Alsof er hier iemand ooit sociaal doet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Valt FOK ook onder sociale media?
Ik heb hem lekker sticky gezet voor je, Henk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdje geleden dat ik een NWS-SC-topic heb geopend.![]()
Verwachte reactie:
• Kut-TT
• Bedankt Henk
Dat is niet handig hè...nu blijft ie zeker staan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zocht op Twitter en toen vond ik dat plaatje.
De topictitel is eigenlijk ook best wel kut.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen omdat ik een hele sociale jongen ben.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De topictitel is eigenlijk ook best wel kut.
Zit je wel klaar voor Tunnel Of Love, Karien?quote:
Kut Henk!quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdje geleden dat ik een NWS-SC-topic heb geopend.![]()
Verwachte reactie:
• Kut-TT
• Bedankt Henk
Nee je weet dat ik Dire Straits niet leuk vind. Alleen Sultans of Swing kan nog net.quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je wel klaar voor Tunnel Of Love, Karien?
Voor je beroep?quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde iets doen met "social media" en met SC.
Fijn Harry, bedankt!quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde iets doen met "social media" en met SC.
Laten we het daar maar helemaal niet over hebben...quote:
Wat niet is, kan komen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
Mijn anus is hier...in tegenstelling tot andere plaatsen in de wereld....erg onderbelicht.
Kan me herinneren dat het hier toch redelijk uitgebreid is besproken allemaal.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
Mijn anus is hier...in tegenstelling tot andere plaatsen in de wereld....erg onderbelicht.
Volgende keer gewoon een live videostream.quote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat het hier toch redelijk uitgebreid is besproken allemaal.
Dat is ook al eens voorgesteld.quote:Op maandag 29 december 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een live videostream.
Dat scherm hoeft er niet bij. Vindt Uccie ook niet leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Met Specularium als een soort weerman, met een aanwijsstok, voor een groot scherm. En dat -ie dan alles tot in detail uitlegt.
Ok, ga nu maar weer weg.quote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef Webschip het volgende:
Eeuwigh komt voor Oogenblick komt gelukkig weer.
Nee dat scherms was geen topshow.quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat scherm hoeft er niet bij. Vindt Uccie ook niet leuk.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
Een echte vogel voor Efteling...en Johannes.Aandoenlijk. Jonge grasparkieten of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valkparkieten, maar de verkeerde foto..even zoekenquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aandoenlijk. Jonge grasparkieten of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ben al weer weg, sjaggerijn. Sjongejonge.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij niet iets modden ofzo?
Iets met een korrel zout.quote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg, sjaggerijn. Sjongejonge.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
Poging 2Ze zijn nog wel heel uhh, apart. Wat moet het uiteindelijk worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Brandweerman.quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel heel uhh, apart. Wat moet het uiteindelijk worden?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
Poging 2Leuk. Ik ken dit soort beelden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader heeft tropische vogels.
Een konijn.quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is chagrijn of sjagrijn. Potverdikkeme!quote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg, sjaggerijn. Sjongejonge.
Een cavia.quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohh dat is wel superschattigquote:Op maandag 29 december 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een cavia.
Nee zoiets:
[ afbeelding ]
Ja dat is over een week of 4, die op de foto, Pjo, is nu een week uit het ei.quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohh dat is wel superschattigZe drogen nog wel goed op dus.
Was tevens voor Johannes, maar die kan ik even niet vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Ik ken dit soort beelden hoorMijn vader heeft tropische vogels.
1 van mijn begeleidsters heeft sinds kort ook een valkparkiet. Ze had hem eerst Hassan genoemd omdat wanneer hij boos is hij zichzelf opblaast maar dat vond haar vriend niet zo'n leuke naam. Nu heet hij Jalapeño.quote:Op maandag 29 december 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een cavia.
Nee zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 van mijn begeleidsters heeft sinds kort ook een valkparkiet. Ze had hem eerst Hassan genoemd omdat wanneer hij boos is hij zichzelf opblaast maar dat vond haar vriend niet zo'n leuke naam. Nu heet hij Jalapeño.
Nu je terugbent, stoppen we daar dan ook mee.quote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef anonymoussie het volgende:
Ben ik ff weg, zijn jullie enorm sociaal aan het doen.
Da's pas sociaal.quote:Op maandag 29 december 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu je terugbent, stoppen we daar dan ook mee.
Zo zijn wequote:
Shirt ook uit in 2015?quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het kan nooit slechter worden dan 2014.
Mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het kan nooit slechter worden dan 2014.
quote:
Ik heb het inmiddels gevonden en ik ben blij dat Pjohannes hard op weg is de mooiste vogel van Den Haag en omstreken te wordenquote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was tevens voor Johannes, maar die kan ik even niet vinden.
Fluiten.quote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef anonymoussie het volgende:
He Uccie, hoe reageren jouw vogels op vuurwerk?
Niet, boeit ze vrij weinig.quote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef anonymoussie het volgende:
He Uccie, hoe reageren jouw vogels op vuurwerk?
Raken ze niet van streek?quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gevonden en ik ben blij dat Pjohannes hard op weg is de mooiste vogel van Den Haag en omstreken te worden
[..]
Fluiten.
Ze zitten binnen en afgeschermd van de lichten.quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zag deze post te laat.
Da's geinig. Veel dieren raken van streek.
Topshow! En dat allemaal in januari al.quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik kan niet wachten. Kan alles weer zijn normale gangetje gaan en ik krijg er een uur extra begeleiding bij in de week. En als het even meezit eind januari een nieuw bankstel kopen zodat ik lekker relaxed kan zitten en meer zitplaatsen heb voor bezoek.
Wat is hun username?quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zitten binnen en afgeschermd van de lichten.
Ik heb er twee. De één heeft er totaal geen last van en de ander is er panisch voor.quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
Raakt jouw hond van streek door vuurwerk Yoki?
Elfletterig, Kingstown en Karina.quote:
nee, dat vonden teveel werk met die kleine vleugeltjes.quote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En hebben ze ook kloontjes?
Oh ja, jij hebt er 2.quote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er twee. De één heeft er totaal geen last van en de ander is er panisch voor.
Donja, het vrouwtje.quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt er 2.
Welke van de 2 is panisch?
Niet erg Elfletterig-waardigquote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee, dat vonden teveel werk met die kleine vleugeltjes.
Die reageert er totaal niet op.quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoe reageert het mannetje daarop? Of boeit het hem niet?
Mooie honden idd.quote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
Ze is altijd fucking stoer en waaks maar panisch voor vuurwerk en onweer
[ afbeelding ]
Wat waren het dan, als het geen slaappillen waren?quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef sp3c het volgende:
wij hadden voor de hond altijd van die pilletjes tegen de stress (waren geen slaappillen), want onze held sloeg echt een week voor oud en nieuw zijn bivak op onder de tafel, die wilde op een gegeven moment niet eens meer de tuin in om snel ff te pissen!
die pilletjes werkten prima maar volgens mij heb ik gelezen dat dat ook weer niet goed is tegenwoordig
Zelfde hier met één van de vrouwtjes. Heldin op sokken.quote:Op maandag 29 december 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
Ze is altijd fucking stoer en waaks maar panisch voor vuurwerk en onweer
[ afbeelding ]
Nee. Dat heb ik nog nooit wat aan gevonden. Zit Ronald Goedemondt van afgelopen vrijdag te kijken nu. Is wel leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je De Lama's kijken, Henk?
Veel dieren raken van streek volgens mij. Hoewel mijn dwerghamsters ook niet van streek raakten toen ze nog leefden. Maar dat komt omdat ze vrij doof zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 21:49 schreef sp3c het volgende:
wij hadden voor de hond altijd van die pilletjes tegen de stress (waren geen slaappillen), want onze held sloeg echt een week voor oud en nieuw zijn bivak op onder de tafel, die wilde op een gegeven moment niet eens meer de tuin in om snel ff te pissen!
die pilletjes werkten prima maar volgens mij heb ik gelezen dat dat ook weer niet goed is tegenwoordig
geen idee, iets tegen de stress, meer weet ik er niet vanquote:Op maandag 29 december 2014 21:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat waren het dan, als het geen slaappillen waren?
Volgens mij geven ze daar alleen slaap/kalmeringsmiddelen voor, of misschien homeopathische rommel gezien dat zo populair is in die wereld.quote:Op maandag 29 december 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, iets tegen de stress, meer weet ik er niet van
kwam van de dierenarts
Was gewoon goed, met je wel leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Dat heb ik nog nooit wat aan gevonden. Zit Ronald Goedemondt van afgelopen vrijdag te kijken nu. Is wel leuk.
Alpha-casozepine of Tryptofaan.quote:Op maandag 29 december 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze daar alleen slaap/kalmeringsmiddelen voor, of misschien homeopathische rommel gezien dat zo populair is in die wereld.
Voedingssupplementen, hm. Daar heb ik ook mijn twijfels bij.quote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Alpha-casozepine of Tryptofaan.
Dat heb ik sowieso bij middeltjes. Beter is om er gewoon op te trainen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voedingssupplementen, hm. Daar heb ik ook mijn twijfels bij.
Gewoon naar de sportschool, lawinepijlen afsteken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso bij middeltjes. Beter is om er gewoon op te trainen.
Naja, gewoon vuurwerk afsteken inderdaad. Strak aan de lijn houden, belonen en dergelijke.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon naar de sportschool, lawinepijlen afsteken.
die zag ik dus echt niet aankomen hequote:Op maandag 29 december 2014 22:11 schreef Mani89 het volgende:
en onze nieuwe buren hebben 4 Amerikaanse Staffordshits
Nee hè, maar geen zorgen, na oud en nieuw zijn die hun huis uit gevlucht.quote:Op maandag 29 december 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
die zag ik dus echt niet aankomen he
Je hebt voor 3000 euro vuurwerk gekocht?quote:Op maandag 29 december 2014 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hè, maar geen zorgen, na oud en nieuw zijn die hun huis uit gevlucht.
Net als de rest van de buurt.quote:Op maandag 29 december 2014 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hè, maar geen zorgen, na oud en nieuw zijn die hun huis uit gevlucht.
Nou dat is wel erg veel maar het is wel met een verhuiswagen bezorgd ja.quote:Op maandag 29 december 2014 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt voor 3000 euro vuurwerk gekocht?
Je komt wel helpen toch? Die hele buurt gaat naar de kanjer.quote:Op maandag 29 december 2014 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als de rest van de buurt.
Heb je mijn tegeltje nog gezien?quote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je komt wel helpen toch? Die hele buurt gaat naar de kanjer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je mijn tegeltje nog gezien?Mensen met coke in hun neus spreken altijd de waarheid. #supportyourlocalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
En anders rammen ze het er wel in.quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen met coke in hun neus spreken altijd de waarheid. #supportyourlocals
Trusten Uccie.quote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
Ik haak in het topic af, slaap lekker allemaaltot morgen!
Ja inderdaad, dan pak je tenminste de oorzaak aan en heb je blijvend effect.quote:Op maandag 29 december 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso bij middeltjes. Beter is om er gewoon op te trainen.
Welterusten!quote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
Ik haak in het topic af, slaap lekker allemaaltot morgen!
quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je mijn tegeltje nog gezien?Ik las tepeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dan ken je me wel goed zeg.quote:
Iedereen houdt wel van tepeltjes toch?quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ik ben niet eens zo'n vieze stalker als Henktown.
Dus je vindt het ook leuk!quote:Op maandag 29 december 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou het ook niet durven zeggen.
Mag ik bij jou, Njosnavelin?quote:Op maandag 29 december 2014 23:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zou het ook niet durven zeggen.
Ik zit nog steeds keihard in de friendzone.quote:
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds keihard in de friendzone.
Ik heb geen andere plek voor je.quote:Op maandag 29 december 2014 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds keihard in de friendzone.
Brrrrr.... Vind je dit serieus mooi of zit je te trollen?quote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef Specularium het volgende:
Mani en ik vinden dit een heel mooi liedje,.
Corrie ook trouwens maar die durft dat niet te zeggen.
Ik dacht eigenlijk dat jij dit ook wel mooi zou vinden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrrrr.... Vind je dit serieus mooi of zit je te trollen?
Claudia de Brey is heel erg nét niet leuk. Ze kan ook heel erg nét niet zingen. Dat ze op #19 staat in de Top 2000 bewijst dat Nederland een land is waar mensen heel erg nét geen muzieksmaak hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat jij dit ook wel mooi zou vinden.
Valt me een beetje tegen weer.
Wat muziek betreft, klopt dat zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:32 schreef Specularium het volgende:
Nederland is ook een smakeloos landje.
Ik heb maar één leven, dus dat moet ik wel serieus nemen. Bovendien zijn bijzonder weinig dingen voor mij belangrijker dan muziek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat neem je het leven toch serieus af en toe Elfie, kan jou die hele Claudia nou verotten joh?
Waarom?quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb maar één leven, dus dat moet ik wel serieus nemen.
Je hebt ook maar 1 bloeddruk, ik zou die niet te hoog laten worden...met het oog op dat ene leven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb maar één leven, dus dat moet ik wel serieus nemen. Bovendien zijn bijzonder weinig dingen voor mij belangrijker dan muziek.
Het is niet dat ik er wakker van lig hoor. Ik weet in welk land ik woon. Een land waar Claudia de Breij met haar kutplaat zo hoog kan komen. Een land waar Boudewijn de Groot naar #1 wordt gehypet met z'n "Avond", terwijl alleen al hijzelf wel tien betere nummers heeft gemaakt.
Zit je aan de valium van je hond ofzo? Allejezus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:01 schreef sp3c het volgende:
och, Nederland is wat het is omdat we ons ergeren aan het gemiddelde ipv onszelf op te heerlijken aan de top, niet de goede muzikanten zijn geweldig maar de matige muzikanten zijn matig en daardoor zijn wij matig
die constante drive om beter te zijn dan ons maakt ons beter dan de rest
elfhuilerig geeft gewoon een goede blik op onze nationale psyche
#diepetopshow
Gaat je geen reet aan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:12 schreef Webschip het volgende:
Heb je nu (weer) een poes, Speculaas?
Dat is gewoon super mario man, met vliegcape, uit super mario bros 3.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat is deze rare look-a-like van super mario?
Dat hoofd lijkt meer op wario.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon super mario man, met vliegcape, uit super mario bros 3.
Het valt allemaal wel mee hoor. Wat ik al zei: ik lig er echt niet wakker van. Maar zo nu en dan hardop je ergernis over iets uitspreken, kan geen kwaad. En het lucht op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt ook maar 1 bloeddruk, ik zou die niet te hoog laten worden...met het oog op dat ene leven.
Die durft hier niet meer te posten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Kingstown er? Ik wil weten of hij zijn darts taakje al heeft uitgevoerd.
Daarom maak ik tegeltjes voor Antoine.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor. Wat ik al zei: ik lig er echt niet wakker van. Maar zo nu en dan hardop je ergernis over iets uitspreken, kan geen kwaad. En het lucht op.
Waarom niet? Pest jij hem? Pest Corrie hem?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die durft hier niet meer te posten.
Geen idee, hij had een regenjas gekocht en toen hebben we hem hier niet meer gezien,quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Pest jij hem? Pest Corrie hem?
Goed initiatief. Kunstzinnig ook. Ze zijn nog wel een beetje eentonig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom maak ik tegeltjes voor Antoine.
Ik pest nooit iemand, ik ben superaardig joh.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom niet? Pest jij hem? Pest Corrie hem?
Het schijnt dat je je logé er regelmatig van langs geeft!quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pest nooit iemand, ik ben superaardig joh.
Dan ben je verkeerd ingelichtquote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat je je logé er regelmatig van langs geeft!
Specsavers pest altijd iedereen. En zegt daarna dat ze niet meer durven te posten hier. De NWS-slowchat is zijn territorium.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pest nooit iemand, ik ben superaardig joh.
Als UI politie zijnde ben je daar toch niet van onder de indruk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers pest altijd iedereen. En zegt daarna dat ze niet meer durven te posten hier. De NWS-slowchat is zijn territorium.
In elke hoek van het topic heeft -ie lopen pissen om z'n territorium af te bakenen, als een soort pitbull.
Ik weet dat hij het niet zo meent als hij een bui heeft. Waait wel weer over.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specsavers pest altijd iedereen. En zegt daarna dat ze niet meer durven te posten hier. De NWS-slowchat is zijn territorium.
In elke hoek van het topic heeft -ie lopen pissen om z'n territorium af te bakenen, als een soort pitbull.
Volgens mij is het in een werkelijkheid een heel vriendelijk, zachtaardig mannetje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat hij het niet zo meent als hij een bui heeft. Waait wel weer over.
De UI-politie staat een beetje op een laag pitje, nu je het zegt. Binnenkort weer eens even mee aan de slag. En ik ben inderdaad niet onder de indruk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als UI politie zijnde ben je daar toch niet van onder de indruk?
Dat klopt helemaal. Het boe-roepen hier is gewoon compensatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is het in een werkelijkheid een heel vriendelijk, zachtaardig mannetje.
Beterschapquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:00 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo nog weg, zal me maar dik inpakken. Voel me nou niet echt 100% Hopelijk is het morgen over anders lig ik met oud en nieuw gewoon in bed.
Nu? Het is nog geen 31 december.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga denk ik een vuurwerkje afsteken.
Whehehequote:Op dinsdag 30 december 2014 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je aan de valium van je hond ofzo? Allejezus.
Het lijkt er wel al een beetje op als ik zo luister. Ik heb gewoon zin in een goeie knal, tennisbal met patronenkruit of zo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu? Het is nog geen 31 december.
Klinkt als een beginnende verkoudheid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje. Het is best kut ik zweet maar ik heb het ook koud
laat dat beginnende maar weg.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt als een beginnende verkoudheid.
Dit klopt niet helemaal hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat doen? Het moest "poedel" zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal hoor.
Hilarisch klinkt het.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat doen? Het moest "poedel" zijn?
Klinkt wel goed. Specularium, de bedrijfspoedel van NWS.
Goed dat je het zelf doet, lacht er tenminste nog iemand.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sorry, ik moest weer om mezelf lachen.
Ik lig anders ook dubbel hoor, zou er bijna een sig van maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf doet, lacht er tenminste nog iemand.
Zal wel pijn doen dat dubbel liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lig anders ook dubbel hoor, zou er bijna een sig van maken.
Blijf je lekker lenig vanquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel pijn doen dat dubbel liggen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het lijkt er wel al een beetje op als ik zo luister. Ik heb gewoon zin in een goeie knal, tennisbal met patronenkruit of zo.
Vervelend voor je. Beterschap.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik voel me een partij ziek joh, da's niet leuk meer
Het heerst of zo, beterschap!quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Beterschap timmmmm, ik denk dat ik je aangestoken heb, sorry.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Misschien is het wel ebola.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan niet, ik heb geen kutzweetquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Beterschap timmmmm, ik denk dat ik je aangestoken heb, sorry.
Dat kan niet, ik heb sp3c al een hele tijd niet gezien dus ik heb geen contact met een neger gehad.quote:
Misschien heb je wel pikzweet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb geen kutzweet
dit was gewoon een goede tekst Duindorpquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je aan de valium van je hond ofzo? Allejezus.
Snap ik, zal de koorts zijn. Volgende keer beter dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n goed grapje hoor.
Jij bent alvast begonnen met de nieuwjaarsborrel merk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit was gewoon een goede tekst Duindorp
Nederlanders klagen graag en daardoor verbeteren we onszelf graag ... een Amerikaan (andere uiterste) klaagt niet, veranderd nooit
waar verhaal, alleen mogen we wat vaker stilstaan bij hoe goed we het hebben met zijn allen
Wat vind je van onze palletstapel? Best indrukwekkend toch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:49 schreef sp3c het volgende:
daar begin ik op kerstavond al mee amateur
we hebben wel dm's uitgewisseld en die aids is echt superbesmettelijk!quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb sp3c al een hele tijd niet gezien dus ik heb geen contact met een neger gehad.
Zo krijg je ebola toch?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
Zo mijn palletstapel is ook klaar.
ik heb er maar 2 nodig.
SPOILER: Waarschuwing voor UccieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Specularium op 30-12-2014 21:48:25 ]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie allemaal kijken?
http://www.tvgids.nl/De_Roze_Wildernis/programma/17580997/NEIN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie allemaal kijken?
http://www.tvgids.nl/De_Roze_Wildernis/programma/17580997/Doe ff een waarschuwing bij die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ff een waarschuwing bij die spoiler
Bedankt..en zo op tijd ook.quote:
Jawel, maar ik had al gekekenquote:
Sorry, ik zal het de volgende keer wel gelijk doen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het de volgende keer wel gelijk doen hoor.Nu ga ik natuurlijk niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nee hoefde niet, toen ik quotete zag ik wat er tussen stond.quote:
Ik vind dit altijd zo lelijk hè, engelse werkwoorden die je nederlands moet vervoegen. Het maakt me verdrietigquote:
O nee, ik ben te mooi om te stervenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
we hebben wel dm's uitgewisseld en die aids is echt superbesmettelijk!
zou best ebola kunnen zijn hoor
Normaal probeer ik het te omzeilen, maar nu ben ik lui.quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo lelijk hè, engelse werkwoorden die je nederlands moet vervoegen. Het maakt me verdrietig
Zeker voor sp3c is dit heel verwarrend. Wedden dat hij tetten las?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Normaal probeer ik het te omzeilen, maar nu ben ik lui.
Zo gaan die dingen. Zullen we het nu over iets leuks en blijs hebben dan? Zal ik zelfs leuk en gezellig zijn. Mag jij kiezen waaroverquote:Op dinsdag 30 december 2014 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Timmmm heeft weer wat te zeuren, mensen.
Jij kent die uit je hoofd?quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoefde niet, toen ik quotete zag ik wat er tussen stond.
Ik bedoelde ook tetten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker voor sp3c is dit heel verwarrend. Wedden dat hij tetten las?
Inmiddels wel.quote:
quote:
SPOILER: Veilig voor UccieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:06 schreef timmmmm het volgende:
Is hij al uit zijn kale kop en ISISbaardfase?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILER: Veilig voor UccieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vannacht 4.09uquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:09 schreef Specularium het volgende:
Is Slayer al geweest in de Top2000?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met welk nummer? Angel of death?
#210quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Netjes dat het zo hoog staat maar dan slaap ik weer.
NL heeft wel iets smaak.quote:
Nee, Slayer heeft cultstatus bereikt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als Angel Of Death kan dan kan een mild Slipknot nummer ook.
Slayer is de gimmick, daarbij Sad but true en Enter Sandman staan er ook in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als Angel Of Death kan dan kan een mild Slipknot nummer ook.
Fixedquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slipknot heeft geen publiek wat goedhorend is denk ik.
Wait and Bleed heeft volgens mij gewoon in de Top40 gestaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Slayer is de gimmick, daarbij Sad but true en Enter Sandman staan er ook in.
Slipknot heeft geen mainstream publiek denk ik.
Als ik die moshpits zie, dan zit er ook wat hersenbeschadiging.quote:
Mainstream Radio 2 publiek.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wait and Bleed heeft volgens mij gewoon in de Top40 gestaan.
Op zich is dat nog best wel geestigquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik die moshpits zie, dan zit er ook wat hersenbeschadiging.
Ja, vandaag is van mjn lijstje Spandau Ballet, BAP, Sinnead ò connor en Marvin Gaye (volgende uur) gedraaid. Dat niveau plaatjes dus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Heeft een van jullie ook gestemd? Ik ben wel benieuwd waarop
Wel kek op zich toch. Ik heb stiekem wel op een paar hele zoetsappige liedjes gestemd. Specularium zou het afkeuren denk ik. Dream a little dream of me of Unforgettable vbquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vandaag is van mjn lijstje Spandau Ballet, BAP, Sinnead ò connor en Marvin Gaye (volgende uur) gedraaid. Dat niveau plaatjes dus.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:42 schreef Specularium het volgende:
Iemand moet even een nieuwe maken zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |