SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Ik hoop wel zijn broek naar beneden. Voor hem en zijn maten dan.quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met zijn kleren gewoon wél aan vermoedelijk?I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Sindsdien staat er een Dixie in hun studio.quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende: Het schijnt dat Chad op de plee zat te schijten toen-ie dit nummer inzong
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Omdat het zo mierzoet is ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Rozekoekrock.
Zoals o.a. Tonic, Creed en Matchbox20 destijds ook waren.
-XOXO-![]()
En wie stemt er op deze troep?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit vind ik toch wel lekker...haalt het niet bij andere versies, maar toch
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit is echt een verkrachting van jewelste.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Deze glibberige eigenpijper staat wel heel erg vaak in de lijst.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Michael Bublé is gewoon een baas, dus die gun ik deze plek wel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beste wat die Buble op plaat heeft gezegd ook al is het een cover
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Geluid staat uit hier. Nickelback en nog erger, Michael Buble, is te veel voor mij om te handelen.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Omdat hij geen Rob Stenders heet.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik had Push in mijn keuzelijstje, leek me het nummer dat het nog wel zou kunnen halen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nu ben ik ook benieuwd hoe deze smaakt.quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik ga nog liever met een zoutvaatje al het sneeuw hier proberen weg te jagen dan dat ik naar Michael Buble luister.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vrij empty allemaal. Beetje rammen, maar weinig inhoud. Wel overwegend catchy en daarom heb ik er in de '90 ook veel naar geluisterd.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het zo mierzoet is ofzo?![]()
Even vaak als Kate Bush.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Martinello het volgende:
Deze glibberige eigenpijper staat wel heel erg vaak in de lijst.
Beter gewoon op de beste stemmenquote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had Push in mijn keuzelijstje, leek me het nummer dat het nog wel zou kunnen halen.![]()
![]()
quote:
En van Elfletterigquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Muse's cover van Can't Take My Eyes Off Youquote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Mwah. Niet zoveel aan. Versie van Muse vind ik trouwens ook een van hun mindere nummers.![]()
![]()
Dan wordt het een album track.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Deze gaat wel van mquote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klopt, maar deze ook wel, buble weet wel wat hij doet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mannen die als hondje pavlov haten op Michael Bublé omdat ze onzeker zijn over hun eigen penislengte
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wordt tijd dat hij weer eens een editie meedraait. Is nu alweer vijf jaar geleden.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
ja, maar die zijn echt ruk....en ik heb 4 albums liggen ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef Stickertje het volgende:
heeft michael bubble eigenlijk wel originele liedjes?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik zou zo graag eens horen van Hans of één van de andere jocks:
"Ik vind er zelf geen ruk aan, maar er is nou eenmaal op gestemd" en hem er dan na één minuut met zo'n naaldscratch sample uitmixen
misschien volgend jaar Wim T. Schippers als DJ![]()
Of omdat hij een aantal van mijn favoriete nummers heeft verkracht.quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Mannen die als hondje pavlov haten op Michael Bublé omdat ze onzeker zijn over hun eigen penislengteIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Is Everything niet van hem?quote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef Stickertje het volgende:
heeft michael bubble eigenlijk wel originele liedjes?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Hij is erg lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd hoe deze smaakt.Hij is populair hier in huis.
Make love, not war ☮![]()
En nog steeds heel moeilijk.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Radio 2 wil dat niet meer.. hij was te eerlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wordt tijd dat hij weer eens een editie meedraait. Is nu alweer vijf jaar geleden.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Het zal niet zo fantastisch zijn als het origineel maar verkrachten is weer een andere orde.quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of omdat hij een aantal van mijn favoriete nummers heeft verkracht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Okquote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Vrij empty allemaal. Beetje rammen, maar weinig inhoud. Wel overwegend catchy en daarom heb ik er in de '90 ook veel naar geluisterd.
Ik ga de term in ieder geval onthouden
-XOXO-![]()
Dat het zesentwintig in een dozijn pulp is wat hij maakt zal het niet zijn, nee...quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Mannen die als hondje pavlov haten op Michael Bublé omdat ze onzeker zijn over hun eigen penislengte"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is erg lekker.Hij is populair hier in huis.
Rob deed dat en mocht gelijk niet meer meedoen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou zo graag eens horen van Hans of één van de andere jocks:
"Ik vind er zelf geen ruk aan, maar er is nou eenmaal op gestemd" en hem er dan na één minuut met zo'n naaldscratch sample uitmixen
misschien volgend jaar Wim T. Schippers als DJ
Rellende_Rotscholier
![]()
Mijn houten hart
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ER ZIT GEEN SLOT OP EN DUS HELEMAAL NIET DUUUUUURReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
![]()
Dit is mijn hart
Zal het volgend jaar op mijn lijstje zetten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
niemand beweerde ooit dat het makkelijk zou zijnOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik denk 10 jaar geleden dat ik dit nummer voor het laatst heb gehoord maar ik kan sowieso nog alles meezingen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zo erg deed-ie het helemaal nietquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rob deed dat en mocht gelijk niet meer meedoen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Voor Nederlands geklater vind ik dit niet zo heel erg slecht. Maar gewoon slecht.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wees maar lief, dat kan geen kwaad.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
datdenk ik ook met disco, maar smaken verschillenquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Wat een hoop rommel dit uur, en dat zo hoog in de lijst![]()
ik vind het wel mooiZe smelten de kazen!![]()
Bij Onderweg van Abel zou hij vast de zes seconden-mix draaien.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rob deed dat en mocht gelijk niet meer meedoen.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef djenneke het volgende:
Voor Nederlands geklater vind ik dit niet zo heel erg slecht. Maar gewoon slecht.![]()
Op 1 van je lijstjesquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal het volgend jaar op mijn lijstje zetten.![]()
![]()
Ik vind dit anders weinig beter dan Blofquote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef djenneke het volgende:
Voor Nederlands geklater vind ik dit niet zo heel erg slecht. Maar gewoon slecht.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
het schijnt toch wel de reden te zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo erg deed-ie het helemaal niet
ik vond hem geweldig toen.I love music |Ajax forever
Origineel van Paul De Leeuw is ook niet slechtFor you, there'll be no more crying.
HET VOORDEEL VAN EEN HOUTEN HART JE BENT VOORZICHTIGER MET VUUUUUURReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zonder Acda & De Munnik was het beter geweest.quote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dit anders weinig beter dan BlofJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik kan dit wel behappenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
OHja, ik heb 6 mailadressenquote:
Nee, ik probeer netjes 1 lijst te maken met variatie.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik kan de tekst volgen. Dat kan ik van Blof niet zeggenquote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind dit anders weinig beter dan Blof
Het ergste wat Rob deed was zeggen dat-ie een Vera Mann (of andere musicalzangeres)liedje niet kende en dat ie er niet veel aan gemist had-zeggen.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Voor Nederlandse begrippen is dit gewoon dikke prima.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mijn houten hert
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het was wel voor een goed doel lees ik net. Er ging 35.000 gulden naar het Emma Kinderziekenhuis. Dat maakt het iets leuker.
idd, hier had ook ali b kunnen staanquote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Voor Nederlandse begrippen is dit gewoon dikke prima.
Ze smelten de kazen!![]()
Nu wordt hij wel weer voorzichtig ingebracht.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rob deed dat en mocht gelijk niet meer meedoen.
het is een beginquote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ergste wat Rob deed was zeggen dat-ie een Vera Mann (of andere musicalzangeres)liedje niet kende en dat ie er niet veel aan gemist had-zeggen.![]()
ja, want van dik hout heeft zo'n goede zanger..........quote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zonder Acda & De Munnik was het beter geweest.![]()
![]()
OMG OMG van dik hout goed vindenquote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zonder Acda & De Munnik was het beter geweest.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Pia Douwes, nadat de hele fanclub vol huisvrouwen maanden bezig was geweest met stemmen ronselen en hun finest hour beleefden, totdat Rob losgingquote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ergste wat Rob deed was zeggen dat-ie een Vera Mann (of andere musicalzangeres)liedje niet kende en dat ie er niet veel aan gemist had-zeggen.
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Omdat het geen cover is, zoals de vorige nummers?
Ja, die was tquote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pia Douwes, nadat de hele fanclub vol huisvrouwen maanden bezig was geweest met stemmen ronselen en hun finest hour beleefden, totdat Rob losgingWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik maak er sowieso eenjte extra in het kader van de 'red de pareltjes' actiequote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
OHja, ik heb 6 mailadressen
Nee, ik probeer netjes 1 lijst te maken met variatie.![]()
![]()
Pia Douwes was dat.quote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het ergste wat Rob deed was zeggen dat-ie een Vera Mann (of andere musicalzangeres)liedje niet kende en dat ie er niet veel aan gemist had-zeggen.
Is uit de lijst verdwenen, geloof ik."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak er sowieso eenjte extra in het kader van de 'red de pareltjes' actie![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
TUDUDUDUHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
zeker niet... hij las ook een mail voor van een dame die vond dat ie teveel voorlas ofzo en daardoor de nummers niet helemaal draaide. Dus hij leest haar mail voor en zegt doodleuk: tja als jullie willen dat ik nergens doorheen praat, moeten jullie niet van die mails sturen. Of woorden van gelijke strekking.quote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Final Countdown![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat kan ik ook wel doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak er sowieso eenjte extra in het kader van de 'red de pareltjes' actieOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zelfs als lekker fout nummer vind ik dit verschrikkelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef laxus13 het volgende:
Origineel van Paul De Leeuw is ook niet slechtWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar zo geweldig waren die Stenders uren niet hoor. Af en toe een plaatje aankondigen en dan was-ie weer weg met zijn glas rode wijn.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik hoop t. mijn favoriete dj!quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nu wordt hij wel weer voorzichtig ingebracht.I love music |Ajax forever
Nooit begrepen waarom mensen dit een fout nummer of een guilty pleasure vinden. Gewoon heel erg goed.![]()
![]()
het wordt niet op IP geregistreerd?quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik maak er sowieso eenjte extra in het kader van de 'red de pareltjes' actie![]()
heb nog een stuk of 30 emails
Dat dus!!quote:![]()
![]()
![]()
Als klein jochie mijn favoriete nummer. Heb het album op cd en vinyl en de 12" single![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Final Countdown![]()
![]()
Volgens mij niet, meerdere mensen hier hadden dit jaar meerdere lijstjesquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het wordt niet op IP geregistreerd?![]()
heb nog een stuk of 30 emails![]()
![]()
IT'S THE FINAL COUNTDOWN"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit in de autoquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat dus!!![]()
![]()
![]()
Als klein jochie mijn favoriete nummer. Heb het album op cd en vinyl en de 12" single![]()
zo ongegeneerd keihard meeblèren.
quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja, Marianne stond al genoteerd.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
zo fout. zo lekker.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
niet mee eensquote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Moody het volgende:
Over 2 nummer komt When Doves Cry. Die had toch minimaal in de top-50 moeten staanZe smelten de kazen!![]()
Ik zat net te bedenken wat ik je nog meer zou kunnen opdragen eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik het zelf wil he, niet omdat ik volgzaam ben![]()
![]()
Heerlijk fout![]()
When Doves Cry is wel mijn favoriet van Princequote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Moody het volgende:
Over 2 nummer komt When Doves Cry. Die had toch minimaal in de top-50 moeten staanThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
dus het is hem geluktquote:Op maandag 29 december 2014 22:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Pia Douwes was dat.
Is uit de lijst verdwenen, geloof ik.
When Doves Cry, mijn favoriete nummer door een tweelingWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef Sfeermaker het volgende:
When Doves Cry is wel mijn favoriet van PrinceHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wat het ook is, ik zeg nee, om mijn eigenwijsheid te onderschrijvenquote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zat net te bedenken wat ik je nog meer zou kunnen opdragen eigenlijk![]()
![]()
lukt beter op Street Dance lijkt me...quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef D. het volgende:
Hier heb ik vroeger nog een breakdance-act op uitgevoerd![]()
Ik heb de CD met de Nederlandse versie van Bert Heerinkquote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef Stickertje het volgende:
ik heb overigens de cd waar dit lied op staat![]()
^
van heineken?quote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb de CD met de Nederlandse versie van Bert Heerink^
Ai, die staat bij mijn zusje ookquote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
![]()
ik zat nu letterlijkquote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij kregen het voor elkaarquote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
lukt beter op Street Dance lijkt me...![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw zusje is wel the root of all evil he?quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai, die staat bij mijn zusje ookWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Precies, één jaar 1917, daarna niets meer.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
behoorlijkquote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jouw zusje is wel the root of all evil he?![]()
Eagles
Vooral Bohemian Rapsody van hun vind ik goedIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
yep, ik was hier evenquote:Vergeet de T2000 nogal eens, alleen in de auto staat ie op
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Volgend uur alweer een lekker nummertje van De Poema's!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van Prince zijn satellietgroepje Morris Day & The Time?quote:Op maandag 29 december 2014 22:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
lukt beter op Street Dance lijkt me..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die moet op 1quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef DeJori het volgende:
Eagles
Vooral Bohemian Rapsody van hun vind ik goed![]()
Eagles is ook een countrybandquote:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
say hello to heaven van temple of the dog als ik dan specifiek moet zijnquote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Je wil een gehele band op 1 plek zetten?
Ik denk niet dat Leo daarmee eens is
En Coldplay,quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Volgend uur alweer een lekker nummertje van De Poema's!.
![]()
Waarom staat Life in the Fast Lane er eigenlijk niet in?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Eens. Dat is ook mijn favorietquote:Op maandag 29 december 2014 22:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
say hello to heaven van temple of the dog als ik dan specifiek moet zijn![]()
![]()
Je houdt niet van country?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Volgend uur alweer een lekker nummertje van De Beegees!![]()
Tijdens hun concert op het Malieveld helemaal los gegaan op Every Teardrop Is A Waterfallquote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die vind ik ook niets aan.quote:Op maandag 29 december 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Soms is er niets mis met Country
*wijst naar Johnny Cash![]()
Moet je ook niet teveel van horen achter elkaar.. country is ook niet mijn ding.quote:Op maandag 29 december 2014 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Soms is er niets mis met Country
*wijst naar Johnny CashI love music |Ajax forever
Nee, Break Machinequote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van Prince zijn satellietgroepje Morris Day & The Time?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
When Doves Cry!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:
Het deel van de lijst 800 - 200 is toch wel het leukst. Je weet niet wat er komt, maar 'tis veelal qualität.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Hier op gestemd
586 Jimi Hendrix Purple Haze
585 Michael Jackson Dirty Diana
584 De Dijk Bloedend Hart
583 Coldplay Every Teardrop Is A Waterfall
582 Neil Diamond Beautiful Noise
581 Kensington Streets
580 R.E.M. Man On The Moon
579 Bee Gees Staying Alive
578 Lana Del Rey Video Games
577 Train Drops Of Jupiter (Tell Me)
576 De Poema's Zij Maakt Het Verschil
575 John Mayer Gravity
574 Thin Lizzy Whiskey In The Jar
573 David Bowie Ziggy Stardust![]()
PrinceWhen Doves Cry
![]()
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Oh ja!quote:
Snap niet hoe ik bij the Time kom.
Ik vind dat Hurt achterlijk hoog staat.quote:I love music |Ajax forever
Ik zal het je maar vergevenquote:
heel uur sla ik over behalve de laatste 2..quote:Op maandag 29 december 2014 22:55 schreef D. het volgende:
586 Jimi Hendrix Purple Haze
585 Michael Jackson Dirty Diana
584 De Dijk Bloedend Hart
583 Coldplay Every Teardrop Is A Waterfall
581 Kensington Streets
575 John Mayer Gravity
573 David Bowie Ziggy StardustZe smelten de kazen!![]()
EVERY TEEAAAARRR EVERY TEEEAAAAR EVERY TEARDROP IS A WATERFAAAAALReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De eerste 2 zijn minstens zo fijnquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heel uur sla ik over behalve de laatste 2..![]()
![]()
Als ik het zeg, kun je dat wel doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem niet alles zomaar voor waar aan he
Heerlijke plaat ditIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Big Countryquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Country is prima, maar dan goede, en geen popcountrygejengel. En liever nog Altcountry.
Nee, ik vind dat de emotie van dat nummer juist geweldig goed overkomt. Ook al is het geen muzikaal hoogstandje.quote:Op maandag 29 december 2014 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat Hurt achterlijk hoog staat.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
hij is een beetje eigenwijsquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem niet alles zomaar voor waar aan he![]()
Heeft iemand de partituren van de baspartijen van dit nummer?
(Variatie op om lyrics vragen bij een instrumentale)"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja, dat zeggen ze allemaal, en dan gaat het misquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ik het zeg, kun je dat wel doen.![]()
![]()
Wat doet Train in de bovenste helft?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Ferdo het volgende:
Heeft iemand de partituren van de baspartijen van dit nummer?
(Variatie op om lyrics vragen bij een instrumentale)
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
die komt op plek 300 ook nog prima over.quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat de emotie van dat nummer juist geweldig goed overkomt. Ook al is het geen muzikaal hoogstandje.I love music |Ajax forever
586 Jimi Hendrix Purple Haze![]()
585 Michael Jackson Dirty Diana :0
584 De Dijk Bloedend Hart![]()
583 Coldplay Every Teardrop Is A Waterfall![]()
581 Kensington Streets
575 John Mayer Gravity![]()
573 David Bowie Ziggy Stardust
Popcountry vind ik ook niet geweldig. Ik luister wel heel veel naar Cash en natuurlijk western en bluegrassquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Country is prima, maar dan goede, en geen popcountrygejengel. En liever nog Altcountry.
Ik dacht eerst van wtf hebben ze met When Thugs Cry gedaan
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Wat een badass is die Prince toch![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik dacht eerst van wtf hebben ze met When Thugs Cry gedaan![]()
![]()
Zitten jullie al klaar voor Coldplay jongens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze stonden er nooit anders in dan als leden van the Revolution...quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef het_fokschaap het volgende:
Staan Wendy en Lisa er nog in ?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Zitten jullie al klaar voor Coldplay jongens?
Hij kan gelijk op mute zodra ie begint![]()
![]()
Niemand geeft een neuk dat je de Top 2000 aan het luisteren bent met je honden. Kutkind.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
586 Jimi Hendrix Purple Haze![]()
585 Michael Jackson Dirty Diana![]()
584 De Dijk Bloedend Hart![]()
583 Coldplay Every Teardrop Is A Waterfall![]()
582 Neil Diamond Beautiful Noise![]()
581 Kensington Streets![]()
580 R.E.M. Man On The Moon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
579 Bee Gees Staying Alive![]()
![]()
578 Lana Del Rey Video Games![]()
577 Train Drops Of Jupiter (Tell Me)![]()
576 De Poema's Zij Maakt Het Verschil![]()
575 John Mayer Gravity![]()
574 Thin Lizzy Whiskey In The Jar![]()
573 David Bowie Ziggy Stardust
Wel, ik vind het heel fijn voor dat kindjequote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Niemand geeft een neuk dat je de Top 2000 aan het luisteren bent met je honden. Kutkind.
vroegah...bij Koot en Bie hadden ze een naaktscanner om direct over te schakelen naar het kanaal waar naakt te zien was....
misschien iets te zeggen voor een Coldplay scanner, dat je radio direct op mute gaat![]()
![]()
Straks weer disco hè???quote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nog opruimen hier, krijg morgen bezoek, maar ik heb geen zinMake love, not war ☮![]()
Reclamevulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, Coldplay was na hun debuut al over.I love music |Ajax forever
Ja hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel, ik vind het heel fijn voor dat kindjeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
WTF ik heb Basket Case van Green Day gemistThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik zal een tegenwicht moeten zijn tegen al de irrationele Coldplay-haat in deze reeks.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
hij heeft een buffertje opgebouwdquote:Op maandag 29 december 2014 23:01 schreef djenneke het volgende:
FritsFlits staat nog wel hoog, heb hem nog niet gezien.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Gelijk met Mani. Ik zou het wel doen voor een ex aequo'tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga maar weer lekker in je blote snikkel staan dansenquote:Op maandag 29 december 2014 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal een tegenwicht moeten zijn tegen al de irrationele Coldplay-haat in deze reeks.
Elke keer als ze op het nieuws melden dat er honderdduizend mensen dood zijn denk ik: Uhh oké? Ik wil gewoon muziek horen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nou in de komende nacht/ochtend wat van mijn lijstje...gewoon maar de radio aan laten vannacht, misschien pak ik toevallig nog wat mee
Lol. Het zou eens niet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hij heeft een buffertje opgebouwd
Zoveel moeite met herhaling van zetten had hij nou ook weer niet dus...
quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Sfeermaker het volgende:
WTF ik heb Basket Case van Green Day gemist
hierzoOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Ja dat klopt wel, maar niet iedereen is zo genuanceerd zoals jij.quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Is geen haat. Coldplay is gewoon niet meer zo goed als vroeger. Dat kan gebeuren toch?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pics van je discoballen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
We moeten die discoballen even gaan oppoetsen.![]()
tis ook pas 179 keer gezegd..quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar niet iedereen is zo genuanceerd zoals jij.
Hendrix
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: