Ik wel werken jaquote:Op maandag 29 december 2014 07:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, al wakker.
Jij werken?
[..]
Mogeh
Ow wat doe je nu dan?quote:Op maandag 29 december 2014 07:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om 2 uur pas ja
Ik ga maar eens verder
Yvquote:
Weet wel zeker dat het dat gaat wordenquote:Op maandag 29 december 2014 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bewaart het gewoon voor het nieuwe jaar. Nieuw jaar, nieuw huis
Slaapkop :$quote:
Arme jijquote:Op maandag 29 december 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
Mogguh :$
Ik moet straks naar buiten. Ze horror!
Gaat wel ver, indeedquote:
Je rust alvast goed uit voor het nieuwe jaar?quote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ontdek een nieuwe kant van mezelf
Ik ook, heb geen voedsel meer, de broodjes zien er niet meer zo acceptabel uit.quote:Op maandag 29 december 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
Ja, ik moet uitgerust zijn voor de logeerkalender he.quote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je rust alvast goed uit voor het nieuwe jaar?
Ik ben net terug van buiten en het is GLAD, heel glad. Tenminste hier. 'Netjes' over het fietspad gelopen want daar was gelukkig wel gestrooidquote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, heb geen voedsel meer, de broodjes zien er niet meer zo acceptabel uit.
Is dat een vereiste dan?quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moet uitgerust zijn voor de logeerkalender he.
Dat dus. Het wordt een heftige dag! En dan ook nog eens aardappels schillenquote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, heb geen voedsel meer, de broodjes zien er niet meer zo acceptabel uit.
In gedachte ben ik bij jequote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat wel ver, indeed
Ook omdat er hier geen route is voor mij en m'n fiets om lekker te kunnen doortrappen. Dus dat wordt lopen
Vergeleken bij gisteren moet ik heel veel doen, maar toen heb ik ook alleen maar in bed rondgehangenquote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. Het wordt een heftige dag! En dan ook nog eens aardappels schillen
Feerquote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook boodschappen doen. En kledingshoppen voor Hep. Met hem erbij ofcourse.
Klinkt als: Hij ziet graag dat jij je steeds aan- en uitkleedt voor hemquote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook boodschappen doen. En kledingshoppen voor Hep. Met hem erbij ofcourse.
Klopt. Ik FOK niet veel nu Hep hier is.quote:
Nee, voor hem. Zijn kleding.quote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als: Hij ziet graag dat jij je steeds aan- en uitkleedt voor hem
Standaard in mijn broekspijpquote:Op maandag 29 december 2014 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In gedachte ben ik bij je
Heb je je rambo mes bij?
Daar zijn zondagen dan ook voor. Helaas denken maandagen daar geheel anders over. Schavuitendagquote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeleken bij gisteren moet ik heel veel doen, maar toen heb ik ook alleen maar in bed rondgehangen
Te viesquote:Op maandag 29 december 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik FOK niet veel nu Hep hier is.
Ik denk dat we je allemaal begrijpenquote:Op maandag 29 december 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik FOK niet veel nu Hep hier is.
No difference between my Sundays and Mondaysquote:Op maandag 29 december 2014 11:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar zijn zondagen dan ook voor. Helaas denken maandagen daar geheel anders over. Schavuitendag
Logeerkalender?quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moet uitgerust zijn voor de logeerkalender he.
quote:Op maandag 29 december 2014 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No difference between my Sundays and Mondays
Yes.quote:
Als iemand me een knuffelend schouderklopje kwam geven was ik de hele dag blij genoeg om schoonmaken geen afschuwwekkend vooruitzicht meer te vindenquote:
Ok ok ik kom eraan :$quote:Op maandag 29 december 2014 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als iemand me een knuffelend schouderklopje kwam geven was ik de hele dag blij genoeg om schoonmaken geen afschuwwekkend vooruitzicht meer te vinden
Blegh, schoonmaken. Gelukkig heb ik dat gisteren allemaal gedaan.quote:Op maandag 29 december 2014 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als iemand me een knuffelend schouderklopje kwam geven was ik de hele dag blij genoeg om schoonmaken geen afschuwwekkend vooruitzicht meer te vinden
Dat. Ik hou me vandaag alleen bezig met boodschappen en aardappels koken. EN VERDER GA IK OP M'N DIKKE VETTE LUIE REET ZITTENquote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Blegh, schoonmaken. Gelukkig heb ik dat gisteren allemaal gedaan.
Heb je een dikke reet ja? :$quote:Op maandag 29 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat. Ik hou me vandaag alleen bezig met boodschappen en aardappels koken. EN VERDER GA IK OP M'N DIKKE VETTE LUIE REET ZITTEN
Ik zou pasta of rijst ofzo maken.quote:Op maandag 29 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat. Ik hou me vandaag alleen bezig met boodschappen en aardappels koken. EN VERDER GA IK OP M'N DIKKE VETTE LUIE REET ZITTEN
Nou en of :$quote:Op maandag 29 december 2014 11:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je een dikke reet ja? :$
Ja, maar hier heb ik alles al voor in huis. Scheelt weer geldquote:
Dikke reet maatjesquote:Op maandag 29 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaan we een derriereselfie maken?quote:
Idem hier.Ik ga geheel vrijwillig over de posbank wandelen.Gelukkig wel in leuk gezelschapquote:Op maandag 29 december 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
Nu wel zoenen, he yats?quote:Op maandag 29 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier.Ik ga geheel vrijwillig over de posbank wandelen.Gelukkig wel in leuk gezelschap
Groot gelijk. Dikke reten voor het leven.quote:Op maandag 29 december 2014 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent wel de knappe van ons 2.quote:Op maandag 29 december 2014 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, wat lijken we toch op elkaar he
Kusjes zijn niet zo moeilijk, laat je liefde stromenquote:Op maandag 29 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier.Ik ga geheel vrijwillig over de posbank wandelen.Gelukkig wel in leuk gezelschap
Lekker samen reeën spotten.quote:Op maandag 29 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Klinkt bekendquote:
Mijn reet was ook al dik toen ik 50 kilo woogquote:Op maandag 29 december 2014 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Groot gelijk. Dikke reten voor het leven.
Hoewel ik na O&N flink ga lijnen.
Have fun alvastquote:Op maandag 29 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Echte liefde, ditquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Groot gelijk. Dikke reten voor het leven.
Hoewel ik na O&N flink ga lijnen.
I will tryquote:
Truequote:Op maandag 29 december 2014 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ik heb het meeste haar. Ik laat me niet per se uit over de locaties daarvan.
Ga er voorquote:Op maandag 29 december 2014 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Voor mij is juist die eerste stap heel moeilijk,daarna valt t wel mee.quote:Op maandag 29 december 2014 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kusjes zijn niet zo moeilijk, laat je liefde stromen
Dit klinkt vies.quote:Op maandag 29 december 2014 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kusjes zijn niet zo moeilijk, laat je liefde stromen
Ik heb nooit zo weinig gewogen, maar ik heb sowieso wel een volle kont en brede heupen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn reet was ook al dik toen ik 50 kilo woog
Je hoofd maakt het moeilijk, zet dat uitquote:Op maandag 29 december 2014 11:45 schreef yats het volgende:
[..]
Voor mij is juist die eerste stap heel moeilijk,daarna valt t wel mee.
Dit. Nog langer de kus uitstellen wordt wel awkward.quote:
Vooral niet over nadenken, wanneer het moment/tijd er is gewoon doen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:45 schreef yats het volgende:
[..]
Voor mij is juist die eerste stap heel moeilijk,daarna valt t wel mee.
Dat is best leuk ja.Sowieso is de posbank een mooie plek,zeker nu met de sneeuw.quote:
Ik begrijp hem wel. Het is moeilijk om te zien of iemand wil zoenen. Als de ander eenmaal laat blijken dat er gezoend kan worden, is de druk al van de ketel.quote:Op maandag 29 december 2014 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoofd maakt het moeilijk, zet dat uit
Ga wandelen dan.quote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef artelligence het volgende:
Ik wik ook op date. Ik wil ook een wandeling maken door het bos!
En yats, wee je gebeente als je niet probeert te zoenen. Serieus. Dan krijg je virtuele klappenVeel plezier!
Jij bent ook een stukje langerquote:Op maandag 29 december 2014 11:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb nooit zo weinig gewogen, maar ik heb sowieso wel een volle kont en brede heupen.
Als ze je niet leuk vind gaat ze niet op een 2e date met je lijkt mij.quote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Het is moeilijk om te zien of iemand wil zoenen. Als de ander eenmaal laat blijken dat er gezoend kan worden, is de druk al van de ketel.
Net als Bambi in de sneeuw toen ... O wacht.quote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is best leuk ja.Sowieso is de posbank een mooie plek,zeker nu met de sneeuw.
Maar ze spreken af voor een tweede date, op een plek waar je veel plaatsen hebt dat niemand je ziet, als ze instemt met zoiets dan wil ze wel lijkt me. Of ik moet te simpel denkenquote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel. Het is moeilijk om te zien of iemand wil zoenen. Als de ander eenmaal laat blijken dat er gezoend kan worden, is de druk al van de ketel.
Herkenbaar,ik zou willen dat dat uit te zetten was.quote:Op maandag 29 december 2014 11:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hoofd maakt het moeilijk, zet dat uit
Lijkt mij van niet, nee. Bij mij is het ooit maar 1 keer bij 1 date gebleven, ook de enige eerste date waar niet gezoend werd.quote:Op maandag 29 december 2014 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze je niet leuk vind gaat ze niet op een 2e date met je lijkt mij.
Ja, dat is zo. Bij 50 kilo zou ik ook ondergewicht hebben. Minimaal 55, maar ik denk niet eens dat ik zo dun wil zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent ook een stukje langer
Ik had toen broeken in maat M en shirts pasten me met XS
Daarna kreeg ik extra kilootjes en tetjes enzo, nu weeg ik 57 na weer wat afgevallen te zijn.
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 29 december 2014 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ze spreken af voor een tweede date, op een plek waar je veel plaatsen hebt dat niemand je ziet, als ze instemt met zoiets dan wil ze wel lijkt me. Of ik moet te simpel denken
Jaquote:
Dan regel je dat toch?Zo moeilijk is dat niet.Als ik al geregeld dates kan regelen kun jij dat zeker.Alleen is t fijn als t eens anders verlooptquote:Op maandag 29 december 2014 11:47 schreef artelligence het volgende:
Ik wik ook op date. Ik wil ook een wandeling maken door het bos!
En yats, wee je gebeente als je niet probeert te zoenen. Serieus. Dan krijg je virtuele klappenVeel plezier!
Ik weeg ook 55, maar vind mezelf niet dun (als in vies dun of whatever)quote:Op maandag 29 december 2014 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Bij 50 kilo zou ik ook ondergewicht hebben. Minimaal 55, maar ik denk niet eens dat ik zo dun wil zijn.
Maar ik ben langer toch? En je bent wel degelijk heel erg slank. Maar het staat je. Ik denk dat het mij niet staat.quote:Op maandag 29 december 2014 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weeg ook 55, maar vind mezelf niet dun (als in vies dun of whatever)
Gewoon prima. Ofzo
Ik ben een beetje OCD en zou als het even kan 54,5 kilo willen wegen, dan is mijn BMI precies 20quote:Op maandag 29 december 2014 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weeg ook 55, maar vind mezelf niet dun (als in vies dun of whatever)
Gewoon prima. Ofzo
Dat is geen garantie bij mij.Vaak zat de zin gehoord 'je bent heel leuk,maar niet op die manier'.Daarom ben ik terughoudend.Wat kaneel zegt klopt.quote:Op maandag 29 december 2014 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze je niet leuk vind gaat ze niet op een 2e date met je lijkt mij.
Nou ja, miss dat ik het zelf wat anders zie, omdat ik dus echt vies dun ben geweest. Dunnoquote:Op maandag 29 december 2014 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben langer toch? En je bent wel degelijk heel erg slank. Maar het staat je. Ik denk dat het mij niet staat.
Hahaquote:Op maandag 29 december 2014 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een beetje OCD en zou als het even kan 54,5 kilo willen wegen, dan is mijn BMI precies 20
Toch zul je er voor moeten gaan Yatsie.quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen garantie bij mij.Vaak zat de zin gehoord 'je bent heel leuk,maar niet op die manier'.Daarom ben ik terughoudend.Wat kaneel zegt klopt.
Misschien is je terughoudendheid wel een reden voor die visie van hen op jou.quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen garantie bij mij.Vaak zat de zin gehoord 'je bent heel leuk,maar niet op die manier'.Daarom ben ik terughoudend.Wat kaneel zegt klopt.
Is nie simpel nie. Tenzij ik mijn hoofd 3x zo dik wil hebben. Dan is het heel simpel om haarverf te kopen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat heel simpel anders.
Maar het innerlijk blijft hetzelfde he.
Niet doen, blond is mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is nie simpel nie. Tenzij ik mijn hoofd 3x zo dik wil hebben. Dan is het heel simpel om haarverf te kopen.
Maar het lekt dan zo weet je. Zo langs m'n oren en shit :$
Ik vind het altijd superleuk om mijn haartjes te vervenquote:Op maandag 29 december 2014 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is nie simpel nie. Tenzij ik mijn hoofd 3x zo dik wil hebben. Dan is het heel simpel om haarverf te kopen.
Maar het lekt dan zo weet je. Zo langs m'n oren en shit :$
Dit jaquote:Op maandag 29 december 2014 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is je terughoudendheid wel een reden voor die visie van hen op jou.
I won't. Dat bedoelde ik dus. Allergisch ditdat. Ik wil dat nooit, maar dan ook echt nooit meer meemakenquote:
Rood blijft idd altijd wel heel lang zittenquote:Op maandag 29 december 2014 11:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd superleuk om mijn haartjes te verven
Alleen dat rood he, dat gaat er nooit meer uit lijkt het
Ik had laatst bijna zwart geverfd. Maar ik durfde nietquote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
I won't. Dat bedoelde ik dus. Allergisch ditdat. Ik wil dat nooit, maar dan ook echt nooit meer meemaken
It was hell, man
[..]
Rood blijft idd altijd wel heel lang zitten
Mis het ook wel, zo af en toe. Zwart stond me best goed, al zeg ik het zelf
Niet alleen die blonde haartjes toch?quote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blonde haartjes maken haar wel lief ja
quote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het innerlijk blijft hetzelfde he.
Ik dacht van wel, maar niet veel hoor. En ik kijk er anders tegenaan, als chubby zijnde.quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, miss dat ik het zelf wat anders zie, omdat ik dus echt vies dun ben geweest. Dunno
Maar vind het wel heel aangenaam om te horen
Was je echt zoveel langer? Zoveel vragen op deze maandag
Ik snap het wel, maar dat ze je niet zien op die manier komt ook als je te lang wacht met een move maken, met fysiek worden. Het moet meer zijn dan gezellig kletsen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:54 schreef yats het volgende:
[..]
Wrom niequote:Op maandag 29 december 2014 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had laatst bijna zwart geverfd. Maar ik durfde niet
Nu word ik verlegonquote:Op maandag 29 december 2014 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alleen die blonde haartjes toch?
Het past ook bij haar uiterlijk, op een manier.quote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezegd, ja.quote:Op maandag 29 december 2014 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
I won't. Dat bedoelde ik dus. Allergisch ditdat. Ik wil dat nooit, maar dan ook echt nooit meer meemaken
It was hell, man
Ik vind jou toch wel mooi, nohossel, nolesbo (mag, maar hoeft niet bedoel ik :$)quote:Op maandag 29 december 2014 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar niet veel hoor. En ik kijk er anders tegenaan, als chubby zijnde.Ik heb nooit minder dan 69 oid gewogen. Sinds mijn 18e dan.
Dan speciaal voor jouw een foto van Sheldon die boos is als ik uit bed wil.quote:Op maandag 29 december 2014 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom nie![]()
Bang dat t niet zou staan ofzo?
[..]
Nu word ik verlegon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somehow lijkt me dat ook lastiger ofzo, als man. Dunno. Is dat raar? BEN IK NU RAAR?!quote:Op maandag 29 december 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het past ook bij haar uiterlijk, op een manier.
[..]
Heb je wel eens gezegd, ja.
Ik ben zelf saai, nooit geverfd. Zou ook niet weten wat er zou staan.
Dan moet ik 57,5 wegen.quote:Op maandag 29 december 2014 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een beetje OCD en zou als het even kan 54,5 kilo willen wegen, dan is mijn BMI precies 20
Haha, aww.quote:Op maandag 29 december 2014 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou toch wel mooi, nohossel, nolesbo (mag, maar hoeft niet bedoel ik :$)
Zou je liefkozend over je bol aaien
Wat nou walk of shame. VOL TROTS!quote:Op maandag 29 december 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga maar eens de walk of shame maken met alle lege wijnflessen.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan speciaal voor jouw een foto van Sheldon die boos is als ik uit bed wil.Awwwww, ik smolt helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat laatste begrijp ik welquote:Op maandag 29 december 2014 12:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, aww.
Ik wil niet alleen vanwege uiterlijk wat afvallen, maar ook om fitter en gezonder te zijn.
Thijsquote:Op maandag 29 december 2014 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zojuist bijstandsgesprek geannuleerd. Voelt goed
Ja, ik dacht dat het mijn hoofd er spierwit zou laten uitzien.quote:Op maandag 29 december 2014 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wrom nie![]()
Bang dat t niet zou staan ofzo?
Ja, dat doe ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik wel
Maar wel nog even genieten tijdens deze feestdagen eh? Het mag
Ik heb vorige week drie bierkratten, 5 sterke drankflessen en nog een heleboel losse biertjes weggebracht.quote:Op maandag 29 december 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga maar eens de walk of shame maken met alle lege wijnflessen.
I like the vampire lookquote:Op maandag 29 december 2014 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het mijn hoofd er spierwit zou laten uitzien.
Dat was al een beetje bij dark chocolate.
Ik ga sws maar weer eens wat minder blowen volgend jaar. Maar goed, dat zie ik sowieso wel goedkomen wanneer ik m'n eigen plekje heb. Ben altijd te lui geweest om dan te halen, dus zal nu niet anders zijnquote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook.Vanaf 1 januari de knop om. Net als met roken vorig jaar. Dat ging ook prima.
Wel respect hoor, ik heb nooit genoeg respect voor de jaarwisseling om ergens aan vast te houdenquote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook.Vanaf 1 januari de knop om. Net als met roken vorig jaar. Dat ging ook prima.
standaard tochquote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vorige week drie bierkratten, 5 sterke drankflessen en nog een heleboel losse biertjes weggebracht.
Don't be ashamed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Bij de shop kennen ze mij dus ik kan groter inkopen, ze zien het door de vingers wanneer ik 10 gram vraag ipv 5quote:Op maandag 29 december 2014 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
I like the vampire look
[..]
Ik ga sws maar weer eens wat minder blowen volgend jaar. Maar goed, dat zie ik sowieso wel goedkomen wanneer ik m'n eigen plekje heb. Ben altijd te lui geweest om dan te halen, dus zal nu niet anders zijn
Raar ben je sowieso.quote:Op maandag 29 december 2014 12:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Somehow lijkt me dat ook lastiger ofzo, als man. Dunno. Is dat raar? BEN IK NU RAAR?!
Niemand heeft me gezienquote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vorige week drie bierkratten, 5 sterke drankflessen en nog een heleboel losse biertjes weggebracht.
Don't be ashamed
quote:Op maandag 29 december 2014 12:06 schreef Dqod het volgende:
Dit was mijn laatste keer trouwens. Ik doe het gewoon, want yolo.
Niet quoten, deze post! Wil m zo weer weghalenRawr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die blauwe gloed eroverquote:Op maandag 29 december 2014 12:06 schreef Dqod het volgende:
Niet quoten, deze post! Wil m zo weer weghalen
Leuk is dat eh. Hier krijg ik ook bijna altijd wel wat meerquote:Op maandag 29 december 2014 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij de shop kennen ze mij dus ik kan groter inkopen, ze zien het door de vingers wanneer ik 10 gram vraag ipv 5
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 12:06 schreef Dqod het volgende:
Niet quoten, deze post! Wil m zo weer weghalenKut, gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Raar, rawr. Daar doe ik het voorquote:Op maandag 29 december 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar ben je sowieso.
[..]
Niemand heeft me gezien
[..]
Rawr.
Nee nooit last van.quote:Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je moet poepen maar niet wilt omdat er zo iemand langskomt?
Ik kan makkelijker aan iets beginnen als het echt een begin is. Dus de eerste dag van een jaar, maand of week. Het liefst dan 1 januari op een maandag. Beetje autisme.quote:Op maandag 29 december 2014 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel respect hoor, ik heb nooit genoeg respect voor de jaarwisseling om ergens aan vast te houden
Wel veel goede voornemens genomen sinds het uit ging met mijn ex, maar van niet allemaal komt evenveel terecht
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je moet poepen maar niet wilt omdat er zo iemand langskomt?
Jaquote:Op maandag 29 december 2014 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben al aardig gezakt in BMI, maar mag nog verder zakkenquote:
Voor mij was einde relatie wel einde van een tijdperkquote:Op maandag 29 december 2014 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan makkelijker aan iets beginnen als het echt een begin is. Dus de eerste dag van een jaar, maand of week. Het liefst dan 1 januari op een maandag. Beetje autisme.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig kwam er vanmorgen niemand, anders had ik ze vergast
Hahahaha, awww.quote:Op maandag 29 december 2014 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Ik heb wel eens bij de onderburen aangebeld en gedaan alsof ik een vreemdeling was die nodig moest
Ik wil niet serial datenquote:Op maandag 29 december 2014 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dan regel je dat toch?Zo moeilijk is dat niet.Als ik al geregeld dates kan regelen kun jij dat zeker.Alleen is t fijn als t eens anders verloopt
Bah, da's naar. Dan gaat het pijn doenquote:Op maandag 29 december 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest al 2 keer. En nu weer.
[..]
Hahahaha, awww.
Wat ouderwets Art.quote:Op maandag 29 december 2014 12:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil niet serial datenHeb aan 1 genoeg. Maar iets leuks ondernemen is wel cool ja
Dat is ook een goede start inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 12:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor mij was einde relatie wel einde van een tijdperk
En met hoe beroerd ik eraan toe was was het tijd voor actie
Er ontglipte mij een caffiametparingsdriftronbrandstederlachjequote:Op maandag 29 december 2014 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil als ik later groot ben zo'n douchekop naast de wc.
Want hoe denken mensen dat het een goed idee is om je anus te reinigen met papiertjes
Ik was een addict wrakjequote:Op maandag 29 december 2014 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook een goede start inderdaad.
Een bidet.quote:Op maandag 29 december 2014 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil als ik later groot ben zo'n douchekop naast de wc.
Want hoe denken mensen dat het een goed idee is om je anus te reinigen met papiertjes
You and me both my man.quote:Op maandag 29 december 2014 12:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik weet. Ben ook een ouwe lul
Luiheid is mijn grootste zonde.quote:Op maandag 29 december 2014 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was een addict wrakje
Nu ben ik alleen nog maar lui
Dat vochtige toiletpapier is ook wel oke.quote:Op maandag 29 december 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Een bidet.
Sowieso vochtig toiletpapier, dat maakt al veel beter schoon.
Maar elke week een ander om te logeren is geen probleem?quote:Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You and me both my man.
Ik moet er ook niet aan denken elke week met een ander te daten ofzo.
I will tryquote:Op maandag 29 december 2014 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zul je er voor moeten gaan Yatsie.
Fear does not exist in this dojo
Zou het? Ik probeer af en toe wel gewoon watquote:Op maandag 29 december 2014 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is je terughoudendheid wel een reden voor die visie van hen op jou.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar dat ze je niet zien op die manier komt ook als je te lang wacht met een move maken, met fysiek worden. Het moet meer zijn dan gezellig kletsen.
Ik probeer t vaak wel als ik iets van een signaal heb dat het kan, dat weet je.quote:Op maandag 29 december 2014 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar dat ze je niet zien op die manier komt ook als je te lang wacht met een move maken, met fysiek worden. Het moet meer zijn dan gezellig kletsen.
Daten oid zou ik wellicht nog wel kunnen, maar ik zie me (voorlopig iig) nog geen serieuze relatie weer aangaanquote:Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You and me both my man.
Ik moet er ook niet aan denken elke week met een ander te daten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daten oid zou ik wellicht nog wel kunnen, maar ik zie me (voorlopig iig) nog geen serieuze relatie weer aangaanTake your time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jawel, maar dat durfde ik niet te zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar elke week een ander om te logeren is geen probleem?
Voelt ook wel lekker onder de douchequote:Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vochtige toiletpapier is ook wel oke.
Maar het haalt het niet bij gewoon even afspoelen
Sinds ik op een camping heb gestaan waar naast de toiletten gewoon een douchekop hing met zo'n goede harde straal is het wel een toekomstdroom van mij om dat te hebben
[..]
Daten oid zou ik wellicht nog wel kunnen, maar ik zie me (voorlopig iig) nog geen serieuze relatie weer aangaanKomt wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Elke week/maand een ander daten lijkt me ook niets...Ow wacht...quote:Op maandag 29 december 2014 12:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wil niet serial datenHeb aan 1 genoeg. Maar iets leuks ondernemen is wel cool ja
Voor mij wel. Ik tref liever 1 persoon waar ik iets structureels mee heb.quote:Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Daten oid zou ik wellicht nog wel kunnen, maar ik zie me (voorlopig iig) nog geen serieuze relatie weer aangaanNou ja, ik moet iemand al wel een beetje leuk of interessant vinden om er mee op date te willen, en dat heb ik niet zo heel snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K ga wel soa's sparenquote:Op maandag 29 december 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voelt ook wel lekker onder de douche
[..]
Komt wel goed.
True. Probeer in ieder geval de afstand tussen jou en haar kleiner te maken, dan heb je een betere 'opening' om wat te proberen of haar reacties op jou af te lezen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:16 schreef yats het volgende:
Ik probeer t vaak wel als ik iets van een signaal heb dat het kan, dat weet je.
quote:Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Daten oid zou ik wellicht nog wel kunnen, maar ik zie me (voorlopig iig) nog geen serieuze relatie weer aangaanSterkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben stiekem al sinds augustus/september in mijn hoofd mijn ex aan het verwerken omdat ik wist dat het binnenkorte einde onvermijdelijk was, maar heb alles veel te lang laten doorsudderen.
Leve een compleet onassertieve besluiteloze houding![]()
Ik weet het ook niet. Ik denk toch stressquote:Op maandag 29 december 2014 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je het hebt gedaan.Feestdagen en zo.
Ik vind mensen best wel gauw interessant. Nou ja, de (voor mij) juiste mensen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet iemand al wel een beetje leuk of interessant vinden om er mee op date te willen, en dat heb ik niet zo heel snel.
Ik hoopte dat je zedelijk thuis ging zitten wachten op lieve meisjes die langskwamen om je te knuffelen en kusjes te geven.quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
K ga wel soa's sparen
Had toch een nieuwe hobby nodig
Lijkt mij ook wel chill ja. Zo fijn als het goed schoon is.quote:Op maandag 29 december 2014 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vochtige toiletpapier is ook wel oke.
Maar het haalt het niet bij gewoon even afspoelen
Sinds ik op een camping heb gestaan waar naast de toiletten gewoon een douchekop hing met zo'n goede harde straal is het wel een toekomstdroom van mij om dat te hebben
Awwh how cute.quote:Op maandag 29 december 2014 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat durfde ik niet te zeggen.
Goede tip dit!quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True. Probeer in ieder geval de afstand tussen jou en haar kleiner te maken, dan heb je in ieder geval een betere 'opening' om wat te proberen of haar reacties op jou af te lezen.
Eensquote:Op maandag 29 december 2014 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet iemand al wel een beetje leuk of interessant vinden om er mee op date te willen, en dat heb ik niet zo heel snel.
Het is mooi schoon, en het voelt goddelijk, wat wil je nog meerquote:Op maandag 29 december 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel chill ja. Zo fijn als het goed schoon is.
Enigszins herkenbaar wel. Kon zelf ook niet de knoop doorhakken en bleef de hoop houden dat het wellicht wel weer beter zou gaan. Enerzijds ben ik wel blij dat zij die beslissing alsnog heeft gemaakt. Anderzijds not so much. Maar goed, tijd zal het leren ditdat allesquote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterke![]()
Ik ben stiekem al sinds augustus/september in mijn hoofd mijn ex aan het verwerken omdat ik wist dat het binnenkorte einde onvermijdelijk was, maar heb alles veel te lang laten doorsudderen.
Leve een compleet onassertieve besluiteloze houding
Doe het eerste maar dan.quote:Op maandag 29 december 2014 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind mensen best wel gauw interessant. Nou ja, de (voor mij) juiste mensen.
Of ik zou je kapotknuffelen of ik zou op je hoofd poepen
Ja maar ook daarvan kan je soa's krijgen :$quote:Op maandag 29 december 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je zedelijk thuis ging zitten wachten op lieve meisjes die langskwamen om je te knuffelen en kusjes te geven.
Kies mij, de kans is nihil dat ik enige vorm van soa heb :$quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar ook daarvan kan je soa's krijgen :$
Ik weet niet of ik je nog wel wil knuffelen nu hoorquote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar ook daarvan kan je soa's krijgen :$
Ik zou het niet gauw een date noemen of willen noemen, neequote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe het eerste maar dan.
Ik zal daar ook wel vreemd in zijn, maar ik heb niet zo heel erg snel de behoefte om te daten ofzo.
Geen idee. Het is zo simpel en geniaal. In Egypte ook zo'n ding in het hotel gehad.quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is mooi schoon, en het voelt goddelijk, wat wil je nog meer
Waarom is dit nog geen ding in Nederland, echt waar
Aan de andere kant heb ik ook posts van je gezien over soep en crackers.quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik denk toch stressWant ik heb echt niet heel gezond gegeten
Yay, okquote:Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kies mij, de kans is nihil dat ik enige vorm van soa heb :$
Ik trok het echt niet meer langer, en vanuit hem werd het ook pijnlijk duidelijk dat hij zich liever met andere dingen bezig hield.quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Enigszins herkenbaar wel. Kon zelf ook niet de knoop doorhakken en bleef de hoop houden dat het wellicht wel weer beter zou gaan. Enerzijds ben ik wel blij dat zij die beslissing alsnog heeft gemaakt. Anderzijds not so much. Maar goed, tijd zal het leren ditdat alles![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je nog wel wil knuffelen nu hoor![]()
Helemaal bang geworden.
Dat komt wel goed.Ik ben sowieso de laatste dates wat fysieker.En de sneeuw/gladheid is nu een goed excuus natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True. Probeer in ieder geval de afstand tussen jou en haar kleiner te maken, dan heb je in ieder geval een betere 'opening' om wat te proberen of haar reacties op jou af te lezen.
[..]
Daten oid zou ik wellicht nog wel kunnen, maar ik zie me (voorlopig iig) nog geen serieuze relatie weer aangaanKomt wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Ik denk toch stressWant ik heb echt niet heel gezond gegeten
Ik kom juist aan van stressquote:Op maandag 29 december 2014 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Well, that's a good thingquote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik trok het echt niet meer langer, en vanuit hem werd het ook pijnlijk duidelijk dat hij zich liever met andere dingen bezig hield.
Dus mja, ik heb er vrede mee denk ik. Ik voel me fijner dan voorheen.
Dat is waarquote:Op maandag 29 december 2014 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik ook posts van je gezien over soep en crackers.Dat zet natuurlijk niet aan.
Soa test?quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef Inolvidable het volgende:
Kom ik daar heel discreet aanzetten met m'n plasje in een potje en daar een tas overheen, zegt die assistent keihard en chagerijnig URINE?! Nee ranja jezus man.
Oh oh, dit gaat fout Yats.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.Ik ben sowieso de laatste dates wat fysieker.En de sneeuw/gladheid is nu een goed excuus natuurlijk
[..]
Komt wel goed
[..]
[..]
Ik kom juist aan van stress
"Neem een slokje en kom erachter".quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef Inolvidable het volgende:
Kom ik daar heel discreet aanzetten met m'n plasje in een potje en daar een tas overheen, zegt die assistent keihard en chagerijnig URINE?! Nee ranja jezus man.
SOA testje?quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef Inolvidable het volgende:
Dat is beter dan steeds daten zonder dat het op meer uitdraaitquote:Op maandag 29 december 2014 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou het niet gauw een date noemen of willen noemen, nee
Maar goed, when the feeling's right zou mijn avond wel snel uitdraaien op meer
Hoe klote ook, zo'n besluit geeft wel rust denk ikquote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik trok het echt niet meer langer, en vanuit hem werd het ook pijnlijk duidelijk dat hij zich liever met andere dingen bezig hield.
De meeste mensen moeten de decemberkilo's er in januari afwerken. Jij kan ze er weer aan eten.quote:Op maandag 29 december 2014 12:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waarmaar dat was tijdens mijn maagpijn.
Komt helemaal goed met je. Misschien nog even een dipje straks, maar het gaat al beter dan verwacht.quote:Op maandag 29 december 2014 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of knuffel jij zo fijn dat het het waard is?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dqod heeft een methlab, dus in van die mooie gele breaking bad pakken toch
quote:
And that's why you should go with the flow. En niet zoveel overdenkenquote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is beter dan steeds daten zonder dat het op meer uitdraait
[..]
Hoe klote ook, zo'n besluit geeft wel rust denk ik
Liever niet neequote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste mensen moeten de decemberkilo's er in januari afwerken. Jij kan ze er weer aan eten.Okay, liever niet wrs.
Ja, het gaat hier over soa's en jij komt binnenzeilen met urinepotje.quote:
Sssssssssst. Stil nouquote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dqod heeft een methlab, dus in van die mooie gele breaking bad pakken toch
Sowiesoquote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met je. Misschien nog even een dipje straks, maar het gaat al beter dan verwacht.
[..]
Of knuffel jij zo fijn dat het het waard is?
I will try, al is dat lastig. Mijn hersenen maken standaard overurenquote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
And that's why you should go with the flow. En niet zoveel overdenken
Als ik die foto zag valt dat heel erg mee en ben je slanker dan mij.quote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Liever niet neenog steeds te zwaar
Oh.quote:Op maandag 29 december 2014 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier over soa's en jij komt binnenzeilen met urinepotje.
Naar wel om te hebben though.
Herkenbaar wel hoor, daar niet van.quote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
I will try, al is dat lastig. Mijn hersenen maken standaard overuren
[..]
Als ik die foto zag valt dat heel erg mee en ben je slanker dan mij.
* Dqod duimt voor inolviquote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh.
Ik weet straks pas of ik het heb, hoop het niet.
quote:
Maar jij hebt dat niet bij het versieren/daten zover ik weet.quote:
Ja maar... te zwaar is te zwaar. Mensen riepen ook dat ik er met overgewicht prima uitzag, wat lief is, maar het is toch goed als iemand probeert op een gezond gewicht te zitten.quote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef yats het volgende:
Dan ik.quote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. Herkenbaar.quote:Op maandag 29 december 2014 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar... te zwaar is te zwaar. Mensen riepen ook dat ik er met overgewicht prima uitzag, wat lief is, maar het is toch goed als iemand probeert op een gezond gewicht te zitten.
Ik voorspel over anderhalve week een dipje. Want ik ben voorspelbaar voor mezelfquote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met je. Misschien nog even een dipje straks, maar het gaat al beter dan verwacht.
Echt enorm ja. Alsof er een last van je schouders valt.quote:Op maandag 29 december 2014 12:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe klote ook, zo'n besluit geeft wel rust denk ik
Oh ik ga vaak genoeg op m'n bek hoor. Word ook vaak genoeg afgewezen, maar ik blijf daar niet te lang bij stilstaan. Trek daar lering uit en ga verderquote:Op maandag 29 december 2014 12:31 schreef yats het volgende:
[..]
Maar jij hebt dat niet bij het versieren/daten zover ik weet.
Dat was ook geen leugen.Maar ik snap wat je bedoeld.Ik wil ook meer gaan trainen om die vetjes weg te werken en mijn sixpack terug te krijgen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar... te zwaar is te zwaar. Mensen riepen ook dat ik er met overgewicht prima uitzag, wat lief is, maar het is toch goed als iemand probeert op een gezond gewicht te zitten.
Zeg, ik ben zenuwachtig hier, mag ik taalfouten maken?quote:
Je zag er ook prima uitquote:Op maandag 29 december 2014 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 29 december 2014 12:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was ook geen leugen.Maar ik snap wat je bedoeld.Ik wil ook meer gaan trainen om die vetjes weg te werken en mijn sixpack terug te krijgen.
[..]
Zeg, ik ben zenuwachtig hier, mag ik taalfouten maken?
Halloquote:
Precies wat ik nodig hadquote:Op maandag 29 december 2014 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hey, hier heb je wat liefde terug
Dkutjequote:
Buik inhouden. Ik kan hetquote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Zo zo goed bezigquote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef xFriendx het volgende:
Ben nog gaan hardlopen op eerste kerstdag. En fitness/cardio op de tweedeEn 'derde' kerstdag squash. Gister dan niets, straks weer fitness. Toch een vrije week dus lekker bezig zijn.
En minder (vaak) bier drinken maar, het moet wel een beetje speciaal blijven.
Netjes, dat heb ik toch even gelaten de kerstdagen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef xFriendx het volgende:
Ben nog gaan hardlopen op eerste kerstdag. En fitness/cardio op de tweedeEn 'derde' kerstdag squash. Gister dan niets, straks weer fitness. Toch een vrije week dus lekker bezig zijn.
En minder (vaak) bier drinken maar, het moet wel een beetje speciaal blijven.
Dat is ook vaak zo. Maar achteraf is t wel fijn om de knoop doorgehakt te hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 12:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voorspel over anderhalve week een dipje. Want ik ben voorspelbaar voor mezelf
Maar komt goed.
[..]
Echt enorm ja. Alsof er een last van je schouders valt.
Wie wijst jou nou af? Gekke wezens die vrouwenquote:Op maandag 29 december 2014 12:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ik ga vaak genoeg op m'n bek hoor. Word ook vaak genoeg afgewezen, maar ik blijf daar niet te lang bij stilstaan. Trek daar lering uit en ga verder
Streng hoorquote:
Snap ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is ook vaak zo. Maar achteraf is t wel fijn om de knoop doorgehakt te hebben.
[..]
Wie wijst jou nou af? Gekke wezens die vrouwen
[..]
Streng hoor
Whatsup?quote:Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
Een dezer dagen ga ik doordraaien tho. Maar da's nie erg. Ik kijk er naar uit
Even informeren over die skillsquote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap ik ook nietI'M LIKE TOTALLY FRIGGIN' AWESOME
EN DAN HEBBEN WE T NOG HELEMAAL NIET GEHAD OVER MIJN KISSINGSKILLZ
NOU IK WIL WEL WAT WETEN OVER JE KISSINGSKILLSquote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon een beetje verdriet wegdrinken/blowen tot de hysterie weer verdwenen is tochquote:Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef Dqod het volgende:
Een dezer dagen ga ik doordraaien tho. Maar da's nie erg. Ik kijk er naar uit
Hoewel BMI natuurlijk niet alles zegt. Maar een hoog BMI waarbij je van jezelf weet dat het voornamelijk vet is ipv spieren is wel een moment om er wat aan te doen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Buik inhouden. Ik kan het![]()
Serieus, ik ben te zwaar. Ik weet dat het op foto's er niet zo uitziet. Thank god for MySpace angles. Ik ben niet enorm of zo, maar heb een BMI van 29 gehad. Zit nu op 27.5
Ik zie er juist op foto's verschrikkelijk uit. Ik zou graag wat leuke foto's van mezelf hebben,maar helaas. Ik heb een BMI van 26,1 overigens, al valt t meer op omdat t vooral in mijn gezicht en buik zit.quote:Op maandag 29 december 2014 12:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Buik inhouden. Ik kan het![]()
Serieus, ik ben te zwaar. Ik weet dat het op foto's er niet zo uitziet. Thank god for MySpace angles. Ik ben niet enorm of zo, maar heb een BMI van 29 gehad. Zit nu op 27.5
Merk ik gewoon. Helemaal lijp, maar niet op een slechte manier hoorquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even informeren over die skills
quote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NOU IK WIL WEL WAT WETEN OVER JE KISSINGSKILLS
En beetje knuffelen helpt ook.quote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een beetje verdriet wegdrinken/blowen tot de hysterie weer verdwenen is toch![]()
Ik heb niet zulke bestequote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar hysterie hoort ook wel bij me denk ik. Misschien kom ik door dat flippen juist wel weer dichter tot mezelfquote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een beetje verdriet wegdrinken/blowen tot de hysterie weer verdwenen is toch![]()
Ik zeg toch, vreemde wezens die vrouwen. Jammer dat verborgen skills vaak verborgen blijven,daar heb ik zelf ook last vanquote:Op maandag 29 december 2014 12:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke besteDat zullen we nog wel eens zien he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loka? Dame? He?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
ouwe snoeperdquote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En beetje knuffelen helpt ook.
En in je piemel.quote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie er juist op foto's verschrikkelijk uit. Ik zou graag wat leuke foto's van mezelf hebben,maar helaas. Ik heb een BMI van 26,1 overigens, al valt t meer op omdat t vooral in mijn gezicht en buik zit.
Ik stuur ze achteraf gewoon lewde filmpjes van mezelf met een ander met de boodschap; "kijk, you're missing out, you frigid bitchquote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg toch, vreemde wezens die vrouwen. Jammer dat verborgen skills vaak verborgen blijven,daar heb ik zelf ook last van
Lijkt mij niets mis mee. Zal wel vaker voorkomen dat je twee dagen vol zit en niet sport. Soms is een week rust ook even goed, kan alles even goed herstellen en kan je daarna weer knallen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Netjes, dat heb ik toch even gelaten de kerstdagen.
Zaterdag wel gelijk wezen sporten en vanavond weer
Waarom lach ik zo dom. Ik ga nooit meer lachen in gezelschapquote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
De hosselings tussen Dqod en Lokje zijn wel off the chart. Wow.
Ik heb alleen innerlijke hysterie, die alleen naar buiten komt door tegen lantaarnpalen en muurtjes te schoppen en in het niets te schelden met van alles terwijl ik mezelf volledig gedrogeerd hebquote:Op maandag 29 december 2014 12:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar hysterie hoort ook wel bij me denk ik. Misschien kom ik door dat flippen juist wel weer dichter tot mezelf
Ik trek me terug naar de zijlijn, het gaat heet wordenquote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik neem nu nog te veel rust ivm sporten.quote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lijkt mij niets mis mee. Zal wel vaker voorkomen dat je twee dagen vol zit en niet sport. Soms is een week rust ook even goed, kan alles even goed herstellen en kan je daarna weer knallen.
Dit wil ik wel meemaken. Wil alle aspecten van the one and only Loka zienquote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen innerlijke hysterie, die alleen naar buiten komt door tegen lantaarnpalen en muurtjes te schoppen en in het niets te schelden met van alles terwijl ik mezelf volledig gedrogeerd heb
Gelukkig is dat zeldzaam
Zal haar zo even wat ondeugende pics dm'en. Hou je op de hoogte van de vorderingenquote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik trek me terug naar de zijlijn, het gaat heet worden
Even een lewd-o-meter painten, brb.quote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is nu wel duidelijk wie je volgende hossel isquote:Op maandag 29 december 2014 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit wil ik wel meemaken. Wil alle aspecten van the one and only Loka zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik mis ook allesquote:Op maandag 29 december 2014 12:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal haar zo even wat ondeugende pics dm'en. Hou je op de hoogte van de vorderingen
quote:Op maandag 29 december 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk wie je volgende hossel isEy! Ik heb daar heul geen controle over nie. Loka kiest zelf wel :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Handig voor in het vervolg.quote:Op maandag 29 december 2014 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even een lewd-o-meter painten, brb.
Ja kutje, ik weet niet hoe al die dingen moeten op linuxquote:Op maandag 29 december 2014 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even een lewd-o-meter painten, brb.
Met jou als concurrentie is het sowieso al niet eerlijkquote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey! Ik heb daar heul geen controle over nie. Loka kiest zelf wel :$
quote:
Tja, dat is wat lastig hierquote:Op maandag 29 december 2014 12:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stuur ze achteraf gewoon lewde filmpjes van mezelf met een ander met de boodschap; "kijk, you're missing out, you frigid bitch"
Kiezen is niet mijn sterkste punt though, heb altijd wat ondersteuning nodig :$quote:Op maandag 29 december 2014 12:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ey! Ik heb daar heul geen controle over nie. Loka kiest zelf wel :$
Toen ik single werd kreeg ik dan weer geen DM regenquote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef twi het volgende:
Och, och, er is weer een meisje single en we struikelen er met zijn allen overheen.
Ik ben ook single. Zoek gwn genegenheidquote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef twi het volgende:
Och, och, er is weer een meisje single en we struikelen er met zijn allen overheen.
Good luckquote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Tja, dat is wat lastig hier
Ik ben weg in ieder geval. Wish me luck?
Jij hoeft ook maar te piepen of er ligt weer iemand klaar om te gaan scharen.quote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben ook single. Zoek gwn genegenheid
FOK! is wel typisch hoorquote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef twi het volgende:
Nu durf ik niks meer te sturenquote:Op maandag 29 december 2014 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kiezen is niet mijn sterkste punt though, heb altijd wat ondersteuning nodig :$
Was t maar zo'n feest, dan zat ik nu niet op dit verdorven forumpje, twiquote:Op maandag 29 december 2014 12:46 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hoeft ook maar te piepen of er ligt weer iemand klaar om te gaan scharen.
Ik praat al niet meer tegen jequote:Op maandag 29 december 2014 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
FOK! is wel typisch hoor
Je moet wel sterk in je schoenen staan als klein lief meisje om niet te bezwijken onder de druk
Dat is nogal een belediging JAHquote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was t maar zo'n feest, dan zat ik nu niet op dit verdorven forumpje, twi
En ik heb je net nog liefde gegevenquote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik praat al niet meer tegen je
Mee eensquote:Op maandag 29 december 2014 12:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoewel BMI natuurlijk niet alles zegt. Maar een hoog BMI waarbij je van jezelf weet dat het voornamelijk vet is ipv spieren is wel een moment om er wat aan te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |