Al vind ik Borderline en Substitute for Love ook fantastischquote:
Ja. Daar is ook een smiley voor uitgevonden:quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit het nummer dat in België niet gedraaid mag worden?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja. Daar is ook een smiley voor uitgevonden:
Volgens Wiki mag het sinds dit jaar wel weer.quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Inderdaad, Madonna had dat immers niet zelf bedacht, maar van een plaatselijke Sjefke uit de Westhoek gecoverdquote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal niet gephotoshopped hoor, die foto van madonna
Ze smelten de kazen!
Omg ik wist dat niet eens. Wat een bullshit hahaquote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Hallo Toppers 2000, In 2007 stond 10cc met Silly love erin op 1939 maar is ineens gewijzigd naar naar Curtis Mayfield met Move on up, Hoe zit dit? Zie ook Ned. Wiki link met Silly_Love Ik maak elk jaar een top van de afgelopen jaren (excl 2008), dus nu de TOP3906 Groetjes en succes uit winters Lapland Porjus Zweden
Nee, ik vergeef het hem wel.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat deed ook 'n beetje pijn in m'n hart. Maar die man kan natuurlijk niet 100% perfect zijn.
In de Excel is het inderdaad Move On Upquote:Op maandag 29 december 2014 20:30 schreef Jovatov het volgende:
Bizar: in de lijst van 2007 op top2000.nl ontbreekt nummer 1939. Daar stond (volgens de lijst van Pino) 10cc met Silly Love.
Om het nog vreemder te maken: In het gastenboek staat het volgende bericht:
[..]
Heel vreemd inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 20:30 schreef Jovatov het volgende:
Bizar: in de lijst van 2007 op top2000.nl ontbreekt nummer 1939. Daar stond (volgens de lijst van Pino) 10cc met Silly Love.
Om het nog vreemder te maken: In het gastenboek staat het volgende bericht:
[..]
Waarom zouden ze dat veranderenquote:Op maandag 29 december 2014 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Excel is het inderdaad Move On Up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |