Alsof er hier iemand ooit sociaal doet.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Valt FOK ook onder sociale media?
Ik heb hem lekker sticky gezet voor je, Henk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdje geleden dat ik een NWS-SC-topic heb geopend.![]()
Verwachte reactie:
• Kut-TT
• Bedankt Henk
Dat is niet handig hè...nu blijft ie zeker staan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zocht op Twitter en toen vond ik dat plaatje.
De topictitel is eigenlijk ook best wel kut.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen omdat ik een hele sociale jongen ben.quote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De topictitel is eigenlijk ook best wel kut.
Zit je wel klaar voor Tunnel Of Love, Karien?quote:
Kut Henk!quote:Op maandag 29 december 2014 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdje geleden dat ik een NWS-SC-topic heb geopend.![]()
Verwachte reactie:
• Kut-TT
• Bedankt Henk
Nee je weet dat ik Dire Straits niet leuk vind. Alleen Sultans of Swing kan nog net.quote:Op maandag 29 december 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je wel klaar voor Tunnel Of Love, Karien?
Voor je beroep?quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde iets doen met "social media" en met SC.
Fijn Harry, bedankt!quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde iets doen met "social media" en met SC.
Laten we het daar maar helemaal niet over hebben...quote:
Wat niet is, kan komen.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
Mijn anus is hier...in tegenstelling tot andere plaatsen in de wereld....erg onderbelicht.
Kan me herinneren dat het hier toch redelijk uitgebreid is besproken allemaal.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
Mijn anus is hier...in tegenstelling tot andere plaatsen in de wereld....erg onderbelicht.
Volgende keer gewoon een live videostream.quote:Op maandag 29 december 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat het hier toch redelijk uitgebreid is besproken allemaal.
Dat is ook al eens voorgesteld.quote:Op maandag 29 december 2014 19:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een live videostream.
Dat scherm hoeft er niet bij. Vindt Uccie ook niet leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Met Specularium als een soort weerman, met een aanwijsstok, voor een groot scherm. En dat -ie dan alles tot in detail uitlegt.
Ok, ga nu maar weer weg.quote:Op maandag 29 december 2014 20:09 schreef Webschip het volgende:
Eeuwigh komt voor Oogenblick komt gelukkig weer.
Nee dat scherms was geen topshow.quote:Op maandag 29 december 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat scherm hoeft er niet bij. Vindt Uccie ook niet leuk.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
Een echte vogel voor Efteling...en Johannes.Aandoenlijk. Jonge grasparkieten of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valkparkieten, maar de verkeerde foto..even zoekenquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aandoenlijk. Jonge grasparkieten of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ben al weer weg, sjaggerijn. Sjongejonge.quote:Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij niet iets modden ofzo?
Iets met een korrel zout.quote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg, sjaggerijn. Sjongejonge.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
Poging 2Ze zijn nog wel heel uhh, apart. Wat moet het uiteindelijk worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Brandweerman.quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel heel uhh, apart. Wat moet het uiteindelijk worden?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
Poging 2Leuk. Ik ken dit soort beelden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader heeft tropische vogels.
Een konijn.quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is chagrijn of sjagrijn. Potverdikkeme!quote:Op maandag 29 december 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg, sjaggerijn. Sjongejonge.
Een cavia.quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohh dat is wel superschattigquote:Op maandag 29 december 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een cavia.
Nee zoiets:
[ afbeelding ]
Ja dat is over een week of 4, die op de foto, Pjo, is nu een week uit het ei.quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ohh dat is wel superschattigZe drogen nog wel goed op dus.
Was tevens voor Johannes, maar die kan ik even niet vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk. Ik ken dit soort beelden hoorMijn vader heeft tropische vogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |