SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierOp donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ben je nou jaloers vanwege de (lease)auto of omdat wij wel op verjaardagen van anderen komen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Weissman het volgende:
allemaal van die figuren hier die op verjaardagen over ''de zaak'' en ''de lease bak'' praten
Komt omdat ze in Italië geen rekening houden met vorst/sneeuw (zie Fyra).quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef kaasplankje het volgende:
mijn wage ging vorige week kapot op de snelweg thermostaat naar de kk
ja de garantie was ook net verlopequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Komt omdat ze in Italië geen rekening houden met vorst/sneeuw (zie Fyra).
Sterkte, bro.
Een enorme spuitraket tussen m'n quads.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een enorme spuitraket tussen m'n quads.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik begrijp wat je zegt
ik ga denk ik nog wat slof astronauten halen
ziet er niet uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Hey Ray: mooi projectje voor op je werk:
http://tweakers.net/video(...)en-oscilloscoop.html
wat is dit voor betashitquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:02 schreef Eleiko het volgende:
Hey Ray: mooi projectje voor op je werk:
http://tweakers.net/video(...)en-oscilloscoop.html
M'n ouders hebben een maandje geleden een nieuwe gekocht, 1.3 benzine, geen hybride. Het is geenr racebak maar gewoon een lekkere comfortabele en makkelijke autoquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx. Die stond al op mijn shortlist (ik wilde even kijken waar jullie mee kwamen). Niet die eerste generatie: die is echt lelijk. Die nieuwe generatie is best OK. Beetje een loaded versie uitzoeken.
Eens. Prima keuze!quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:10 schreef Champy het volgende:
[..]
M'n ouders hebben een maandje geleden een nieuwe gekocht, 1.3 benzine, geen hybride. Het is geenr racebak maar gewoon een lekkere comfortabele en makkelijke auto
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ziet er niet uit
ga pas zo iets plaatsen als je w0w erop hebt gezet
Mensen die dit soort intellectueel prachtwerk niet kunnen waarderen maar wel allerlei ranzige meuk van internet postenquote:
+1 voor het in twijfel trekken van de crew.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:21 schreef Klokov het volgende:
Ik, maar ik ga straks los in het feedbacktopic. Dit slaat helemaal nergens op en is uiterst onacceptabel wat mij betreft!@#$
Bye, bye carrièrequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:23 schreef Klokov het volgende:
Ik word hier gewoon als een crimineel neergezet
quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
+1 voor het in twijfel trekken van de crew.
+1 voor het vals beschuldigen van de crew.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:23 schreef Klokov het volgende:
Ik word hier gewoon als een crimineel neergezet
Alfa roest toch al in de folder? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Staat zeker op mijn wenslijst voor ooit
Geen idee, niet bevooroordeelt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Alfa roest toch al in de folder? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
quote:
Dat is al sinds de 147/156 niet meer zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Alfa roest toch al in de folder? Of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Een auto kopen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef fathank het volgende:
Wat zouden jullie doen als je de oudejaarsloterij wint?
Verhuizen, Dodge Charger en Dodge Challenger SRT Hellcat kopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef fathank het volgende:
Ik ook niet, maar ik weet wel dat de oudere Alfa's qua design geweldig waren maar zo onbetrouwbaar als wat en absoluut niet roest bestendig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Geen idee, niet bevooroordeelt.
wijven in je gym ben je gek manquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:02 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou gym kope voor mezelf vol met lkkre wijven
Arlen Ness motor laten maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef fathank het volgende:
een levenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef fathank het volgende:
dan zeg je gwn NU OPROTTEquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
wijven in je gym ben je gek man
gaan ze de hele tijd voor je staan in de spiegel
https://www.kindigit.com/quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Verhuizen, Dodge Charger en Dodge Challenger SRT Hellcat kopen
Oh en m'n Camaro laten doen door Galpin Auto Sports
Nicequote:Op dinsdag 30 december 2014 12:22 schreef Questular het volgende:
[..]
https://www.kindigit.com/
Laatst een programma gezien die kunnen ook aardige dingen met een auto
Hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef fathank het volgende:
Heb jij een kettingkast op je Sensa?quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:09 schreef kaasplankje het volgende:
mijn giulietta roest ook al onderaan de kettingkast dat heb je nou eenmaal met die italianen
Hey SapAngelquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien wel een paar ja, waarom niet.
hoe werkt datquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey SapAngel
zou je je laten nemen en tegelijkertijd laten aftrekken door dezelfde persoon?
no homo
zo dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje maar ik ben nog onschuldig dus weet niet alle vieze termenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
moet je nog voorlichting krijgen beach hahahafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee ben alleen top anders is het gayquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hey SapAngel
zou je je laten nemen en tegelijkertijd laten aftrekken door dezelfde persoon?
no homo
Dank voor je steun. Ik hoop dat wanneer dit achter de rug is we weer op gelijke hoogte staan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Notes kun je beschouwen als een digitale strafblad. Niet goed voor je (toekomstige) carrière op fok
Zou steunen/10quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou niet best zijn
ik heb de ambitie om admin te worden
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:24 schreef Drinky het volgende:
140+ notes 2 bans come at me brah.
Notes stellen niks voor, gewoon posts van je die ze niet vinden kunnen in een quote met af en toe een opmerking erbij. Zou er geen abo voor nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies, je kan er in Nederland toch niet zoveel meequote:Op dinsdag 30 december 2014 08:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Nogmaals: auto's zijn overrated. Al is het kleine koekblik waarin ik nu rijd toch wat oncomfortabel op de snelweg. Ben nu op zoek naar een C-segmenter, automaat, goed zuinig en betrouwbaar. Geen diesel. Paar jaar oud en 15-20K euro. Daar wil ik dan weer 4-6 jaar mee doorrijden.Ik weet niet eens wat een eucharisatieviering isquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof de eucharisatieviering op zondagochtend geen serie is.Bedoel je echt een goed gezicht of dat ze goed kan vangen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Wel goed gezicht trouwens die meid.Heeft me wel langer dan normaal geduurd om in slaap te komen maar dat kan komen door de overdaad aan slaap in de dagen ervoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Eleiko het volgende:
Idd wel heftig van Klokkie. Hopelijk heeft hij er geen slapeloze nachten van.Ik krijg al superlang reclame voor de PvdA. Er zijn maar 2 partijen waar mij redelijk achter kan scharen. Denk dat ik anders blanco zou stemmen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:
Ik krijg nu trouwens reclame voor de PvdA
edit: denk toch dat ik voor het beste alternatief stem, hoe slecht dat ook is.Het spijt mequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef Eleiko het volgende:
Nee, dat is omdat iemand hier iemand over de PvdA begon te lullen.Wat is dit Cor? Deze heeft een plaatje. Ben je van je eigen regels afgestapt???quote:
edit: kettlebell gespot, het is je vergeven.Nee, ben geen 13 meer.quote:quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een enorme spuitraket tussen m'n quads.Soms zakt het niveau een beetje in maar deze kon ik wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat dit een valse beschuldiging isquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
+1 voor het vals beschuldigen van de crew.![]()
Ik zei dat ik me goed voelde dat ik een flinke griep achter de rug had1/5 in aandelen, 1/10 voor familie en schoonfamilie, 1/10 op de rekening, 1/10 voor het laten bouwen van een huis, 1/10 voor het kopen van een auto, kleren & inventaris, 1/5 voor het kopen van vastgoed en 1/5 voor risicodragende investeringen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:49 schreef fathank het volgende:
Wat zouden jullie doen als je de oudejaarsloterij wint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:06 schreef fathank het volgende:
Ik zou m'n oma in het beste verpleeghuis denkbaar stoppen ipv dat ze in d'r eentje anderhalf uur verderop woont en afhankelijk is van 4 maal daags thuiszorg.Zou reality sope kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien wel een paar ja, waarom niet.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
zo dusVriend, je kan toch zien dat er geen plaatje in de spoiler staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een enorme spuitraket tussen m'n quads.Hey Cor, goede timing ouwe, libido begint weer in leven te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie mascotte trouwens![]()
![]()
. Zou Hugh echt wekenlang achter elkaar aflebberen.
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:56 schreef Klokov het volgende:
Hoezo ben ik voor deze reactie genote?
[..]
Ik snap de gedachtegang erachter enigszins maar heb problemen om deze te begrijpen. Je ziet een paar ongepaste reacties van users uit Topicreeks: De gym maar dat betekend niet dat we allemaal trolls zijn. Ik heb serieus net een flinke griep achter de rug waar ik in 3 dagen evenveel geslapen heb als dat ik normaal in een week doe. Het voelt goed om daar vanaf te zijn. Het voelt echter niet goed om genote te worden voor een dergelijke reactie op basis van een topic waar ik regelmatig post. Dit is pure discriminatie en is wat mij betreft onacceptabel.
In tegenstelling tot een tal van andere users was ik altijd trots zijn dat ik 0 notes had. Ik word er daar misschien ietwat belachelijk om gemaakt maar dat maakt me niet uit. Ik maak er geen sport van om zoveel mogelijk notes te verzamelen omdat dat 'stoer' is of je daar een grotere E-penis van krijgt. De note die ik in dat topic gekregen heb is een onterechte afstraffing van goed gedrag en dat wil ik graag rechtzetten.Heb nog met die mod gedm'd waar die alle schijn wekt dat die me genote heeftquote:Op dinsdag 30 december 2014 12:57 schreef motorbloempje het volgende:
Je bent helemaal niet genote voor die post._!
Gast, doe niet zo huilie huiliequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Heb nog met die mod gedm'd waar die alle schijn wekt dat die me genote heeft_!
Je note komt uit iets van november ofzo? Je bent heul niet voor die post genote!
Ja doei.![]()
Oh en met het geld zou ik het een en ander afbetalen, huisje voor m'n moeder, en dan direct in het vliegtuig stappen. 1 koffertje mee, en zie wel waar ik terecht kom.![]()
Dat kan ik toch niet zien met een systeem zo transparant als een een granieten muur.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo huilie huilieJe note komt uit iets van november ofzo? Je bent heul niet voor die post genote!
Misschien vaker in het hoeveel notes heb jij topic posten zodat ik beter kan pinpointen wanneer ik genote word
Je zou het ook gewoon kunnen geloven als ik je zeg dat je niet voor die post genote bent waar je een heel relaas over hebt geschreven in plaats van bij je matties lopen snotteren!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet zien met een systeem zo transparant als een een granieten muur.
Dude, slinger die kettlebells even extra wild rond vanmiddag, doe wat extra cacaopoeder in je whey shake en #genieten met die hap; je komt wat gestresst over.Ja doei.![]()
Je begrijpt het verkeerd. Ik zeg alleen dat de mod waarmee ik heb gedm'd alle schijn heeft gewekt dat hij mij genote hebt. Daardoor dacht ik dus onterecht dat die note van gisteren was. Ik geloof je post wel maar jij begrijpt mijn bericht eronder verkeerd/ ik druk mijzelf verkeerd uit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon kunnen geloven als ik je zeg dat je niet voor die post genote bent waar je een heel relaas over hebt geschreven in plaats van bij je matties lopen snotteren!
Dude, slinger die kettlebells even extra wild rond vanmiddag, doe wat extra cacaopoeder in je whey shake en #genieten met die hap.Together We Will Live Forever
Kon ik de afgelopen tijd maar slingeren. Het enige wat slingerde was mijn koorts tussen 40 en 42 gradenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zou het ook gewoon kunnen geloven als ik je zeg dat je niet voor die post genote bent waar je een heel relaas over hebt geschreven in plaats van bij je matties lopen snotteren!
Dude, slinger die kettlebells even extra wild rond vanmiddag, doe wat extra cacaopoeder in je whey shake en #genieten met die hap; je komt wat gestresst over.
Oh, *kussiekroel*. Ik dacht dat ik 'die mod' was. Ik dacht dat wij wel op first-name-basis waren na onze DM-sessie over kettlebells
Ja doei.![]()
arme Klokov, en het was zo'n rustige jongen
weg street cred alles
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2014 13:24:16 ]![]()
Naaaaaaaaaaaaaaawh, beterschaapjes hoor! Lekker kippensoep dan maar #genietenookalsjeziekbentquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kon ik de afgelopen tijd maar slingeren. Het enige wat slingerde was mijn koorts tussen 40 en 42 gradenJa doei.![]()
Kijk wat zo'n note kan doen. Nu ik niet meer op de nullijn zit zie ik het nut er ook niet meer van in. Je zal nooit meer clean kunnen worden. Je zal nooit meer tot de creme de la creme kunnen behoren. Voor altijd met 1-0 achterquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:23 schreef Weissman het volgende:
arme Klokov, en het was zo'n rustige jongen#demotivational
Je jankt net zo hard als een meid die haar maagdelijkheid is verloren aan een foute jongenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:25 schreef Klokov het volgende:
Kijk wat zo'n note kan doen. Nu ik niet meer op de nullijn zit zie ik het nut er ook niet meer van in. Je zal nooit meer clean kunnen worden. Je zal nooit meer tot de creme de la creme kunnen behoren. Voor altijd met 1-0 achter#demotivational
![]()
![]()
Is dit het moment om te vertellen dat die ene note uit 1832 ofzo wel degelijk van mij was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Ik denk dat het ongeveer zo moet voelen ja behalve dat ik hier niks aan kan doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je jankt net zo hard als een meid die haar maagdelijkheid is verloren aan een foute jongen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit het moment om te vertellen dat die ene note uit 1832 ofzo wel degelijk van mij was?het houdt maar niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
houd me vast weissman![]()
Altijd #teamklokov, maar het klinkt wel een beetje alsof de volgende stap een brief van z'n moeder naar de crew gaat zijn, met dat hij onheus bejegend is.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit het moment om te vertellen dat die ene note uit 1832 ofzo wel degelijk van mij was?Ik had je hoger ingeschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik FA was serieus een mailtje gehad van de moeder van een user overigens, nav een ban. Soms mis ik het wel
![]()
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Toen ik FA was serieus een mailtje gehad van de moeder van een user overigens, nav een ban. Soms mis ik het wel
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:27 schreef seto het volgende:
het houdt maar niet op
houd me vast weissman![]()
![]()
TEvens maar even meteen m'n gym membership aan 't hosselen nu. Lekker tussen de #goeievoornemensBedankt voor de herinnering Klokov, anders had ik de aanbieding gemist!
Ja doei.![]()
Zijn hier de minpunten voor het noten van mij al in verwerkt? Dat duidt namelijk op een verminderd cognitief vermogen. Iets wat ik zelf altijd wel hoog in het vaandel heb.quote:Together We Will Live Forever
NIET WEDERZIJDSquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
TEvens maar even meteen m'n gym membership aan 't hosselen nu. Lekker tussen de #goeievoornemensBedankt voor de herinnering Klokov, anders had ik de aanbieding gemist!
Als hij voor mij gaat is hij op 't moment wel van de categorie 'vlag over 't hoofd en neuken voor 't vaderland' hoor!Ja doei.![]()
tr gezetquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik had je hoger ingeschat![]()
[ afbeelding ]![]()
Doet me niks meer, ik zal nooit meer bij de top behoren. Er zijn maar 2 soorten mensen, mensen met note(s) en mensen zonder notes. Nooit meer zal ik bij de laatstgenoemde groep kunnen horen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wekt indruk Klokov te gaan noten hiervoor
note +1Together We Will Live Forever
Echt hequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
hahaha en dat allemaal vanwege een ongestelde mod heel ze leve verwoest6'4 vriendquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:37 schreef Weissman het volgende:
Klokov ben je wel 6' masterrace of kom je nu ook uit de kast dat je manlet ben?Together We Will Live Forever
Ergens geeft het ook wel rust nu de druk van mijn schouders af is om het rolmodel in dit topic te zijn.Together We Will Live Forever
*rekent terug*quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
hahaha en dat allemaal vanwege een ongestelde mod heel ze leve verwoest
Ik was toen inderdaad ongesteld!![]()
O MIJN GOD! Eens kijken of Arcee met de cycli van vrouwelijke mods kan herleiden of ze meer noten als de rode vlag uithangt.....
Ja doei.![]()
Nu kan ik mij focussen op andere zaken, zoals het halen van mijn post-master.Together We Will Live Forever
Beter haal je de note weg, je snapt zelf ook wel dat een note van een ontoerekeningsvatbare mod niet terecht is. Zou je in je huidige gemoedstoestand dezelfde note hebben gezet? Ja/nee, waarom?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*rekent terug*
Ik was toen inderdaad ongesteld!![]()
O MIJN GOD! Eens kijken of Arcee met de cycli van vrouwelijke mods kan herleiden of ze meer noten als de rode vlag uithangt.....Together We Will Live Forever
Henk qua gedrag en jahroon qua fysiek ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef seto het volgende:
uh
henkie is het rolmodel hier vriend
laten we dingen niet door elkaar halen
no doubt 'bout that![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter haal je de note weg, je snapt zelf ook wel dat een note van een ontoerekeningsvatbare mod niet terecht is. Zou je in je huidige gemoedstoestand dezelfde note hebben gezet? Ja/nee, waarom?Mislukt...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef Klokov het volgende:
Nu kan ik mij focussen op andere zaken, zoals het halen van mijn post-master.Ja doei.![]()
Het is maar net waar je gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef seto het volgende:
uh
laten we dingen niet door elkaar halenTogether We Will Live Forever
Er kwam nieuwe informatie boventafel maar vooralsnog:quote:quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter haal je de note weg, je snapt zelf ook wel dat een note van een ontoerekeningsvatbare mod niet terecht is. Zou je in je huidige gemoedstoestand dezelfde note hebben gezet? Ja/nee, waarom?Together We Will Live Forever
Hey Klokov, ben je ongesteld ofzo?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Jullie snappen het niet, zijn hele toekomst als lijsttrekker van de SGP komt in het geding door deze note![]()
Seto weet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:39 schreef seto het volgende:
uh
laten we dingen niet door elkaar halenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
moblo haal de notes maar bij hem weg en zet ze bij mij erbij.
heel de vakantie van die jongen is nu verpest![]()
![]()
Misschien was het wel een positieve note...!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:44 schreef Questular het volgende:
Jullie snappen het niet, zijn hele toekomst als lijsttrekker van de SGP komt in het geding door deze noteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Wat een gezeik om een note.
Just bend over and take it in the ass.
NohomoBehulpzaam als een waterkraan.
Geen. Ik doe gewoon 200 gr biefstuk en halve liter melk in de magic bulletBehulpzaam als een waterkraan.
haha ik wil je ook wel een shake uit mijn noten aanbiedenquote:snap je
niet echt shake maar iets anders![]()
![]()
elke keer dat ik dit lees wil ik douche harder slaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha ik wil je ook wel een shake uit mijn noten aanbiedensnap je
smoothquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
ROFLMAO!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
niet echt shake maar iets andersJa doei.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien was het wel een positieve note...!Hoe bedoel je 'was'? Heb je hem weggehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het hoor Klokov, eerst die aardbevingen en nu die klote mods weer die met je noten spelen.
Bah bah bah![]()
#Teamklokov![]()
Спасибо за твою поддержкуquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:05 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik snap het hoor Klokov, eerst die aardbevingen en nu die klote mods weer die met je noten spelen.
Bah bah bah![]()
#TeamklokovTogether We Will Live Forever
quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:09 schreef Jahr00n het volgende:
ben wel benieuwdt hoeveel notes ik hebFB / Hoeveel notes heb ik? #5quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:10 schreef 16meter het volgende:
kun je dat niet meer zien
ik had kaolo veel iigTogether We Will Live Forever
gewoon daar vragen hoeveel notes je hebtquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.
:s:S![]()
thx manquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:12 schreef Questular het volgende:
[..]
gewoon daar vragen hoeveel notes je hebt![]()
Is wel ideaal, want daarna kun je die gekleurde ring erop schroeven en er direct uit drinken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:51 schreef fathank het volgende:
Geen. Ik doe gewoon 200 gr biefstuk en halve liter melk in de magic bullet![]()
Rustig maar klokkie. Je eerste note voelt mischien wat kut, maar voor je het weet zit je over de 100 en lijkt het alsof je Pokémon kaarten aan het verzamelen bent.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
4 notes. Betekent dit dat ik een slechtere user ben dan Klokov?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Dat is het hele probleem. Ze verpesten me zonder de gevolgen te overzien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:23 schreef Drinky het volgende:
Rustig maar klokkie. Je eerste note voelt mischien wat kut, maar voor je het weet zit je over de 100 en lijkt het alsof je Pokémon kaarten aan het verzamelen bent.Together We Will Live Forever
ik ga het zo te horen krijgen manquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:28 schreef seto het volgende:
hoe meer notes hoe betere poster je bent
ben zenuwachtig. mijn vingers trillen![]()
al die kneuzen die allemaal van die klotetopics gaan openen als er weer een nieuwe mod is.
vind ik zo walgelijk he.![]()
tr gezet kan niet ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:35 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)noemde_jij_mij_.html
Kom dan MoBlo![]()
Sobriseau.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef Jahr00n het volgende:
mooi ik heb maar 2 notes.
die zullen beiden wel positieve notes zijn.Ja doei.![]()
Wel echt de beste video van dit jaar op Dumpert trouwens
http://www.dumpert.nl/med(...)een_grote_smoel.html
Etha weetTogether We Will Live Forever
Srs?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef seto het volgende:
die gast is trouwens 6'6 master race and zat bijna in de MLB maar kreeg een blessureTogether We Will Live Forever
jammer dat die lange geen wapen hadquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Klokov het volgende:
Etha weet![]()
Elite-user crew checkin inquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:28 schreef seto het volgende:
hoe meer notes hoe betere poster je bent![]()
Lol mensen die nog steeds zo filmenquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Klokov het volgende:
Etha weet
Behulpzaam als een waterkraan.
die gozer die ernaast zit tijdens die slap is echt ijskoud
hij reageert nauwelijks, gewoon dagelijkse kost voor hem denk ik![]()
Is me nog niet overkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:33 schreef THEFXR het volgende:
He Klokov, wat gebeurt er als je een kettlebell op je noten laat vallen?Together We Will Live Forever
Dacht dat die veel blanker wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:58 schreef seto het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ified-hit-woman.html
Onterechte note wel.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
quote:
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Ik wil 'm verwijderen maar klokov wil geen ¤250,- neerleggen.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Nu twijfel ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:03 schreef seto het volgende:
ik geef je ¤300 als je hem nog een note geeft kaolo smegmanusOp donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Klokovquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, *kussiekroel*. Ik dacht dat ik 'die mod' was. Ik dacht dat wij wel op first-name-basis waren na onze DM-sessie over kettlebells
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik een mod was had ik Klokov nu gewoon een stuk of 300 notes gegeven.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
Oh, dus daar leven lapswansmods vanquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil 'm verwijderen maar klokov wil geen ¤250,- neerleggen.
Die Mascotte zat er al in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Cor, goede timing ouwe, libido begint weer in leven te komen.
Goeie mascotte trouwens![]()
![]()
. Zou Hugh echt wekenlang achter elkaar aflebberen.
Heb jij nou al Snakey als PT-er geregeld?
Of wat is je plan van aanpak?Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
1 januari ditdatzuszo enz.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die Mascotte zat er al in.
Heb jij nou al Snakey als PT-er geregeld?
Of wat is je plan van aanpak?Behulpzaam als een waterkraan.
Geen, ben al perfectquote:Behulpzaam als een waterkraan.
Openbaring van DM's, daar staat een ban op toch?quote:Together We Will Live Forever
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Openbaring van DM's, daar staat een ban op toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Ook het onderwerp van dm's?quote:Together We Will Live Forever
Op zijn minst een notequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Openbaring van DM's, daar staat een ban op toch?
Met goede voornemens wachten tot 1 januari.quote:Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:49 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel rocksolide 8 packSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manlets when will they learn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inbe4 Klokov 6'4" 210lbs masterraceOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Untermenschen die t Imperial system gebruiken
Behulpzaam als een waterkraan.
Lees je mee Motorbloempje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Openbaring van DM's, daar staat een ban op toch?quote:Together We Will Live Forever
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeiden ze dapper terwijl ze hakken van 15cm aanhaddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen
![]()
![]()
Maakt niks uit natuurlijk. Vrouwen horen gewoon 15cm hakken te kunnen dragen naast hun man.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:30 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeiden ze dapper terwijl ze hakken van 15cm aanhaddenVrouwen
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hy heeft te weinig taille en te weinig pecs is nixSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het valt me altijd op dat sommige mensen wel gespierd zijn maar wanneer ze kleren aan hebben ongeveer net zo breed als een doorsnee vrouw zijn
Ja dat is met naturals die shredded zijn. Zonder shirt zie je er gespierd uit maar met kleding aan is het DYEL omdat je zo weinig massa hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
Het valt me altijd op dat sommige mensen wel gespierd zijn maar wanneer ze kleren aan hebben ongeveer net zo breed als een doorsnee vrouw zijn
Daarom gewoon als Raymond gezond vetlaagje er overheen, zie je er in kleding iig swole as fuck uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. oliebollen op
daar gaat mn cutfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als puntje bij paaltje komt zouden ze hem echt niet afwijzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gewoon manlet zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is met naturals die shredded zijn. Zonder shirt zie je er gespierd uit maar met kleding aan is het DYEL omdat je zo weinig massa hebt.
Daarom gewoon als Raymond gezond vetlaagje er overheen, zie je er in kleding iig swole as fuck uit
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2014 21:19:17 ]![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon manlet zijnDat is wel voordeel van manlet zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
gewoon manlet zijnsicke guns manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat meten ze koud??????![]()
zwakke guns manquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sicke guns man
wat meten ze koud??????
heb niet echt die peak zoals ik ze in mijn schouders wel heb
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2014 21:09:30 ]![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe titelquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:55 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als puntje bij paaltje komt zouden ze hem echt niet afwijzenTogether We Will Live Forever
[..]
gewoon manlet zijnStrong onderkin is strong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True true.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maakt niks uit natuurlijk. Vrouwen horen gewoon 15cm hakken te kunnen dragen naast hun man.![]()
De halve R&P Feedback denkt dat ik 4,50 heb betaald om mijn 1e note in te zienquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:16 schreef Klokov het volgende:
> Ohh, laat dan maar zitten.
> Brb even 4,50 betalen om te kijken waarvoor ik wel genote ben.
> Blijkt alsnog onterechte note te zijn
> 4,50 verkwanseld aan dit soort praktijkenTogether We Will Live Forever
[..]
gewoon manlet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Never skip arm day.
![]()
heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat heeft iedereen als je naar beneden kijkt
k sta <5% bf![]()
Alleen manlets, i.v.m. zwaartekracht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat heeft iedereen als je naar beneden kijkt![]()
Oké, Tofik Dibi.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal mijn cannonballdelts eens door je strot douwen, met je grote bek![]()
je moet doorpompen tot je die verzuring voeltquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:24 schreef 16meter het volgende:
ok ga proberen
die lateral raise kan ook met kabel of beter met db
en welke reprange
en daar moet je weer doorheen pompen![]()
ik heb gevoel dat die kleine spieren daar beter reageren op iets meer reps snapje
doe lieve r12-15 reps a mattie
maar wil wel x 3x8 doen om te proberenja iddquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet doorpompen tot je die verzuring voelt
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
je moet doorpompen tot je die verzuring voelt
![]()
![]()
hoe krijg ik zo'n peak in mn bicep net als mn schouder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe krijg je die lats symmetrisch?? rechts veel groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo demotiverend als je deformaties ontdekt in je body
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2014 21:37:23 ]![]()
Goorlapquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou jou wel willen liften met iets anders als een lift
als je begrijpt wat ik bedoel![]()
ik ben nog te slap om 12-15 te doen manquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef 16meter het volgende:
ik heb gevoel dat die kleine spieren daar beter reageren op iets meer reps snapje
maar wil wel x 3x8 doen om te proberen
[..]
ja idd
anders moet ik erg laag gewicht![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:22 schreef Jahr00n het volgende:
oh ik zie aan je last.fm al dat je zo'n vieze vleermuis bent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:31 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe krijg ik zo'n peak in mn bicep net als mn schouder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe krijg je die lats symmetrisch?? rechts veel groterpeak -> gewoon meer massa krijgen, als t dan nog niet komt dan is t een genetische beperkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo demotiverend als je deformaties ontdekt in je body
ik heb ook betere schouders dan armen, niks aan te doen
lats symmetrisch: msischien meer dumbbell rows en van die plate loaded pull machines dat je 1 kant per keer kan doen
en dan beginnen met links altijd![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Klokov op 30-12-2014 21:37:17 ]Together We Will Live Forever
Ik zou beginnen met de zwakste kant, en daarna met de andere (sterkere) kant evenveel reps doen.quote:
Edit: Of bedoel je dat ook, omdat rechts bij hem groter is? Lees ik nu pas.![]()
![]()
ja manquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de zwakste kant, en daarna met de andere (sterkere) kant evenveel reps doen.
Edit: Of bedoel je dat ook, omdat rechts bij hem groter is? Lees ik nu pas.![]()
geeb squats doen
net als die ene kerel altijd in bb topic die niet durfde te squatten omdat z'n kontje dan te groot werd
weet niet meer wie dat was![]()
Door je reet te laten eten door faggots.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:40 schreef Jahr00n het volgende:
laatst zei zon wijffie dat ik een negerreet had
hoe krijg ik mijn reet kleiner???![]()
oh,oh roidragequote:Op dinsdag 30 december 2014 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal mijn cannonballdelts eens door je strot douwen, met je grote bek![]()
panzertjuhquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:42 schreef 16meter het volgende:
geeb squats doen
net als die ene kerel altijd in bb topic die niet durfde te squatten omdat z'n kontje dan te groot werd
weet niet meer wie dat was![]()
Heb eergisteren >20 uur geslapenquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yes. Begon met een kuchje maar begint op Ebola te lijken.
Dat is 2 jaar lang iemand dezelfde berichten sturen, ik heb zelfs een reminder ervoor in mijn agenda.quote:![]()
stalker alert 100%quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat is 2 jaar lang iemand dezelfde berichten sturen, ik heb zelfs een reminder ervoor in mijn agenda.![]()
Laatste voyeur(s)
Jahr00n
THEFXR
Beach
Weissman
Dimachaerus
Klokov
Fanta-stick
Dimachaerus
16meter
Fanta-stickTogether We Will Live Forever
wat vind je van 4x8quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:28 schreef 16meter het volgende:
maar wil wel x 3x8 doen om te proberen
[..]
ja idd![]()
Winstrol is opquote:Behulpzaam als een waterkraan.
'Doorsnee vrouw meldtquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:41 schreef Klokov het volgende:
Het valt me altijd op dat sommige mensen wel gespierd zijn maar wanneer ze kleren aan hebben ongeveer net zo breed als een doorsnee vrouw zijnI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
quote:FXR wint deze rondequote:Together We Will Live Forever
zijn ballen zijn eraf gevallen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:12 schreef seto het volgende:
laatste keer dat panzer hier was had hij alleen excuzen om kuurtje te zetten
alsof je die nodig hebt![]()
Chesterperry komt af en toe nog langs om iemand de grond in te stampen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:57 schreef 16meter het volgende:
chesterperry mis ik man
wel beter dat die mcnolty weg isTogether We Will Live Forever
soort van mcnulty rage, hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Chesterperry komt af en toe nog langs om iemand de grond in te stampen.![]()
Wie maakt straks een kekke oudjaarsOP?Together We Will Live Forever
Ik vertrouw Jahr00n er wel mee. Als die net zo groots uitpakt als dat die zelf groot is staat ons wat te wachten
wat voor ziekte is het?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil zo gaan morgen met O&N
feedback?![]()
doe een jas aan anders vat je kouquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
feedback?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ben je gay met je navelpiercing?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
feedback?Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Jij past niet in die broek vriend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
feedback?Together We Will Live Forever
Navelspier heeft die daarquote:Together We Will Live Forever
niks aan veranderen kardesquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
feedback?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: