Wat voor werk doe je?:)quote:Op maandag 29 december 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
Dat is op werk meestal ons opstartliedje![]()
Dan tikken we eerst die in, gooien we die keihard aan (er is dan toch nog niemand) en daarna beslissen we wat we de rest van de dag luisteren
quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Jerney was ooit best schattig
Nee man, ik heb gestemd op Septemberquote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mag van mij weg blijven.
Later werd ze een beetje stijfjes.quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Jerney was ooit best schattig
Horeca bijbaantjequote:
batterij leeg?quote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Het brandalarm in de bijkeuken ging af.
Voor iets van 10 à 15 seconden. En daarna stopte hij weer vanzelf.
Ik heb alles gecheckt (iedereen in huis ook weer wakker natuurlijk) en er is echt niks aan de hand.
Maar waarom ging dat ding dan?
Heeft ie van James Blunt geleendquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef Gehenna het volgende:
Wat is er met z'n stem aan de hand...
Spooky!quote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Ik heb alles gecheckt (iedereen in huis ook weer wakker natuurlijk) en er is echt niks aan de hand.
Brandalarm gaat toch af als je batterij leeg is? Misschien even geen stroom gekregen?quote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
#liefdagboekquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
Aardappel in z'n geheel ingeslikt dusquote:Op maandag 29 december 2014 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie van James Blunt geleend
Dan geeft ie af en toe een piepje. Nu ging ie echt af.quote:
Iemand zat stiekem een blowtje te doen in de bijkeukenquote:Op maandag 29 december 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
WTF momentje net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |