Ik wist niet dat je een man was?quote:
Iets zoetsappigs wat mensen doen als ze van elkaar houden. Uit eten met kaarslicht en zo. En strandwandelingen terwijl de zon onder gaat, dat soort dingen.quote:
Onbekend meequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
Iets zoetsappigs wat mensen doen als ze van elkaar houden. Uit eten met kaarslicht en zo. En strandwandelingen terwijl de zon onder gaat, dat soort dingen.
Ik wel. En soms heeft het zijn voordelen.quote:
Ik ben beiden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een man was?
[..]
Iets zoetsappigs wat mensen doen als ze van elkaar houden. Uit eten met kaarslicht en zo. En strandwandelingen terwijl de zon onder gaat, dat soort dingen.
hmm okequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
romantiekquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Lichaam van een vrouw, gewoontes van een man?quote:
Te lang geleden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wel. En soms heeft het zijn voordelen.
Heb je nog lang mee gedaanquote:
Heeft allemaal nog niet gewerktquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Je loopt achter Fax.quote:
Komt nog wel een keerquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Te lang geleden.
Kan dat best begrijpen
Als je het maar wilt. Kleinste dingen kunnen veel betekenen en zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
Romantiek is soms best leuk.Maar ik ben dan ook een stiekeme romanticus.
Ja ik zag het nu pasquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je loopt achter Fax.
[..]
Komt nog wel een keer
[..]
Als je het maar wilt. Kleinste dingen kunnen veel betekenen en zo.
Heb wel al 20 km gefietst vandaag. Dat sust m'n geweten een beetje.quote:
Zoiets.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lichaam van een vrouw, gewoontes van een man?
Milka oreo.quote:
Groentereep.quote:
Die is zo lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Milka oreo.In de aanbieding bij de appie. 0,76.
Niet zo heel stiekem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
Lijkt me ook wel ranzig in reepvorm.quote:
Gewoon soylent toch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ranzig in reepvorm.
Soylent is made of people!quote:
Die is inderdaad erg goed, maar ben ook groot fan van alle Milka die ze in de wintersportgbieden hebben liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:41 schreef twi het volgende:
Maar hij kan vast niet op tegen Tony's Chocelonely Karamel/Zout
Wat heb je nu weer gedaan.quote:
Dat was jij niet? Wie heb ik dan net een berichtje gestuurd?quote:
Stiekem?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was jij niet? Wie heb ik dan net een berichtje gestuurd?
Wie heeft er nu weer een tribute gekregen?quote:
quote:
Jij? Klootzak? Bot?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Gelukkig compenseer ik dat door af en toe een botte klootzak te zijn
Pls.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef yats het volgende:
[..]![]()
quote:
Restaurant De Gouden Bogenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer een tribute gekregen?
Als jij een botte klootzak bent, ben ik de antichrist.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Gewoon nee al geprobeerd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
Als je echt niet wil dat iemand anderhalf uur naast je in de auto zit, wat kun je dan zeggen?
Vertel eens meer over de omstandigheden, misschien weet ik een goede smoes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
Als je echt niet wil dat iemand anderhalf uur naast je in de auto zit, wat kun je dan zeggen?
Ja, hij verzint overal iets op. Aan de andere kant is het ook wel zielig want dan moet hij alleen nieuwjaar vieren maar ik wil ook een keer gewoon plezier hebben en niet heel de dag voor psycholoogje spelen.quote:
Dat is niet vies heurquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Restaurant De Gouden Bogen
Ga ergens anders zitten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
Ik weet het ook goed te verbergen hierquote:
Ja...Ik ben niet altijd zoquote:
Jij mag datquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij? Klootzak? Bot?
Jij?!
Mag ik even lachen
quote:
Voor zijn/haar neus wegrijden? Dus je komt hier niet langs?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
Dat kan ik soms best zijn. Alleen gelooft niemand datquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als jij een botte klootzak bent, ben ik de antichrist.
Maak hem dat dan duidelijk. Dat je er niet bent als psycholoog maar dat je lol wilt hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, hij verzint overal iets op. Aan de andere kant is het ook wel zielig want dan moet hij alleen nieuwjaar vieren maar ik wil ook een keer gewoon plezier hebben en niet heel de dag voor psycholoogje spelen.
Wat is er op nee te verzinnen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, hij verzint overal iets op. Aan de andere kant is het ook wel zielig want dan moet hij alleen nieuwjaar vieren maar ik wil ook een keer gewoon plezier hebben en niet heel de dag voor psycholoogje spelen.
Ik ga naar een vriendin in Limburg die wij allebei kennen. Zijn plannen zijn niet doorgegaan en hij heeft zichzelf uitgenodigd. Ik vertrek pas in de avond want overdag heeft zr een verjaardag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel eens meer over de omstandigheden, misschien weet ik een goede smoes.
Hij heeft zichzelf uitgenodigd? Triest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriendin in Limburg die wij allebei kennen. Zijn plannen zijn niet doorgegaan en hij heeft zichzelf uitgenodigd. Ik vertrek pas in de avond want overdag heeft zr een verjaardag.
Hard time believing that indeed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik soms best zijn. Alleen gelooft niemand dat
Ik zal je niet tot last zijn, ik weet niet hoe ik er anders moet komen, ik ben stil, ik kom wel naar jou toe je hoeft me niet op te halen. Ja dit is serieus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er op nee te verzinnen?
Als jij nee zegt is het gewoon nee toch.
Doe eens een voorbeeld van een klootzakmoment van je.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik soms best zijn. Alleen gelooft niemand dat
Jezelf uitnodigen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriendin in Limburg die wij allebei kennen. Zijn plannen zijn niet doorgegaan en hij heeft zichzelf uitgenodigd. Ik vertrek pas in de avond want overdag heeft zr een verjaardag.
Zal ik je brengen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zal je niet tot last zijn, ik weet niet hoe ik er anders moet komen, ik ben stil, ik kom wel naar jou toe je hoeft me niet op te halen. Ja dit is serieus.
Ach, misschien is het goed voor karma.
Eerste fout die je gemaakt hebt: zeggen dat je naar je vriendin gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik zal je niet tot last zijn, ik weet niet hoe ik er anders moet komen, ik ben stil, ik kom wel naar jou toe je hoeft me niet op te halen. Ja dit is serieus.
Ach, misschien is het goed voor karma.
Als je je niet op je gemak bij iemand voelt of hij of zij zegt geen boe of bah.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe erg kan iemand zijn dat je anderhalf uur nog niet vol houdt?
Nou ik kan best een paar scenarios bedenken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
Je weet echt niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
Jij was anders ook vrij stil in de autoquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je je niet op je gemak bij iemand voelt of hij of zij zegt geen boe of bah.
Oh wacht, je moet zelf rijden? Vooral nu ja, moet hij beter zijn muil houden. Je ligt zo in de greppel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je weet echt niet waar je over praat.
Hij lult de oren van je kop over de meest onzinnige onderwerpen en dan denk je dat zijn punt komt en dat komt niet. Bovendien zoekt hij constant bevestiging en maakt hij zich overal druk om. Dat kan ik niet anderhalf uur volhouden als ik met het verkeer bezig ben. Daarna ook nog eens heel de avond hem om me heen hebben.
Ik probeerde een gesprek met je op te starten, maar je zei geen boe of bah.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij was anders ook vrij stil in de auto
Had ze haar mond vol?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij was anders ook vrij stil in de auto
Ik was te erg onder de indruk van je.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik probeerde een gesprek met je op te starten, maar je zei geen boe of bah.
En ik kan totaal niet rijden, het is glad. Conclusie: geen goede combi. Ik heb gezegd dat ik vantevoren in Eindhoven ben en dan door rijd. Vind het toch wel zielig maar goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh wacht, je moet zelf rijden? Vooral nu ja, moet hij beter zijn muil houden. Je ligt zo in de greppel.
Ik heb gisteren de postbode niet netjes gedag gezegd zoals elke dag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeld van een klootzakmoment van je.
[..]
Jezelf uitnodigen.![]()
Nee, ik weet niets.Hard de muziek opzetten misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je hem dat ook verteld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij lult de oren van je kop over de meest onzinnige onderwerpen en dan denk je dat zijn punt komt en dat komt niet. Bovendien zoekt hij constant bevestiging en maakt hij zich overal druk om. Dat kan ik niet anderhalf uur volhouden als ik met het verkeer bezig ben. Daarna ook nog eens heel de avond hem om me heen hebben.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de postbode niet netjes gedag gezegd zoals elke dag.
#badboyforlife#Ja, noem eens zo'n voorbeeld dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
zeg gewoon af en toe 'hmmm' en 'oh echt?'quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij lult de oren van je kop over de meest onzinnige onderwerpen en dan denk je dat zijn punt komt en dat komt niet. Bovendien zoekt hij constant bevestiging en maakt hij zich overal druk om. Dat kan ik niet anderhalf uur volhouden als ik met het verkeer bezig ben. Daarna ook nog eens heel de avond hem om me heen hebben.
Je moet toch in de eerste plaats aan jezelf denken. Dan kan je beter niemand om je heen hebben. Wat ik hieruit opmaak is dat je lekker alleen gaat, wat goed isquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ik kan totaal niet rijden, het is glad. Conclusie: geen goede combi. Ik heb gezegd dat ik vantevoren in Eindhoven ben en dan door rijd. Vind het toch wel zielig maar goed.
En wat als hij aan dat laatste geen gehoor geeft en na 10 seconden weer opnieuw begint?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg gewoon af en toe 'hmmm' en 'oh echt?'
Of: 'ik kan niet praten en rijden tegelijk en ik moet nu echt even opletten'
[..]
#badboyforlife#Als je met Weiss praatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
dan nog eens zeggen met de toevoeging dat je hem anders naar het dichtstbijzijnde station brengtquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En wat als hij aan dat laatste geen gehoor geeft en na 10 seconden weer opnieuw begint?
[..]
Als je met Weiss praat
[..]
#badboyforlife#Ja maar die jongen is zo onzeker en heeft gewoon hulp nodig. Zelfs op het hbo wordt hij nog regelmatig gepest. Hij heeft een autistische broer die volgens mij heel veel energie vergt van de ouders waardoor hij tekort komt. Mijn 'hulp' houdt hier gewoon op, ik kan niet meer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je hem dat ook verteld?Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Day from hell was dat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie het voor me, Fas en Roy die in stilte in de auto zitten. Te fantaseren.
Glad? Het is helemaal niet meer glad joh. Op de normale wegen dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ik kan totaal niet rijden, het is glad. Conclusie: geen goede combi. Ik heb gezegd dat ik vantevoren in Eindhoven ben en dan door rijd. Vind het toch wel zielig maar goed.
Lekker naar het strand toen toch, met mijn grote vriendin?quote:
Zelfs op sommige normale wegen is het nog steeds glad dus uitkijken geblazen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Glad? Het is helemaal niet meer glad joh. Op de normale wegen dan.
Kom anders naar mij :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb me er alleen nog niet op voorbereid dat hij mogelijk mee terug rijdt. Tering.
Correct.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker naar het strand toen toch, met mijn grote vriendin?
Gewoon zeggen dat je blijft slapenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb me er alleen nog niet op voorbereid dat hij mogelijk mee terug rijdt. Tering.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik probeerde een gesprek met je op te starten, maar je zei geen boe of bah.
Ik ben bang dat hij zelfs op de wc blijft slapen ook al zegt die vriendin dat er geen slaapplekken meer zijn. Hij gaat door alle deuren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je blijft slapen
Hij wil gewoon niet alleen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij zelfs op de wc blijft slapen ook al zegt die vriendin dat er geen slaapplekken meer zijn. Hij gaat door alle deuren.
Het is ook wel zielig maar hij heeft ook gevoelens voor mij (gehad) wat het nog lastiger maakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wil gewoon niet alleen zijn.
Gooi hem van een brug.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij zelfs op de wc blijft slapen ook al zegt die vriendin dat er geen slaapplekken meer zijn. Hij gaat door alle deuren.
Sjezus, dat is wel in en in triest ja. Dat hij zichzelf heeft uitgenodigd zou voor mij al de druppel zijn. Ik had glashard gezegd dat hij niet uitgenodigd was en dan ook niet welkom is. Door de zieligheid heen bijten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Girl, trouble is growing like a bad rash.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is ook wel zielig maar hij heeft ook gevoelens voor mij (gehad) wat het nog lastiger maakt.
Maar Inolvi is het bangstquote:
Hij is ook suïcidaal. Ik durf het gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sjezus, dat is wel in en in triest ja. Dat hij zichzelf heeft uitgenodigd zou voor mij al de druppel zijn. Ik had glashard gezegd dat hij niet uitgenodigd was en dan ook niet welkom is. Door de zieligheid heen bijten.
ik snap niet echt waarom hij er is als iedereen hem kut vindquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:37 schreef Harmankardon het volgende:
Je laat je oudejaarsavond toch niet verpesten door zo'n sociale parasiet. Zonde.
WTH. Je trekt ze wel aan hequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hij is ook suïcidaal. Ik durf het gewoon niet.
Ook al zeg je nee, hij komt. Op kerstavond stond hij bijna voor m'n deur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik snap niet echt waarom hij er is als iedereen hem kut vind
dan ligt het toch echt niet alleen aan hem hoor
dan zeg je 'ik heb liever dat je weg gaat'quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ook al zeg je nee, hij komt. Op kerstavond stond hij bijna voor m'n deur.
Oh die mensenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan zegt hij 'ik pak nog even wat te drinken'.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg je 'ik heb liever dat je weg gaat'
Je zou het bijna denken.quote:
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zulke mensen niet ken.quote:
laat hem gewoon niet binnenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan zegt hij 'ik pak nog even wat te drinken'.
Als hij voor je deur staat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan zegt hij 'ik pak nog even wat te drinken'.
Jij hebt geen geweten? Sorry, ik kan iemand niet zomaar buiten laten staan en dan maar hopen dat hij zichzelf niets aan doet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat hem gewoon niet binnen![]()
Ik snap serieus het probleem niet.
"Remember, not across the street but down the lane."quote:
Ik denk dat hij dat al te vaak gehoord heeft, ouders en docenten meegerekend. Maar goed, laten we het over iets leuks hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Er heeft vast ook nog nooit iemand met hem ggesproken over het feit dat hij niet gewenst is...
Ja, wie heeft er plannen voor oudejaarsavond?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar goed, laten we het over iets leuks hebben.
Ik zeg het niet vaak maar ik ben het wel met rhu eens in dit geval. Dat hij zich zo opdringt is jouw probleem niet en zou het ook niet moeten zijn. Dit heeft meer te maken met eigen belang dan je geweten vind ik. Ja, het is kut dat je hem de deur wijst en de kans bestaat dat hij zichzelf wat aandoet. Maar mensen die dat altijd roepen doen het voor de aandacht, anders had hij, hoe hard het ook klinkt, het allang gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij hebt geen geweten? Sorry, ik kan iemand niet zomaar buiten laten staan en dan maar hopen dat hij zichzelf niets aan doet.
Oh jeetje, ik had er ook zo eentje ooitquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
BEAM ME UP FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo fris en fit en vrolijk van het buiten geweest zijn
Had wel een paar keer een WTF WHAT HAPPENED I MUST HAVE BEEN TELEPORTED moment.
Raar.
zo ben je ook onderdeel van het probleem hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij hebt geen geweten? Sorry, ik kan iemand niet zomaar buiten laten staan en dan maar hopen dat hij zichzelf niets aan doet.
Jij hebt altijd wel toegang tot het goede spul heb ik al geschoten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me zo fris en fit en vrolijk van het buiten geweest zijn
Had wel een paar keer een WTF WHAT HAPPENED I MUST HAVE BEEN TELEPORTED moment.
Raar.
Haha ja, junkstrugglesquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jij hebt altijd wel toegang tot het goede spul heb ik al geschoten.
dat is helaas niet waarquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar mensen die dat altijd roepen doen het voor de aandacht, anders had hij, hoe hard het ook klinkt, het allang gedaan.
Zo boodschappen doen om wat FOK!kers hapjes te kunnen voeren morgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er plannen voor oudejaarsavond?
Je hebt wel een punt maar ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar ik ben het wel met rhu eens in dit geval. Dat hij zich zo opdringt is jouw probleem niet en zou het ook niet moeten zijn. Dit heeft meer te maken met eigen belang dan je geweten vind ik. Ja, het is kut dat je hem de deur wijst en de kans bestaat dat hij zichzelf wat aandoet. Maar mensen die dat altijd roepen doen het voor de aandacht, anders had hij, hoe hard het ook klinkt, het allang gedaan.
Echt, serieus. Met die jongen langer hoop geven (als in aandacht) maak je het erger.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt maar ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen.
Dat snap ik maar ik vraag me af wat het dan beter maakt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, serieus. Met die jongen langer hoop geven (als in aandacht) maak je het erger.
Schieten?quote:
Stelletje junkiesquote:
Daar hoef jij je niet druk om te maken, dat mag de professionele hulpverlening doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik vraag me af wat het dan beter maakt.
Sorry als ik me hier niet mee moet bemoeien, maar ik heb meegelezen - als je zoiemand meer ruimte geeft en toestaat misbruik van je geweten te maken moedig je dit gedrag alleen maar aan en dan wordt het later nóg vervelender.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
IK SPRING VAN MIJN FIETS, INOL!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, deze wijze les kunnen we eruit trekken: wil je een date met inolvidable, dreig met zelfmoord als ze niet uit zichzelf instemt.
Dat moet hij zelf doen, het is gewoon niet jouw taak. Geloof dat nou maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik vraag me af wat het dan beter maakt.
"De sloot is heel diep!quote:
Nu moet je dat wel doen, het is glad dus meer impactquote:
Dit klinkt lullig, maar zo blijf je wel doorgaan en doorgaan. En dan is het op een gegeven moment JOU fout, omdat jij hem aan het lijntje houdt. Het minste wat je kunt doen is eerlijk zijn tegen die knul daar heeft hij serieus veel meer aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar die zien het helemaal verkeerd in mijn ogen. De schoolpsycholoog bijvoorbeeld, zeggen dat hij het goed vindt dat het sociaal gezien zo goed gaat etc. en dat het dan allemaal wel in orde is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hoef jij je niet druk om te maken, dat mag de professionele hulpverlening doen.
Wil je dan even dreigen aub?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, deze wijze les kunnen we eruit trekken: wil je een date met inolvidable, dreig met zelfmoord als ze niet uit zichzelf instemt.
Neem deze fietsquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ik gleed wel bijna van mijn fiets net, was levensgevaarlijk
Nu pun intended.
Volgens mij laat hij je denken dat hij een goed hart heeft, als ik je ervaringen zo lees.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar die zien het helemaal verkeerd in mijn ogen. De schoolpsycholoog bijvoorbeeld, zeggen dat hij het goed vindt dat het sociaal gezien zo goed gaat etc. en dat het dan allemaal wel in orde is.![]()
Ouders willen geen hulp inschakelen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid maar het is wel een jongen met een goed hart.
Je mag me gewoon afwijzen, hoor.quote:
Voorspelbaar, Kaneel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem deze fiets
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem deze fiets
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag me gewoon afwijzen, hoor.
Inolv, je mag best je grenzen aangeven, ook bij iemand die niet stabiel is. Het is een beetje emotionele chantage zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe dingen verzinnen om grappig te zijnquote:
Nee, ik durf nietquote:
Ik heb er het volste vertrouwen in dat je dat kuntquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe dingen verzinnen om grappig te zijn
Zou op rijden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem deze fiets
[ afbeelding ]
Mja, ik ga het misschien toch maar proberen maar is ook weer zo lullig over WA.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inolv, je mag best je grenzen aangeven, ook bij iemand die niet stabiel is. Het is een beetje emotionele chantage zo.
Wowowquote:
Ik hoop het. Een goed voornemen wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er het volste vertrouwen in dat je dat kunt
Klopt. Sociale angsten he?quote:
Lewd boy.quote:
Gewoon doen. Voel je je uiteindelijk veel beter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, ik ga het misschien toch maar proberen maar is ook weer zo lullig over WA.
Tandem?quote:
Lewdgurlquote:
Ik kom ook wel eens dagen niet de deur of mijn bed uit, de pijn is herkenbaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Sociale angsten he?
De ene dag gaat het beter dan de andere.
Romantisch toch? :$quote:
Misschien, maar het is ook lullig dat hij zich opdringt en met kerst zelfs aan je deur stond. Je hoeft je oud & nieuw niet te laten verpesten, het is niet aan jou om hem te redden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, ik ga het misschien toch maar proberen maar is ook weer zo lullig over WA.
Moet je doen :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze zijn tot 5 uur open, oké, kan nog even moet verzamelen.
Moet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alles samen doenquote:
Morgen geen seks hebben in de huiskamer, he viespeuken?quote:
Zo spannend dat je niet kan spellen? :$$$quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien, maar het is ook lullig dat hij zich opdringt en met kerst zelfs aan je deur stond. Je hoeft je oud & nieuw niet te laten verpesten, het is niet aan jou om hem te redden.Gewoon duidelijk maken dat je het niet ziet zitten.
Met matchende unisex outfits?quote:
Bijvoorbeeld...quote:
Je moet er niet zelf aan onderdoor gaan inderdaad. Maar heb je hem ook duidelijk verteld dat hij hulp nodig heeft?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar die jongen is zo onzeker en heeft gewoon hulp nodig. Zelfs op het hbo wordt hij nog regelmatig gepest. Hij heeft een autistische broer die volgens mij heel veel energie vergt van de ouders waardoor hij tekort komt. Mijn 'hulp' houdt hier gewoon op, ik kan niet meer doen.
Shit, je had me dus gespot?quote:
Moet ik nog wat meenemen eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo boodschappen doen om wat FOK!kers hapjes te kunnen voeren morgen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:50 schreef Fascination het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Doen we sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen geen seks hebben in de huiskamer, he viespeuken?
We gaan wel op het balkon.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen geen seks hebben in de huiskamer, he viespeuken?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, geen fout ontglipt ons nazi's
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:52 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dit klinkt lullig, maar zo blijf je wel doorgaan en doorgaan. En dan is het op een gegeven moment JOU fout, omdat jij hem aan het lijntje houdt. Het minste wat je kunt doen is eerlijk zijn tegen die knul daar heeft hij serieus veel meer aan.
Onesies.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vrolijke humeur, je zwembroek
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we sowieso niet aan.#celibaatleef
Ik krijg gemengde signalen hier.quote:
Wat lekkersquote:
Check en checkquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vrolijke humeur, je zwembroek
Patat.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:08 schreef Inolvidable het volgende:
Ik denk dat ik een frietje ga eten in m'n eentje.
De kust is nog best een stukje rijden vanaf hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Check en check
Gaan we in de sneeuw duiken of is er een verplichte nieuwjaarsduik?
We gaan ons met jou mengen :$$$quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier.
[..]
Wat lekkersLeef je uit.
Jullie gaan met z'n allen samen badderen en ik verzorg de thee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Check en check
Nieuwjaarsduik zou ik wel een keer willen doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef yats het volgende:
[..]
Check en check
Ik bedenkt straks nog wel wat. Moet het iets snoeperigs zijn of juist niet? Ik moet even kijken hoe laat ik morgen vertrek. Zijn jullie al in het westen Feer/Hep of reizen jullie morgen die kant op?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg gemengde signalen hier.
[..]
Wat lekkersLeef je uit.
Probeer je een trio te fixen?quote:
Wij reizen morgen, maar moeten wel even langs Katwijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bedenkt straks nog wel wat. Moet het iets snoeperigs zijn of juist niet? Ik moet even kijken hoe laat ik morgen vertrek. Zijn jullie al in het westen Feer/Hep of reizen jullie morgen die kant op?
Je krijgt wel een kusje hoor, nadat de klok 12 heeft geslagenquote:
There's always room :$$$quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, dat moet wel lekker worden dan ja :$
Friet.quote:
Friet.quote:
Kwartet.quote:
Gezellig! Leuk dat je ook aanwezig bentquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jullie gaan met z'n allen samen badderen en ik verzorg de thee.
Vergeet je badmuts niet.
Ik ook eigenlijk, alleen is het vast te laat om me voor Scheveningen in te schrijven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nieuwjaarsduik zou ik wel een keer willen doen.
EInde van de middag hier zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik bedenkt straks nog wel wat. Moet het iets snoeperigs zijn of juist niet? Ik moet even kijken hoe laat ik morgen vertrek. Zijn jullie al in het westen Feer/Hep of reizen jullie morgen die kant op?
Celibaattrio?quote:
Lewd. :$$quote:
OV? Laat anders even weten hoe laat jullie gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij reizen morgen, maar moeten wel even langs Katwijk.
Leugensquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga jullie allemaal keiharde zoentjes geven @ 12 :$
Ben ik niet, ga morgen Limburgers fixen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Gezellig! Leuk dat je ook aanwezig bent
[..]
Ik ook eigenlijk, alleen is het vast te laat om me voor Scheveningen in te schrijven.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
EInde van de middag hier zijn.
Ik zal mijn exacte gegevens nog even in dm doen.
Hoeft niet snoeperig, wat jij wilt.
[..]
Celibaattrio?
Misschien volgend jaar. En dan eindelijk slank zijn. Goede motivatie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
Gezellig! Leuk dat je ook aanwezig bent
[..]
Ik ook eigenlijk, alleen is het vast te laat om me voor Scheveningen in te schrijven.
Doe maar teder.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Allemaal ja? :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Neem oordopjes mee. Dat taaltjequote:Op dinsdag 30 december 2014 14:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ben ik niet, ga morgen Limburgers fixen.
Auto hebben we niet, dus sowieso OV.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
OV? Laat anders even weten hoe laat jullie gaan?
Ze hoeven niet te praten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:14 schreef yats het volgende:
[..]
Neem oordopjes mee. Dat taaltje![]()
Verder zijn ze heel leuk overigens. Ik vrees alleen dat zodra ik 1 voet in Maastricht zit ik dat taaltje weer overneem
Digitale zijn ook al welkomquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als jij er niet bent is het je eigen schuld, niet de mijne
Klein beetje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders had ik het gedaan, als dat een troost voor je is :$
50% kans.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Fera het volgende:
Ik hoop dat Hep en ik morgen 15 miljoen winnen.
Ik hoop het ook, dan ga ik erg hard mijn best doen een wit voetje bij jullie te halen zodat ik ook wat krijgquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Fera het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:17 schreef Fera het volgende:
Hehe.quote:
Ik moet eerst nog wat boodschappen doen. Ik vrees dat het voor mij ook het OV word, maar mocht ik de auto kunnen gebruiken laat ik het even weten, dat scheelt voor jullie ook weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Auto hebben we niet, dus sowieso OV.![]()
Nog wel eerst Bogie wegbrengen.
#Smoothlikeino#quote:
Kom maar opquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
wel of niet xDquote:
We delen sowieso uit. Sharing is caring.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, dan ga ik erg hard mijn best doen een wit voetje bij jullie te halen zodat ik ook wat krijg
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet Kaneel. Hep + Fera = 2 x 50% = 100% kans.
Ik boek alvast een vakantie naar Bora Bora (Bora).quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
iksdee is liefdequote:
Dus ik kan mijn lot wel weggooien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel tof zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wat boodschappen doen. Ik vrees dat het voor mij ook het OV word, maar mocht ik de auto kunnen gebruiken laat ik het even weten, dat scheelt voor jullie ook weer.
[..]
#Smoothlikeino#
[..]
Kom maar op
Wij hebben een half lot, dus 15 is max.quote:
Ik heb een hele.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben een half lot, dus 15 is max.
thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil geen boodschappen meer doen, het vuurwerktrauma speelt weer op.
rijke tataquote:
Dan trouw ik met je.quote:
Ik moet ook nog boodschappen doen. Hapjes maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil geen boodschappen meer doen, het vuurwerktrauma speelt weer op.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo jij bent wel rijkelijk bedeeld zeg :$
Ja het is voor morgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nlmijn startpagina
Nice.quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal haar je nudie wel tonen morgen.
Met mij wel.quote:
Goed zo. Geen golddiggers.quote:
is het kapsalon? :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is voor morgenDus ik moet wel, anders kan ik kaneel niet voeren :$
Wow ga je kaneel meeten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is voor morgenDus ik moet wel, anders kan ik kaneel niet voeren :$
Neuken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Probeer me maar te overtuigen dan.
Ik wel.quote:
Ik ben nog steeds niet gemakkelijk voor een relatie.quote:
Handig aangezien we vanaf 1 januari gematched zijnquote:
Chill wel als je daar niet meer je hoofd over hoeft te breken he.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Handig aangezien we vanaf 1 januari gematched zijn
Ik doe alleen oude mannetjes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Handig aangezien we vanaf 1 januari gematched zijn
Geen gezeik, broek op de enkels en aan de slagquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chill wel als je daar niet meer je hoofd over hoeft te breken he.
damnitquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik doe alleen oude mannetjes.
Wat is oud?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oow zit het zo. Jij dacht zeker, als ik me maar zielig genoeg opstel dan zit een huwelijk er wel in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet gemakkelijk voor een relatie.
Maar inolvi is hot, die kan ik niet weigeren he.
Alles met drie getallen.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat is deze?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee want ik trouw nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow zit het zo. Jij dacht zeker, als ik me maar zielig genoeg opstel dan zit een huwelijk er wel in.
Ik ben onschuldigquote:
O hai.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent ook oud hoor. Last van je hernia als je mij neukt.quote:
No pain no gain.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent ook oud hoor. Last van je hernia als je mij neukt.
Doubt it schatquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij bent ook oud hoor. Last van je hernia als je mij neukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |