Zit mobielquote:
op de vloer ligt een lege wijnfles bekt wat minder lekker... dus ik snap t wel hoor die fout.quote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Grappig, nog nooit over nagedacht...
Inderdaad een ultiem zat/meebrul nummertje!quote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef Grutsk het volgende:
Nog beter met alcohol op, maar zo ook goed
Dat is toch geen fout?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is toch geen fout?
Een lege fles kan ook omgevallen zijn, dan staat de fles niet meer op de vloer, maar ligt de fles.
Z'n broer zit nog in zijn band, een paar andere Vaganters verkozen een ander vak boven dat van muzikant.quote:Op maandag 29 december 2014 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Wat is er eigenlijk met 'Vagant' gebeurd, nadat Guus zich te goed begon te voelen voor zijn collega's?
Morgen ga ik daar los op oerend hard.quote:Op maandag 29 december 2014 20:36 schreef Stickertje het volgende:
lied doet het ook goed in het cafe zo te zien
het is lege wijnfles!quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is toch geen fout?
Een lege fles kan ook omgevallen zijn, dan staat de fles niet meer op de vloer, maar ligt de fles.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef asco het volgende:
[..]
Morgen ga ik daar los op oerend hard.
Nee, wat is een lege fles wijn?quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat is toch geen fout?
Achterhoekse equivalent van Rowwen Heze.quote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef asco het volgende:
[..]
Morgen ga ik daar los op oerend hard.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
op de vloer ligt een lege wijnfles bekt wat minder lekker... dus ik snap t wel hoor die fout.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Een lege wijnfles klinkt niet lekker
Vind Rowwen Heze stukken beter eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Achterhoekse equivalent van Rowwen Heze.
Gast, dit is de walgelijkste post die ik ooit heb gelezen.quote:Op maandag 29 december 2014 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Achterhoekse equivalent van Rowwen Heze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |