Hopelijk heb je fijne dromenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:06 schreef Dqod het volgende:
Ik ga mijn oogjes dichtdoen met deze mooie avond in gedachten
doei
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:05 schreef yats het volgende:
[..]
Is t ook
En nee, er is niet gesekst. Maar wel gezoend.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:08 schreef Faxie het volgende:
Yats gezoend. Nu kan ik gelukkig slapensterven
Posbank niet op?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Maargoed, even een kort verslag, ik had om 1 uur bij haar thuis afgesproken waarna we richting Posbank (google het maar wat het is) gegaan zijn. Helaas mochten we de berg niet op, maar dat maakt natuurlijk niets uit. Dus zijn we als echte bergbeklimmers toch diverse bergen op geweest. Heerlijk actief dus, en in totaal 10 kilometer gelopen. Na afloop gezellig samen gekookt en wat op de bank geknuffeld en gezoend. Zaterdag volgt date drie.
Awquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Maargoed, even een kort verslag, ik had om 1 uur bij haar thuis afgesproken waarna we richting Posbank (google het maar wat het is) gegaan zijn. Helaas mochten we de berg niet op, maar dat maakt natuurlijk niets uit. Dus zijn we als echte bergbeklimmers toch diverse bergen op geweest. Heerlijk actief dus, en in totaal 10 kilometer gelopen. Na afloop gezellig samen gekookt en wat op de bank geknuffeld en gezoend. Zaterdag volgt date drie.
Zo rol ikquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Liefquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Heb je foto van haar?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Ja, het was ook niet te doen met een auto. Dus dan maar lopend.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Posbank niet op?
Vanwege de gladheid?
Das ook best te doen, vaak zat gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, het was ook niet te doen met een auto. Dus dan maar lopend.
Dat was het ook zeker. De combinatie actief zijn in de sneeuw en daarna gezellig samen koken is wat mij betreft ideaal.quote:
Dat was het ook wel. Sowieso leek het meer of we in Schotland of Ierland waren dan in Nederlands met de besneeuwde heuvels/bossen. Maar ik ben sowieso stiekem een verborgen romanticusquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lief
Het klinkt allemaal reuze romantisch.
Ja, die laat ik met oud en nieuw wel zien.quote:
Die puistjes bergen noemenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef yats het volgende:
Op mijn moobjesquote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Krijg ik nou nog een antwoord of niet dan??
hier werkelijk geen sneeuw meer te bekennenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was het ook zeker. De combinatie actief zijn in de sneeuw en daarna gezellig samen koken is wat mij betreft ideaal.
[..]
Dat was het ook wel. Sowieso leek het meer of we in Schotland of Ierland waren dan in Nederlands met de besneeuwde heuvels/bossen. Maar ik ben sowieso stiekem een verborgen romanticus
[..]
Ja, die laat ik met oud en nieuw wel zien.
Okee ik ga dit onthoudenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op mijn moobjes
sorry voor dit late antwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
youp de nieuwjaarsconference?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Californium het volgende:
Lief yats
Youp was leuk
Even een blugh momentje, geen idee waar het vandaan komt… Even lekker piekeren voor het slapen
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Californium het volgende:
Lief yats
Youp was leuk
Even een blugh momentje, geen idee waar het vandaan komt… Even lekker piekeren voor het slapen
Maar eens op tv kijken dan.quote:
Zo voelen ze wel aan als je er stijl tegenop door 40 cm sneeuw loopt. Maar thxs!quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die puistjes bergen noemen
Maar verder tof man, zaterdag ben ik jarig, maar zal aan jou en je date denken
Nu met de sneeuw zekerquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Posbank is wel prima date materiaal![]()
Komt goed, nu mag ik jou even peptalk gevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:15 schreef Californium het volgende:
Lief yats
Youp was leuk
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Okee ik ga dit onthoudenGeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Trusten Thijs.quote:
quote:
quote:
Welterusten gozerquote:
Je mag best een beetje trots zijn hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]Het was maanden geleden dat ik gezoend heb
Voor mij 7 maanden geleden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Welterusten gozer
Nu ik nog.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
Liegbeest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Welterusten gozer