hebben nu een klein emmertje super sand, maar dat plakt overal aan vast. die uit de link schijnt beter te zijn?
Ja, wij geven haar alles. Ook 'risico' eten: filet americain, sushi met rauwe zalm etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Hier op de psz hebben ze ook dat zand. Ik hou het lekker daar.
Ik vroeg me af trouwens: geven jullie je peuters echt al alles te eten? Laatst kregen we bij schoonouders biefstuk geserveerd maar ik vind Billie daar nog wel een beetje te jong voor. Of ben ik nou een watje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn geloof ik ook niet meer zo relevant. 7 wk na het eerste gesprek hoorden we gisteren (en vanmorgen weer van de logo) dat ze plots wel redelijk klaar lijkt voor school.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 06:59 schreef Troeta het volgende:
Vanyel, je spoilers gemist, maar fijn om te lezen dat het al zo snel beter gaat en jullie een manier hebben gevonden om er mee om te gaan!
Ja. Hier moeten ze naar huis vanaf 38.5 daaronder mogen ze blijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:05 schreef Susie het volgende:
Jullie wel eens meegemaakt? Anouk had koorts vanmorgen, maar brak evengoed het huis helemaal af, dus ik met mijn goede gedrag naar kdv. Mag ze niet blijven.Zojuist nog gemeten, 38,4. Kreeg als uitleg, stel dat ze een koortsstuip krijgt? En de reden dat als koorts al zo hoog is nu, dat het alleen nog maar kan oplopen? Anouk is alleen maar wat verkouden?
Was best een beetje pissig eigenlijk, dat ik thuis gebeld werd door de leidster dat ze morgen eventueel kan inhalen, dat heb ik dus naar volgende week gezet, want morgen zal ze ook nog wel koorts hebben
Dit is precies de reden dat je op ons kdv ook niet mag brengen met een temp boven de 38 nog iets. Niet zo vreemd, maar soms wel lastig ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:27 schreef mignonne het volgende:
kindjes met koorts niet mogen komen omdat ze de tijd en aandacht die een kind met koorts nodig heeft niet kunnen geven
Dat kan ik me voorstellen ja. Wij hebben idd gelukkig ook altijd het geluk gehad dat we alles in goed overleg met de gastouder konden regelen. Als ze wel koorts hadden maar niet ziek waren dan mochten we ze gewoon brengen (ondanks dat die van mij dus wél bekend is met koortsstuipenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben daarom ook zo enorm blij dat ik niets meer te maken heb met een kinderdagverblijf. Hoe vaak ik wel weer thuis zat voor een ziek kind dat eigenlijk niet ziek was...
Hier kunnen ze gewoon ziek zijn in hun eigen bed.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja. Wij hebben idd gelukkig ook altijd het geluk gehad dat we alles in goed overleg met de gastouder konden regelen. Als ze wel koorts hadden maar niet ziek waren dan mochten we ze gewoon brengen (ondanks dat die van mij dus wél bekend is met koortsstuipen)
en als ze wel echt ziek-ziek waren dan was er ook nog overleg mogelijk.
Het is nooit mijn intentie geweest om een ziek kind ergens te 'dumpen', maar het is wel eens voorgekomen dat ik op de dag van mn tentamen een gloeiend heet kind uit bed haalde. B. al naar zn werk en ik nog 2 uur voor aanvang tentamen. Ga dan maar eens iets anders regelen. Thank god voor de gastouder die dan zei breng maar. Haalde ik haar direct na het tentamen gewoon weer op.
das helemaal ideaal! En uiteindelijk het beste ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier kunnen ze gewoon ziek zijn in hun eigen bed.
Gelukkig zijn ze echt heel veel minder ziek nu ze niet op een kinderdagverblijf zijn. Dat scheelt dus echt een jas.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:03 schreef mignonne het volgende:
[..]
das helemaal ideaal! En uiteindelijk het beste ook
Ons kdv is daar ook best flexibel in. En voor rede vatbaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:49 schreef mignonne het volgende:
Het is nooit mijn intentie geweest om een ziek kind ergens te 'dumpen', maar het is wel eens voorgekomen dat ik op de dag van mn tentamen een gloeiend heet kind uit bed haalde. B. al naar zn werk en ik nog 2 uur voor aanvang tentamen. Ga dan maar eens iets anders regelen. Thank god voor de gastouder die dan zei breng maar. Haalde ik haar direct na het tentamen gewoon weer op.
Naar is dat, gebeurt hier ook regelmatig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 20:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean blijft maar hoesten en afgelopen nacht moest ze er zelfs van spugen zo sneu.
Checkquote:Op donderdag 22 januari 2015 06:41 schreef Incantrix het volgende:
Peach geeft zelf aan wanneer ze een vieze luier heeft
Wil graag in haar blote billen lopen
.................. en vind het potje interessant ...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |