De 64GB iPhone 6 geeft een capaciteit van 56GB aan, dus zo "gek" was die opmerking niet.quote:Op donderdag 22 januari 2015 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Is iOS nu al 8 GB? Wordt steeds gekker hier.
Maar dat heeft dan weer meer te maken met de valse berekening die sinds pakweg 2003 gemeengoed isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 02:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De 64GB iPhone 6 geeft een capaciteit van 56GB aan, dus zo "gek" was die opmerking niet.
Je had toen idd 6 GB vrije ruimte nodig om hem te kunnen installeren, maar iOS neemt permanent iets van ~1 GB in. Dat is toch 8x zo weinig als net gesuggereerd werd.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan weer meer te maken met de valse berekening die sinds pakweg 2003 gemeengoed is
Meer dat je 8GB kwijt bent zolang je OS hebt en updates wil kunnen draaien. Het gehuil over de update naar iOS 8 was hier niet van de lucht iig...
Yarp. Prop eens een iPhone vol en ga hem dan eens gebruiken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je had toen idd 6 GB vrije ruimte nodig om hem te kunnen installeren, maar iOS neemt permanent iets van ~1 GB in. Dat is toch 8x zo weinig als net gesuggereerd werd.
Ja en nee. De 64GB iPhone 5S had iets van 59,7GB beschikbare ruimte. En de reden waarom de ruimte niet toegankelijk is, maakt voor de eindgebruiker niet uit. Ik weet dat het bij het 16GB-model ongeveer een kwart is, maar feit blijft dat de hoeveelheid bruikbare ruimte met elke iPhone minder wordt. Dus op een gegeven moment zal zelfs de meest zuinige gebruiker niet genoeg hebben aan 16GB. Dit erkent zelfs Apple, door de 5S niet te downgraden naar 8GB (wat ze de voorgaande jaren wel steeds deden). En de 8GB iPhone 5C is nagenoeg waardeloos. Wat jammer is, want dat is nog steeds een behoorlijk capabele smartphone voor mensen met een budget.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan weer meer te maken met de valse berekening die sinds pakweg 2003 gemeengoed is
Meer dat je 8GB kwijt bent zolang je OS hebt en updates wil kunnen draaien. Het gehuil over de update naar iOS 8 was hier niet van de lucht iig...
Dude, dit zeg je wel vaker maar dat is niet zo. De 4S en iPhone 5 waren ook minimaal 16 GB in hun tweede jaar (bij de iPhone 5 was het dan dus de 5C).quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dit erkent zelfs Apple, door de 5S niet te downgraden naar 8GB (wat ze de voorgaande jaren wel steeds deden).
Je hebt gelijk, dit werd in sommige gevallen pas later gedaan dan direct bij de introductie van een nieuw toestel.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:30 schreef TC03 het volgende:
Dude, dit zeg je wel vaker maar dat is niet zo. De 4S en iPhone 5 waren ook minimaal 16 GB in hun tweede jaar (bij de iPhone 5 was het dan dus de 5C).
Precies. Ik ken een hoop mensen voor wie de 5C echt ideaal zou zijn. Misschien zelfs wel met 16GB, omdat dat geen grote gebruikers zijn. Maar 8GB doet het hem gewoon niet.quote:Voor de rest ben ik het met je eens dat het schandalig is om een iPhone met slechts 16 GB op de markt te brengen, laat staan 8 GB.
En inderdaad superzonde dat de 5C enkel in 8 GB verkrijgbaar is. Het is een erg mooie telefoon, het enige echte unibody design, maar die 8 GB maakt hem waardeloos.
S4 is echt drama idd. Als je een app opent duurt het altijd een seconde of wat voordat er überhaupt wat gebeurt. Zo traag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou.
Ik heb toevallig precies dezelfde combi, een iPhone 6 prive en een S4 van het werk, die S4 is zo'n beetje de ebola onder de telefoons, wat een kutding.
Dat valt meestal nog wel mee. Ik heb nu echt net een Note 2 binnen gekregen, die maar eens testen als vervanger van de S4.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
S4 is echt drama idd. Als je een app opent duurt het altijd een seconde of wat voordat er überhaupt wat gebeurt. Zo traag.
Ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Dimens het volgende:
Jullie gebruiken zeker ook een hoesje?
Tell him, Bart!quote:
Ja, dacht nieuw jaar, nieuw haar, nieuwe telefoon, klaar. Het is wel wennen hoor, na jarenlang android gebruikt te hebben. Soms kom ik voor mij 'onlogische' dingen tegen, maar went snel. Heb volgende week een afspraak bij de Genius Bar ofzo omdat de afwerking van mijn scherm niet helemaal goed is (voor mijn gevoel steekt hij iets uit en voelt het raar) en een schroefje steekt uit. Dus hopelijk kunnen ze iets betekenen voor me, erger me kapot hieraan.quote:
Je hebt het over dit probleem?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Yarp. Prop eens een iPhone vol en ga hem dan eens gebruiken zou ik zeggen.
Ik heb zelf ook een S4, je hebt hem zeker naar Kitkat ge-update?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
S4 is echt drama idd. Als je een app opent duurt het altijd een seconde of wat voordat er überhaupt wat gebeurt. Zo traag.
Nope.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:28 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Je hebt het over dit probleem?
http://bgr.com/2014/11/06/128gb-iphone-6-plus-crash-memory/
Dit klinkt wel als een productie fuckup ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dacht nieuw jaar, nieuw haar, nieuwe telefoon, klaar. Het is wel wennen hoor, na jarenlang android gebruikt te hebben. Soms kom ik voor mij 'onlogische' dingen tegen, maar went snel. Heb volgende week een afspraak bij de Genius Bar ofzo omdat de afwerking van mijn scherm niet helemaal goed is (voor mijn gevoel steekt hij iets uit en voelt het raar) en een schroefje steekt uit. Dus hopelijk kunnen ze iets betekenen voor me, erger me kapot hieraan.
Echt stom. Ik dacht in het begin dat het aan mij lag. Toen heb ik andere mensen laten voelen aan mn telefoon en iedereen zei dat het inderdaad niet klopte.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een productie fuckup ja.
Hij draait op Kitkat inderdaad, draaide hij al toen ik hem kreeg. Slecht idee?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:29 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een S4, je hebt hem zeker naar Kitkat ge-update?
Gekkert, dat schroefje klopt natuurlijk sowieso al nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt stom. Ik dacht in het begin dat het aan mij lag. Toen heb ik andere mensen laten voelen aan mn telefoon en iedereen zei dat het inderdaad niet klopte.Heb ik weer.
Aah kut je hebt dus niet meegemaakt dat hij wel 'fatsoenlijk' werkte.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij draait op Kitkat inderdaad, draaide hij al toen ik hem kreeg. Slecht idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik toch niet eh. Eerste iphone en dan meteen dit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gekkert, dat schroefje klopt natuurlijk sowieso al niet
Zichtbaar? Heb je een foto?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet eh. Eerste iphone en dan meteen dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |