Gekkert, dat schroefje klopt natuurlijk sowieso al nietquote:Op zaterdag 24 januari 2015 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt stom. Ik dacht in het begin dat het aan mij lag. Toen heb ik andere mensen laten voelen aan mn telefoon en iedereen zei dat het inderdaad niet klopte.Heb ik weer.
Aah kut je hebt dus niet meegemaakt dat hij wel 'fatsoenlijk' werkte.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij draait op Kitkat inderdaad, draaide hij al toen ik hem kreeg. Slecht idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik toch niet eh. Eerste iphone en dan meteen dit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gekkert, dat schroefje klopt natuurlijk sowieso al niet
Zichtbaar? Heb je een foto?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet eh. Eerste iphone en dan meteen dit.
Pino, het is briljant gevonden als je met je iPhone de onderkant van diezelfde iPhone kan fotograferen.quote:
Ik zal morgen wel een foto hier plaatsen ervan.quote:
Want ik heb geen andere middelen om foto's te maken?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pino, het is briljant gevonden als je met je iPhone de onderkant van diezelfde iPhone kan fotograferen.
Meteen patenteren die truc
Daar heb ik het in die post niet overquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want ik heb geen andere middelen om foto's te maken?
Een goede case ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:59 schreef Dimens het volgende:
Jullie gebruiken zeker ook een hoesje?
Ik gebruik geen case. Eerlijk gezegd sleur ik 'm overal rond zonder case en heb ik 'm vaak zat laten vallen.quote:
Ram er gewoon Cyanogenmod op. Kan gewoon met Cyanogenmod installer; geen geklooi met roms downloaden en unlocken van de bootloader enzo....quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij draait op Kitkat inderdaad, draaide hij al toen ik hem kreeg. Slecht idee?
Hmm, ok. Ben zelf ook geen fan van cases enzo, maar aangezien het niet mijn primairy driver wordt zou het toch zonde zijn wanneer deze krast terwijl ik heb eigenlijk niet vaak gebruik.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen case. Eerlijk gezegd sleur ik 'm overal rond zonder case en heb ik 'm vaak zat laten vallen.
0 krassen
0 deuken
niks.
Mijn 6 had wel degelijk zonder al te extreme vallen/botsingen wat deukjes en volgens Apple deed daarom de camera het ook niet meer. Degene die ik nu heb zit daarom in zo'n hoesje als Skv eerder in dit topic liet zien. Moet er nog wel aan wennen dat ie vrij fors is, maar het toestel is wel goed beschermd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen case. Eerlijk gezegd sleur ik 'm overal rond zonder case en heb ik 'm vaak zat laten vallen.
0 krassen
0 deuken
niks.
Ik ben zelf tevreden over de leren Apple Case. Kost wel wat, maar dan heb je wel een case die ook mooi blijft, weinig bulk toevoegt, redelijk beschermt, en waar je je iPhone makkelijk uit kan halen. Als ik thuis ben, gebruik ik mijn iPhone het liefst gewoon zonder case, vooral met games. Dan is het fijn om een case te hebben die je er makkelijk even af trekt. Buitenshuis heb ik hem er wel meestal op, en dan voegt hij wat grip toe, waardoor je niet meer zo'n dun en glad toestel in je handen hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:31 schreef Xaobotnik het volgende:
Tips voor een goede case voor de iPhone 6? Hoe kras gevoelig is dat ding eigenlijk?
Bij de 6+ kun je de homescreen ook draaien, dat kan bij de 6 niet geloof ik. Dat kan het maken dat dat als een pluspunt ervaren wordt bij mensen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
"Werkt beter op een groot scherm"
Bold claim.
Dat het fijner kijkt: logisch, niets went zo snel als een groot scherm.
Maar functioneel is het op hetzelfde niveau als de reguliere 6 dude...
Nou, misschien juist wel. Waarom kan de 6 dat niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dat maakt nog niet dat ie beter functioneert
Fair point. Functioneel misschien wel, maar games met onscreen controls spelen beter door het grotere scherm, ebooks lezen beter omdat ze meer tekst weer kunnen geven en het scherm scherper is, typen gaat makkelijker en sneller. Functioneel is er inderdaad niet veel verschil (ik meen me te herinneren dat de gewone 6 zelfs net iets hoger scoort in de benchmarks) maar voor alles wat ik ermee doe, is de 6 Plus een stuk fijner. Alles behalve het toestel daadwerkelijk als telefoon gebruiken tenminste, want dan vind ik de 6 weer veel fijner.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:46 schreef Skull-splitter het volgende:
"Werkt beter op een groot scherm"
Bold claim.
Dat het fijner kijkt: logisch, niets went zo snel als een groot scherm.
Maar functioneel is het op hetzelfde niveau als de reguliere 6 dude...
Welnee joh, hoe kom je daar nu bij? 😝quote:
Dit idd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep net, op m'n 5s en Air. Het is een kleine update, staat er met een paar minuten op.
quote:
Ik zie in de release-notes:quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welnee joh, hoe kom je daar nu bij? 😝
Ik heb 8.1.3 nog niet geïnstalleerd. Heeft het veel meerwaarde, behalve dat de mogelijkheid tot jailbreaken verdwijnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |