SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
oh ze staan er ook nog echt inquote:niet verwacht, zeker niet zo hoog
Robert Moog died for our synths![]()
Het topic begint ook wat in te kakken.
Toch zitten we al aan topic 100 bijna.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
He, daar hebben we Journey weer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja die ken ik ja![]()
Deze ook overigensZOals de TT doet vermoeden
quote:
die hebben mijn stem volgend jaar niet meer nodig, kan er weer een sixtiesnummer op mijn lijstjequote:Op maandag 29 december 2014 00:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh ze staan er ook nog echt inniet verwacht, zeker niet zo hoog
![]()
Welterusten. Je mist Sam Cooke.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
OMGquote:Op maandag 29 december 2014 00:28 schreef Wave103 het volgende:
DOMIEN UIT HET GLAZEN HUIS IN HET CAFE OMG![]()
Wat is Earth and Fire bij tijd goed. Al vind ik dit zeker niet hun beste in de lijst.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
die hebben echt best veel uitstekende nummers gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Earth and Fire bij tijd goed. Al vind ik dit zeker niet hun beste in de lijst.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik mis de Wind altijd.quote:Op maandag 29 december 2014 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Earth and Fire bij tijd goed. Al vind ik dit zeker niet hun beste in de lijst.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Die mag van mij weg blijven.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat voor werk doe je?:)quote:Op maandag 29 december 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
Dat is op werk meestal ons opstartliedje![]()
Dan tikken we eerst die in, gooien we die keihard aan (er is dan toch nog niemand) en daarna beslissen we wat we de rest van de dag luisterenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Jerney was ooit best schattig
I love music |Ajax forever
Nee man, ik heb gestemd op Septemberquote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mag van mij weg blijven.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Later werd ze een beetje stijfjes.quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Jerney was ooit best schattigJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
En dan dit![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Horeca bijbaantjequote:
AudiodiarreeIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoezo word je met zo'n karikatuur van een stem bekend?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
WTF momentje net.
Het brandalarm in de bijkeuken ging af.
Voor iets van 10 à 15 seconden. En daarna stopte hij weer vanzelf.
Ik heb alles gecheckt (iedereen in huis ook weer wakker natuurlijk) en er is echt niks aan de hand.
Maar waarom ging dat ding dan?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh, en deze ken ik overigens wel, ik hou er alleen niet van
batterij leeg?quote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Ik heb alles gecheckt (iedereen in huis ook weer wakker natuurlijk) en er is echt niks aan de hand.
Maar waarom ging dat ding dan?Robert Moog died for our synths![]()
Heeft ie van James Blunt geleendquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef Gehenna het volgende:
Wat is er met z'n stem aan de hand...
Spooky!quote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Maar waarom ging dat ding dan?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Brandalarm gaat toch af als je batterij leeg is? Misschien even geen stroom gekregen?quote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Maar waarom ging dat ding dan?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
#liefdagboekquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Maar waarom ging dat ding dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Aardappel in z'n geheel ingeslikt dusquote:Op maandag 29 december 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie van James Blunt geleend
Dan geeft ie af en toe een piepje. Nu ging ie echt af.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Iemand zat stiekem een blowtje te doen in de bijkeukenquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Maar waarom ging dat ding dan?![]()
Als ie een normale stem had gehad had dit potentie gehad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat heb ik met Dear Jessie. (Dan ben ik maar een watje..)quote:Op maandag 29 december 2014 00:24 schreef Stickertje het volgende:
enige nummer van madonna dat ik kan waarderen![]()
Het is inderdaad niet eens het nummer. Hij heeft gewoon een gruwelijke zaadstem.quote:Op maandag 29 december 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie een normale stem had gehad had dit potentie gehad.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
dan nog 13 in het dozijnquote:Op maandag 29 december 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie een normale stem had gehad had dit potentie gehad.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oehhh nicee
![]()
![]()
Daarom potentie.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit begint er meer op te lijkenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit is dan tenminste WEL lekker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hierna weer een plaat waarop ik heb gestemd
Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hier is de heavy metal uit geboren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De term welquote:Op maandag 29 december 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is de heavy metal uit geboren.
Dat zal dan een bijzonder pijnlijke bevalling zijn geweest.quote:Op maandag 29 december 2014 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is de heavy metal uit geboren.![]()
Na Sam Cooke ga ik ook pitten anders donder ik dadelijk van mijn stoel volgens mijIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal dan een bijzonder pijnlijke bevalling zijn geweest.![]()
![]()
De muziek was geboren bij de Beatles, natuurlijk.quote:
Alles bij de Beatles.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Born to be wihihihild![]()
![]()
same here..ben ook niet meer de jongstequote:Op maandag 29 december 2014 00:37 schreef DeJori het volgende:
Na Sam Cooke ga ik ook pitten anders donder ik dadelijk van mijn stoel volgens mijI love music |Ajax forever
En anders Bachquote:Op maandag 29 december 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De muziek was geboren bij de Beatles, natuurlijk.
Alles bij de Beatles.Robert Moog died for our synths![]()
Deze plaat staat echt veel te laag.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoi Mex.quote:Op maandag 29 december 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles bij de Beatles.![]()
I was born by the river
Hoi Stijnquote:
Zometeen RRRRRRRAAAAAAR. Luister je mee?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit lied is zo mooiiiii.Nounou.quote:Eens. Bietelgoden.quote:Op maandag 29 december 2014 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles bij de Beatles.![]()
Zeker.quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Stijn
Zometeen RRRRRRRAAAAAAR. Luister je mee?![]()
Iemand anders die deze in z'n lijstje had?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Nee, komt van 964.quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prachtig dit, stond t niet hoger vorig jaar?![]()
Nee.quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prachtig dit, stond t niet hoger vorig jaar?
3 jaar geleden stond dit nog niet in de Lijst[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee vorig jaar 964quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prachtig dit, stond t niet hoger vorig jaar?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prachtig dit, stond t niet hoger vorig jaar?
Beide gestegen
Ik denk dat ik nog even opblijf voor Mirrors, maar waarschijnlijk spelen ze niet eens het hele nummer terwijl de outro juist het mooiste gedeelte is
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Pin me er niet op vast, maar over een jaar of 10 zal Katy Perry niet zo hoog uitkomen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
Katy Perry staat hier boven met Roar![]()
![]()
Ja schande, had met Hot 'N Cold moeten zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef JanPiraat het volgende:
Katy Perry staat hier boven met Roar
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Een van de beste stemmen ooit. Bewijst hij in dit nummer. Alleen al die eerste uithaal.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ja dat weet ik, maar ik dacht dat ie vorig jaar van 17nogwat naar 300 was gegaanquote:Op maandag 29 december 2014 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
3 jaar geleden stond dit nog niet in de LijstHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
California Gurlzzzzquote:Op maandag 29 december 2014 00:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja schande, had met Hot 'N Cold moeten zijn.
Het mooiste gedeelte is dat het liedje ten einde is.quote:Op maandag 29 december 2014 00:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ik nog even opblijf voor Mirrors, maar waarschijnlijk spelen ze niet eens het hele nummer terwijl de outro juist het mooiste gedeelte is![]()
Ik ga een hoop moois missen vannacht, maar papa wordt oud, dus![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
Ik heb bij dat nummer van Damien Rice altijd het idee dat hij het hiervan heeft afgekeken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Trusten
![]()
Welke van Rice?quote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb bij dat nummer van Damien Rice altijd het idee dat hij het hiervan heeft afgekekenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ok man.quote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het mooiste gedeelte is dat het liedje ten einde is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ies mooi.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
Takes a lot to know a manquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 00:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja schande, had met Hot 'N Cold moeten zijn.![]()
![]()
Truste, ik ga ook helaasquote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ttrustenquote:Op maandag 29 december 2014 00:42 schreef peaceman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik zeg het dit jaar 1x: Mirrors is een van de beste popliedjes van de laatste jaren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rum is op, Cooke is voorbij. Tijd om naar bed te gaan.Hmmm, zie de connectie wel een beetje ja. Maar Damien Ricequote:dus ik ga niet toegeven,
![]()
![]()
Welterusten poepies.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:43 schreef DeJori het volgende:
Rum is op, Cooke is voorbij. Tijd om naar bed te gaan.
[..]
Hmmm, zie de connectie wel een beetje ja. Maar Damien Ricedus ik ga niet toegeven,
Wordt rustig hier
quote:
Dit roep ook al tijden. Maar als mensen Justin Timberlake lezen beginnen ze gelijk te huillachen. Wat nergens op slaat verder.quote:Op maandag 29 december 2014 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg het dit jaar 1x: Mirrors is een van de beste popliedjes van de laatste jarenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Mirrors is inderdaad goed.quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit roep ook al tijden. Maar als mensen Justin Timberlake lezen beginnen ze gelijk te huillachen. Wat nergens op slaat verder.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
![]()
Slaap ze allemaal (ook DeJori)!quote:
Hoe verder je komt in de lijst, des te meer je mist.Maar goed, wakker blijven tot oudjaarsavond wordt hem ook niet.
![]()
Wil je ruilen voor een stuk cheesecake?quote:Op maandag 29 december 2014 00:43 schreef Strani het volgende:
Iemand nog chocoladecake? Ik heb nog wat over.Zelfgemaakte.
![]()
Het is nu al een stuk makkelijker als drie dagen terugquote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Slaap ze allebei!
Hoe verder je komt in de lijst, des te meer je mist.Maar goed, wakker blijven tot oudjaarsavond wordt hem ook niet.
![]()
Eerste album van JT is ook behoorlijk. Lovestoned is ook wel aardig. Soms wat te zeikerig die jongen, wat jammer is.quote:Op maandag 29 december 2014 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit roep ook al tijden. Maar als mensen Justin Timberlake lezen beginnen ze gelijk te huillachen. Wat nergens op slaat verder.
Postaantallen:
001. 1481 onlogisch
002. 0589 ToT
003. 0567 Mexicanobakker
004. 0528 peaceman
005. 0511 knokkels
006. 0492 Ajacied422
007. 0472 Fylax
008. 0461 Diaan73[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klinkt goedquote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je ruilen voor een stuk cheesecake?Zelfgemaakte.
Haal ik bij jou op of jij bij mij?
![]()
Jezus onlogischquote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste album van JT is ook behoorlijk. Lovestoned is ook wel aardig. Soms wat te zeikerig die jongen, wat jammer is.
Postaantallen:
001. 1481 onlogisch
002. 0589 ToT
003. 0567 Mexicanobakker
004. 0528 peaceman
005. 0511 knokkels
006. 0492 Ajacied422
007. 0472 Fylax
008. 0461 Diaan73
Over twee en een halve dag ga ik een poging wagen om tot het volgend jaar wakker te blijvenquote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is nu al een stuk makkelijker als drie dagen terug![]()
![]()
Timbalake?quote:Op maandag 29 december 2014 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mirrors is inderdaad goed.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ook, morgen sta ik rond 7.40 weer opquote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga er morgen spijt van krijgen dat ik nu opblijf, maar goed
Ik kom wel naar Spanje.quote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt goedHaal ik bij jou op of jij bij mij?
![]()
![]()
In de woorden van de Katy Perry stemmers, YOLOquote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga er morgen spijt van krijgen dat ik nu opblijf, maar goed![]()
Dat moet wel lukkenquote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Over twee en een halve dag ga ik een poging wagen om tot het volgend jaar wakker te blijven![]()
881 Rebel Rebel David Bowie 1974 966 0 1436 1425 1372 1212 1257 1409 1060 1247 937 1353 1366 1296 1102 881
Hoogste notering ooit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor deze zekerquote:Op maandag 29 december 2014 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, morgen sta ik rond 7.40 weer op
29 december * 08:00-09:00 uur
779 Nena & Kim Wilde Anyplace, Anywhere, Anytime![]()
783 Breakthru Queen 1989 0 0 0 0 0 0 0 0 816 0 881 0 800 592 808 783quote:Op maandag 29 december 2014 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor deze zeker
29 december * 08:00-09:00 uur
779 Nena & Kim Wilde Anyplace, Anywhere, Anytime
782 Respect Aretha Franklin 1967 402 447 518 409 314 254 418 588 313 367 715 342 434 665 598 782
781 Non Non Rien N'A Changé Poppys 1971 532 407 418 485 582 477 403 446 645 490 571 667 634 686 697 781[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij kan nog wel wat van Rapper Sjors lerenquote:Op maandag 29 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronny moet lekker #pallets sorteren![]()
Ik had Lets Dance in mijn lijst maar deze is ook helemaal niet verkeerd
757 Cuby & The Blizzards Somebody Will Know Somedayquote:Op maandag 29 december 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
783 Breakthru Queen 1989 0 0 0 0 0 0 0 0 816 0 881 0 800 592 808 783
782 Respect Aretha Franklin 1967 402 447 518 409 314 254 418 588 313 367 715 342 434 665 598 782
781 Non Non Rien N'A Changé Poppys 1971 532 407 418 485 582 477 403 446 645 490 571 667 634 686 697 781![]()
Oh in dat geval kom jij maar hierheenquote:Op maandag 29 december 2014 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Deal! Neem wel warme kleding mee want zo warm is het hier niet
ja manquote:![]()
![]()
heb jij je eigen tanden nog wel?quote:Op maandag 29 december 2014 00:48 schreef Strani het volgende:
David Bowie kan beter zingen dan ik, maar ik kan beter lipsyncen dan David Bowie.![]()
Wat zijn dit allemaal voor cijfers joh, ik word er helemaal horendol vanquote:Op maandag 29 december 2014 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
783 Breakthru Queen 1989 0 0 0 0 0 0 0 0 816 0 881 0 800 592 808 783
781 Non Non Rien N'A Changé Poppys 1971 532 407 418 485 582 477 403 446 645 490 571 667 634 686 697 781![]()
764 Mijn Vlakke Land Jacques Brel 1965 321 442 470 393 368 304 330 292 331 315 359 404 565 681 610 764quote:Op maandag 29 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
757 Cuby & The Blizzards Somebody Will Know Someday
Prachtig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Okay ik kom al, jouw huis is waarschijnlijk beter verwarmd dan het mijne.quote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh in dat geval kom jij maar hierheen
[..]
ja man![]()
Bazennummer dit![]()
![]()
![]()
Ha, ookquote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb jij je eigen tanden nog wel?Hij niet?
![]()
Vorige nacht was Lee Towers erquote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens een schande dat Mijn Feyenoord niet in de top 2000 staat.
Gelukkig nog wel YNWA![]()
![]()
YNWA is alleen goed bij Celtic of Liverpool, de rest is lachwekkendquote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Rellende_Rotscholier
![]()
Bij Twente wokken ze wel aardig.quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
YNWA is alleen goed bij Celtic of Liverpool, de rest is lachwekkendHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
757 Cuby & The Blizzards Somebody Will Know Someday![]()
![]()
![]()
![]()
wel 153 plaatsen gedaald
Top 2000 zou voor Feyenoord al een hele mooie eindklassering zijn inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb meer met Vitesse.quote:
Al vind ik Telstar en Excelsior ook aardig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
754 Blof Blauwe Ruisquote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
764 Mijn Vlakke Land Jacques Brel 1965 321 442 470 393 368 304 330 292 331 315 359 404 565 681 610 764
Prachtig.
Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij Twente schakel ik altijd later in, ik weiger naar die verkrachting te luisterenquote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Twente wokken ze wel aardig.![]()
Kloptquote:Op maandag 29 december 2014 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige nacht was Lee Towers er![]()
Mn speakers zo hard gezet dat mn ouders wakker werden![]()
![]()
Wat jammer. Nou ja, hij is de jongste ook niet meer.quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, die sexy tandjes zijn weg, het ziet er niet uit![]()
Excelsior is wel tofquote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb meer met Vitesse.
Al vind ik Telstar en Excelsior ook aardig.
Roosbeef, Spinvis, Daryl Ann..Robert Moog died for our synths![]()
Dit is genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
END JOE NEFAH WOK ALLOONquote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Twente wokken ze wel aardig.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Roos moet ook in de top 2000.quote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Excelsior is wel tof
Roosbeef, Spinvis, Daryl Ann..Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Spinvisquote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Excelsior is wel tof
Roosbeef, Spinvis, Daryl Ann..![]()
![]()
Het verkeerde nummer van de Talking Heads staat in de Top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Welke moet erin van jou?quote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Mani89 het volgende:
Het verkeerde nummer van de Talking Heads staat in de Top 2000.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Do-The-Undo, Anne Soldaat, Johan, El Pino & The Volunteersquote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Excelsior is wel tof
Roosbeef, Spinvis, Daryl Ann..![]()
![]()
We're on a road to nowhere![]()
![]()
Liever Burning Down The House?quote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Mani89 het volgende:
Het verkeerde nummer van de Talking Heads staat in de Top 2000.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Een van mijn favoriete en meest aanstekelijke popliedjes ever.quote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Omdat Nederland een smakeloos land is.quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat alleen Voor ik Vergeet van Spingod in de top2000
Daarom ook roar.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat is de enige die ik mis van ze.quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Liever Burning Down The House?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit. En Eefje de Visser ook. Het plekje waar Claudia de Breij (quote:Op maandag 29 december 2014 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roos moet ook in de top 2000.) nu staat, zou mooi zijn
Pino112 vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit. En Eefje de Visser ook. Het plekje waar Claudia de Breij () nu staat, zou mooi zijn
Ik echter wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Spinvis kan er zo in met tien nummersquote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat alleen Voor ik Vergeet van Spingod in de top2000![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Eefje ook ja.quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit. En Eefje de Visser ook. Het plekje waar Claudia de Breij () nu staat, zou mooi zijn
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Wat dacht jij dan. Helemaal los straks.quote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.
Daarom ook roar.
876 Bruno Mars Locked Out of Heaven
863 3JS Watermensen
![]()
![]()
Katy Perryquote:Op maandag 29 december 2014 00:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Nederland een smakeloos land is.
Daarom ook roar.
dr tieten dan![]()
Bruno Mars vind ik niet geweldig maar Watermensen is een verdomd mooi liedje. Gewoon even die hele Volendamreputatie vergeten.quote:Op maandag 29 december 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan. Helemaal los straks.
863 3JS Watermensen
![]()
Vandaar dat ik daar zo slecht in ben. Ik verdwaal namelijk overalquote:Op maandag 29 december 2014 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
De nieuwe hit van het enige echte FOK!koor: "We're on the road to LaPo."
Ik vind LOOH wel serieus lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
863 3JS Watermensen
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
The Great Curve is mijn favo Talking Heads nummer denk ik, die kan ik echt elk moment opzetten
2014 is een bijzonder goed jaar voor de Talking Heads in de top 2000. Road to Nowhere staat op 880, de beste positie sinds 2004. Psycho Killer vinden we terug op de hoogste positie sinds 2001 en de andere 2 nummers, Once in a lifetime en Slippery People staan op hun hoogste posities ooit. Ze hebben het hoogste gemiddelde ooit sinds ze met 4 nummers in de lijst staan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zullen we anders een TomTom voor je zoeken zodat je de LaPo nooit kwijtraakt?quote:Op maandag 29 december 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaar dat ik daar zo slecht in ben. Ik verdwaal namelijk overal![]()
Psycho Killerquote:Op maandag 29 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
2014 is een bijzonder goed jaar voor de Talking Heads in de top 2000. Road to Nowhere staat op 880, de beste positie sinds 2004. Psycho Killer vinden we terug op de hoogste positie sinds 2001 en de andere 2 nummers, Once in a lifetime en Slippery People staan op hun hoogste posities ooit. Ze hebben het hoogste gemiddelde ooit sinds ze met 4 nummers in de lijst staan.![]()
Oeh bijna de 3 ton posts Stijnquote:Op maandag 29 december 2014 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
863 3JS Watermensen
Ik verwacht een grote fissa in Leiden![]()
Voor mij staat het symbool voor de zware troep die ze platdraaien op 101.1fm.quote:Op maandag 29 december 2014 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind LOOH wel serieus lekker![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Oh genot, dat krijgen we nog.quote:Op maandag 29 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
2014 is een bijzonder goed jaar voor de Talking Heads in de top 2000. Road to Nowhere staat op 880, de beste positie sinds 2004. Psycho Killer vinden we terug op de hoogste positie sinds 2001 en de andere 2 nummers, Once in a lifetime en Slippery People staan op hun hoogste posities ooit. Ze hebben het hoogste gemiddelde ooit sinds ze met 4 nummers in de lijst staan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Jaaaquote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we anders een TomTom voor je zoeken zodat je de LaPo nooit kwijtraakt?![]()
Volgende jaar maar eens een lobby starten voor TMBTP dan.quote:Op maandag 29 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
2014 is een bijzonder goed jaar voor de Talking Heads in de top 2000. Road to Nowhere staat op 880, de beste positie sinds 2004. Psycho Killer vinden we terug op de hoogste positie sinds 2001 en de andere 2 nummers, Once in a lifetime en Slippery People staan op hun hoogste posities ooit. Ze hebben het hoogste gemiddelde ooit sinds ze met 4 nummers in de lijst staan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bedankt Hans.quote:Op maandag 29 december 2014 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
2014 is een bijzonder goed jaar voor de Talking Heads in de top 2000. Road to Nowhere staat op 880, de beste positie sinds 2004. Psycho Killer vinden we terug op de hoogste positie sinds 2001 en de andere 2 nummers, Once in a lifetime en Slippery People staan op hun hoogste posities ooit. Ze hebben het hoogste gemiddelde ooit sinds ze met 4 nummers in de lijst staan.![]()
Het standaard excelsiorbandje (Ceasar, tim knol etc) heb ik ook niet zo veel mee, maar juist de vreemde uitschieters vind ik wel weer te gek (roosbeef, Spinvis )quote:Robert Moog died for our synths![]()
Wat een heerlijk bandje is het hequote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh genot, dat krijgen we nog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boeit me niet zoveel, Geiteke.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oeh bijna de 3 ton posts Stijn
Ik verwacht een grote fissa in Leiden
Het nieuwe talent schijnt Fylax te zijn, zo heb ik uit mijn DM-box vernomen.![]()
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het standaard excelsiorbandje (Ceasar, tim knol etc) heb ik ook niet zo veel mee, maar juist de vreemde uitschieters vind ik wel weer te gek (roosbeef, Spinvis )[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
RRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik vind een cheesy popliedje van Katy Perry helemaal niks mis mee maar dit is wel zo'n ontiegelijk zaadnummer. Snap de populariteit totaal niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:56 schreef Martinello het volgende:
Vooruit. Nog 1 keertje dan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ohja dat is wel een handige toevoegingquote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Doen weWel even de extra FiPo-addon downloaden dan, anders gaat het alsnog helemaal fout.
Regelmatig als ik toch per ongeluk de goede afslag heb gepakt en op de LaPo terechtkom, mis ik de FiPo alsnog
Dit is gewoon een standaard 'ik ben sterker dan vroeger'-liedje, waar er zo'n drie miljoen van zijn.![]()
Is dit wat Gekdom ook altijd gebruikt?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nouja, toch heerlijk om een professionele FOK!-carriere als back-up te hebben mocht school niet meer lukken.quote:Op maandag 29 december 2014 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit me niet zoveel, Geiteke.
Het nieuwe talent schijnt Fylax te zijn, zo heb ik uit mijn DM-box vernomen.![]()
878 Start Me Up The Rolling Stones 1981
877 Unchain My Heart Joe Cocker 1987
876 Locked Out of Heaven Bruno Mars 2012
875 Wrong Novastar 1999
874 Uncertain Smile The The 1984
873 Dancin' Fool Frank Zappa 1979
872 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour 1970
871 Diamonds The Boxer Rebellion 2013
870 Get Ready Rare Earth 1970
869 It Was A Very Good Year Frank Sinatra 1965
868 Peter Gunn Emerson, Lake & Palmer 1980
867 Mirrors Justin Timberlake 2013
866 Are You Gonna Go My Way Lenny Kravitz 1993
865 Europa (Earth's Cry Heaven Smile) Santana 1977
864 Nergens Goed Voor De Dijk 1989[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarom, en als je dan alsnog de juiste straat inrijdt moet je eerst door een woedende menigte heenquote:Op maandag 29 december 2014 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat is wel een handige toevoegingRegelmatig als ik toch per ongeluk de goede afslag heb gepakt en op de LaPo terechtkom, mis ik de FiPo alsnog
![]()
![]()
Goede eerste twee nummers.quote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
878 Start Me Up The Rolling Stones 1981
877 Unchain My Heart Joe Cocker 1987
876 Locked Out of Heaven Bruno Mars 2012
875 Wrong Novastar 1999
874 Uncertain Smile The The 1984
873 Dancin' Fool Frank Zappa 1979
872 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour 1970
871 Diamonds The Boxer Rebellion 2013
869 It Was A Very Good Year Frank Sinatra 1965
868 Peter Gunn Emerson, Lake & Palmer 1980
867 Mirrors Justin Timberlake 2013
866 Are You Gonna Go My Way Lenny Kravitz 1993
865 Europa (Earth's Cry Heaven Smile) Santana 1977
864 Nergens Goed Voor De Dijk 1989![]()
Best een aardig uur hoor. Wrong is mooi, Uncertain Smile, Aznavour, Rare Earth en Greg Lake, mijn favoriet van De Dijk en een mooie van JT ook nog. En de Stones, dus. Maar ja, na de Stones ga ik toch maar..
Ik heb de clip van Roar nooit gezien.. want al jaren geen TMF meer. En apart video's opzoeken doe ik eigenlijk nooit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon 750 miljoen hits, gekkigheid man.
TETTEN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
878 Start Me Up The Rolling Stones 1981![]()
877 Unchain My Heart Joe Cocker 1987![]()
876 Locked Out of Heaven Bruno Mars 2012![]()
875 Wrong Novastar 1999![]()
874 Uncertain Smile The The 1984![]()
873 Dancin' Fool Frank Zappa 1979![]()
872 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour 1970![]()
871 Diamonds The Boxer Rebellion 2013![]()
869 It Was A Very Good Year Frank Sinatra 1965![]()
868 Peter Gunn Emerson, Lake & Palmer 1980![]()
867 Mirrors Justin Timberlake 2013![]()
866 Are You Gonna Go My Way Lenny Kravitz 1993![]()
865 Europa (Earth's Cry Heaven Smile) Santana 1977![]()
864 Nergens Goed Voor De Dijk 1989
Start me up ken je toch wel?quote:Op maandag 29 december 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
878 Start Me Up The Rolling Stones 1981![]()
877 Unchain My Heart Joe Cocker 1987![]()
876 Locked Out of Heaven Bruno Mars 2012![]()
875 Wrong Novastar 1999![]()
874 Uncertain Smile The The 1984![]()
873 Dancin' Fool Frank Zappa 1979![]()
872 Yesterday When I Was Young Charles Aznavour 1970![]()
871 Diamonds The Boxer Rebellion 2013![]()
869 It Was A Very Good Year Frank Sinatra 1965![]()
868 Peter Gunn Emerson, Lake & Palmer 1980![]()
867 Mirrors Justin Timberlake 2013![]()
866 Are You Gonna Go My Way Lenny Kravitz 1993![]()
865 Europa (Earth's Cry Heaven Smile) Santana 1977![]()
864 Nergens Goed Voor De Dijk 1989![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 00:58 schreef Wave103 het volgende:
Nou je het zegt..ze heeft eigenlijk best gekke oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer van Bruno Mars die The Police nadoet, Dancin' Fool wat erin staat omdat mensen het een leuk discoliedje is, Lenny met maar weer een van zijn saaie liedjes en vooral die doodsaaie Boxer fucking Rebellion. Wat was dat zaaddodend op Lowlands.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet heel praktisch neequote:Op maandag 29 december 2014 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom, en als je dan alsnog de juiste straat inrijdt moet je eerst door een woedende menigte heenTof wel als je dat voor me kan regelen
Rellende_Rotscholier
![]()
Als ik hem zo hoor vast wel jaquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En jij maakt geen kutmuziek..
Doedezemaar 1 - Katy Perry 0![]()
![]()
Komt helemaal goed. Even m'n Tomtom zoeken zodat ik de weg naar de winkel kan vindenquote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet heel praktisch neeTof wel als je dat voor me kan regelen
![]()
![]()
Zometeen In Yugoslavia you'll never starve[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben er ook geen groot fan van, maar Diamonds is een goed liedje toch?quote:Op maandag 29 december 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer van Bruno Mars die The Police nadoet, Dancin' Fool wat erin staat omdat mensen het een leuk discoliedje is, Lenny met maar weer een van zijn saaie liedjes en vooral die doodsaaie Boxer fucking Rebellion. Wat was dat zaaddodend op Lowlands.![]()
Ohja, we moeten niet hebben dat je straks bij de verkeerde winkel staat en ik ineens een klopboor krijg ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Even m'n Tomtom zoeken zodat ik de weg naar de winkel kan vinden
Jupquote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Wow jezus, ik zie nu pas dat![]()
![]()
Claudia de Breij
![]()
![]()
![]()
op nummer 19 staat![]()
[ afbeelding ]
Ik heb één keer dat programma van Humberto Tan op RTL gezien, toen John Cleese er was. Zat dieClaudia
dr elke keer met dr paardenbek doorheen te lachen. Na 5 minuten uitgezet.
Claudia de Breij![]()
![]()
![]()
niemand snapt het...Robert Moog died for our synths![]()
Mensonterend inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 01:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Wow jezus, ik zie nu pas dat![]()
![]()
Claudia de Breij
![]()
![]()
![]()
op nummer 19 staat![]()
[ afbeelding ]
Ik heb één keer dat programma van Humberto Tan op RTL gezien, toen John Cleese er was. Zat dieClaudia
dr elke keer met dr paardenbek doorheen te lachen. Na 5 minuten uitgezet.
Claudia de Breij![]()
Meh, ik hoor liever nog Keep Moving. Dit hoeft van mij echt niet in de Lijst.quote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van, maar Diamonds is een goed liedje toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Het is wel een goed liedje, maar waarom zo'n liedje dan ineens populair wordt snap ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ben er ook geen groot fan van, maar Diamonds is een goed liedje toch?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoor je het trouwens? Jouw brandalarm gaat af en direct blijkt de brandweer volgens de radio elke 12 minuten te moeten uitrukken. En zonder Tomtom, ook nog.quote:![]()
Die mensen snappen het JUIST nietquote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Behalve de duizenden mensen die op haar gestemd hebben
Ik vind het liedje van Claudia best aardig, maar hoor veel liever Frank Boeijen met Zeg me dat het niet zo is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die doen niet meer mee.quote:Op maandag 29 december 2014 01:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Behalve de duizenden mensen die op haar gestemd hebbenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: