quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
I would do anything for
[ afbeelding ]
Jawel, beide bagger.quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Lijkt er in de verste verte nog niet op
quote:
en knolraap, schorseneren en prei natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
I would do anything for
[ afbeelding ]
Dat spreekt voor zichquote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
en knolraap, schorseneren en prei natuurlijk
Lof en Prei was van King.quote:Op maandag 29 december 2014 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
en knolraap, schorseneren en prei natuurlijk
Oh mijn god... hij is toch niet naakt he?!quote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef Homdeck het volgende:
Alle ruitjesoverhemden van Bert zitten in de was
Over kitsch gesprokenquote:
Sok.quote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh mijn god... hij is toch niet naakt he?!
Over zijn hoofd.quote:
quote:
Nee, gelukkig draagt hij dezequote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef richolio het volgende:
[..]
hahatja, ze staan er 19 keer in, doen ze toch iets goed
leest hij mee ?quote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ze er vaak in staan, wil nog niet zeggen dat het kwaliteit isquote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef richolio het volgende:
[..]
hahatja, ze staan er 19 keer in, doen ze toch iets goed
Gewoon kleiner maatje aandoen.quote:
Dat snap ik oprecht niet. Wat is daar zo goed aan?quote:
Frans Bauer vult ook stadionsquote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ze er vaak in staan, wil nog niet zeggen dat het kwaliteit is
Neeeeeeeee. Mijn wereldbeeld, wat doe je? Danst hij nog wel zo debiel?quote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef Homdeck het volgende:
Alle ruitjesoverhemden van Bert zitten in de was
Die roze en turquoise zijn ook gewoon echt leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.funnyshirts.or(...)e2063971fde1b4_24773
NL is een smakeloos land.quote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Frans Bauer vult ook stadions
Fijne muziek maakt zij he?quote:
hij doet tenminste iets, de andere dj's staan stil en kijken alsof ze liever een prostaatonderzoek krijgen dan plaatjes draaienquote:Op maandag 29 december 2014 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Neeeeeeeee. Mijn wereldbeeld, wat doe je? Danst hij nog wel zo debiel?
Dat komt straks pasquote:Op maandag 29 december 2014 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Neeeeeeeee. Mijn wereldbeeld, wat doe je? Danst hij nog wel zo debiel?
Geen idee, gewoon fijn nummer.quote:Op maandag 29 december 2014 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat snap ik oprecht niet. Wat is daar zo goed aan?
Je bedoelt Rot Stewardquote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef HPLC het volgende:
Zometeen eerst Piet Veerman, dan pas Lorde
Schiffers stond gister ook uit z'n dak te gaan hoorquote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij doet tenminste iets, de andere dj's staan stil en kijken alsof ze liever een prostaatonderzoek krijgen dan plaatjes draaien
Je had Jasper de Vries een paar dagen (nachten) geleden los moeten zien gaan op Master of Puppets van Metallica ... Damn!quote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij doet tenminste iets, de andere dj's staan stil en kijken alsof ze liever een prostaatonderzoek krijgen dan plaatjes draaien
mijn bronnen hebben zich daar niet over uitgelatenquote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou Lorde haar plaatje ook naakt hebben ingezongen?
'klassieker' gebruiken voor een lied dat een paar maanden oud is..quote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef DjeDje het volgende:
Wel een klassieker Royals, maar niet iedereen houdt ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |