SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Waarom heb je de # weggehaald?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
JUICHENquote:Op maandag 29 december 2014 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JAAAAAAAAAA TUNNEL OF LOVE TOETERTJES
[ afbeelding ]
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Tunnel Of Love
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat?quote:Op maandag 29 december 2014 20:16 schreef cafca het volgende:
Tja, best leuk dat liedje van Dire Straits, alleen....![]()
![]()
Waarom staat het er zo vaak in?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waar lijkt het op dan?quote:Op maandag 29 december 2014 20:16 schreef cafca het volgende:
Tja, best leuk dat liedje van Dire Straits, alleen....I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Best leuk dat nummer van de Dire Straits, maar waarom staat het er meer dan 10x in?-grappen
Omdat Dire Straits zo mooi is. Ik kan echt genieten van het gitaarwerk.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom staat het er zo vaak in?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom staat het er zo vaak in?
En het origineel van the Fun boy three is beter![]()
![]()
AND GIRL IT LOOKS SO PRETTY TO MEEEEE LIKE IT ALWAYS DIIIIIDReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dire Straits is wel goedquote:Op maandag 29 december 2014 20:16 schreef Grutsk het volgende:
Dire Straits![]()
Hier kan ik zo van genieten
Welk nummer draaide ze?Are you nuts??![]()
Die heb ik op LPquote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef Sfeermaker het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n goede muziek.![]()
En dan deze hoes
Maakt dat uit dan?quote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dire Straits is wel goed
Welk nummer draaide ze?![]()
Lady Writerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tunnel of Lovequote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dire Straits is wel goed
Welk nummer draaide ze?![]()
A boy named Sue_O_quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Markgod
Hij heeft mijn leven weer zin gegeven
Beetje jammer dat hij Through the Barricades niet zo vond
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Zo zo, knap van hem!quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Markgod
Hij heeft mijn leven weer zin gegeven![]()
![]()
Op tv nu De Dijk Bloedend hart
Ben geen fan van de Dijk, maar dit vind ik echt een goed nummer
Are you nuts??![]()
Nee zeker niet.quote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is toch allemaal even geweldig?I love music |Ajax forever
Ik heb door de Top 2000 Telegraph Road ontdekt. De andere nummers van Dire Straits in de lijst kende ik al.
Blijft altijd genieten!My friends all drive horses![]()
Bloehoe-oehoedend hart, kwoamen zie doar angescheurdquote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef whosvegas het volgende:
Op tv nu De Dijk Bloedend hart
Ben geen fan van de Dijk, maar dit vind ik echt een goed nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Daar ben ik het volledig mee eensquote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo?
Het is toch allemaal even geweldig?
Gelukkig kappen ze het einde niet af
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, dat deed ook 'n beetje pijn in m'n hart. Maar die man kan natuurlijk niet 100% perfect zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
A boy named Sue_O_
Beetje jammer dat hij Through the Barricades niet zo vond![]()
Dit
Dit vind ik misschien wel de beste van Madonna.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Let If Go vind ik beterFor you, there'll be no more crying.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind dit het beste nummer van Madonna.quote:GMTAquote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef iPat het volgende:
Dit vind ik misschien wel de beste van Madonna.
Dit is echt heel mooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al vind ik Borderline en Substitute for Love ook fantastischquote:
It's never over..
It's never over..
Ja. Daar is ook een smiley voor uitgevonden:quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit het nummer dat in België niet gedraaid mag worden?![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. Daar is ook een smiley voor uitgevonden:![]()
![]()
My friends all drive horses![]()
Volgens Wiki mag het sinds dit jaar wel weer.quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit het nummer dat in België niet gedraaid mag worden?It's never over..
It's never over..
Inderdaad, Madonna had dat immers niet zelf bedacht, maar van een plaatselijke Sjefke uit de Westhoek gecoverdquote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit het nummer dat in België niet gedraaid mag worden?
Jammer dat ze daarna enkel pauper maakte[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal niet gephotoshopped hoor, die foto van madonna
Ze smelten de kazen!![]()
Zei hij nou Ray of Life?It's never over..
It's never over..
Omg ik wist dat niet eens. Wat een bullshit hahaquote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit het nummer dat in België niet gedraaid mag worden?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Bizar: in de lijst van 2007 op top2000.nl ontbreekt nummer 1939. Daar stond (volgens de lijst van Pino) 10cc met Silly Love.
Om het nog vreemder te maken: In het gastenboek staat het volgende bericht:quote:Hallo Toppers 2000, In 2007 stond 10cc met Silly love erin op 1939 maar is ineens gewijzigd naar naar Curtis Mayfield met Move on up, Hoe zit dit? Zie ook Ned. Wiki link met Silly_Love Ik maak elk jaar een top van de afgelopen jaren (excl 2008), dus nu de TOP3906 Groetjes en succes uit winters Lapland Porjus Zweden![]()
Nee, ik vergeef het hem wel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat deed ook 'n beetje pijn in m'n hart. Maar die man kan natuurlijk niet 100% perfect zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Dit is ook best mooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, Jason Mraz is echt niet zo verkeerdAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ja beste Jason nummer voor mijFor you, there'll be no more crying.
In de Excel is het inderdaad Move On Upquote:Op maandag 29 december 2014 20:30 schreef Jovatov het volgende:
Bizar: in de lijst van 2007 op top2000.nl ontbreekt nummer 1939. Daar stond (volgens de lijst van Pino) 10cc met Silly Love.
Om het nog vreemder te maken: In het gastenboek staat het volgende bericht:
[..]De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Heel vreemd inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 20:30 schreef Jovatov het volgende:
Om het nog vreemder te maken: In het gastenboek staat het volgende bericht:
[..]I love music |Ajax forever
Waarom zouden ze dat veranderenquote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Excel is het inderdaad Move On Up. Andere nummers van 10cc staan er wel nog steeds in
![]()
Zo jammer dit. Jason Mraz vind ik geweldig, heb hem live gezien in de Ziggo Dome, maar die platen waarmee hij dan in de lijstjes komt zijn altijd zo standaard pop. Talentvolle kerel, zoals hier:
Overigens is butterfly, waarmee hij ook in de top staat, dan weer geweldigIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hier heb ik op gestemd. Uit sentimentele overwegingen
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Silent Bob deint op de maat mee.quote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef DeJori het volgende:
Zo jammer dit. Jason Mraz vind ik geweldig, heb hem live gezien in de Ziggo Dome, maar die platen waarmee hij dan in de lijstjes komt zijn altijd zo standaard pop. Talentvolle kerel, zoals hier:
Overigens is butterfly, waarmee hij ook in de top staat, dan weer geweldig![]()
![]()
misschien een foutje gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat veranderen. Andere nummers van 10cc staan er wel nog steeds in
Geen flauw idee. Ik kan me niet voorstellen dat het bewust is gewijzigd.quote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat veranderen. Andere nummers van 10cc staan er wel nog steeds in
Rellende_Rotscholier
![]()
Als Guus na dit nummer nou was gestopt...Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Guusgod
Het is wel radio 2 natuurlijk...quote:Op maandag 29 december 2014 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik kan me niet voorstellen dat het bewust is gewijzigd.I love music |Ajax forever
Guusgod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GUUUUUS
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ah het nummer met een taalfout.I love music |Ajax forever
Dit nummer vind ik wel te doen, ondanks dat het guus is.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Lege fles wijn...quote:![]()
Dat kan niet.I love music |Ajax forever
Wat is er eigenlijk met 'Vagant' gebeurd, nadat Guus zich te goed begon te voelen voor zijn collega's?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zit mobielquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
op de vloer ligt een lege wijnfles bekt wat minder lekker... dus ik snap t wel hoor die fout.quote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Grappig, nog nooit over nagedacht...I love music |Ajax forever
Inderdaad een ultiem zat/meebrul nummertje!quote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Grutsk het volgende:
Nog beter met alcohol op, maar zo ook goedAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Dat is toch geen fout?quote:
Een lege fles kan ook omgevallen zijn, dan staat de fles niet meer op de vloer, maar ligt de fles.Are you nuts??![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is toch geen fout?
Een lege fles kan ook omgevallen zijn, dan staat de fles niet meer op de vloer, maar ligt de fles.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Lekker meeklappen
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Z'n broer zit nog in zijn band, een paar andere Vaganters verkozen een ander vak boven dat van muzikant.quote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Wat is er eigenlijk met 'Vagant' gebeurd, nadat Guus zich te goed begon te voelen voor zijn collega's?![]()
Morgen ga ik daar los op oerend hard.quote:Op maandag 29 december 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
lied doet het ook goed in het cafe zo te zien![]()
het is lege wijnfles!quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is toch geen fout?
Een lege fles kan ook omgevallen zijn, dan staat de fles niet meer op de vloer, maar ligt de fles.I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef asco het volgende:
[..]
Morgen ga ik daar los op oerend hard.
Nee, wat is een lege fles wijn?quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is toch geen fout?
Een lege fles kan ook omgevallen zijn, dan staat de fles niet meer op de vloer, maar ligt de fles.Hoe kun je een lege fles nog identificeren als een fles wijn (het label daargelaten)?
![]()
Achterhoekse equivalent van Rowwen Heze.quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef asco het volgende:
[..]
Morgen ga ik daar los op oerend hard.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
op de vloer ligt een lege wijnfles bekt wat minder lekker... dus ik snap t wel hoor die fout.quote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Een lege wijnfles klinkt niet lekkerI love music |Ajax forever
Vind Rowwen Heze stukken beter eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Achterhoekse equivalent van Rowwen Heze.
Forza Eniesee!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gast, dit is de walgelijkste post die ik ooit heb gelezen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Achterhoekse equivalent van Rowwen Heze.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ik zie de fout niet zo ( en van zo'n klein foutje kan ewbank alleen maar dromen )quote:Ze smelten de kazen!![]()
Ja, vind ik ook leuker.quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Doe mij de Clapton versie maar.
Swingt beter!![]()
Tekstueel meestal ook interessanter.quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef LDS het volgende:
[..]
Vind Rowwen Heze stukken beter eigenlijk
Genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef whosvegas het volgende:
Dit nummer ken ik helemaal niet
Zal wel weer uit de jaren 60 of 70 komen
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
taalkundig klopt het niet dat is alles.quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zie de fout niet zo ( en van zo'n klein foutje kan ewbank alleen maar dromen )
I love music |Ajax forever
Dit vind ik wel lekker, maar ik hoor toch iets liever de clapton uitvoeringIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Semantische analyses van Guus Meeuwis
Herman van Veen laat zien hoe je mooie liedjes moet coveren.
Prachtig hoor!My friends all drive horses![]()
je moet wat tijdens zo'n nummer...quote:I love music |Ajax forever
Inderdaad!quote:Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Nee dankje. Doe mij het volgende nummer maar.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
je moet wat tijdens zo'n nummer...Zo is dat
Mooi dit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Babette is wel leukquote:
Ik zat even te kijken hoe laat Slayer dit keer wordt gedraaid, blijkt weer lekker vroeg (eerste plaat na 4 uur 's ochtends) te zijn. Dit rijtje lijkt me weer iets te toevallig:
210 Slayer Angel Of Death
209 Alice Cooper Halo Of Flies
208 Nirvana Lithium![]()
Doe mij maar oordopjes.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
vroeger had van Veen zo'n serie op tv over spookjes ofzo, dat iets wat ik nog uit m'n jeugd van hem kan herinneren...dacht dat ik het toen wel spannend vond![]()
Puur toeval. Manipulatie doet Radio 2 niet aan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik zat even te kijken hoe laat Slayer dit keer wordt gedraaid, blijkt weer lekker vroeg (eerste plaat na 4 uur 's ochtends) te zijn. Dit rijtje lijkt me weer iets te toevallig:
210 Slayer Angel Of Death
209 Alice Cooper Halo Of Flies
208 Nirvana Lithium
Hilversum III en Anne vind ik wel mooi van Herman... maar dit, naah niet echtAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Kan de foto niet vinden, maar toen bij SBS in bikini zag ik toch zeker twee pluspunten..quote:I love music |Ajax forever
Die mailtjes boeien echt niemandWhen I was a child I had a fever.
Kan iemand de stijging van Come Together verklaren? Alle Beatles-nummers zijn honderden plaatsen gezakt, maar deze is honderden plaatsen gestegen.![]()
Die,diepe stem
Elvis![]()
![]()
![]()
hè, wat banaalquote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan de foto niet vinden, maar toen bij SBS in bikini zag ik toch zeker twee pluspunten..![]()
![]()
The King
was vorig jaar het thema van de top 2000 toch? Of het jaar daarvoor.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Kan iemand de stijging van Come Together verklaren? Alle Beatles-nummers zijn honderden plaatsen gezakt, maar deze is honderden plaatsen gestegen.I love music |Ajax forever
Misschien heeft het te maken met de (onlangs weer ter ziele gegane) slogan van Radio 2? Die luidde 'Come together'.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Kan iemand de stijging van Come Together verklaren? Alle Beatles-nummers zijn honderden plaatsen gezakt, maar deze is honderden plaatsen gestegen.![]()
Elvis
Even verplaatsen naar het bad, ook een fijne manier om top 2000 te luisteren!
Forza Eniesee!![]()
quote:_!
Staat er pas sinds vorig jaar in. Stond nooit in de keuzelijst vreemd genoegquote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Kan iemand de stijging van Come Together verklaren? Alle Beatles-nummers zijn honderden plaatsen gezakt, maar deze is honderden plaatsen gestegen.When I was a child I had a fever.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
was vorig jaar het thema van de top 2000 toch? Of het jaar daarvoor.Ah, misschien is dat het ja!quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien heeft het te maken met de (onlangs weer ter ziele gegane) slogan van Radio 2? Die luidde 'Come together'.![]()
Vreemd... is beter dan menig ander Beatles-nummer vind ik.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Staat er pas sinds vorig jaar in. Stond nooit in de keuzelijst vreemd genoeg![]()
Ik vind het niet op Hazes lijken, maar het is zeker niet mijn Elvis-favoriet...quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Ben ik de enige die dit op Andre Hazes vind lijken?![]()
Nope. Presley zal wel als inspirator hebben gediend.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Ben ik de enige die dit op Andre Hazes vind lijken?![]()
Ja ik ken wel meer artiesten met aparte outfits die hele goede platen maken of maakten.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Het heeft inderdaad iets van Kleine Jongen weg.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Ben ik de enige die dit op Andre Hazes vind lijken?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nachtzwemmen
quote:For you, there'll be no more crying.
Hmm ze kappen dit jaar wel meer dan ooit af lijkt het wel..I love music |Ajax forever
Maar niet kort na het eten!Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Nog een nummer dat heel welkom is in de lijst."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Appjes hèquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef peaceman het volgende:
Hmm ze kappen dit jaar wel meer dan ooit af lijkt het wel..De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ga niet teruglezenquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat als een razende vandaag.![]()
![]()
Een van hun mooiste
Nightswimming![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de mooiste liedjes die ik dankzij de radio heb ontdekt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
oh ja, hoe kon ik het belangrijkste vergeten?quote:
Deze van REM is mooi!
Krijg eigenlijk alleen van Everybody Hurts een beetje jeuk.My friends all drive horses![]()
Vast genoeg vrijwilligers als jij meedoetquote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
weer? Ja deed ie gisteren ook alquote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Cee het volgende:
De piano van Nightswimming kan straks weer mooi overlopen in In Nije Dei.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
Deze van REM is mooi!
Krijg eigenlijk alleen van Everybody Hurts een beetje jeuk.
Make love, not war ☮![]()
Opmerkelijk dat dit binnenkomt inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Ferdo het volgende:
Nog een nummer dat heel welkom is in de lijst.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ook een leuke band.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Man On The Moon?quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! En hun mooiste komt tussen 23.00 en 0.00!For you, there'll be no more crying.
Ugh, nu ga ik op ieder woord letten dat ik gebruik.quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
weer? Ja deed ie gisteren ook al![]()
![]()
Weet jij veel wat er achter de schermen gebeurd?quote:Op maandag 29 december 2014 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Puur toeval. Manipulatie doet Radio 2 niet aan.
Kan me best voorstellen, dat ze prime time, geen Slayer gaan draaien.
Trouwens REM?Are you nuts??![]()
Het is een tof nummer?quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
Kan iemand de stijging van Come Together verklaren? Alle Beatles-nummers zijn honderden plaatsen gezakt, maar deze is honderden plaatsen gestegen.
Ik kijk vast vooruit
614 The Beatles Come Together
613 Amy Winehouse You Know I'm No Good
612 The Righteous Brothers Unchained Melody
611 Ten Years After I'm Going Home
610 Fleetwood Mac Oh Well - Part 1
609 Gary Jules Mad World
608 Fleetwood Mac Don't Stop
607 James Taylor You've Got A Friend
606 Van Morrison Moondance
605 Elbow Lippy Kids
604 Barbra Streisand Memory
603 Alice Cooper How You Gonna See Me Now![]()
Prachtuurquote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef D. het volgende:
614 The Beatles Come Together613 Amy Winehouse You Know I'm No Good612 The Righteous Brothers Unchained Melody611 Ten Years After I'm Going Home610 Fleetwood Mac Oh Well - Part 1609 Gary Jules Mad World608 Fleetwood Mac Don't Stop607 James Taylor You've Got A Friend606 Van Morrison Moondance605 Elbow Lippy Kids604 Barbra Streisand Memory603 Alice Cooper How You Gonna See Me Now
Te vroeg....quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef D. het volgende:
Ik kijk vast vooruit
609 Gary Jules Mad World
605 Elbow Lippy Kids
603 Alice Cooper How You Gonna See Me Now
Twee keer Fleetwood Mac volgend uur
quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
* Doedezemaar weet wel hoe ze groene blaaldjes moet lokken
misschien meer stemmen gekregen ?quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Grutsk het volgende:
oh god, barbra streisandquote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef D. het volgende:
Ik kijk vast vooruit
609 Gary Jules Mad World
605 Elbow Lippy Kids
603 Alice Cooper How You Gonna See Me Now
quote:
305"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je staat redelijk alleen geloof ikquote:
When I was a child I had a fever.
ik vind het belangrijke puntenquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien meer stemmen gekregen ?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Brrrrr, De Kast.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wat? Stond Nightswimming nog nooit eerder in de top 2000?Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Wie kan het ook weerstaan, he?quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
* Doedezemaar weet wel hoe ze groene blaaldjes moet lokken
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
In Nije Dei![]()
Maargoed, dat komt misschien ook door de chauvinistische Fryske woartels.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Friese wartaal. Ja, snap ik.quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
In Nije Dei![]()
Maargoed, dat komt misschien ook door de chauvinistische Fryske woartels.
Dat hoorde je goed.quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef MarijeH het volgende:
Wat? Stond Nightswimming nog nooit eerder in de top 2000?
spring van het amstelhotel! Dat schijnt te werken.quote:I love music |Ajax forever
quote:
It's alright, I know it's right.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: