Pearl Jam.quote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik luister doorgaans naar muziek van na 1990
In tegenstelling tot wat velen zullen zeggen, is er in deze periode ook meesterlijk muziek gemaakt
Ook inderdaad.... maar ook verschrikkelijke..quote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik luister doorgaans naar muziek van na 1990
In tegenstelling tot wat velen zullen zeggen, is er in deze periode ook meesterlijk muziek gemaakt
Waarom heeft dit de 13 jaar daarvoor nooit in de voorkeuzelijst gestaan?quote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat het sinds vorig jaar pas in de keuzelijst staat zal een rol spelen.
Ik wou het net zeggenquote:
Heeft elk decennium dat niet?quote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook inderdaad.... maar ook verschrikkelijke..
Afschaffen is de beste optie.quote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom heeft dit de 13 jaar daarvoor nooit in de voorkeuzelijst gestaan?
Ik zou die lijst graag eens willen opschonen/aanvullen.
Dat weet alleen Ron stoeltiequote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom heeft dit de 13 jaar daarvoor nooit in de voorkeuzelijst gestaan?
Zeker maar vooral 90squote:
Ja inderdaad, ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook inderdaad.... maar ook verschrikkelijke..
Ik maak er sowieso geen gebruik van. Type gewoon meteen in welke ik wil invoeren, ga echt niet alles doorscrollen hoorquote:
Hey jou heb ik een tijd niet gezien geloof ik? Alles wel?quote:Op maandag 29 december 2014 21:09 schreef djenneke het volgende:
En nog meer drugs in de aanbieding.
Iets zwaarder dan LSD, dat wel.
Geloof me... voor heel veel stemmers geldt dat niet.. helaas!quote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik maak er sowieso geen gebruik van. Type gewoon meteen in welke ik wil invoeren, ga echt niet alles doorscrollen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |