Dat heb ik ook met Robsonquote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie die serieuze koppen van Robson & Jerome in hun clip nu gewoon voor me, wanneer ze dit nummer zingen. Vooral omdat Jerome nu in Game of Thrones zit en ik niet serieus naar z'n rol kan kijken omdat ik 'm dat nummer altijd zie zingen.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk moet je de beelden erbij zien
Okequote:Op maandag 29 december 2014 21:18 schreef tong80 het volgende:
Hier moet je eigenlijk de beelden bij zien.
Het komt heus niet bij het belegvarken.quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik wou ook stemmen, maar toen ik al mijn gegevens moest invullen had ik geen zin meer
On a completely different subject: wist je dat Trevor & Simon pas geleden in een quiz te zien waren? Op de BBC! Ken je die nog? Swing your pants!quote:
De Panda welquote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het komt heus niet bij het belegvarken.
Absoluut!quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook, had graag bij woodstock willen zijn
Ik denk dat het veel drukker zou worden, dan het geweest isquote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ook, had graag bij woodstock willen zijn
Nee, snap ik. Ik ben gewoon drukker met andere dingen. Dat wordt ieder jaar wel een beetje meer merk ik...quote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alles goed! Ik was eerst ook minder aanwezig maar sinds gisteravond toch weer veelMaar overdag werk ik gewoon en geen tijd voor dit topic
Wij maken Coldplay en Kane meequote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut!En gewoon the Beatles en al die bands echt meemaken
quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat nog over was van m'n drinken is nu ook op m'n toetsenbord beland. Dank je.
Maar dat is het probleem van het belegvarken.quote:
Misschien vond je er toen wel niets aanquote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut!En gewoon the Beatles en al die bands echt meemaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |