Ik wist niet dat je een man was?quote:
Iets zoetsappigs wat mensen doen als ze van elkaar houden. Uit eten met kaarslicht en zo. En strandwandelingen terwijl de zon onder gaat, dat soort dingen.quote:
Onbekend meequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
Iets zoetsappigs wat mensen doen als ze van elkaar houden. Uit eten met kaarslicht en zo. En strandwandelingen terwijl de zon onder gaat, dat soort dingen.
Ik wel. En soms heeft het zijn voordelen.quote:
Ik ben beiden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een man was?
[..]
Iets zoetsappigs wat mensen doen als ze van elkaar houden. Uit eten met kaarslicht en zo. En strandwandelingen terwijl de zon onder gaat, dat soort dingen.
hmm okequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
romantiekquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Lichaam van een vrouw, gewoontes van een man?quote:
Te lang geleden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik wel. En soms heeft het zijn voordelen.
Heb je nog lang mee gedaanquote:
Heeft allemaal nog niet gewerktquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Je loopt achter Fax.quote:
Komt nog wel een keerquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Te lang geleden.
Kan dat best begrijpen
Als je het maar wilt. Kleinste dingen kunnen veel betekenen en zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:28 schreef yats het volgende:
Romantiek is soms best leuk.Maar ik ben dan ook een stiekeme romanticus.
Ja ik zag het nu pasquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je loopt achter Fax.
[..]
Komt nog wel een keer
[..]
Als je het maar wilt. Kleinste dingen kunnen veel betekenen en zo.
Heb wel al 20 km gefietst vandaag. Dat sust m'n geweten een beetje.quote:
Zoiets.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lichaam van een vrouw, gewoontes van een man?
Milka oreo.quote:
Groentereep.quote:
Die is zo lekker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Milka oreo.In de aanbieding bij de appie. 0,76.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |