Met de wetenschap van nu ja, maar dat telt nietquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou naar Blokker zijn gegaan.
Nee, niet DE Blokker.
Ik zou onze bagger graag ook snel vergetenquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toen was er ook bagger, is vooral in de vergetelheid geraakt
En naar Amsterdam om ze door de grachten te zien varenquote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou naar Blokker zijn gegaan.
Nee, niet DE Blokker.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
On a completely different subject: wist je dat Trevor & Simon pas geleden in een quiz te zien waren? Op de BBC! Ken je die nog? Swing your pants!
Dat suggereer ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Beatles waren daar trouwens niet, in Woodstock.
Dat het een soort OneDir....quote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien vond je er toen wel niets aan
Tusk?quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste van fleetwoood mac komt vannacht
The Chain?quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, die is nu bezigquote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets te maken met Stevie?quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef cafca het volgende:
Dit heb ik nog gespeeld, in een band die Cold Shot, heette.
quote:
Nee, da's geen band maar een groepquote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat het een soort OneDir....
Nee, dat is niet aardig
Daar gaat het niet om, dat je gegevens weer bij een organisatie in een database komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |