Aangezien ik dit gewoon toegeef...moet je indenken wat ik dus niet durf te delenquote:
Marianne Rosenberg hè?quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef whosvegas het volgende:
Volgend jaar ga ik ook maar eens stemmen
Ik ook. Ich bin wie du moet in de top 100!quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef whosvegas het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef whosvegas het volgende:
Ik zie die serieuze koppen van Robson & Jerome in hun clip nu gewoon voor me, wanneer ze dit nummer zingen. Vooral omdat Jerome nu in Game of Thrones zit en ik niet serieus naar z'n rol kan kijken omdat ik 'm dat nummer altijd zie zingen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik had het wel goed ingeschat
Ik was het helemaal vergeten. Zo dom.quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef whosvegas het volgende:
Zei hij nou I changed my melodyquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik wou ook stemmen, maar toen ik al mijn gegevens moest invullen had ik geen zin meer
In verhouding tot de luistertijd valt het inderdaag wel meequote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk moet je de beelden erbij zien
quote:Op maandag 29 december 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Hier moet je eigenlijk de beelden bij zien.
Luister eens een live album van ze.quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef Grutsk het volgende:
Dit ken ik niet, maar het klinkt nu al goed!
Dat heb ik ook met Robsonquote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie die serieuze koppen van Robson & Jerome in hun clip nu gewoon voor me, wanneer ze dit nummer zingen. Vooral omdat Jerome nu in Game of Thrones zit en ik niet serieus naar z'n rol kan kijken omdat ik 'm dat nummer altijd zie zingen.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk moet je de beelden erbij zien
Okequote:Op maandag 29 december 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Hier moet je eigenlijk de beelden bij zien.
Het komt heus niet bij het belegvarken.quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik wou ook stemmen, maar toen ik al mijn gegevens moest invullen had ik geen zin meer
On a completely different subject: wist je dat Trevor & Simon pas geleden in een quiz te zien waren? Op de BBC! Ken je die nog? Swing your pants!quote:
De Panda welquote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het komt heus niet bij het belegvarken.
Absoluut!quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook, had graag bij woodstock willen zijn
Ik denk dat het veel drukker zou worden, dan het geweest isquote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook, had graag bij woodstock willen zijn
Nee, snap ik. Ik ben gewoon drukker met andere dingen. Dat wordt ieder jaar wel een beetje meer merk ik...quote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alles goed! Ik was eerst ook minder aanwezig maar sinds gisteravond toch weer veelMaar overdag werk ik gewoon en geen tijd voor dit topic
Wij maken Coldplay en Kane meequote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut!En gewoon the Beatles en al die bands echt meemaken
quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat nog over was van m'n drinken is nu ook op m'n toetsenbord beland. Dank je.
Maar dat is het probleem van het belegvarken.quote:
Misschien vond je er toen wel niets aanquote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
* nipeng doet meequote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Tijn het volgende:
Beste nummer van Peter Green's Fleetwood Mac dit
Dat gaat bij mij ook wel komen op een gegeven moment, je kunt het ook niet altijd veroorloven om non stop te zitten internettenquote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Ik ben gewoon drukker met andere dingen. Dat wordt ieder jaar wel een beetje meer merk ik...
Coldplay heb ik geen moeite mee maarquote:
Ik zou naar Blokker zijn gegaan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien vond je er toen wel niets aan
Haha wie weetquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
De Beatles waren daar trouwens niet, in Woodstock.quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertrapt worden door hordes gillende fansquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou naar Blokker zijn gegaan.
Nee, niet DE Blokker.
Met de wetenschap van nu ja, maar dat telt nietquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, niet DE Blokker.
Ik zou onze bagger graag ook snel vergetenquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toen was er ook bagger, is vooral in de vergetelheid geraakt
En naar Amsterdam om ze door de grachten te zien varenquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, niet DE Blokker.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
On a completely different subject: wist je dat Trevor & Simon pas geleden in een quiz te zien waren? Op de BBC! Ken je die nog? Swing your pants!
Dat suggereer ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Beatles waren daar trouwens niet, in Woodstock.
Dat het een soort OneDir....quote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tusk?quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste van fleetwoood mac komt vannacht
The Chain?quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, die is nu bezigquote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets te maken met Stevie?quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef cafca het volgende:
Dit heb ik nog gespeeld, in een band die Cold Shot, heette.
quote:
Nee, da's geen band maar een groepquote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat het een soort OneDir....
Nee, dat is niet aardig
Daar gaat het niet om, dat je gegevens weer bij een organisatie in een database komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |