quote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij doet tenminste iets, de andere dj's staan stil en kijken alsof ze liever een prostaatonderzoek krijgen dan plaatjes draaien
oh jammer, gemistquote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je had Jasper de Vries een paar dagen (nachten) geleden los moeten zien gaan op Master of Puppets van Metallica ... Damn!
als je 15 bent weet je niet beterquote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'klassieker' gebruiken voor een lied dat een paar maanden oud is..
Komt omdat het subjectief is.quote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ze er vaak in staan, wil nog niet zeggen dat het kwaliteit is
Waar south park wel allemaal niet goed voor is.quote:Op maandag 29 december 2014 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor Southpark wist ik niet eens wie lorde was.
quote:
Ja ik vind haar oprecht tofquote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijne muziek maakt zij he?
Inderdaad er bestaat slechte en goede smaak. Ik behoor bij de 2e categorie en jij?quote:
Ja naja, potentieel klassieker. Het is eens wat anders.quote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
'klassieker' gebruiken voor een lied dat een paar maanden oud is..
quote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij stond achter het doel toen Rod dit zong?
Nu heb ik zin in chocolaquote:
De remix van Armin van Buuren is anders ook niet mis.quote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemand die begint over het origineel van Sutherland Brothers?
laat het nummer zichzelf eerst bewijzen door er over een paar jaar nog in te staan voordat iemand een K woord gebruikt in een positieve manierquote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja naja, potentieel klassieker. Het is eens wat anders.
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja ik vind haar oprecht tof
Scheelt trouwens wel dat ik verder nooit radio luister, dan was ik 'm misschien wel weer zat geworden. Want ze is behoorlijk kapot gedraaid als ik dat zo hoor
Neuh, ik heb best een goede smaak hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Inderdaad er bestaat slechte en goede smaak. Ik behoor bij de 2e categorie en jij?
quote:Op maandag 29 december 2014 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De remix van Armin van Buuren is anders ook niet mis.
quote:
Dat was van de LP waarna hij had moeten stoppenquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef Homdeck het volgende:
The killing of Georgie hoort er gewoon in
Maar ik vind het niet zo heel bijzonder verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |