Jazeker, met jou ook? Ben wat minder aanwezig dit jaarquote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maak er sowieso geen gebruik van. Type gewoon meteen in welke ik wil invoeren, ga echt niet alles doorscrollen hoor
[..]
Hey jou heb ik een tijd niet gezien geloof ik? Alles wel?
Waarom? Moeten we perse als het stemmen niet meer mag de top 3 weten? Volgens mij zijn er dan nog een aantal weken tot kerst waarin gewoon geteld kan worden en ik wil dan best helpen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat maakt tellen wel erg onpraktisch...
Ik denk wel dat als mensen uit hun hoofd moeten gaan stemmen, de helft van de lijst van na 2000 gaat zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me... voor heel veel stemmers geldt dat niet.. helaas!
quote:
Dan krijg je ook mensen die alleen uit de eerste helft van de lijst nummers halen. Is daar wel eens naar gekeken eigenlijk, of bands uit de eerste helft van het alfabet er ook vaker instaan?quote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geloof me... voor heel veel stemmers geldt dat niet.. helaas!
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als mensen uit hun hoofd moeten gaan stemmen, de helft van de lijst van na 2000 gaat zijn.
Lijkt me een mooie opdracht voor jequote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan krijg je ook mensen die alleen uit de eerste helft van de lijst nummers halen. Is daar wel eens naar gekeken eigenlijk, of bands uit de eerste helft van het alfabet er ook vaker instaan?
Ja alles goed! Ik was eerst ook minder aanwezig maar sinds gisteravond toch weer veelquote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jazeker, met jou ook? Ben wat minder aanwezig dit jaar
Ik moet dan altijd aan the naked gun denkenquote:
Gareth Gates toch?quote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
Het origineel van Robson & Jerome ...blabla...of weet alleen Cee dit
Staat Patrick Swayze er eigenlijk ook in?quote:
M'n latte macchiato. Op het scherm nu.quote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
Het origineel van Robson & Jerome ...blabla...of weet alleen Cee dit
Ik denk niet dat dat veel zal uitmaken hoor, heeft denk ik meer met de leeftijd van de stemmers te maken op welk decennium ze stemmen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als mensen uit hun hoofd moeten gaan stemmen, de helft van de lijst van na 2000 gaat zijn.
Ohja. Lijstloos is mijn kennis ineens minderquote:
Somewhere over the Rainbowquote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Klinkt als Israel "Iz" Ka'ano'i Kamakawiwo'Ole
Die ook? Zou ik kunnen nakijken...ik heb zijn cd ergensquote:
Ik doe het zo hoorquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie opdracht voor je
quote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die ook? Zou ik kunnen nakijken...ik heb zijn cd ergens
preciesquote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat veel zal uitmaken hoor, heeft denk ik meer met de leeftijd van de stemmers te maken op welk decennium ze stemmen.
Sorryquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n latte macchiato. Op het scherm nu.
Waarom ben je lijstloos?quote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja. Lijstloos is mijn kennis ineens minder
graag! ben erg benieuwd naar de uitslag.quote:
Heb ik ook gedaanquote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat veel zal uitmaken hoor, heeft denk ik meer met de leeftijd van de stemmers te maken op welk decennium ze stemmen.
Die is helemaal zalig.quote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef tong80 het volgende:
This loving feeling vind ik NOG mooier.
thatquote:Op maandag 29 december 2014 21:15 schreef tong80 het volgende:
This loving feeling vind ik NOG mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |