Hopelijk heb je fijne dromenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mijn oogjes dichtdoen met deze mooie avond in gedachten
doei
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Is t ook
En nee, er is niet gesekst. Maar wel gezoend.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
Yats gezoend. Nu kan ik gelukkig slapensterven
Posbank niet op?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Maargoed, even een kort verslag, ik had om 1 uur bij haar thuis afgesproken waarna we richting Posbank (google het maar wat het is) gegaan zijn. Helaas mochten we de berg niet op, maar dat maakt natuurlijk niets uit. Dus zijn we als echte bergbeklimmers toch diverse bergen op geweest. Heerlijk actief dus, en in totaal 10 kilometer gelopen. Na afloop gezellig samen gekookt en wat op de bank geknuffeld en gezoend. Zaterdag volgt date drie.
Awquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Maargoed, even een kort verslag, ik had om 1 uur bij haar thuis afgesproken waarna we richting Posbank (google het maar wat het is) gegaan zijn. Helaas mochten we de berg niet op, maar dat maakt natuurlijk niets uit. Dus zijn we als echte bergbeklimmers toch diverse bergen op geweest. Heerlijk actief dus, en in totaal 10 kilometer gelopen. Na afloop gezellig samen gekookt en wat op de bank geknuffeld en gezoend. Zaterdag volgt date drie.
Zo rol ikquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Liefquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Heb je foto van haar?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Ja, het was ook niet te doen met een auto. Dus dan maar lopend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Posbank niet op?
Vanwege de gladheid?
Das ook best te doen, vaak zat gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het was ook niet te doen met een auto. Dus dan maar lopend.
Dat was het ook zeker. De combinatie actief zijn in de sneeuw en daarna gezellig samen koken is wat mij betreft ideaal.quote:
Dat was het ook wel. Sowieso leek het meer of we in Schotland of Ierland waren dan in Nederlands met de besneeuwde heuvels/bossen. Maar ik ben sowieso stiekem een verborgen romanticusquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief
Het klinkt allemaal reuze romantisch.
Ja, die laat ik met oud en nieuw wel zien.quote:
Die puistjes bergen noemenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Op mijn moobjesquote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Krijg ik nou nog een antwoord of niet dan??
hier werkelijk geen sneeuw meer te bekennenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was het ook zeker. De combinatie actief zijn in de sneeuw en daarna gezellig samen koken is wat mij betreft ideaal.
[..]
Dat was het ook wel. Sowieso leek het meer of we in Schotland of Ierland waren dan in Nederlands met de besneeuwde heuvels/bossen. Maar ik ben sowieso stiekem een verborgen romanticus
[..]
Ja, die laat ik met oud en nieuw wel zien.
Okee ik ga dit onthoudenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op mijn moobjes
sorry voor dit late antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
youp de nieuwjaarsconference?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Californium het volgende:
Lief yats
Youp was leuk
Even een blugh momentje, geen idee waar het vandaan komt… Even lekker piekeren voor het slapen
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Californium het volgende:
Lief yats
Youp was leuk
Even een blugh momentje, geen idee waar het vandaan komt… Even lekker piekeren voor het slapen
Maar eens op tv kijken dan.quote:
Zo voelen ze wel aan als je er stijl tegenop door 40 cm sneeuw loopt. Maar thxs!quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die puistjes bergen noemen
Maar verder tof man, zaterdag ben ik jarig, maar zal aan jou en je date denken
Nu met de sneeuw zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Posbank is wel prima date materiaal![]()
Komt goed, nu mag ik jou even peptalk gevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Californium het volgende:
Lief yats
Youp was leuk
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Okee ik ga dit onthoudenGeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Trusten Thijs.quote:
quote:
quote:
Welterusten gozerquote:
Je mag best een beetje trots zijn hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]Het was maanden geleden dat ik gezoend heb
Voor mij 7 maanden geleden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Welterusten gozer
Nu ik nog.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
Liegbeest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Welterusten gozer
Ik ben vooral erg blij nuquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag best een beetje trots zijn hoor
Dat is ook extreem langquote:
Komt goed kaneelquote:
Eh whut? Toch is het zo...quote:
Komt goed yvquote:
Misschien moeten Ino, jij en ik maar eens afspreken dan.quote:
Klinkt goed ditquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten Ino, jij en ik maar eens afspreken dan.
Heb je vanavond tijd? Eenzaam nu.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel mij buitengesloten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knuffel voor jouquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je vanavond tijd? Eenzaam nu.
Tilburg ga ik vanavond niet meer redden ben ik bang.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heb je vanavond tijd? Eenzaam nu.
Je zei dat je niet wilde :$quote:
Dank.quote:
Ja.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tilburg ga ik vanavond niet meer redden ben ik bang.
[..]
Je zei dat je niet wilde :$
Ik voel me ondergewaardeerd door het ander geslacht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tilburg ga ik vanavond niet meer redden ben ik bang.
[..]
Je zei dat je niet wilde :$
Bedankt he.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vrouw, eerst wil je niet en nu voel je je buitengesloten.
Thxs! Vooralsnog dat laatste,maar ik heb nu eenmaal niet snel echt kriebels voor iemand. Gelukkig heeft zij dat ook niet en hebben we dat vast uitgesproken tegen elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook hier dan maar: Yats![]()
Heb je ook al kriebels of is ze vooralsnog gewoon leuk?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd door het ander geslacht.
Omdat ze me nooit daten.quote:
Hoe waarderen mannen je en hoe vind je zelf dat je gewaardeerd zou moeten worden?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd door het ander geslacht.
Dat verbaasd me nog steeds eigenlijk. Maar dat weet je.quote:
Het begin is er, in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Vooralsnog dat laatste,maar ik heb nu eenmaal niet snel echt kriebels voor iemand. Gelukkig heeft zij dat ook niet en hebben we dat vast uitgesproken tegen elkaar.
Als je durft, kun je eens proberen initiatief te nemen, weet bijna zeker dat de meeste mannen daar geen nee tegen zullen zeggenquote:
Ze waarderen mij gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe waarderen mannen je en hoe vind je zelf dat je gewaardeerd zou moeten worden?
Anders kun je het altijd nog bij de vrouwen zoeken. Als je nu eens geen Brabander was he
Ik hoop het, ik durf er geen voorspelling over te doen. Het is nu in ieder geval erg leuk en de tijd vliegt voorbij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het begin is er, in ieder geval.Hopelijk volgen de kriebels nog.
quote:
Waar stond dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Las iets over notes. Zou het echt oneerlijk vinden als ik een note erbij zou hebben.
Hoe breng je jezelf op de markt dan? Zit je op datingsites/apps, of maak je contact tijdens uitgaan?quote:
Dat durf ik wel maar dan wordt ik meestal afgewezen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je durft, kun je eens proberen initiatief te nemen, weet bijna zeker dat de meeste mannen daar geen nee tegen zullen zeggenMaar dat is wel lastig natuurlijk.
It takes 2...quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verbaasd me nog steeds eigenlijk. Maar dat weet je.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dat durf ik wel maar dan wordt ik meestal afgewezen.
Daar heb ik ervaring meequote:
Vreemd is datquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
mag ik als ervaren ouwe rot zeggen dat ik dat raar vind? Je bent zo'nquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:54 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, in dit topic word je wel gewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:53 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ze waarderen mij gewoon niet.
Er stapt echt nooit iemand op mij af.
Tja, ik heb niet echt het idee dat ik mezelf op de markt moet presenteren eigenlijk. Ik snap ook wel dat het niet vanzelf gaat. Verder ga ik op het moment niet echt op stap, als ik dat wel doe heb ik soms wel contact maar dat blijft vrij oppervlakkig (geen nummers uitwisselen of iets). Ik heb Tinder maar dat is tot nu toe altijd heel oppervlakkig geweest. Heb eigenlijk nooit echt moeite gehad met 'iemand te vinden' dus ik snap niet waar het nu fout gaat. Ik voel me er gewoon even een beetje klote door.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe breng je jezelf op de markt dan? Zit je op datingsites/apps, of maak je contact tijdens uitgaan?
Faxie zei zoiets. Weet niet meer waar.quote:
Vreemd, want je ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet echt het idee dat ik mezelf op de markt moet presenteren eigenlijk. Ik snap ook wel dat het niet vanzelf gaat. Verder ga ik op het moment niet echt op stap, als ik dat wel doe heb ik soms wel contact maar dat blijft vrij oppervlakkig (geen nummers uitwisselen of iets). Ik heb Tinder maar dat is tot nu toe altijd heel oppervlakkig geweest. Heb eigenlijk nooit echt moeite gehad met 'iemand te vinden' dus ik snap niet waar het nu fout gaat. Ik voel me er gewoon even een beetje klote door.
quote:
Komt vanzelf, je ziet er leuk uit en in het verleden is het al eerder geluktquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet echt het idee dat ik mezelf op de markt moet presenteren eigenlijk. Ik snap ook wel dat het niet vanzelf gaat. Verder ga ik op het moment niet echt op stap, als ik dat wel doe heb ik soms wel contact maar dat blijft vrij oppervlakkig (geen nummers uitwisselen of iets). Ik heb Tinder maar dat is tot nu toe altijd heel oppervlakkig geweest. Heb eigenlijk nooit echt moeite gehad met 'iemand te vinden' dus ik snap niet waar het nu fout gaat. Ik voel me er gewoon even een beetje klote door.
Jawel. Mijn beste vriend vroeg laatst of ik met hem op date wilde, ik zie hem alleen als een vriend. Iemand anders was verliefd op mij (weet ik via een gemeenschappelijke vriendin) maar die zie ik ook niet op die manier. Dus het gebeurd wel maar dan is het niet wederzijds.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand waarbij je het gevoel hebt dat diegene je wel leuk zou kunnen vinden momenteel?
Ah, weer beroepsmongooltjes Weiss en HJ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faxie zei zoiets. Weet niet meer waar.
Kut trolls in hvjjn. Kut ik die niet kan laten erop te reageren.
Gewoon dikke pech dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel. Mijn beste vriend vroeg laatst of ik met hem op date wilde, ik zie hem alleen als een vriend. Iemand anders was verliefd op mij (weet ik via een gemeenschappelijke vriendin) maar die zie ik ook niet op die manier. Dus het gebeurd wel maar dan is het niet wederzijds.
Ik weet het niet. Mannen zoeken 0 contact met mij terwijl ik het bij vriendinnen heel makkelijk zie gaan. Maar goed, ik zal het maar wat tijd geven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt vanzelf, je ziet er leuk uit en in het verleden is het al eerder gelukt
Gewoon een kwestie van tijd voordat er iets leuks voorbij komt voor jou.
Ik heb niks gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, weer beroepsmongooltjes Weiss en HJ?
Dat komt uiteindelijk allemaal goed. Al klinkt dat nu misschien makkelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mannen zoeken 0 contact met mij terwijl ik het bij vriendinnen heel makkelijk zie gaan. Maar goed, ik zal het maar wat tijd geven.
Je kijkt niet te afstandelijk? Dat stoot wel een beetje afquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Mannen zoeken 0 contact met mij terwijl ik het bij vriendinnen heel makkelijk zie gaan. Maar goed, ik zal het maar wat tijd geven.
Jawel, maar dat is altijd zo geweest. Ik ben in eerste instantie afstandelijk en afwachtend maar ik denk ook niet dat ik dat kan veranderen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kijkt niet te afstandelijk? Dat stoot wel een beetje af
Als ze zo kijkt zoals in haar fobo niks aan het handje toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je kijkt niet te afstandelijk? Dat stoot wel een beetje af
Geloof je deze woorden zelf? Aangezien jij ze 9/10 keer ook niet gelooft.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt uiteindelijk allemaal goed. Al klinkt dat nu misschien makkelijk.
Oh, dat doen ze bij mij ook niet, schijnbaar komt het door mijn gesloten uitstralingquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar waar doe je dat dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat doen ze bij mij ook niet, schijnbaar komt het door mijn gesloten uitstraling
Misschien is online daten iets voor jou.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig ben ik alleen hier, moest net hinniken van het lachen om iets voor een hele minuut ofzo
Via fok tochquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar waar doe je dat dan?
Tinder werkt ook niet.
Paiq heb ik wel eens verhalen van gehoord.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar waar doe je dat dan?
Tinder werkt ook niet.
Whehe, gelukkig snapt die van mij mijn humor en hinnikt gezellig mee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Gelukkig ben ik alleen hier, moest net hinniken van het lachen om iets voor een hele minuut ofzo
Jullie zijn allemaal te oud.quote:
Ondanks je posthistorie moet je de mannen nog van je afslaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paiq heb ik wel eens verhalen van gehoord.
Of FOK! natuurlijk, je hebt geen debiele posthistorie zoals ik dus dat moet best kunnen
Voor ino geloof ik daar zeker in ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof je deze woorden zelf? Aangezien jij ze 9/10 keer ook niet gelooft.
Neemt niet weg dat het waar is.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Dit was gewoon triestquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe, gelukkig snapt die van mij mijn humor en hinnikt gezellig mee.
Debiele posthistorie ja?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paiq heb ik wel eens verhalen van gehoord.
Of FOK! natuurlijk, je hebt geen debiele posthistorie zoals ik dus dat moet best kunnen
Wonderlijk is dat he?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondanks je posthistorie moet je de mannen nog van je afslaan.
Auquote:
Was het de baby met poep aan de muur?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit was gewoon triest
Achteraf.
Maar nu moet ik alweer een beetje giechelen bij de herinnering
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit was gewoon triest
Achteraf.
Maar nu moet ik alweer een beetje giechelen bij de herinnering
O maar voor mij niet he kreng.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
Voor ino geloof ik daar zeker in ja.
[..]
Letten op je houding kan vast verschil maken. Proberen bewust meer open te gaan staan dan gesloten. Dan ben je beter te benaderen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is altijd zo geweest. Ik ben in eerste instantie afstandelijk en afwachtend maar ik denk ook niet dat ik dat kan veranderen.
Nee, het was iets over stenenquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Au
[..]
Was het de baby met poep aan de muur?
Ik word hier een beetje opgewonden van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Menige posts over tentakelporno en lichaamssappen zijn uit mijn toetsenbord voortgekomen.
Niks bijzonders dusquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Menige posts over tentakelporno en lichaamssappen zijn uit mijn toetsenbord voortgekomen.
Als dat zo is, zul je vast jouw type man nog wel tegenkomen op FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje opgewonden van.
Hier volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ofzo ja.
Of moet je ff je verhaal kwijt?
Ik heb daar eigenlijk allemaal weleens op gelet maar geen succes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Letten op je houding kan vast verschil maken. Proberen bewust meer open te gaan staan dan gesloten. Dan ben je beter te benaderen.En oogcontact zoeken natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Ook voor jou komt t ooit goedquote:
Dat is zo romantisch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als dat zo is, zul je vast jouw type man nog wel tegenkomen op FOK!
Mijn eerste relatie is voortgekomen uit een gezamenlijk in etappes geschreven pornoverhaal over boselfen.
Fijn om te horen dan. Dat eerste.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier volgens mij wel goed.
En nee hoor, persoonlijke dingen post ik hier amper.
OMGquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet deze echt met jullie delen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga weg fylax, ik wil je jeugdige brein nog niet verpesten
Komt wel g....Eh...quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan de 'het komt wel goed' posts niet goed meer tolereren merk ik.
Ohquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk allemaal weleens op gelet maar geen succes.
Ah, het komt wel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik kijk kattenvideos en geologenmemes.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:20 schreef Capstan het volgende:
Zo, mensen. Waar zijn we mee bezig, op de late avond/vroege morgen?
Dankje. Dan is het gelukkig mijn innerlijk waar ze op af knappen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou gelukkig ben je knap.
Top2000 op tv en zometeen tukken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:20 schreef Capstan het volgende:
Zo, mensen. Waar zijn we mee bezig, op de late avond/vroege morgen?
D'aww. Je houding is toch niet hetzelfde als je innerlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dankje. Dan is het gelukkig mijn innerlijk waar ze op af knappen.
Omdat het ook gewoon niet waar is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ik doelde niet op mezelf. Maar dat kusjekroel gehalte...quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:19 schreef yats het volgende:
[..]
Komt wel g....Eh...![]()
Ik snap wat je bedoeld overigens,dat heb ik ook soms.
Nou, soms, heel soms komt het wel goed. Maar het gaat absoluut niet vanzelf en je moet er zelf bakkken energie instoppen.quote:
Gewoon nudies sturen toch. :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dankje. Dan is het gelukkig mijn innerlijk waar ze op af knappen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik kijk kattenvideos en geologenmemes.
Uiteenlopende bezigheden in ieder geval. Ik vroeg me eigenlijk af of het topic als geheel op het moment van schrijven een onderwerp had waarbij het makkelijk inhaken is, maar dat is ook niet altijd zo, vergeet ik wel eensquote:
Mja dat klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
D'aww. Je houding is toch niet hetzelfde als je innerlijk.Eerste indrukken zijn tricky.
Ik kan niet namens iedereen spreken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn om te horen dan. Dat eerste.
En ik soms nog wel aardig wat.![]()
Ik kom ook pas net binnenvallen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Uiteenlopende bezigheden in ieder geval. Ik vroeg me eigenlijk af of het topic als geheel op het moment van schrijven een onderwerp had waarbij het makkelijk inhaken is, maar dat is ook niet altijd zo, vergeet ik wel eens
Begin gewoon over eten. Of seks. Of drugs. Dat doet het altijd wel redelijk hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Uiteenlopende bezigheden in ieder geval. Ik vroeg me eigenlijk af of het topic als geheel op het moment van schrijven een onderwerp had waarbij het makkelijk inhaken is, maar dat is ook niet altijd zo, vergeet ik wel eens
Prima toch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan niet namens iedereen spreken natuurlijk.
Ach als je die behoefte hebt waarom niet.
Tja,teveel kusjekroel is ook niet goed natuurlijk. Al is het soms wel fijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik doelde niet op mezelf. Maar dat kusjekroel gehalte...
Seks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begin gewoon over eten. Of seks. Of drugs. Dat doet het altijd wel redelijk hier.
Ja, hallo, ik ben de inhaker, niet de aanstichter, dat weet je toch nog welquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begin gewoon over eten. Of seks. Of drugs. Dat doet het altijd wel redelijk hier.
Hihi, je zei inhakenquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ben de inhaker, niet de aanstichter, dat weet je toch nog wel
Ook dat werkt niet altijd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, soms, heel soms komt het wel goed. Maar het gaat absoluut niet vanzelf en je moet er zelf bakkken energie instoppen.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima toch.
Ken ook véél mensen van fok (niet perse hier, want ik kom hier pas net eigenlijk.) ook gewooon in het echie.
Alquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:24 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,teveel kusjekroel is ook niet goed natuurlijk. Al is het soms wel fijn
Ik zeg ook soms.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat werkt niet altijd.
[..]
Dat weet ik.
Ik mis iets. Goed, ik mis best veel, dat moge duidelijk zijn, maar in dit specifieke geval mis ik ook ietsquote:
Zal ik eens iets in jou haken? :$quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik mis iets. Goed, ik mis best veel, dat moge duidelijk zijn, maar in dit specifieke geval mis ik ook iets
Straw wat zit je dwars?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al
al al al
Al.
Sorry heb een kutbui.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al
al al al
Al.
Sorry heb een kutbui.
Ik ben Faxie niet, je kan niet écht van me verwachten dat mijn brein die verbinding legtquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal ik eens iets in jou haken? :$
Snap je? :$
quote:
Slaap wel!quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, puntje wel.
Ik ga ook in bed kruipen.![]()
Lijkt me verstandig. Slaap lekkerquote:
Ik ga niet weg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga weg fylax, ik wil je jeugdige brein nog niet verpesten
quote:
Of drank *neemt nog een slokje gluhwein*quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gluhweinquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of drank *neemt nog een slokje gluhwein*
Taadaaquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het topic om zeep helpen is ook een kunst
catgifs.org is gewoon heel interessant, daar kun jij ook niets aan doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een waar forumartisticairquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na een date is dat vaak wel een goed iets toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:49 schreef yats het volgende:
Ik ben er ook nog, ik kan niet in slaap vallen
Goh hoe zou dat toch komenquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:49 schreef yats het volgende:
Verontschuldig je maar tegenover Microgolfquote:
Te hyper over vandaag?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:49 schreef yats het volgende:
Ja, maar niet om 6uur 's ochtendsquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Verontschuldig je maar tegenover Microgolf![]()
En tegenover mij trouwens ook. Je had me nog ooit thee beloofd
Vaak wel ja. Al heb ik dat meestal niet,zelfs niet na een date.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een date is dat vaak wel een goed iets toch?
Geen ideequote:
Kom een lekkere warme slok gluhwein halen danquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:49 schreef yats het volgende:
Zoals ik me herinner wel. Maar nu hoeft dat niet, nee. Mag ook later op de dag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar niet om 6uur 's ochtends
Blijkbaar is mijn conditie nog beter dan ik dacht. Ik ben wel moe na het 'bergbeklimmen in de sneeuw' maar niet zo moe als verwacht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te hyper over vandaag?
Ik ga morgen eens een hartig woordje spreken met die britse..
Waar moet ik zijn? Ik vrees dat t net te ver weg is om nu nog de weg op te gaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom een lekkere warme slok gluhwein halen dan
Zaanstad (parkeren is hier gratisquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:53 schreef yats het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn? Ik vrees dat t net te ver weg is om nu nog de weg op te gaan.
Die verzuimd met een datum te komen dat ze hierheen komt, maar blijft volhouden wel te willen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:52 schreef yats het volgende:
[..]
Blijkbaar is mijn conditie nog beter dan ik dacht. Ik ben wel moe na het 'bergbeklimmen in de sneeuw' maar niet zo moe als verwacht.
Wat is er met de Britse?
Maar waarom dan een Britse? Dan weet je dat die afstand een probleem kan zijn (zeker als ze je aan het lijntje begint te houden).quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die verzuimd met een datum te komen dat ze hierheen komt, maar blijft volhouden wel te willen..
Ze kwam er zelf mee hierheen te willen komen. Wilde opeens een kerstkaartje sturen (heeft ze ook gedaan) en stuurde stiekem een klein kerstkadootje..quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom dan een Britse? Dan weet je dat die afstand een probleem kan zijn (zeker als ze je aan het lijntje begint te houden).
Eigenlijk moet ik naar bed, maar ben nog niet moe en een uur lang proberen in te slapen is slaapverwekkend saaiquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel energie dat ik niet zou misstaan op een hardstyleparty momenteel
Loka, heb je dat boek met antwoorden nog bij de hand?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zoveel energie dat ik niet zou misstaan op een hardstyleparty momenteel
Jep, vraag opquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:58 schreef yats het volgende:
[..]
Loka, heb je dat boek met antwoorden nog bij de hand?
Wat brengt 2015 mij?quote:
Hm,klinkt goed. Al hoeft het niet per se iets positiefs te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is iets dat je niet zult vergeten
Dat vroeg ik me heel 2013 en een groot deel van 2014 af. Maar goed om te weten dat 2015 dat (ook) brengtquote:
Je moet eerst een vraag stellenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:05 schreef Tchock het volgende:
Loka, mag ik mijn toekomst ook weten? Kan niet slapen.
Het moet eigenlijk een gesloten vraag zijn he.quote:
Ik heb drie tentamens gemaakt twee weken geleden, heb ik die allemaal gehaald? Heb ik er twee gehaald? Eentje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet eerst een vraag stellen
Jij hebt het boek ook?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het moet eigenlijk een gesloten vraag zijn he.
Wat een vraagquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb drie tentamens gemaakt twee weken geleden, heb ik die allemaal gehaald? Heb ik er twee gehaald? Eentje?
Jup.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt het boek ook?
p.s. de app werkt niet
Ja kutquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een vraag
Het boek zegt dat je het moet onderzoeken met ongeremde nieuwsgierigheid.
Dus dat wordt je mailbox F5en denk ik.
Kreeg een beetje water in mijn mond bij de gedachtequote:Op dinsdag 30 december 2014 02:09 schreef Inolvidable het volgende:
Heb een zak Haribo partymix bij de Lidl gehaald. Is lekker.
Hè bah.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kreeg een beetje water in mijn mond bij de gedachte
Liever nooit meer seks dan nooit meer theequote:Op dinsdag 30 december 2014 02:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, thee. Bij gebrek daaraan kan dit alternatief eventueel ook.
Voor jou laat ik een zakje over. Jij bent speciaal.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kreeg een beetje water in mijn mond bij de gedachte
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever nooit meer seks dan nooit meer thee
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Seks is heerlijk, seks is geweldig. Thee is warm water met blaadjes.quote:
Ik ben nog dezelfde persoonquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Seks is heerlijk, seks is geweldig. Thee is warm water met blaadjes.
En trouwens, vroegâh was jij de meest oversekste user van heel FOK!, ongeveer.
Je hoeft ook niet seks te hebben voor elke kop thee die je drinkt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog dezelfde persoon
Maar thee drink ik minstens 6 keer per dag, zoveel seks moet ik niet aan denken
Ik heb aan één kop per dag genoeg. Geen idee wat dat zegtquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog dezelfde persoon
Maar thee drink ik minstens 6 keer per dag, zoveel seks moet ik niet aan denken
Ik zou het wel meer missen dan seks.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet seks te hebben voor elke kop thee die je drinkt.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb aan één kop per dag genoeg. Geen idee wat dat zegt
Gebrek aan thee kan niet hier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, thee. Bij gebrek daaraan kan dit alternatief eventueel ook.
En dit jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was dit jaar anderhalve maand seksloos, maar ik miste opwarmpizza nog veel erger, maakt dat me een innerlijke fatty?
Nu ga je echt te ver.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
Ik denk niet dat ik dit jaar een kop thee heb gedronken.
Told ya.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
Seks met condoom is echt niet lekker gewoon bah
Zeker, Irene Moors is your girl.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is er ook zo'n "Help ik ben nog maagd"-programma, maar dan voor thee?
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
We kunnen het alternatief onbesproken laten. Pak van ons beider harten, hè?
Gewoon celibatair leven is ook niet echt beterquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:24 schreef Elan het volgende:
Seks met condoom is echt niet lekker gewoon bah
Verre van inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon celibatair leven is ook niet echt beter
Zo gewoon is dat niet meer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij joodse roots (srs)quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfverkozen valt dat toch wel mee?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tussen de herten gevonden ofzo?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet echt. Al mijn familie komt van de noordwestveluwe
Daar wordt meer geneukt dan je kunt vermoeden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee niet echt. Al mijn familie komt van de noordwestveluwe
Ik weet het, heb er 18 jaar geleefd, maar het verlaten als maagdquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:35 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar wordt meer geneukt dan je kunt vermoeden.
Maar wel een goede basis om de schade in te halen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het, heb er 18 jaar geleefd, maar het verlaten als maagd
Ik heb niet bepaald veel bedpartners gehad, drie jaar later, ben nog steeds een behoorlijk braaf meisje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar wel een goede basis om de schade in te halen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald veel bedpartners gehad, drie jaar later, ben nog steeds een behoorlijk braaf meisje.
Je kunt hier gewoon jezelf zijn. No need to lie.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald veel bedpartners gehad, drie jaar later, ben nog steeds een behoorlijk braaf meisje.
Laat lullen johquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben alleen digitaal een sletje, oke
irl durf ik niets
Wat is dezequote:Op dinsdag 30 december 2014 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
irl durf ik niets
quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
irl durf ik niets
JHquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
irl durf ik niets
Truus, je hebt een kut. Wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
irl durf ik niets
Niets, waarom denken jullie dat ik wanhopig verlang naar meer penissen, ik ben tevredenquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
[..]
JH
[..]
Truus, je hebt een kut. Wat heb je te verliezen?
Waar ben je zo tevreden mee?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets, waarom denken jullie dat ik wanhopig verlang naar meer penissen, ik ben tevreden
Dat ze zich niet hoeft te bewijzen voor Hongerige Wolven zoals jij?quote:
Oninteressante en misplaatste post, maar waarom Hongerige Wolven in kapitalen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ze zich niet hoeft te bewijzen voor Hongerige Wolven zoals jij?
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ze zich niet hoeft te bewijzen voor Hongerige Wolven zoals jij?
Wat spreekt jou zo aan aan het leven?quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het leven en lieve mensen die om mij geven
Moeilijke vraag.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat spreekt jou zo aan aan het leven?
Die posts? Die waren verre van serieus, ik ben Fax nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dat zeg jij
Ik weet niet eens meer hoe vaak jij hebt geprobeerd mij uit te nodigen om langs te komen met telkens dezelfde trieste posts. Sorry hoor, maar echt.
Da's ook niet aardig als hij er niet bij is om zich te verdedigen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die posts? Die waren verre van serieus, ik ben Fax niet
Tuurlijk joh, maar na 10 keer is het wel genoeg als het in het begin al niet grappig was.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die posts? Die waren verre van serieus, ik ben Fax niet
Dat is mijn typtic, ik doe dat wel vakerquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oninteressante en misplaatste post, maar waarom Hongerige Wolven in kapitalen?
Vertel eens iets meer over die stenen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moeilijke vraag.
Vrienden, stenen, en mijn liefde laten stromen
Oké, je komt wel slim over.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is mijn typtic, ik doe dat wel vaker
Hoeft ie ook niet, hij weet toch wel dat 't gezegd wordt door iedereen in 't topicquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Da's ook niet aardig als hij er niet bij is om zich te verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |