Ik wel werken jaquote:Op maandag 29 december 2014 07:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, al wakker.
Jij werken?
[..]
Mogeh
Ow wat doe je nu dan?quote:Op maandag 29 december 2014 07:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om 2 uur pas ja
Ik ga maar eens verder
Yvquote:
Weet wel zeker dat het dat gaat wordenquote:Op maandag 29 december 2014 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bewaart het gewoon voor het nieuwe jaar. Nieuw jaar, nieuw huis
Slaapkop :$quote:
Arme jijquote:Op maandag 29 december 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
Mogguh :$
Ik moet straks naar buiten. Ze horror!
Gaat wel ver, indeedquote:
Je rust alvast goed uit voor het nieuwe jaar?quote:Op maandag 29 december 2014 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ontdek een nieuwe kant van mezelf
Ik ook, heb geen voedsel meer, de broodjes zien er niet meer zo acceptabel uit.quote:Op maandag 29 december 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
Mogguh :$
Ik moet straks naar buiten. Ze horror!
Ja, ik moet uitgerust zijn voor de logeerkalender he.quote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je rust alvast goed uit voor het nieuwe jaar?
Ik ben net terug van buiten en het is GLAD, heel glad. Tenminste hier. 'Netjes' over het fietspad gelopen want daar was gelukkig wel gestrooidquote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, heb geen voedsel meer, de broodjes zien er niet meer zo acceptabel uit.
Is dat een vereiste dan?quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moet uitgerust zijn voor de logeerkalender he.
Dat dus. Het wordt een heftige dag! En dan ook nog eens aardappels schillenquote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, heb geen voedsel meer, de broodjes zien er niet meer zo acceptabel uit.
In gedachte ben ik bij jequote:Op maandag 29 december 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat wel ver, indeed
Ook omdat er hier geen route is voor mij en m'n fiets om lekker te kunnen doortrappen. Dus dat wordt lopen
Vergeleken bij gisteren moet ik heel veel doen, maar toen heb ik ook alleen maar in bed rondgehangenquote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. Het wordt een heftige dag! En dan ook nog eens aardappels schillen
Feerquote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook boodschappen doen. En kledingshoppen voor Hep. Met hem erbij ofcourse.
Klinkt als: Hij ziet graag dat jij je steeds aan- en uitkleedt voor hemquote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Fera het volgende:
Ik moet ook boodschappen doen. En kledingshoppen voor Hep. Met hem erbij ofcourse.
Klopt. Ik FOK niet veel nu Hep hier is.quote:
Nee, voor hem. Zijn kleding.quote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als: Hij ziet graag dat jij je steeds aan- en uitkleedt voor hem
Standaard in mijn broekspijpquote:Op maandag 29 december 2014 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In gedachte ben ik bij je
Heb je je rambo mes bij?
Daar zijn zondagen dan ook voor. Helaas denken maandagen daar geheel anders over. Schavuitendagquote:Op maandag 29 december 2014 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vergeleken bij gisteren moet ik heel veel doen, maar toen heb ik ook alleen maar in bed rondgehangen
Te viesquote:Op maandag 29 december 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik FOK niet veel nu Hep hier is.
Ik denk dat we je allemaal begrijpenquote:Op maandag 29 december 2014 11:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik FOK niet veel nu Hep hier is.
No difference between my Sundays and Mondaysquote:Op maandag 29 december 2014 11:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar zijn zondagen dan ook voor. Helaas denken maandagen daar geheel anders over. Schavuitendag
Logeerkalender?quote:Op maandag 29 december 2014 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik moet uitgerust zijn voor de logeerkalender he.
quote:Op maandag 29 december 2014 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No difference between my Sundays and Mondays
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |